ФорумКазиноWheelz Casino - загальне обговорення

Wheelz Casino - загальне обговорення

2 р. тому від alexandrugrecu710
|
2869 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wheelz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Це так само, як на caxino. Нарікань на це немає. Усе хороше, що я згадую в огляді Caxino.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. У мене постійна проблема з цим казино. Я намагався відкрити скаргу на них, але коли я натискаю «подати скаргу», нічого не відбувається. Але я точно був би вдячний, якби хтось допоміг мені вирішити цю проблему, яка виникла у мене з казино.

Автоматичний переклад.
BELLAESS2020
1 місяць тому

Привіт. Чи можу я попросити вас надати докладнішу інформацію про проблему, яка у вас виникла? Тільки так ми зможемо побачити, чи є спосіб вам допомогти. Будь ласка, дайте відповідь, чекаю на вашу відповідь.

А також де ви намагалися подати скаргу, це було тут, на нашому сайті?🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. У мене постійна проблема з цим казино. Я намагався відкрити скаргу на них, але коли я натискаю «подати скаргу», нічого не відбувається. Але я точно був би вдячний, якби хтось допоміг мені вирішити цю проблему, яка виникла у мене з казино.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт!

Вибачте, що втручаюся, але я не міг пропустити проблему зі скаргою, про яку ви згадали.

Зараз я перебуваю на тій самій тій посаді, яку ми обіймали для технічної підтримки, отже, якщо ви не можете подати скаргу через Центр вирішення проблем Casino Guru ( перейдіть за цим посиланням 👈), я тут, щоб допомогти.

Один із способів наблизитися до проблеми — відкрити додаткові налаштування браузера, щоб отримати доступ до інструментів для розробників, а потім перейти до «консолі»:

file

Однак це налаштування для Chrome.

Коли консоль буде готова, натисніть «подати скаргу». Зауважте, що повідомлення про помилки та усунення несправностей тепер мають відображатися на вкладці консолі.

Будь ласка, зробіть скріншот на весь екран.

Надіслати на: community@casino.guru

Щиро дякую за ваші зусилля, і я сподіваюся, що проблема казино, з якою ви зіткнулися, буде вирішена швидко та до вашого задоволення. 🙏

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт. Вибачте, я не помітив, що ви обидва відповіли. Дякую за це... Але мою проблему вирішили буквально через кілька годин після того, як я це опублікував. Я був приголомшений, оскільки так довго не міг вирішитися, а потім раптом це сталося. Тож я був дуже радий, що все нарешті вдалося.

Але ще раз дякую за відповідь 😊

Автоматичний переклад.
BELLAESS2020
1 тиждень тому

Ласкаво просимо. Якщо щось подібне станеться з вами наступного разу, не соромтеся зв’язатися, і ми спробуємо з’ясувати, що відбувається, і допомогти вам.

У будь-якому випадку, як ти впорався з цим минулого разу? Це пройшло саме по собі? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Ну, я намагався пройти перевірку більше року. Час від часу, тому що я розчаровувався і просто кидав спроби, а потім забував про це. У будь-якому разі у мене ніколи не було проблем із підтвердженням деінде, але я вважаю, що завжди буває перший раз. Я фактично втратив надію, оскільки мої банківські дані просто не показували конкретної інформації, яку вони хотіли бачити, і змирився з тим, що ніколи не отримаю своїх маленьких 300 доларів виграшу. І саме тоді я написав тут, оскільки я не знав, що ще робити... раптом через кілька годин я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис нарешті підтверджено!! Не знаю, що змінилося з моменту моєї останньої розмови з ними, але мені байдуже, поки мій обліковий запис остаточно підтверджено 😊

Автоматичний переклад.
BELLAESS2020
1 тиждень тому

О, це було досить давно, що ви хотіли перевірити. Я знаю, що іноді гравцям важко отримати документ із усім, що вимагає казино, і це може бути великим розчаруванням. Але якщо у вас виникли проблеми і ви не знаєте, що робити, не соромтеся написати сюди, і ми побачимо, чи зможемо щось з цим зробити.

У будь-якому випадку, я радий, що ви пройшли через цей процес зараз, і сподіваюся, що ви добре впораєтеся в цьому казино, і виведення коштів піде швидко.

Не соромтеся поділитися цим з нами, якщо вам вдасться зняти кошти.🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого