ФорумКазиноWestCasino - загальне обговорення

WestCasino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від Thomas79
|
20168 переглядів 183 відповідей |
|
1...6 7 8...10
Додати публікацію
4 міс. тому

привіт


Казино West Casino оновило свій сайт, і після 9 днів очікування мого зняття було скасовано. Кажуть, це сталося через технічну проблему... Мені цікаво, чи потрібно чекати ще 9 днів? Я бачив, як інші гравці скаржаться на проблеми, оскільки вони оновили сайт 4 дні тому...


Хтось знає, чи припиняють вони бізнес?

Автоматичний переклад.
blairjordan
4 міс. тому

Чи пробували ви запитати у служби підтримки, як довго ви б чекали виведення коштів? Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

У нас немає такої інформації про казино.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

ei

Просто скажи мені почекати. Вони вважають, що доцільно почекати 9 днів, а потім почекати більше.

Обліковий запис перевірено. Грали майже 1 рік і 5 місяців, багато депозитів і виводів.

Перший раз вони зробили дивні проблеми.

Думаю, я хочу попередити гравців про всяк випадок

Автоматичний переклад.
blairjordan
4 міс. тому

Завжди дивно, коли служба підтримки казино чи оператор чату не можуть сказати нічого схожого на суворе пояснення. Мені здається, я розумію, що це відчуває.

Чесно кажучи, не так вже й думати про брак чогось міцного. Я щойно перевірив його рейтинг користувачів, і він буквально жахливий.

Дивіться самі👈

Я б сказав, що це також свого роду попередження, але я із задоволенням стежу за вашими оновленнями.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Всім привіт,


Просто хочу привернути увагу до незаконних спроб West Casinos заявити, що документи не читаються, а метаданими маніпулюють. ПОВНА БРЕХНЯ.


Ось ланцюжок моєї скарги, я радий, що люди відстежують це -


https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification


У когось ще були серйозні проблеми з цим сайтом?

Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

Привіт! Я прочитав і переглянув вашу скаргу, і я не знаю, що конкретно казино не бачить чітко у вашому паспорті. Я можу спробувати сфотографувати одну сторону, а потім сфотографувати іншу сторону тієї, яку ви надіслали в скарзі. Ви розумієте, тобто верх і низ окремо.

Але це єдине, про що я можу думати, тому що я не знаю, у чому проблема чи що вам слід було зробити інакше.

Звичайно, Томас, який намагається допомогти в цій ситуації, напевно знатиме більше і зможе вас направити.

Якщо випадково вам це вдасться, дайте мені знати, тому що мені дуже цікаво, яке фото ви повинні надіслати. 🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У своїй скарзі я довів, що зображення чіткі, а EXIF/МЕТАДАНІ не були відредаговані.


Я чекаю на відповідь Томаша.


Я звернувся до ECOGRA та MGA.


Я грав там лише через те, що казино отримало оцінку 8,5 на цьому сайті, інакше я б їх не торкався. Через це я більше не довіряю сайтам з високими оцінками.

Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

Так, я бачив усі скріншоти та зображення. Тож нам обом доведеться почекати й подивитися, до чого дійде Томас. Я не знаю, скільки інформації має бути видимим, тому що для мене особисто це теж не погано. Але я не буду забігати наперед, тому що я не оцінюю такі речі і я просто адмін на форумі. Тому я залишу це фахівцям, і подивимося, до чого ми прийдемо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це була їхня відповідь на те, що я завантажив усі зображення високої чіткості, зроблені моїм iphone і абсолютно чіткі. Окрім підтвердження завантаження, усі метадані та EXIF залишаються недоторканими й не редагуються чи змінюються.


file

Вони також проігнорували мої запити надати «доказ» будь-яких метаданих або exif, які були змінені.


А також щоб надати будь-який доказ того, що зображення розмиті.


Вони брешуть покидьки і просто роблять це, оскільки я подав запит на закриття свого облікового запису. Я звернувся до ECOGRA.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Привіт Радка,


Перегляньте мою скаргу на цих шахраїв. Як оцінка користувача може бути такою низькою, а рейтинг казино — високим?

Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

Так, я теж бачив відповідь. Томас запропонував, що ще може бути рішенням, і я думаю, що дзвінок для перевірки був би, мабуть, найлегшим, оскільки я відчуваю, що це нескінченна історія.

Що стосується індексу безпеки, майже кожна скарга була вирішена казино, і це головна причина, чому ви можете зрозуміти, чому вони мають індекс безпеки, який вони мають.

Якщо ви також хочете побачити, як ми оцінюємо казино, ви можете зробити це , натиснувши це посилання , яке дасть відповіді на ваші запитання.

Я розумію, що це складна ситуація, але я твердо вірю, що її можна вирішити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи насправді Томас допомагає це вирішити?

Ось його остання відповідь і моя відповідь...


file


Наразі West Casino не надало жодних доказів того, що зображення розмиті та/або метадані були змінені. Однак я надав усе, що свідчить про протилежне. Casinoguru неодноразово просили West Casino довести все, що вони говорять.


