ФорумКазиноWestCasino - загальне обговорення

WestCasino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від Thomas79
|
20206 переглядів 183 відповідей |
|
1...7 8 910
Додати публікацію
Jaro
3 міс. тому

Це все лайно. У них було 9 фотографій на паспорт і відео. Ви можете бачити все чітко. Вони просто хочуть скоїти крадіжку, оскільки я сказав, що закриваю свій рахунок.

Минуло два дні, а відповіді на скаргу немає.

Просто здається, що ніхто більше не хоче допомагати гравцям, і вони дозволяють казино обманювати гравців.

Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

У верхньому правому куті є таймер, який показує, скільки часу кожна сторона має відповісти. На жаль, Томас має не тільки вашу скаргу, а й багато інших, тому відповісти відразу непросто. Він намагається зробити все можливе, щоб кожен гравець, до якого він скаржиться, не чекав занадто довго. Тому не потрібно боятися, що він не захоче допомогти, а потрібно набратися терпіння. Я впевнений, що він скоро добереться до вас.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Просто невелике оновлення -


Відповідь Томаша -


Любі друзі,

Після внутрішнього обговорення справи ми очікуємо, що казино погодиться на дзвінок для перевірки, оскільки ми не бачимо жодних проблем із наданими документами. Дзвінок для перевірки повинен дозволити казино розвіяти будь-які занепокоєння щодо вже наданих документів.

Шановне WestCasino,

будь ласка, здійсніть це та повідомте нам про результат.


Відповідь West Casino -


Привіт masonjones,


Дякуємо за відповідь!


Я не знаю, чому ви не бажаєте співпрацювати в процесі перевірки.


Фотографію за бажанням можна легко зробити будь-яким смартфоном або камерою за належного освітлення. Відмова надати це лише затягне процес.


----


Вони просто намагаються ігнорувати реальність. Я надіслав понад 7 фотографій, зробив відео, погодився на живе відео (вони сказали, що ні). Вони проігнорували фото, яке я надіслав 6 днів тому. Casinoguru сказав, що зображення чіткі, ECOGRA сказав, що вони чіткі. Усі помиляються, крім Заходу. Це спроби крадіжки та шахраї.


У п’ятницю я відвідав консультацію громадян, і вони сказали мені проінструктувати адвокатів. Тож я це зробив.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ще одна приголомшлива відповідь цих злочинців -


Привіт masonjones,


Дякуємо за відповідь!


Якщо ви не бажаєте виконувати наші запити, ви можете дочекатися вирішення вашої скарги eCogra.


Ми надали їм усю необхідну інформацію щодо вашої справи.


Все найкраще,

Едуард


Просто нагадування про реальність -


Реальність


Надіслано 7 фотографій на паспорт.

Надіслано 1 відео.

Доказ, що метадані не змінено.

Останнє зображення, надіслане 6 днів тому, не перевірено та не відповіли.

Співробітники Casino Guru (кілька) і ECOGRA заявили, що всі зображення чіткі.

Гравець запропонував здійснити перевірочний дзвінок. West Casino відмовилося.

Випадковий незнайомець у West Casino стверджує, що всі помиляються, і вони мають рацію, кажучи, що зображення нечіткі.

Випадковий незнайомець у West Casino не вказує, яка саме зона є незрозумілою, і відмовляється від спроб вирішити.

Закон ЄС про захист прав споживачів/Carribjustice суди наказують, якщо продавець відмовляється від звичаю споживача, він юридично зобов’язаний повернути депозити. West Casino порушує закон.

Соліситори проінструктовані.

Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

Я розглянув вашу скаргу і проконсультувався з Томасом. Чесно кажучи, я не можу сказати, чого ще хоче від вас казино. Коли ви говорите, що eCorga вирішила, що фотографії також достатньо чіткі, це хороша новина. Я думаю, що дзвінок міг би це вирішити, і вони б все побачили, але я не розумію такого ставлення з їхньої точки зору.

І тому я думаю, що якщо не буде розумної угоди, напевно будуть наслідки. Особливо, якщо авторитет на вашому боці.

Я буду зацікавлений у подальшому розвитку подій, тому обов’язково дайте мені знати, якщо у вас буде інша відповідна інформація.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Через місяць сталося лише те, що Томас закрив скаргу та сказав вище…

Скарга в ECOGRA. Але з того, що я дізнався, вони фінансуються казино, тож чому вони стали на мій бік?

Я подав скаргу на цьому публічному форумі, щоб інші гравці могли побачити поведінку Веста, а Casino Guru міг допомогти мені отримати відповіді.

Все, що наразі сталося, це те, що Вест міг відхилити все з поважними причинами, відмовити у запитах на створення відео, а потім проігнорувати моє останнє фото, яке я надіслав?

Ніщо з цього взагалі не допомогло.

Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

На жаль, це однакова процедура для кожного гравця. Якщо ви подаєте скаргу до органів влади, це в основному в їхніх руках, і їхнє рішення важливіше. Ось чому його поки що закрито. Зазвичай ми радимо гравцям скаржитися владі, коли ми не можемо допомогти, тож, на жаль, наразі це так.

Але ви знаєте наш погляд на ситуацію, і мені цікаво почути, що вони скажуть. Ви сказали, що eCorga сказала вам, що ваші фотографії чітко видно, і це вся справа, тому, судячи з того, що ви заявили, мені не здається, що вони перебувають у змові з казино.

Як тільки матимете конкретну інформацію та результат, повідомте мене.

Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Інша публікація має бути пов’язана зі сторінкою West Casino на CG.


Як CG може давати West and 8.5, але користувачі оцінюють його як жахливе? Подивившись на скаргу гравців і те, як поводиться Вест, я вважаю, що це слід оновити. Така поведінка може призвести до психічних захворювань.

Автоматичний переклад.
tianaforde
2 міс. тому

Вибачте, але я не розумію, який пост ви маєте на увазі або що саме маєте на увазі.🤷‍♀️

У вас є якісь проблеми з цим казино, з якими ми можемо вам допомогти?

Щоразу, коли ви переглядаєте огляди будь-якого онлайн-казино на нашому веб-сайті, ви знайдете цю вкладку, де завжди пояснюється індекс безпеки, щоб кожен міг краще зрозуміти, для чого ми це даємо. Іноді досвід користувача може бути поганим у кращому казино, а іноді все може статися навпаки. Тільки якщо гравці подадуть скаргу на це казино, це вплине на індекс безпеки. Якщо бажаєте, тут ви можете прочитати більше про те, як це насправді працює.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо ми можемо чимось допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому
Автоматичний переклад.
masonjones
2 міс. тому

Так, цілком можливо, саме це мав на увазі гравець. Не все так добре, як виявилося, але я сподіваюся, що все ще не закінчилося і справедливість зрештою переможе. 🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я думаю, що моя тема повинна бути пов'язана.


Будуть інші гравці, які пройдуть через це пекло!

Автоматичний переклад.
masonjones
2 міс. тому

Що ви маєте на увазі, той, який ви опублікували раніше, є посиланням. Ви маєте на увазі свою скаргу чи щось інше?

Автоматичний переклад.
masonjones
3 тиж. тому

Якщо справа в затримці платежу, то мені кажуть, що документи не читаються...кути обрізані? га!??

І вони хотіли все більше і більше фактичних документів, які потрібні для виплати, так би мовити, все моє життя.

Зараз очікується розгляд скарги щодо виплати тощо... сьогодні, як на зображенні, я продовжив гру зі ставкою 240 євро на раунд обертання, а потім отримав 61 252,95 євро.

