2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wheelz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це так само, як на caxino. Нарікань на це немає. Усе хороше, що я згадую в огляді Caxino.
This is same like on caxino. There is no complain about it. All good things i mention in Caxino review.
Привіт. У мене постійна проблема з цим казино. Я намагався відкрити скаргу на них, але коли я натискаю «подати скаргу», нічого не відбувається. Але я точно був би вдячний, якби хтось допоміг мені вирішити цю проблему, яка виникла у мене з казино.
Hi. I am having an ongoing problem with this casino. I tried opening a complaint about them but when I click on "submit complaint" nothing happens. But I would definitely appreciate if someone could help me resolve this issue I am having with the casino.
Привіт. Чи можу я попросити вас надати докладнішу інформацію про проблему, яка у вас виникла? Тільки так ми зможемо побачити, чи є спосіб вам допомогти. Будь ласка, дайте відповідь, чекаю на вашу відповідь.
А також де ви намагалися подати скаргу, це було тут, на нашому сайті?🤔
Hi. May I ask you to provide more details about the issue you are having, please? Only this way we can really see, if there's any way to help you out. Please reply, will wait for your answer.
And also where did you try to submit your complaint, was it here, on our site?🤔
Привіт. У мене постійна проблема з цим казино. Я намагався відкрити скаргу на них, але коли я натискаю «подати скаргу», нічого не відбувається. Але я точно був би вдячний, якби хтось допоміг мені вирішити цю проблему, яка виникла у мене з казино.
Hi. I am having an ongoing problem with this casino. I tried opening a complaint about them but when I click on "submit complaint" nothing happens. But I would definitely appreciate if someone could help me resolve this issue I am having with the casino.
Привіт!
Вибачте, що втручаюся, але я не міг пропустити проблему зі скаргою, про яку ви згадали.
Зараз я перебуваю на тій самій тій посаді, яку ми обіймали для технічної підтримки, отже, якщо ви не можете подати скаргу через Центр вирішення проблем Casino Guru ( перейдіть за цим посиланням 👈), я тут, щоб допомогти.
Один із способів наблизитися до проблеми — відкрити додаткові налаштування браузера, щоб отримати доступ до інструментів для розробників, а потім перейти до «консолі»:
Однак це налаштування для Chrome.
Коли консоль буде готова, натисніть «подати скаргу». Зауважте, що повідомлення про помилки та усунення несправностей тепер мають відображатися на вкладці консолі.
Будь ласка, зробіть скріншот на весь екран.
Надіслати на: community@casino.guru
Щиро дякую за ваші зусилля, і я сподіваюся, що проблема казино, з якою ви зіткнулися, буде вирішена швидко та до вашого задоволення. 🙏
Hi there!
I'm sorry for stepping in, but I could not miss out on the complaint issue you mentioned.
I'm currently in the close position we held for technical support, hence, if you are unable to submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center (kindly try out this link 👈 for me), I'm here to help.
One way to get closer to the issue is by opening the browser's additional settings to access tools for developers, then heading to "console":
This setup is for Chrome, though.
When the console is ready, hit "submit the complaint", Please note that errors and troubleshooting messages should now be visible on the console tab.
Capture a screenshot showing the whole screen, please.
Send it to: community@casino.guru
Thank you very much for your effort, and I hope the casino problem you're experiencing will be resolved quickly and into your satisfaction. 🙏
Привіт. Вибачте, я не помітив, що ви обидва відповіли. Дякую за це... Але мою проблему вирішили буквально через кілька годин після того, як я це опублікував. Я був приголомшений, оскільки так довго не міг вирішитися, а потім раптом це сталося. Тож я був дуже радий, що все нарешті вдалося.
Але ще раз дякую за відповідь 😊
Hi. Sorry I didn't realize you both had replied. Thanks for that... But my issue got resolved literally hours After I posted that. I was stunned as it couldn't seem to get resolved for such a long time, then suddenly out of the blue it was. So I was very happy things finally got worked out.
But thanks Again for replying 😊
Ласкаво просимо. Якщо щось подібне станеться з вами наступного разу, не соромтеся зв’язатися, і ми спробуємо з’ясувати, що відбувається, і допомогти вам.
У будь-якому випадку, як ти впорався з цим минулого разу? Це пройшло саме по собі? 🙂
You're welcome. If something similar happens to you next time, feel free to get in touch and we'll try to find out what's going on and help you out.
Anyway, how did you handle it last time ? Did it go away on its own ? 🙂
Ну, я намагався пройти перевірку більше року. Час від часу, тому що я розчаровувався і просто кидав спроби, а потім забував про це. У будь-якому разі у мене ніколи не було проблем із підтвердженням деінде, але я вважаю, що завжди буває перший раз. Я фактично втратив надію, оскільки мої банківські дані просто не показували конкретної інформації, яку вони хотіли бачити, і змирився з тим, що ніколи не отримаю своїх маленьких 300 доларів виграшу. І саме тоді я написав тут, оскільки я не знав, що ще робити... раптом через кілька годин я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис нарешті підтверджено!! Не знаю, що змінилося з моменту моєї останньої розмови з ними, але мені байдуже, поки мій обліковий запис остаточно підтверджено 😊
Well, I had been trying to get verified for over a year. On and off because I would get frustrated and just give up trying and then forget about it. Anyway I have never had problems getting verified anywhere else, but I suppose there's always a first time. I had actually given up hope as my banking just didn't show the specific info they wanted to see and had resigned myself to never getting my little $300 of winnings. And that's when I posted here, as I didn't know what else to do.... then suddenly a few hours later I got an email saying my account was finally verified!! No idea what changed from when I last spoke with them, but I don't care as long as my account is finally verified 😊
О, це було досить давно, що ви хотіли перевірити. Я знаю, що іноді гравцям важко отримати документ із усім, що вимагає казино, і це може бути великим розчаруванням. Але якщо у вас виникли проблеми і ви не знаєте, що робити, не соромтеся написати сюди, і ми побачимо, чи зможемо щось з цим зробити.
У будь-якому випадку, я радий, що ви пройшли через цей процес зараз, і сподіваюся, що ви добре впораєтеся в цьому казино, і виведення коштів піде швидко.
Не соромтеся поділитися цим з нами, якщо вам вдасться зняти кошти.🙂
Oh so that's quite a long time you wanted to check. I know that sometimes it's hard for players to get a document with everything the casino requires and the frustration can be great. But if you have any problems and you don't know what to do, feel free to write here and we'll see if we can do something about it.
Anyway, I'm glad that you've gone through the process now and hopefully you'll do well in this casino and the withdrawals will go fast.
Feel free to share this with us if you manage to withdraw.🙂
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.