Як це справедливо чи ефективно?


Я думаю, що цей рейтинг казино потрібно негайно переглянути, враховуючи відгуки користувачів за останні кілька місяців і мій досвід тут.

Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

Якщо Томасу знадобиться щось із казино, він обов’язково їх попросить, тому вам не доведеться хвилюватися, що він нічого не зробить.

Хоча я розумію ваше розчарування, я вважаю, що він запропонував найкраще можливе рішення. Буде лише один дзвінок для перевірки, і вам не доведеться завантажувати ті самі фотографії невідомо скільки разів з однаковим результатом.

Вам не здається? 🤔🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Томас не відповів на жодне з моїх електронних листів і не змусив відповісти на жодне з простих запитань, які я поставив, щоб довести їхні звинувачення.


Вест також ігнорував кожен раз, коли Томас запитував про відео.

Тепер я сфотографував на своєму телефоні, виділив метадані та завантажив усе це до своєї скарги. Я також записав живий екран і надіслав це електронною поштою Томасу, Весту та ECOGRA, щоб Вест не міг стверджувати, що зображення було змінено чи розмір.


Надзвичайно огидна поведінка.

Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

Спеціаліст із розгляду скарг зазвичай не є тим, кому задають запитання, він зазвичай ставить запитання як казино, так і гравцям, і вони також зазвичай задають ті самі запитання, що ви ставите казино.

Якщо вам потрібно додати фотографії, я рекомендую завантажити їх у той самий розділ скарги, де ви відповідаєте на скаргу, ця інформація зберігатиметься приватною, і лише фахівець зі скарг і ви (і, ймовірно, казино) зможете побачити їх, Надсилання пошти, я вважаю, тільки робить все сповільненим

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Томас не відповів на жодне з моїх електронних листів і не змусив відповісти на жодне з простих запитань, які я поставив, щоб довести їхні звинувачення.


Вест також ігнорував кожен раз, коли Томас запитував про відео.

Тепер я сфотографував на своєму телефоні, виділив метадані та завантажив усе це до своєї скарги. Я також записав живий екран і надіслав це електронною поштою Томасу, Весту та ECOGRA, щоб Вест не міг стверджувати, що зображення було змінено чи розмір.


Надзвичайно огидна поведінка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вам не потрібно хвилюватися, як я вже згадував. Томас має не тільки ваші скарги, і він не працює 24/7. Він добереться до всього і за потреби знову запитає казино. Я вважаю, що досить довго було важко боротися з чимось подібним, але ми намагаємося допомогти, чим можемо. Тож найкраще, що можна зробити, це набратися терпіння, і ми побачимо, чи цього разу все буде добре. Казино ще не прокоментувало нові фотографії?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я маю хвилюватися.


Перейдіть і подивіться на тему скарги. Вони сваряться з Томасом і намагаються змінити реальність. Вони стверджували, що всі нові фотографії та відео (зняті на iphone 13) нечіткі!!! Вони не будуть уточнювати, які частини паспорта незрозумілі.


Подивіться на прикріплений збільшений розділ паспорта (винесені номери). Навіть якщо збільшити масштаб, ви скажете, що це зрозуміло???

(весь паспорт такий)


Змінено Jaro 3 міс. тому
Причина: Особиста інформація видалена
Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

Немає необхідності ділитися такими даними на форумі, я бачив вашу скаргу і паспорт в ній, і я вже сказав, що я не впевнений, що конкретно турбує казино і що воно не бачить чітко. Я не знаю, які ще фотографії вам слід надіслати, і якщо навіть відео буде відхилено, мабуть, найкращою ідеєю буде зателефонувати в казино. Це, як мені здається, єдиний нормальний вихід із ситуації, інакше ви, мабуть, будете крутитися по колу.

Подивимося, що запропонує Томас, але я б точно не хотів бути на вашому місці. Це схоже на кошмар. 🙁

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я відредагував всю особисту інформацію. Я радий бути тут, щоб назвати та присоромити цей шахрайський сайт.


Я ВЖЕ ЗРОБИВ ВІДЕО. Вони не були щасливі. Все, що відбувається, це те, що я надсилаю чудові зображення знову і знову, а вони кажуть, що вони незрозумілі, не надаючи жодної конкретики. Ви, я, Томас і світ бачите, що вони зрозумілі. Це газлайт і дискримінація, що зараз впливає на моє психічне здоров’я.

Автоматичний переклад.
masonjones
3 міс. тому

Мені здається безглуздим, що казино завжди дає лише загальну відповідь, і якщо їх турбує щось, чого вони не бачать або незрозуміле, вони повинні це сказати. Я, чесно кажучи, не розумію, як це має бути видно і що ще потрібно робити.

Однак я не працюю в казино, і якщо в них є процедури, вони повинні їх дотримуватися. Мені цікаво, яке рішення запропонує Томас, чи захоче казино зателефонувати вам. Це може вирішити всю цю проблему раз і назавжди, тому що це дратує навіть мене на вашому місці.

Чекаємо, поки Томас напише скаргу.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого