ФорумКазиноWestCasino - загальне обговорення

WestCasino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від Thomas79
|
20234 переглядів 183 відповідей |
|
1...8 9 10
Додати публікацію
nm86nlplay
3 тиж. тому

Ну, не інакше, мій обліковий запис було перевірено, і все було добре. Але коли справа дійшла до виплати, вони раптом сказали, що мої документи, через тижні та місяці, нечіткі та в фокусі, я дотримувався своїх інструкцій і позавчора зробив 3, 4, 5 фотографій і нових, кислих і чітких. Потім кожного разу казали, що вони незрозумілі, і кути обрізали?? Вибачте, що?? Який прикол, я їм угоду написала на електронну пошту, а то вони знають, як це відбувається в суді, судяться за кілька міліметрів, я думаю, що 6М, ну я начиталася, що вона в суді ледь не другий дім. Я просто хотів запропонувати мої 2000 євро, які є у виплаті. І невелику частину з 61 000 євро, які були надані, коли ми досягли угоди. Я б віддав їм решту, я був би таким дурним. Просто щоб закрити главу. Що ж, є скарга, яка очікує на розгляд, і якщо тут нічого не вийде, то все. Потім мені доведеться подати це до суду з кількома хорошими юристами, тому що з такою сумою грошей багато людей готові на це, мій адвокат у всякому разі. 🤭

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
3 тиж. тому

Ви вчитеся на своїх помилках, є й справедливі. Але поки що з мого досвіду є два казино, де я завжди можу сказати, що повна 100% швидка перевірка та виплата, я сам мав чудовий досвід. 🤭👍😉

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
3 тиж. тому

Я знаю, що я завжди отримував однакові відповіді з betmaximus Casino як рекорд 😁 Westcasino betmaximus Goldwin всі одні й ті самі, ті, хто тягнуть шахрайство.....😉👍

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Абсолютно випотрошено для людини тут, яку винищують з 62 тисяч. Я б пропонував суд. Наразі мені потрібно сплатити примусове виконання, але мені сказали, що фізичної адреси немає.

Casinoguru не допоможе. Вони філії. Абсолютно марно з моєю скаргою. Але, сподіваюся, цей потік залишиться живим і наздожене Веста та його групу. Можливо, хакер побачить це та спричинить їм проблеми.

Автоматичний переклад.
masonjones
3 тиж. тому

Подивимося, що буде... буду вдячний за будь-яку допомогу.

Приємно дивитися, але все ще на відстані 😞


file

Автоматичний переклад.
barkowrene59
3 тиж. тому

Мені потрібно виправити 61 252,95 євро 🥴

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Цікавий факт: вони не відповіли на жоден із моїх електронних листів із січня 2023 року.

Тож уявіть собі, які вони підступні.

Я зайшов у службу підтримки чату, і вони завжди казали, що ми не можемо вам допомогти, тому що ви не ввійшли в систему, і я сказав, як я можу увійти, якщо мій обліковий запис заблоковано? І вони завжди казали мені, надішліть електронний лист, і я пояснюю їм, що надсилав багато електронних листів, але не отримую відповіді, і я повторюю історію, це як петля, і вони просто відмовляються відповідати.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, на жаль, живий чат не завжди в курсі таких речей, як скарги тощо. Цілком зрозуміло, що вам скажуть зв’язатися з казино електронною поштою.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Незвично для казино взагалі не відповідати більше 1,5 року.

Я також надсилав їм листи на поштову скриньку.

Я спробував усі можливі способи зв’язатися з кимось із westcasino, але вони просто відмовляються спілкуватися

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Скаргу було подано, перевірка доступна... Невдовзі я знову спробував електронною поштою, але марно. Вони черстві і їм абсолютно байдуже. Оскільки йдеться про значну суму, мій рахунок заблокували. Потім мені прийшов електронний лист із тим самим запитом на документи... на що я просто сказав, що у мене немає сил, я не хочу більше зволікати, хоча документів було запитувано та подано кілька разів, очевидно і акуратно. Потім я запропонував електронною поштою досягти компромісу, що принаймні отримаю 2000 євро, які вже були запрошені, невелику частину з 61 000 євро, і я буду таким щедрим і віддам решту, але тоді розділ буде закрито. Тож я сказав їм, щоб вони мене повідомили, інакше вони вже знають про судову систему з позовами та відшкодуванням збитків, і тоді мені доведеться йти до суду зі своїм адвокатом та ще двома. Питання в тому, чи вдасться вам чи вашим людям вирішити це питання без проблем чи це закінчиться судом?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вибачте, але я не знайшов у нашій системі жодної скарги, поданої вами щодо цього казино. 🤷‍♀️

Якщо ви вважаєте, що маєте вагомі підстави подати його, зробіть це. Просто майте на увазі, що ми дійсно не можемо знати результат будь-якої скарги заздалегідь. Отже, наша команда обов’язково зробить усе можливе, щоб вирішити проблему найкращим чином.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Абсолютно випотрошено для людини тут, яку винищують з 62 тисяч. Я б пропонував суд. Наразі мені потрібно сплатити примусове виконання, але мені сказали, що фізичної адреси немає.

Casinoguru не допоможе. Вони філії. Абсолютно марно з моєю скаргою. Але, сподіваюся, цей потік залишиться живим і наздожене Веста та його групу. Можливо, хакер побачить це та спричинить їм проблеми.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Мені шкода за ваш досвід, але, як я бачу, наша команда з розгляду скарг справді наполегливо працювала над вашою справою , але, на жаль, ви вирішили припинити відповідати, тому в кінці її потрібно відхилити.

Дуже важливо повністю співпрацювати з казино, щоб отримати виведення коштів. Інакше його неможливо доставити.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Скарги є 😡

filefile

Автоматичний переклад.
barkowrene59
3 тиж. тому

Написав Нік!!!!


file

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Незвично для казино взагалі не відповідати більше 1,5 року.

Я також надсилав їм листи на поштову скриньку.

Я спробував усі можливі способи зв’язатися з кимось із westcasino, але вони просто відмовляються спілкуватися

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це залежить від теми, як на мене. Якщо казино вважає справу вже вирішеною (незалежно від вашої точки зору), швидше за все, ніхто не відповість. Не кажучи, що це ваш випадок, звичайно. Крім того, Ромі добре зауважила, згадавши, що оператор чату зазвичай обробляє лише тривіальні питання щодо бонусів або деталей облікового запису. У їхню роботу не входить втрачати час на розв’язання складних ситуацій, тому в більшості випадків у вас буде адреса електронної пошти.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Написав Нік!!!!


file

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чи не могли б ви своїми словами пояснити, що ми маємо побачити? Будь ласка, в чому проблема?

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Вони не відповідають на жодні мої запити, я запитував історію азартних ігор, але не отримав, я просив поговорити про законодавчі теми, про те, що вони прийняли мою реєстрацію з ідентифікатором країни в чорному списку, і вони повністю підтвердили мій обліковий запис і отримав рейтинг VIP Gold 🪙 . через 6 місяців вони заблокували мій обліковий запис без чітких пояснень і відмовилися від будь-якого подальшого спілкування

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
3 тиж. тому

Я думаю, що, як було сказано і може бути правдою, якщо вони відчувають, що це закрито з їхнього боку, і вони розглядали це, наприклад, у скарзі рік тому, то їм, очевидно, більше нічого про це писати . Якщо ви написали їм нещодавно, і якщо це вже рік тому, вони, ймовірно, не захочуть до нього повертатися. Звичайно, я розумію, що було б доцільно хоча б дати якусь відповідь гравцеві, а не просто так залишати. Але очевидно, що кожен вирішує ситуацію по-різному. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Практично вони відмовляються відповідати на те, що може змінити всю історію, вони прийняли мене як клієнта, навіть коли моя країна була в чорному списку згідно з їхніми умовами!

Тож фінансова команда запитала у мене кілька документів, щоб підтвердити джерело мого доходу, посвідчення особи, банківський рахунок тощо.

Після повної перевірки мого облікового запису все пішло добре, поки я не дізнався, що казино працює незаконно в юрисдикції, і в той же час вони заблокували мій обліковий запис, але звинуватили мене в порушенні умов.

З цього моменту ніхто більше не відповідає на електронні листи. Їх остання відповідь була, що я порушив положення та умови, але вони не порушили свої власні умови?? Тому що вони дозволили мені грати 8 місяців із країни з чорного списку.

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
3 тиж. тому

Цього точно не повинно статися, але я думаю, що я вже прокоментував це кілька днів тому, що Браніслав оцінив усе необхідне для справи.

Я боюся, що казино, ймовірно, навіть не відповість, якщо вони поводилися так протягом тривалого часу, тому я не знаю, чи це змінить щось у їхньому рішенні. Чи пробували ви зв'язатися з азартними іграми?

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
3 тиж. тому

Так, це таке казино. Вони все записують, доки їх ніхто не дізнається, потім вас блокують, і тоді ви бу-у-у-у. Скрізь так само. Коли справа доходить до виплати, вони знаходять найсмішніші причини та виправдання, щоб не зробити ВИПЛАТУ. І Гуру нічого не може з цим вдіяти, окрім як продовжувати ту саму стару історію, що й казино. Як в одному випадку, коли я мав значну суму в 61 000 євро, я лише прочитав документи, хоча мій рахунок було перевірено. І раптом, коли справа дійшла до грошових сум, їх більше не перевіряли. Круто, правда?? Я вже сказав Гуру, що, незважаючи на мою перевірку, мене обдурили 10 разів за два дні. Поїзд відправився зі станції, пішов на компроміс, тому що я не погодився на відмову від суми, я хотів повернути частину або свій депозит і намагався отримати свій виграш. Оскільки в документах облікового запису пояснювалося, що з мого облікового запису можна здійснювати платежі лише в Інтернеті чи на касі, я надіслав посилання на Умови використання, згідно з якими MasterCard від gutKarte завжди повинен мати баланс, оскільки це була передплачена картка. Тому я не маю сенсу вимагати цього. Ви можете отримати це в письмовій формі, якщо хочете. Ви опинилися не в тому місці, єдине, що допоможе, це кілька скріншотів усіх доказів, які ви можете, і адвокат або адвокати.


З повагою, Рене

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Цього точно не повинно статися, але я думаю, що я вже прокоментував це кілька днів тому, що Браніслав оцінив усе необхідне для справи.

Я боюся, що казино, ймовірно, навіть не відповість, якщо вони поводилися так протягом тривалого часу, тому я не знаю, чи це змінить щось у їхньому рішенні. Чи пробували ви зв'язатися з азартними іграми?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я зв’язався з органом, який надав їм ліцензію, і вони взяли до розгляду, я все пояснив, і вони також відмовилися відповідати, вони попросили мене знайти адвоката.

Таким чином, власник ліцензії приймає гравців із країн із чорного списку.

Азартні ігри в Інтернеті - це величезне шахрайство до кінця, я вважаю, що ніхто більше не повинен грати навіть на 10 євро на місяць, рік!

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого