3 р. тому
Тут ви можете обговорити Weltbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Здравствуйте,
Оскільки у мене є невелика проблема з азартними іграми, я електронною поштою попросив Weltbet назавжди закрити мій рахунок і відразу після того, як я незадовго до того відкрив його.
На жаль, безрезультатно, казино відмовляється закриватися.
Натомість було запитано селфі з посвідченням особи.
Я надіслав це повідомлення, і з тих пір жодної реакції та відповіді немає.
У всіх казино мені вдалося без проблем закрити свій рахунок, але Weltbet - єдиний, хто викликає проблеми.
На жаль, у моєму профілі також неможливо встановити обмеження для депозитів або самовиключення.
Тому я прошу допомоги таким чином.
З повагою
Hello,
Since I have a little gambling problem, I requested by email that Weltbet close my account permanently and immediately after I opened it shortly before.
Unfortunately to no avail, the casino refuses to close.
Instead, a selfie with ID was requested.
I sent this and since then no further reaction or answer.
At all casinos I was able to close my account without any problems, but Weltbet is the only one that causes problems.
Unfortunately, there is also no way to set limits for deposits or self-exclusion on my profile.
Therefore I ask for help in this way.
Kind regards
Hallo,
da ich ein kleines Glücksspiel-Problem habe, habe ich per Email beantragt dass Weltbet mein Konto dauerhaft und sofort schließt, nachdem ich dieses kurz zuvor eröffnet habe.
Leider ohne Erfolg, das Casino weigert sich, die Schließung zu vollziehen.
Stattdessen wurde ein Selfie mit Ausweis verlangt.
Dieses habe ich gesendet und seitdem keine weitere Reaktion oder Antwort mehr.
Bei sämtlichen Casinos konnte ich ohne Probleme mein Konto schließen, jedoch Weltbet ist das einzige welches Probleme macht.
Leider gibt es auch keine Möglichkeit, selbst auf meinem Profil Limits für Einzahlungen oder Selbstausschluss einzustellen.
Daher bitte ich auf diesem Wege um Hilfe.
MfG
Привіт Томе, мені прикро чути, що ти не зумів закрити рахунок. Скільки часу ви вже чекаєте з моменту надсилання їм необхідних документів?
Hi Tom, I'm sorry to hear you haven't managed to close the account. How long time have you been already waiting since you sent them the required documents?
Здравствуйте,
Минув уже тиждень, і я також спеціально згадав, що хотів би закрити через азартну залежність.
Це не надзвичайно яскраво, але, щоб бути обережним, я збираюся закрити свій рахунок у всіх казино.
На жаль, Weltbet - єдиний, хто повністю перехрещений, і рахунок досі відкритий.
З повагою
Hello,
It's been a week now and I also specifically mentioned that I would like to close due to gambling addiction.
This is not extremely pronounced, but just to be careful, I am about to close my account at all casinos.
Unfortunately Weltbet is the only one that is completely cross and the account is still open.
Kind regards
Hallo,
dies ist mittlerweile eine Woche schon und ich habe auch ausdrücklich erwähnt dass ich die Schließung möchte aufgrund von Spielsucht.
Diese ist zwar nicht extrem ausgeprägt, aber zur reinen Vorsicht bin ich dabei, bei sämtlichen Casinos mein Konto zu schließen.
Leider stellt sich Weltbet als einziges komplett quer und das Konto ist immer noch offen.
MfG
7 днів - надзвичайно багато. Я б сказав, що 48 годин - це розумний час, якщо вам потрібно закрити свій рахунок через залежність від азартних ігор. Якщо ви подасте скаргу тут, ми розглянемо її ближче: https://casino.guru/complaints/create
7 days is extremely a lot. I'd say 48 hours is a reasonable time if you need to close your account due to gambling addiction. If you submit a complaint here, we'll take a look at it closer: https://casino.guru/complaints/create
Дякую, але більше не потрібно. Тим часом Weltbet закрив мій рахунок. Все добре.
З повагою
Thank you, but no longer necessary. Weltbet has closed my account in the meantime. It's all OK.
Kind regards
Vielen Dank, aber nicht mehr nötig. Weltbet hat mein Konto inzwischen geschlossen. Alles gut.
Mit freundlichen Grüßen
Привіт, приєднуйтесь до мене теж тут ...... будь ласка, тримайте пальці від казино Weltbet ..... Ви зможете робити лише депозити ... спілкування неможливе, хоча я все привів у рух, у мене є gsmbling проблема і продовжую отримувати платежі …… У чаті мені сказали, що ми шкодуємо, що ви підвели… .. але жодних відшкодувань насправді не було навмисним шахрайством… ..
Я сподіваюся, що орган ліцензування може мені допомогти ... ..Також у таких казино повинні бути обов'язки ... ..
Hello, join me here too ...... please keep your fingers off the Weltbet Casino ..... you will only be able to make deposits ... communication not possible although I have set everything in motion I have a gsmbling problem and continue to receive payments …… I was told in the chat that we are sorry you have let down… ..but no reimbursement actually deliberate fraud… ..
I hope the licensing authority can help me ... ..there must also be obligations for such casinos ... ..
Hallo schließe mich hier auch an……bitte lasst die Finger vom Weltbet Casino…..ihr werdet nur Einzahlungen tätigen können……Kommunikation gar nicht möglich obwohl ich alles in Bewegung gebracht habe Beschwerde hier wegen Versagen ihrer eigen AGBs verantwortungsvolles Spielen….ignoriert das ich Gsmbling Problem habe und weiterhin Einzahlungen entgegenkommen worden……im Chat wurde mir mitgeteilt tut uns leid sie im Stich gelassen haben…..aber Rückerstattung Fehlanzeige eigentlich vorsätzlicher Betrug…..
Hoffe die Lizenzbehörde kann mir weiter helfen…..es muss doch auch Pflichten geben für solche Casinos…..
Ви розповідали їм про свої проблеми з азартними іграми до програшу або після цього?
Have you told them about your gambling issues before you lost or after that?
Здравствуйте
23 липня я закрив свій акаунт за допомогою чату та електронної пошти через проблеми з азартними іграми… .. 26 липня мені вдалося внести ще 3300 євро в моє шалене азартне ігри ... .. Залишився тиждень, поки рахунок не закрили… ..
Справу було відкрито в CasinoGuro… ..можу самостійно сфотографувати магазин… .Я надіслав 38 електронних листів, щоб зв'язатися, але відповіді не отримав….
Чат Мені сказали «вибачте, що підвели мене»… .Я передаю це керівництву або начальнику …… без відповіді….
Hello
on July 23rd I had my account closed via chat and email because of a gambling problem… .. on July 26th I was able to deposit another 3300 € into my gambling frenzy… ..Took 1 week until the account was closed… ..
A case has been opened at CasinoGuro… ..can get a picture of the shop yourself… .I sent 38 emails to get in touch and did not get an answer back… ..
Chat I was told 'you're sorry to have let me down'… .I pass it on to management or boss …… no answer….
Hallo
am 23.7 Konto per Chat und email wegen Gambling Problem schließen lassen…..am 26.7 konnte ich weitere 3300€ in meinen Spielrausch einzahlen…..Dauerte 1 Woche bis das Konto geschlossen wurde…..
Es wurde ein Fall bei CasinoGuro eröffnet…..kann’s dir ja selber ein Bild machen über den Laden….habe 38 emails geschickt zwecks Kontaktaufnahme nicht eine Antwort zurück bekommen…..
Chat wurde mir mitgeteilt ‚Tut ihnen Leid mich im Stich gelassen zu haben‘….gebe ich ans Management weiter bzw. Chef ……null Antwort….
Наскільки я пам’ятаю випадки, з якими ми мали справу в минулому, я вважаю, що кожен раз, коли гравець просить наблизити рахунок для проблеми з азартними іграми, його слід закрити протягом розумного часу. Якщо контакт був здійснений електронною поштою, це може тривати до 24 або 48 годин, а якщо це через чат, це слід зробити майже негайно. Це просто неправильно, коли на це йде тиждень, як ви згадали.
As far I can remember the cases we dealt with in past, I believe that whenever a player asks for the account closer for gambling problem, it should be closed within a reasonable time. In case the contact was made via email, then it's up to 24 or 48 hours, in case it's via chat, then it should be done almost immediately. It's just wrong when it takes a week as you mentioned.
Привіт,
безпосередньо із заявою про закриття рахунку.
Я сподівався, що вони відреагують швидше, але, на жаль, я помилився.
Лише для цього слід відкликати ліцензію ...
Hi there,
directly with the application for account closure.
My hope was that they would react more quickly, but unfortunately I was wrong.
For that alone the license should be withdrawn ...
Hallo,
direkt beim Antrag auf Kontoschließung.
Meine Hoffnung war, dass dann schneller reagiert wird, lag aber damit leider falsch.
Alleine dafür gehört schon die Lizenz entzogen...
Привіт Том-Даніель
так і мій досвід ...... немає можливості зв'язатись ..... цей магазин - це все про шахрайство, введення в оману та навмисне шахрайство .....
Порушення всіх їх власних положень та умов ......
Репутація 3,9 - це явно 3,9 забагато ..... дотримуйтесь моєї думки, це казино -фантом ..... якщо я навіть не можу зв'язатися ... це не може бути нічим іншим ... ..
Hello Tom-Daniel
so were my experiences ...... no chance to contact ..... this shop is all about fraudulent misrepresentation and willful fraud .....
Violating all of their own terms and conditions ......
Reputation 3.9 are clearly 3.9 too much ..... stick with my opinion it is a phantom casino ..... if I can't even get in contact ... it can't be anything else ... ..
Hallo Tom-Daniel
genauso waren meine Erfahrungen auch......keine Chance Kontakt aufzunehmen.....in diesem Laden geht es nur um arglistige Täuschung und vorsätzlichen Betrug.....
Verstossen gegen alle ihrer eigenen AGBs......
Reputation 3,9 sind eindeutig 3,9 zuviel.....bleibe bei meiner Meinung es handelt sich um ein Phantom Casino.....wenn ich nicht einmal Kontakt aufnehmen kann....kann es nichts anderes sein.....
Я знову і знову читаю від оператора Bellona NV ..... у разі труднощів або оглядів .... але послідовно ......
Я не розумію, чому такий власник може так довго мати ліцензію в регулюючому органі ...... неймовірно, що відбувається в деяких казино, а влада дивиться .....
Weltbet-1bet Casino-зодіак ставка ...... все той же власник
I read again and again from the operator Bellona NV ..... in case of difficulties or reviews .... but consistently ......
I do not understand why such an owner can hold a license with a regulatory authority for so long ...... unbelievable what goes on in some casinos and the authorities are watching .....
Weltbet-1bet Casino-zodiac bet ...... all the same owner
immer wieder lese ich von dem Betreiber Bellona N.V......bei Schwierigkeiten bzw Bewertungen....aber durchweg......
Verstehe nicht wieso ein solcher Besitzer eine Lizenz bei einer Regulierungsbehörde solange halten kann......unfassbar was bei manchen Casinos abläuft und die Behörden da zuschauen.....
Weltbet-1bet Casino-zodiac bet......alles der selbe Besitzer
Привіт,
ти ні, я тобі тут відповів:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/weltbet-payout-rejected-again#post-24756
Hello,
you are not, I replied to you here:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/weltbet-payout-rejected-again#post-24756
Гей, Радко, ти також можеш вирішити мою справу, я думаю, вони не хочуть виплачувати мої гроші
Hey Radka, can you also solve my case, I think they don't want to pay out my money
Hey Radka,kannst du meinen Fall auch lösen,ich bin der Meinung das die mein Geld nicht auszahlen wollen
Привіт,
на жаль, я не можу. Ви бачите, що я не член групи розгляду скарг? Тож, будь ласка, стежте за своєю скаргою та, будь ласка, скоріше дайте відповідь Петронелі. Вона добре подбає про вас.
Hello,
sadly, I can't. I'm not a member of the complaint team you see? So, kindly keep an eye on your complaint and please, reply to Petronela soon. She will take good care of you.
Хороший день
Я деякий час грав на Weltbet.com
Я багато читав в Інтернеті, що Weltbet не виплачує? Це правда, чи є користувач, якому заплатили? Оскільки я трохи боюся, я виграв 2800 і хотів би їх перевести в готівку. Weltbet сказав мені, що я все ще маю поставити своє зняття? Звучить зовсім несерйозно. Депозит не є бонусом. Тож хтось мав досвід?
Заздалегідь спасибі.
LG
Good day
I've been playing at Weltbet.com for a while
I've read a lot on the internet that Weltbet doesn't pay out? Is that true, is there a user that got paid? Because I'm kinda scared, I won 2800 and would like to cash it out. Weltbet told me I still have to wager my withdrawal? That doesn't sound serious at all. Deposit is not a bonus. So has anyone had any experience?
Thanks in advance.
LG
Guten Tag
Ich spiele seit einiger Zeit auf Weltbet.com
Ich habe vieles im Internet gelesen, das Weltbet nicht auszahlt? Ist das wahr, gibt es ein User der ausbezahlt wurde? Weil ich habe irgendwie Angst, ich habe 2800 gewonnen, und würde diese mir gerne auszahlen lassen. Weltbet sagte mir, ich muss meine Auszahlung noch umsetzen? Das klingt schon einmal gar nicht Seriös. Einzahlung ist doch kein Bonus. Also hat jemand Erfahrung gemacht?
Danke im voraus.
Lg
Привіт. Я вважаю, що ви не читали ці речі, перш ніж грати там.
Ну, клацніть це посилання та перевірте рахунок - це справді ризик.
Що стосується скарг, то важко сказати. Перегляньте всі доступні скарги тут . Бажаю тобі гарного кінця!
Hello there. You haven't read those things before playing there, I presume.
Well, click this link and check the score - it is truly a risk.
When it comes to complaints, it's hard to tell. Browse all available complaints here. I wish you a good ending!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.