3 р. тому
Тут ви можете обговорити Wheelz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це так само, як на caxino. Нарікань на це немає. Усе хороше, що я згадую в огляді Caxino.
This is same like on caxino. There is no complain about it. All good things i mention in Caxino review.
Привіт. У мене постійна проблема з цим казино. Я намагався відкрити скаргу на них, але коли я натискаю «подати скаргу», нічого не відбувається. Але я точно був би вдячний, якби хтось допоміг мені вирішити цю проблему, яка виникла у мене з казино.
Hi. I am having an ongoing problem with this casino. I tried opening a complaint about them but when I click on "submit complaint" nothing happens. But I would definitely appreciate if someone could help me resolve this issue I am having with the casino.
Привіт. Чи можу я попросити вас надати докладнішу інформацію про проблему, яка у вас виникла? Тільки так ми зможемо побачити, чи є спосіб вам допомогти. Будь ласка, дайте відповідь, чекаю на вашу відповідь.
А також де ви намагалися подати скаргу, це було тут, на нашому сайті?🤔
Hi. May I ask you to provide more details about the issue you are having, please? Only this way we can really see, if there's any way to help you out. Please reply, will wait for your answer.
And also where did you try to submit your complaint, was it here, on our site?🤔
Привіт. У мене постійна проблема з цим казино. Я намагався відкрити скаргу на них, але коли я натискаю «подати скаргу», нічого не відбувається. Але я точно був би вдячний, якби хтось допоміг мені вирішити цю проблему, яка виникла у мене з казино.
Hi. I am having an ongoing problem with this casino. I tried opening a complaint about them but when I click on "submit complaint" nothing happens. But I would definitely appreciate if someone could help me resolve this issue I am having with the casino.
Привіт!
Вибачте, що втручаюся, але я не міг пропустити проблему зі скаргою, про яку ви згадали.
Зараз я перебуваю на тій самій тій посаді, яку ми обіймали для технічної підтримки, отже, якщо ви не можете подати скаргу через Центр вирішення проблем Casino Guru ( перейдіть за цим посиланням 👈), я тут, щоб допомогти.
Один із способів наблизитися до проблеми — відкрити додаткові налаштування браузера, щоб отримати доступ до інструментів для розробників, а потім перейти до «консолі»:
Однак це налаштування для Chrome.
Коли консоль буде готова, натисніть «подати скаргу». Зауважте, що повідомлення про помилки та усунення несправностей тепер мають відображатися на вкладці консолі.
Будь ласка, зробіть скріншот на весь екран.
Надіслати на: community@casino.guru
Щиро дякую за ваші зусилля, і я сподіваюся, що проблема казино, з якою ви зіткнулися, буде вирішена швидко та до вашого задоволення. 🙏
Hi there!
I'm sorry for stepping in, but I could not miss out on the complaint issue you mentioned.
I'm currently in the close position we held for technical support, hence, if you are unable to submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center (kindly try out this link 👈 for me), I'm here to help.
One way to get closer to the issue is by opening the browser's additional settings to access tools for developers, then heading to "console":
This setup is for Chrome, though.
When the console is ready, hit "submit the complaint", Please note that errors and troubleshooting messages should now be visible on the console tab.
Capture a screenshot showing the whole screen, please.
Send it to: community@casino.guru
Thank you very much for your effort, and I hope the casino problem you're experiencing will be resolved quickly and into your satisfaction. 🙏
Привіт. Вибачте, я не помітив, що ви обидва відповіли. Дякую за це... Але мою проблему вирішили буквально через кілька годин після того, як я це опублікував. Я був приголомшений, оскільки так довго не міг вирішитися, а потім раптом це сталося. Тож я був дуже радий, що все нарешті вдалося.
Але ще раз дякую за відповідь 😊
Hi. Sorry I didn't realize you both had replied. Thanks for that... But my issue got resolved literally hours After I posted that. I was stunned as it couldn't seem to get resolved for such a long time, then suddenly out of the blue it was. So I was very happy things finally got worked out.
But thanks Again for replying 😊
Ласкаво просимо. Якщо щось подібне станеться з вами наступного разу, не соромтеся зв’язатися, і ми спробуємо з’ясувати, що відбувається, і допомогти вам.
У будь-якому випадку, як ти впорався з цим минулого разу? Це пройшло саме по собі? 🙂
You're welcome. If something similar happens to you next time, feel free to get in touch and we'll try to find out what's going on and help you out.
