ФорумКазиноWestCasino - загальне обговорення

WestCasino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від Thomas79
|
23098 переглядів 198 відповідей |
|
1...9 10
Додати публікацію
1 місяць тому

Я зв’язався з органом, який надав їм ліцензію, і вони взяли до розгляду, я все пояснив, і вони також відмовилися відповідати, вони попросили мене знайти адвоката.

Таким чином, власник ліцензії приймає гравців із країн із чорного списку.

Азартні ігри в Інтернеті - це величезне шахрайство до кінця, я вважаю, що ніхто більше не повинен грати навіть на 10 євро на місяць, рік!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

О, невже авторитетна особа справді сказала вам це? Я б сказав, що вони розповіли вам, чому вони на стороні казино.

Взагалі, ви не думали про адвоката, коли спірна сума майже 15 тисяч? У такому разі я, ймовірно, перегляну, якщо ви вважаєте, що маєте рацію. Ну, принаймні, отримайте пораду про те, що про це думати, і продовжуйте далі. Я вважаю, що вам більше нічого робити, якщо влада має таке ставлення.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я можу опублікувати тут відповідь органу влади, якщо це необхідно.

Я завжди посилався на те, що дозволена реєстрація в країнах із чорного списку, а органи влади посилалися на те, що вони не можуть повернути гроші, тому, якщо я запитував у них щось, вони відповідали мені на зовсім іншу тему і так далі, відбувається протягом 1 року і 8 місяців і нуль чітких відповідей.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
nm86nlplay
1 місяць тому

Якщо у вас з цим немає проблем, не соромтеся, я хотів би побачити, що вони написали.

Крім того, я думаю, що якщо вони його так закрили, то вони більше не будуть приділяти цій справі свій час.

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
1 місяць тому

Повністю з вами згоден, тримайтеся подалі від сайту шахраїв!! 👌👍

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це казино закрите чи відкрите? Тому що сайт працює і підтримка в чаті повідомляє, що вони в процесі зміни оператора.

На жаль, я намагаюся ввійти у свій обліковий запис більше тижня, але досі отримую повідомлення «Акаунт заблоковано». Але там у мене ще є кошти, небагато, мабуть 100 злотих.

Я надіслав електронний лист на адресу support@WestCasino.com із запитанням, чому було заблоковано та як щодо коштів на рахунку. Я отримав повідомлення про те, що казино припинило надавати послуги з вересня, але жодної відповіді щодо коштів. То як я це розумію? кошти з рахунку були вкрадені чи вони будуть переведені в інше казино?

Автоматичний переклад.
Damio
2 тиж. тому

Привіт, я перевірив нашу систему і побачив, що казино має бути тимчасово закрито саме з тієї причини, яку ви написали.

Я також хотів би знати, що має статися з грошима, які є на вашому рахунку.

Якби я це зробив, я б знову запитав службу підтримки, що робити з грошима, які у вас там, якщо вони не повідомлять вас і проігнорують вас, то я, мабуть, подав би нам скаргу.

Як ви думаєте, ви можете запитати і спробувати?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Перейменовано на MrWest.win Upscale Entertainment Limited.


Крім того, я можу підтвердити, що існуючі дані для входу в west casino вже працюють.

file

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Нарешті закрийте це сміттєве 🗑️ казино, я сподіваюся, що всі погані казино закриються

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Так, сьогодні я знову надішлю електронний лист і чекаю відповіді до п’ятниці. Якщо вони проігнорують, я можу подати скаргу, якщо є сенс, бо сума невелика.

Я спробував увійти на цей веб-сайт MrWest.win і отримав таке ж заблоковане повідомлення.

Автоматичний переклад.
Damio
2 тиж. тому

схоже, вони трохи обдурюють ваш обліковий запис, або з ним виникла проблема до міграції, вони заблокували вас за щось під час перевірки?

Автоматичний переклад.
mulven
2 тиж. тому

З того, що я знайшов в електронному листі, вони надіслали повідомлення 27 вересня, в якому згадували про переведення до іншого оператора та час до 30 вересня для погодження перенесення рахунку.

Зараз не можу увійти і просто сподіваюся, що служба підтримки відповість. На веб-сайті westcasino служба підтримки в чаті може допомогти мені, якщо я ввійду у свій обліковий запис, але я не зможу, оскільки він заблокований.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Так, сьогодні я знову надішлю електронний лист і чекаю відповіді до п’ятниці. Якщо вони проігнорують, я можу подати скаргу, якщо є сенс, бо сума невелика.

Я спробував увійти на цей веб-сайт MrWest.win і отримав таке ж заблоковане повідомлення.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я б точно дав цьому шанс і написав їм, і якщо нічого не зміниться, я б подав скаргу. Я думаю, це не має значення, яка сума, але я припускаю, що ви не хочете просто залишити гроші там.

Подивимося, чи почуєте ви щось, і якщо почуєте, не соромтеся поділитися цим.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Справа розкрита. Вони перерахували кошти в партнерське казино BetMaximus.

Автоматичний переклад.
Damio
1 тиждень тому

Гаразд, це дочірній сайт казино? Якщо ви з цим спокійні, то, я думаю, це не проблема.

Я радий, що це вдалося вирішити без проблем. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Так, BetMaximus є дочірнім казино. Хоча я отримав цю інформацію в чаті West Casino. Однак на електронну пошту я отримав лише інформацію про те, що кошти перераховані, а куди – не було. Тому підтримка трохи божевільна.

Автоматичний переклад.
Damio
1 тиждень тому

Дійсно дивна поведінка, якби кошти були переведені на інший сайт, пов’язаний із закритим, було б простіше просто виплатити користувачам одразу. Я припускаю, що ви можете відкрити обліковий запис на іншому сайті з тією самою поштою, на якій ви були зареєстровані на попередньому, і попросити їх зробити ваші кошти доступними для використання (робити/виводити), ви пробували це?

Автоматичний переклад.
Damio
1 тиждень тому

Я б також погодився з іншим гравцем, що це досить незвичайний і дивний підхід з боку казино, особливо коли вони в основному говорять вам дуже мало про це. Я також хотів би знати, чи наступне казино дозволить вам зняти ці гроші.

Якщо ви спробуєте це, будь ласка, повідомте мені, як виглядав процес заздалегідь.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

У мене була подібна ситуація тричі в інших казино з коштами на моїх рахунках. Казино було виведено з ринку, і вони надіслали електронний лист із проханням надати номер банківського рахунку для переказу моїх коштів.

У мене вже був рахунок на Betmaximus, тому вони просто перевели туди кошти.

Я не можу зняти кошти, оскільки мінімальна сума для зняття становить 100 євро. У мене є 25 євро, тож я або програю їх, або виграю достатньо, щоб їх зняти.


Автоматичний переклад.
Damio
1 тиждень тому

Звичайно, але, як я вже сказав, якщо це добре для вас, то добре. Але я був би обережний з подібними трансферами.

Не соромтеся повідомляти мені, чи вдалося вам виграти та зняти щось чи ні.

Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого