11 міс. тому
Гаразд, за вашу відповідь, я дав їм свою електронну пошту, сподіваюся, що вони вирішать це питання
Ok ty for ur answer i have gave them my email hope they will resolve it ty
0
Гаразд, за вашу відповідь, я дав їм свою електронну пошту, сподіваюся, що вони вирішать це питання
Ok ty for ur answer i have gave them my email hope they will resolve it ty
Гаразд, я передав їм свою електронну пошту, сподіваюся, що вони вирішать проблему
Ok ty , i gave them my email hope they resolve it
Ласкаво просимо. Сподіваюся, все можна вирішити без проблем. Повідомте нас, коли отримаєте результат. 🙂
You're welcome. I hope everything can be solved without any problems. Update us when you have the result. 🙂
Шановний гравець,
Ваш запит на зняття було виявлено, і ми хотіли б повідомити вас, що він зараз у черзі обробки. Наша команда оперативно розгляне ваш запит найближчим часом.
Ми цінуємо вашу співпрацю. Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.
Дякуємо за розуміння та терпіння.
З повагою
Офіційні представники WEISS
Dear player,
Your withdrawal request has been identified, and we would like to apprise you that it is presently in the processing queue. Our team will expeditiously address your request in the imminent future.
We appreciate your cooperation. If you have any further inquiries, please do not hesitate to contact us.
Thank you for your understanding and patience.
Sincerely,
WEISS Official Representatives
Я б цього хотів, але виведення, яке займає досі 4 дні, занадто багато, якщо ви хочете бути хорошим казино, ви повинні продовжити виведення протягом 24 годин, наприклад, я не збираюся ризикувати та грати знову в вашому казино, і занадто багато зроблять те саме , на жаль bcz мені сподобалося наше казино
I wish so but a withdrawal that takes untill now 4 days is too much if u want to be a good casino u must proceed the withdrawal within 24 hrs for example im not gonna risk and play again on ur casino and too many will do the same , sadly bcz i liked ur casino
Я подивлюся, скільки часу це займе, але для мене я більше не збираюся там грати, так, у них хороші ігри та хороші рекламні акції, але, на жаль, як і в багатьох казино, проблема з виведенням коштів – це люди, які чекали 10-20 днів отримати там гроші неприпустимо
I will we will see how long time it will take but for me im not gonna play there anymore yes they have a good games and a good promotions but sadly like so many casinos the withdrawal is the problem tjere is people who waited 10-20 days to get there money its unacceptable
Подивіться на це!! Вони сказали мені, що я отримаю своє вилучення через 10 днів після того, як вони продовжать це лол, це означає, що поки вони не продовжать, я буду чекати ще 10 днів!!! Отже, 1 місяць, поки я не отримаю гроші, що це таке для казино? Вибачте 1 місяць???? Ви не повинні рекомендувати це казино нікому (casinoguru) 1 місяць, щоб отримати ваше зняття, це неприйнятно!!!
Look at that!! They say to me im gonna receive my withdrawal 10 days after they proceed it lol it means that untill they proceed it im gonna wait another 10 days!!! So 1 month untill i receive my withdrawal what is that for casino? Excuse me 1 month???? U should not recommend this casino to anyone (casinoguru) 1 month to receive ur withdrawal its not acceptable!!!
Я подивлюся, скільки часу це займе, але для мене я більше не збираюся там грати, так, у них хороші ігри та хороші рекламні акції, але, на жаль, як і в багатьох казино, проблема з виведенням коштів – це люди, які чекали 10-20 днів отримати там гроші неприпустимо
I will we will see how long time it will take but for me im not gonna play there anymore yes they have a good games and a good promotions but sadly like so many casinos the withdrawal is the problem tjere is people who waited 10-20 days to get there money its unacceptable
Я думаю, кожна людина сама вирішує, як вона вирішить у підсумку. Тож що стосується вашої думки, я її не позбавляю, але зараз найголовніше, коли ви отримаєте свої гроші. Коли це станеться, не могли б ви повідомити нам? Я буду чекати.
I think it's up to each person how they decide in the end. So as far as your opinion is concerned, I don't take it away from you, but the most important thing now is when you get your money. When that happens could you please let us know ? I'll be waiting.
Обіцяю, але, як вона сказала в чаті, це займає 10 днів навіть після того, як ми продовжимо, тобто 20-30 днів для всього процесу. Але я повідомлю вам, коли отримаю гроші
I will i promise but ike she said on the chat it takes 10 days even after being proceed that means 20 -30 days for all the process . But im gonna make u know when i receive the moey
Я хочу твердо вірити, що ви отримаєте гроші швидше, і це лише орієнтовний час. Втім, побачимо, як воно в підсумку буде і коли ви отримаєте гроші. Я твердо вірю, що якнайшвидше. Піклуватися.
I want to firmly believe that you will get the money sooner, and this is just an estimated time. However, we will see how it will be in the end and when you will get the money. I firmly believe that as soon as possible. Take care.
Чудово, тож ви нарешті отримали їх набагато раніше, і я радий, що ви зробили. 😊🎉🎉
Що стосується того факту, що вам довелося використовувати інший метод, можливо, були якісь технічні проблеми з попереднім, тому казино порекомендувало інший.
Однак чи підійде вам це казино і чи дасте ви йому ще один шанс?
Excellent, so you finally got them much sooner, which I'm glad you did. 😊🎉🎉
As for the fact that you had to use a different method, maybe there were some technical problems with the previous one, so the casino recommended a different one.
However, will this casino still be suitable for you and will you give it another chance ?
Я не можу відповісти представнику казино в огляді, але можу сказати, що повідомлення
Незважаючи на порушення правил казино, ми спостерігаємо, що кошти на вашому рахунку були успішно відшкодовані
Неправда. Додаю скріншот поточного балансу.
Я можу сказати зі 100% упевненістю, що я не вчиняв ніяких шахрайських дій, це звичайні ставки на лінію на баскетбол або гандбол на середніх і великих ринках. Але я знаю, що це марно. Коли казино не хоче бачити гравця, вони оголошують його шахраєм. Хоча вони шахраї, а не гравці.
I can't answer the casino representative in the review, but I can say that the message
Despite the breach of casino regulations, we observe that the funds in your account have been successfully refunded
Not true. I attach a screenshot of the current balance.
I can say with 100% certainty that I have not committed any fraudulent betting activities, these are ordinary bets on the line on basketball or handball on middle and big markets. But I know it's useless. When the casino does not want to see a player, they declare him a fraud. Although they are a fraudster, not the player.
Немає сенсу публікувати тут повідомлення, друже, якщо казиногуру оцінить вашу справу, яку ви програли, вони отримують гроші від казино, тому спробуйте інші способи. Їх діяльність повинна бути розслідувана законно за неправдиву рекламу, megadice конфіскував у мене без будь-яких причин мої гроші, 1,37 eth і casinoguru стали на їхню сторону. Піклуватися
There is no point to post here mate, if casinoguru will judge your case you lose, they receive money from casinos so try other ways. Their activity should be investigated legally for false advertising, megadice confiscated me without any reason my money, 1,37 eth and casinoguru sided with them . Take care
Дякую тобі! Не бачу сенсу відкривати скаргу, тому що вона закінчиться стандартно. Гравець погодився грати за правилами казино, тому порушень немає. Я хотів показати, що слова казино про те, що вони повернули залишок, не відповідають дійсності.
Thank you! I don't see the point of opening a complaint because it will end as standard. The player agreed to play according to the rules of the casino, so there are no violations. I wanted to show that the casino's words that they returned the balance are not true.
Я не можу відповісти представнику казино в огляді, але можу сказати, що повідомлення
Незважаючи на порушення правил казино, ми спостерігаємо, що кошти на вашому рахунку були успішно відшкодовані
Неправда. Додаю скріншот поточного балансу.
Я можу сказати зі 100% упевненістю, що я не вчиняв ніяких шахрайських дій, це звичайні ставки на лінію на баскетбол або гандбол на середніх і великих ринках. Але я знаю, що це марно. Коли казино не хоче бачити гравця, вони оголошують його шахраєм. Хоча вони шахраї, а не гравці.
I can't answer the casino representative in the review, but I can say that the message
Despite the breach of casino regulations, we observe that the funds in your account have been successfully refunded
Not true. I attach a screenshot of the current balance.
I can say with 100% certainty that I have not committed any fraudulent betting activities, these are ordinary bets on the line on basketball or handball on middle and big markets. But I know it's useless. When the casino does not want to see a player, they declare him a fraud. Although they are a fraudster, not the player.
Відгуки користувачів не призначені для відкритого обговорення; для цього ми надаємо цей форум і скарги.
Вибачте, але, з моєї точки зору, єдиний спосіб довести це – скарга . Якщо ви не бажаєте вірити нам, зверніться до органу ліцензування.
Я не впевнений, наскільки Curacao GC буде зацікавлений у допомозі, але можете спробувати 👈
User reviews are not designed to provide open discussion; for this, we provide this forum and complaints.
I'm sorry, but from my point of view, the only way to prove such a thing is through a complaint. If you prefer not to believe us, though, try the licensing authority instead.
I am not sure how much Curacao GC will be interested in helping out, but you are welcome to try 👈
Немає сенсу публікувати тут повідомлення, друже, якщо казиногуру оцінить вашу справу, яку ви програли, вони отримують гроші від казино, тому спробуйте інші способи. Їх діяльність повинна бути розслідувана законно за неправдиву рекламу, megadice конфіскував у мене без будь-яких причин мої гроші, 1,37 eth і casinoguru стали на їхню сторону. Піклуватися
There is no point to post here mate, if casinoguru will judge your case you lose, they receive money from casinos so try other ways. Their activity should be investigated legally for false advertising, megadice confiscated me without any reason my money, 1,37 eth and casinoguru sided with them . Take care
Є сенс ділитися; ви можете допомогти іншим гравцям. З іншого боку, кажучи, що ми не допомагаємо, абсолютно втрачаємо суть.
Ви коли-небудь чули, що кожен партнерський сайт насправді оплачується казино? Це називається комісією.
На жаль, не багато з цих сайтів інвестують гроші назад у функції, які допомагають гравцям безкоштовно.
Дивно чути щось схоже на те, що ви написали від члена без скарги. Звідки це?
Це чесне запитання. Наскільки я можу судити, ми вже допомогли тисячам гравців, і казино майже ненавидять нас за це. https://casino.guru/complaints/resolved 👈
There is a point in sharing; you may help other players. On the other side, saying that we don't help misses the point completely.
Have you ever heard that every single affiliate site is actually paid by casinos? It's called commissions.
Sadly, not many of these sites invest such money back into features that help players for free.
It is strange to hear something like you wrote from a member without a complaint. Where does this come from?
It is an honest question. As far as I can tell, we have already helped thousands of players, and casinos almost hate us for that. https://casino.guru/complaints/resolved 👈
Шановний Cintrol!
Зараз ми розглядаємо вашу справу та ретельно переглянемо всю надану інформацію. Наш щирий намір – ефективно допомогти вам. Ми цінуємо ваше розуміння та співпрацю.
З повагою
Офіційні представники WEISS
Dear Cintrol,
We are currently reviewing your case and will thoroughly reevaluate all the provided information. Our sincere intention is to assist you effectively. We appreciate your understanding and cooperation.
Sincerely,
WEISS Official Representatives
гуру казино - ти найкращий! Це правда, ви дійсно допомагаєте гравцям відстоювати свої інтереси. І ваша участь безцінна! Щиро вдячний Вам за підтримку та бажаю успіхів, розвитку та процвітання!
casino guru - you are the best! This is true, you really help the players defend their interests. And your participation is priceless! I am sincerely grateful to you for your support and wish you success, development and prosperity!
casino guru - вы лучшие! Это так, вы действительно помогаете игрокам отстоять их интересы. И ваше участие бесценно! Я искренне благодарен вам за поддержку и желаю успехов, развития и процветания!
Дякую тобі.
Я думаю, що представник казино тут фактично доглядач. Не я 😉
Thank you.
I think the casino representative is the actual caretaker here. Not me 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.