Anyway, how did you handle it last time ? Did it go away on its own ? 🙂
Ну, я намагався пройти перевірку більше року. Час від часу, тому що я розчаровувався і просто кидав спроби, а потім забував про це. У будь-якому разі у мене ніколи не було проблем із підтвердженням деінде, але я вважаю, що завжди буває перший раз. Я фактично втратив надію, оскільки мої банківські дані просто не показували конкретної інформації, яку вони хотіли бачити, і змирився з тим, що ніколи не отримаю своїх маленьких 300 доларів виграшу. І саме тоді я написав тут, оскільки я не знав, що ще робити... раптом через кілька годин я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис нарешті підтверджено!! Не знаю, що змінилося з моменту моєї останньої розмови з ними, але мені байдуже, поки мій обліковий запис остаточно підтверджено 😊
Well, I had been trying to get verified for over a year. On and off because I would get frustrated and just give up trying and then forget about it. Anyway I have never had problems getting verified anywhere else, but I suppose there's always a first time. I had actually given up hope as my banking just didn't show the specific info they wanted to see and had resigned myself to never getting my little $300 of winnings. And that's when I posted here, as I didn't know what else to do.... then suddenly a few hours later I got an email saying my account was finally verified!! No idea what changed from when I last spoke with them, but I don't care as long as my account is finally verified 😊
О, це було досить давно, що ви хотіли перевірити. Я знаю, що іноді гравцям важко отримати документ із усім, що вимагає казино, і це може бути великим розчаруванням. Але якщо у вас виникли проблеми і ви не знаєте, що робити, не соромтеся написати сюди, і ми побачимо, чи зможемо щось з цим зробити.
У будь-якому випадку, я радий, що ви пройшли через цей процес зараз, і сподіваюся, що ви добре впораєтеся в цьому казино, і виведення коштів піде швидко.
Не соромтеся поділитися цим з нами, якщо вам вдасться зняти кошти.🙂
Oh so that's quite a long time you wanted to check. I know that sometimes it's hard for players to get a document with everything the casino requires and the frustration can be great. But if you have any problems and you don't know what to do, feel free to write here and we'll see if we can do something about it.
Anyway, I'm glad that you've gone through the process now and hopefully you'll do well in this casino and the withdrawals will go fast.
Feel free to share this with us if you manage to withdraw.🙂
Привіт,
мені важко вирішити технічну проблему з wheelz. Я неодноразово спілкувався зі службою підтримки клієнтів, яка завжди закінчувалася ескалацією (загалом 4 за стільки ж днів), а чіткої директиви щодо вирішення не було. Крім того, Wheelz повільно відповідав, якщо вони це зробили.
Я також намагався зв’язатися зі своїм призначеним менеджером облікового запису за допомогою текстового повідомлення, телефонного дзвінка та електронної пошти.
Я надав детальну інформацію, що підтверджує проблему. Я відчуваю, ніби Wheelz активно уникає взяти на себе відповідальність.
Ви можете допомогти?
ура,
Бен
Hi,
im struggling to get a technical issue resolved with wheelz. I have had numerous communication with customer support that always ends with an escalation - total of 4 in as many days - and no clear directive on a solution. Furthermore Wheelz have been slow to reply if they do.
i have also attempted to contact my designated account manager via text, phone calll and email.
I have supplied detailed information supporting the issue. I feel as if Wheelz is actively avoiding taking accountability.
can you help?
cheers,
Ben
Привіт, з якими конкретними технічними помилками ви маєте справу в казино? Чи є у вас гроші на рахунку, які ви намагаєтеся зняти? Яким було ваше останнє спілкування?
Не могли б ви надати мені огляд, щоб я знав точніше, у якій вашій ситуації?
Я сподіваюся, що це буде вирішено, а якщо ні, наша команда спробує допомогти, якщо це можливо. 🙂
Hi, what are the specific technical errors you are dealing with at the casino ? Do you have money in your account that you are trying to withdraw ? What was your last communication ?
Could you please give me an overview so I know more specifically what situation you are in ?
I hope this will be resolved and if not, our team will try to help if possible. 🙂
Привіт Jsro,
вдячні за швидку відповідь, дивіться огляд нижче
огляд:
Гра: Arabian Spins
Постачальник: Booming Games
Дата: 2024-05-09
Час: 15:34
Проблема: я граю в гру і роблю свій шлях до 100 доларів. Зробивши значну ставку на 100 доларів, я виграв безкоштовні обертання. Коли оберти почалися, сума ставки автоматично змінилася на 3 долари. Я зупинив гру та негайно зв’язався зі службою підтримки користувачів, яка порадила мені не продовжувати гру та посилила проблему.
Обертання залишаються активними та незавершеними в грі.
Для мене це виглядає як технічна несправність у грі, оскільки обертання виграють зі ставкою 100 доларів, а починаються зі ставки 3 долари. Крім того, я не змінив ставку, і не міг змінити, коли почалися безкоштовні обертання.
wheelz двічі сказав, що вони провели внутрішню перевірку, і ставка в 3 долари правильна. Потім, коли я повторно надсилаю знімок екрана з історією, вони знову посилюють його, і мені доводиться переслідувати їх.
У мене також є такі знімки екрана, які також були надані Wheelz неодноразово:
із задоволенням надішлю справжні знімки екрана, якщо вони вам потрібні
ура.
Бен
Hi Jsro,
appreciate the quick response, see below overview
overview:
Game: Arabian Spins
Provider: Booming Games
Date: 2024-05-09
Time: 15:34
Issue: playing game and had worked my way up to $100 bet. After a betting a considerable amount @ $100 I won free spins. When the spins started the bet amount had automatically changed to $3. I stopped the game and contacted customer support immediately who advised me to not continue the game and escalated the issue.
The spins remain active and unfinished in the game.
To me this looks like a techincial malfunction in the game as it is not right that spins are won on a $100 bet but commence on a $3 bet. Furthermore I did not change the bet, nor could I when the free spins started.
wheelz have said twice that they have undertaken an internal review and the bet of $3 is correct. Then when I resend the screen shot of the history they escalate it again and I have to chase them.
I have the following screenshots as well which have also been supplied to Wheelz more then once:
happy to send the actual screen shots if you need them
cheers.
Ben
Остання відповідь була ще однією ескалацією – у мене є знімки екрана та стенограми всього спілкування з Wheelz, які я можу надіслати, якщо ви хочете переглянути
The last response was another escalation - I have screen shots and transcripts of all communication with Wheelz which I can send through if you would like to view
Я щойно отримав від менеджера свого облікового запису оновлення – його було передано постачальнику гри, щоб перевірити процес гри та побачити, що сталося.
тим часом до мого облікового запису додано безкоштовні бонуси, що дуже приємно.
сподіваємося, що це простий засіб, яким задоволені всі сторони
I have just heard back from my account manager with an update - it has been escalated to the game provider to review game play and see what happened.
in the interim complimentary bonuses have been added to my account which is nice.
lets hope this is an easy remedy that all parties are happy with
Дякуємо за вашу відповідь. Я вже зрозумів, у чому проблема, і мені цікаво знати, що придумає постачальник ігор, тому що вони повинні знати найкраще. Я сподіваюся, що це буде вирішено, і що ваші скріншоти та все необхідне стане в нагоді їм, якщо їм це знадобиться.
Якщо у вас виникли проблеми, але нічого не змінилося, не соромтеся повідомити мене, і ми побачимо, що можемо зробити.
У будь-якому випадку, оскільки казино зацікавлене, посилює вашу проблему та намагається її вирішити, це хороший знак.
Буду чекати більше новин. 🙂
Thank you for your reply. I have already understood where the problem is and I'm curious to know what the game provider will come up with because they should know best. I hope that it will be solved and that your screenshots and everything needed will be useful for them if they require it.
If you're having trouble and still nothing changes, feel free to let me know and we'll see what we can do.
Anyway, since the casino is interested and escalating your issue and trying to address it, it's a good sign.
I'll be waiting for more news. 🙂
Багато виграшів чекають на вас у Wheelz Casino , яке пропонує захоплюючі пригоди в різноманітних іграх. Рулетка, слоти та багато інших азартних ігор у Німеччині доступні на сайті. Кожен раунд - це нове відчуття, яке того варте. Ваш день стане набагато кращим завдяки чудовим іграм, які заслуговують на вашу увагу. Вибирайте те, що вам подобається.
Lots of winnings await you at Wheelz Casino , which offers exciting adventures in a variety of games. Roulette, slots and many other gambling games in Germany are available on the site. Every round is a new feeling that is worth it. Your day will be much better with the help of the great games that deserve your attention. Choose what you like.
Viele Gewinne erwarten Sie im Wheelz Casino, das spannende Abenteuer in einer Vielzahl von Spielen bietet. Roulette, Spielautomaten und viele andere Glücksspiele in Deutschland sind auf der Website verfügbar. Jede Runde ist ein neues Gefühl, das es wert ist. Ihr Tag wird mit Hilfe der tollen Spiele, die Ihre Aufmerksamkeit verdienen, viel besser werden. Wählen Sie, was Sie mögen.
Можливо, ви б хотіли отримати враження від цього казино? Тут ви можете написати відгук користувача , якщо хочете.😉
Would you like some of your experiences from this casino, perhaps? Here you can write a user review, if you wish.😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.