Написав електронний лист, намагаючись знайти рішення, угоду, компроміс щодо суми, я б відмовився від частини. Ну, і взялися за справу, рішення, компроміс чи адвокат і суд? Звичайно, інакше 😜 незабаром після цього я хотів увійти, але мене заблокували, а це означає, що нам байдуже, до побачення 😏👎 😡 сказав учора в чаті, що мене дурять уже два дні, в тому числі щодо документи, і вони не були завантажені за допомогою знімка екрана, а повторно сфотографовані, але все ще нечитабельні та в обробці знову або навіть не розпочато 😡

Що я можу зробити, крім адвоката та звернення до суду? Повідомити про них? Якщо так, то де?


З повагою, Рене


filefile

Автоматичний переклад.
barkowrene59
3 тиж. тому

Якщо у вас є подібна проблема, як у гравця перед вами, я спробую подати нам скаргу та подивлюся, що можна зробити. Отже, очевидно, що ви не пройшли перевірку, як описуєте, і ви знову надіслали документ, який, за словами казино, не читається? Ви запитували, чому ваш обліковий запис заблоковано? Жодного компромісу, як ви кажете, не було досягнуто?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Моя ситуація була іншою, вони повністю перевірили мій обліковий запис, навіть якщо я прибув із країни з чорного списку.

Отже, моє посвідчення особи, банківський рахунок, довідка про доходи тощо. Усі ці документи. Вони дозволили мені внести реальні гроші після того, як вони заблокували мій рахунок і сказали мені, що я порушив їхні умови!!

Це казино шалено обманює людей.


Автоматичний переклад.
nm86nlplay
3 тиж. тому

Ну, я читав справу, яку тут також закрили як необґрунтовану. Браніслав кілька разів детально пояснював, як це працює і чому виникали деякі ситуації.

Я думаю, ви також маєте знати, що не все працює так, як ви могли це бачити, тому, хоча мені й прикро, ми намагалися вирішити це якомога справедливіше.

Принаймні, це був досвід для вас, щоб стежити за такими речами.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Цікавий факт: вони не відповіли на жоден із моїх електронних листів із січня 2023 року.

Тож уявіть собі, які вони підступні.

Я зайшов у службу підтримки чату, і вони завжди казали, що ми не можемо вам допомогти, тому що ви не ввійшли в систему, і я сказав, як я можу увійти, якщо мій обліковий запис заблоковано? І вони завжди казали мені, надішліть електронний лист, і я пояснюю їм, що надсилав багато електронних листів, але не отримую відповіді, і я повторюю історію, це як петля, і вони просто відмовляються відповідати.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Скаргу було подано, перевірка доступна... Невдовзі я знову спробував електронною поштою, але марно. Вони черстві і їм абсолютно байдуже. Оскільки йдеться про значну суму, мій рахунок заблокували. Потім мені прийшов електронний лист із тим самим запитом на документи... на що я просто сказав, що у мене немає сил, я не хочу більше зволікати, хоча документів було запитувано та подано кілька разів, очевидно і акуратно. Потім я запропонував електронною поштою досягти компромісу, що принаймні отримаю 2000 євро, які вже були запрошені, невелику частину з 61 000 євро, і я буду таким щедрим і віддам решту, але тоді розділ буде закрито. Тож я сказав їм, щоб вони мене повідомили, інакше вони вже знають про судову систему з позовами та відшкодуванням збитків, і тоді мені доведеться йти до суду зі своїм адвокатом та ще двома. Питання в тому, чи вдасться вам чи вашим людям вирішити це питання без проблем чи це закінчиться судом?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Звернення до суду є рішенням проти цих шахраїв, але весь процес може зайняти роки та тисячі євро для судових компаній.

Це казино відмовляється вставати і вирішувати проблеми клієнтів, їм легко сховатися за своїми брудними Умовами.

Навіть вони є власниками ліцензії, MGA Authority нічого проти них не робить, протягом 1 року я показував їм незаконність, і ніхто нічого не зробив проти.

На мою думку, тримайтеся подалі від онлайн-казино з такими поганими відгуками, як westcasino

Автоматичний переклад.
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого