ФорумКазиноWestCasino - загальне обговорення

WestCasino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Thomas79
|
10606 переглядів 119 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
nm86nlplay
7 міс. тому

У Нідерландах уже існує юридична фірма (Loonstein), яка притягує до суду багато казино за їх незаконну діяльність у Нідерландах у минулому, вимагаючи повернення всіх втрачених коштів у казино.


Те саме, що зараз відбувається в Німеччині, відбувається і тут, і це, на мою думку, чудово.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Давайте заплатимо адвокатам усім гравцям з Нідерландів, які мали проблеми з WESTCASINO, і звернемося до суду проти цього незаконного казино!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт.

Насправді існує дуже активна тема, я хочу додати, де гравці переважно з німецькомовних країн обмінюються ідеями та часто навіть прямим досвідом із судовими справами.

Я вважаю, що багато гравців з вашої країни можуть вважати це цікавою темою, оскільки звинувачення щодо Німеччини згадувалося тут раніше.

Подивіться самі, якщо вам подобається:

https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary/33

Або не соромтеся створити подібну тему, присвячену поточній ситуації в Нідерландах. Ми прагнемо надати простір саме для цього.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хтось може отримати відповідь на будь-яке своє запитання від служби підтримки? Останнім часом підтримка в основному марна

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони не відповідають на мої електронні листи з січня 2023 року! Я надіслав більше 50-60 листів!

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
7 міс. тому

West casino є корумпованим і добре відоме тим, що обдирає людей, коли ті виграють. Я вважаю, що малоймовірно, що ви отримаєте свої гроші через стільки часу, але я сподіваюся, що з часом ви отримаєте

Автоматичний переклад.
7 міс. тому
7 міс. тому

Ви хочете сказати, що належним чином ліцензовані казино у вашій країні є найбільш «корумпованими»?

Це новинка!🤔


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони не відповідають на мої електронні листи з січня 2023 року! Я надіслав більше 50-60 листів!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені прикро це говорити, але я можу уявити чому. Ви все ще запитуєте про відшкодування, які, на вашу думку, повинні отримати?

Сподіваюся, що ні.🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хтось може отримати відповідь на будь-яке своє запитання від служби підтримки? Останнім часом підтримка в основному марна

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт.

Як довго, будь ласка? Чи настав час оновити його огляд? 🤔 Підтримка оголошена 24/7.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

На будь-які мої запитання вони просто не відповідають із 6 січня 2023 року.

Я надсилав різні запити.

Нуль відповідей

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Щойно перевірив, і вони відповіли на мою пошту, підтримка в реальному часі взагалі не допомагає, якщо ви не ввійшли в обліковий запис, мій обліковий запис закрито, тому підтримка в прямому ефірі марна, вони взагалі не повинні пропонувати чат у прямому ефірі, якщо ви не ввійшли в систему, це марна трата часу

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

З мого боку вони взагалі не відповідали на жодні мої електронні листи після того, як закрили мій обліковий запис!

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
7 міс. тому

Чи був у вас активний баланс, коли вони закрили ваш рахунок??

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Лише бонусний баланс на пару сотень євро, що майже повністю відповідає вимогам ставок.

Але загалом я вніс близько 15 тисяч, тому мій рахунок був VIP, і коли вони зрозуміли, що працюють нелегально в Нідерландах, вони просто анулювали мій обліковий запис гравця.

Вони призупинили дію мого облікового запису через проблеми з юрисдикцією.

Але мій обліковий запис було повністю підтверджено, я надіслав їм виписку з банківського рахунку, ідентифікатор, усілякі фінансові докази.

Коли я запитав їх про проблеми з ліцензією на роботу в Нідерландах, це був кінець.

Практично вони розраховували, що ніхто не питає про правила юрисдикції. І вони можуть робити, що хочуть.

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
7 міс. тому

Отже, ви просите повернути всі депозити, які ви зробили? Дозвольте запитати: чи вдавалося вам коли-небудь нормально зняти кошти з рахунку за той час, коли ви там грали? Ви грали нормально і встигали зніматися, коли було потрібно, чи ні?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ніколи неможливо зняти кошти

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
7 міс. тому

Якщо вам так і не вдалося зняти абсолютно нічого, ви повинні отримати відшкодування за всі свої депозити, крім того, ви сказали, що пройшли процедури KYC, і якщо я правильно пам’ятаю, що перевірка виконується лише після першого запиту на зняття, мій зайняв близько тижня, тож чому ви продовжували грати там, якщо вам так і не вдалося зняти? Я також бачу, що вашу скаргу закрили як необґрунтовану, можливо ви не правильно сформулювали свою ситуацію?? Якщо казино ніколи не дозволяло вам знімати абсолютно нічого, і всі ваші запити на зняття коштів були відхилені, чому ви грали там так довго?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Казино взагалі не відповідає на мої запити, електронні листи.

Я намагався всіма способами зв’язатися з ними, але вони відмовилися спілкуватися

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
7 міс. тому

Схоже, що робити не так багато, наступного разу не продовжуйте грати в казино, яке відхиляє ваші зняття грошей, це просто здоровий глузд, я не хочу засуджувати і вибачте, якщо ви почуваєтеся засудженими, але хто вносить 14 ТИСЯЧ євро на казино, яке відхиляє ваші зняття коштів?💀 Якщо зняття коштів відхилено, ви взагалі не повинні там грати, ні нові депозити, ні ставки, ні нічого

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якщо вам так і не вдалося зняти абсолютно нічого, ви повинні отримати відшкодування за всі свої депозити, крім того, ви сказали, що пройшли процедури KYC, і якщо я правильно пам’ятаю, що перевірка виконується лише після першого запиту на зняття, мій зайняв близько тижня, тож чому ви продовжували грати там, якщо вам так і не вдалося зняти? Я також бачу, що вашу скаргу закрили як необґрунтовану, можливо ви не правильно сформулювали свою ситуацію?? Якщо казино ніколи не дозволяло вам знімати абсолютно нічого, і всі ваші запити на зняття коштів були відхилені, чому ви грали там так довго?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якщо ви не заперечуєте, я думаю, вам слід переглянути це, щоб побачити повну картину:

https://casino.guru/westcasino-the-player-s-requesting-a-refund-of-his


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Щойно перевірив, і вони відповіли на мою пошту, підтримка в реальному часі взагалі не допомагає, якщо ви не ввійшли в обліковий запис, мій обліковий запис закрито, тому підтримка в прямому ефірі марна, вони взагалі не повинні пропонувати чат у прямому ефірі, якщо ви не ввійшли в систему, це марна трата часу

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, багато казино застосовують ті самі обмеження. Доступ до чату мають лише зареєстровані користувачі з активними обліковими записами. 🙁

Якщо для цього потрібне ім’я користувача, я б сказав, що це означає, що незареєстровані користувачі не обслуговуватимуться:

file

Додати коротку замітку, звичайно, не завадить.🤔

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого