ФорумКазиноWeiss Casino - загальне обговорення

Weiss Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від albertadrian920524
|
6839 переглядів 57 відповідей |
|
1 2 3
Jaro
1 рік тому

Гаразд, за вашу відповідь, я дав їм свою електронну пошту, сподіваюся, що вони вирішать це питання

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Гаразд, я передав їм свою електронну пошту, сподіваюся, що вони вирішать проблему

Автоматичний переклад.
6qszn7mn5w
1 рік тому

Ласкаво просимо. Сподіваюся, все можна вирішити без проблем. Повідомте нас, коли отримаєте результат. 🙂

Автоматичний переклад.
6qszn7mn5w
1 рік тому

Шановний гравець,


Ваш запит на зняття було виявлено, і ми хотіли б повідомити вас, що він зараз у черзі обробки. Наша команда оперативно розгляне ваш запит найближчим часом.


Ми цінуємо вашу співпрацю. Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

Дякуємо за розуміння та терпіння.


З повагою

Офіційні представники WEISS

Автоматичний переклад.
Weiss Casino
1 рік тому

Я б цього хотів, але виведення, яке займає досі 4 дні, занадто багато, якщо ви хочете бути хорошим казино, ви повинні продовжити виведення протягом 24 годин, наприклад, я не збираюся ризикувати та грати знову в вашому казино, і занадто багато зроблять те саме , на жаль bcz мені сподобалося наше казино

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я подивлюся, скільки часу це займе, але для мене я більше не збираюся там грати, так, у них хороші ігри та хороші рекламні акції, але, на жаль, як і в багатьох казино, проблема з виведенням коштів – це люди, які чекали 10-20 днів отримати там гроші неприпустимо

Автоматичний переклад.
Weiss Casino
1 рік тому

filefile Подивіться на це!! Вони сказали мені, що я отримаю своє вилучення через 10 днів після того, як вони продовжать це лол, це означає, що поки вони не продовжать, я буду чекати ще 10 днів!!! Отже, 1 місяць, поки я не отримаю гроші, що це таке для казино? Вибачте 1 місяць???? Ви не повинні рекомендувати це казино нікому (casinoguru) 1 місяць, щоб отримати ваше зняття, це неприйнятно!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подивлюся, скільки часу це займе, але для мене я більше не збираюся там грати, так, у них хороші ігри та хороші рекламні акції, але, на жаль, як і в багатьох казино, проблема з виведенням коштів – це люди, які чекали 10-20 днів отримати там гроші неприпустимо

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, кожна людина сама вирішує, як вона вирішить у підсумку. Тож що стосується вашої думки, я її не позбавляю, але зараз найголовніше, коли ви отримаєте свої гроші. Коли це станеться, не могли б ви повідомити нам? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Обіцяю, але, як вона сказала в чаті, це займає 10 днів навіть після того, як ми продовжимо, тобто 20-30 днів для всього процесу. Але я повідомлю вам, коли отримаю гроші

Автоматичний переклад.
6qszn7mn5w
1 рік тому

Я хочу твердо вірити, що ви отримаєте гроші швидше, і це лише орієнтовний час. Втім, побачимо, як воно в підсумку буде і коли ви отримаєте гроші. Я твердо вірю, що якнайшвидше. Піклуватися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав гроші, але вони 3 рази відхилили моє зняття та попросили змінити спосіб оплати, я не знаю чому, дякую за підтримку 🙏

Автоматичний переклад.
6qszn7mn5w
1 рік тому

Чудово, тож ви нарешті отримали їх набагато раніше, і я радий, що ви зробили. 😊🎉🎉

Що стосується того факту, що вам довелося використовувати інший метод, можливо, були якісь технічні проблеми з попереднім, тому казино порекомендувало інший.

Однак чи підійде вам це казино і чи дасте ви йому ще один шанс?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не можу відповісти представнику казино в огляді, але можу сказати, що повідомлення

Незважаючи на порушення правил казино, ми спостерігаємо, що кошти на вашому рахунку були успішно відшкодовані

Неправда. Додаю скріншот поточного балансу.


Я можу сказати зі 100% упевненістю, що я не вчиняв ніяких шахрайських дій, це звичайні ставки на лінію на баскетбол або гандбол на середніх і великих ринках. Але я знаю, що це марно. Коли казино не хоче бачити гравця, вони оголошують його шахраєм. Хоча вони шахраї, а не гравці.

file


Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Немає сенсу публікувати тут повідомлення, друже, якщо казиногуру оцінить вашу справу, яку ви програли, вони отримують гроші від казино, тому спробуйте інші способи. Їх діяльність повинна бути розслідувана законно за неправдиву рекламу, megadice конфіскував у мене без будь-яких причин мої гроші, 1,37 eth і casinoguru стали на їхню сторону. Піклуватися

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дякую тобі! Не бачу сенсу відкривати скаргу, тому що вона закінчиться стандартно. Гравець погодився грати за правилами казино, тому порушень немає. Я хотів показати, що слова казино про те, що вони повернули залишок, не відповідають дійсності.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не можу відповісти представнику казино в огляді, але можу сказати, що повідомлення

Незважаючи на порушення правил казино, ми спостерігаємо, що кошти на вашому рахунку були успішно відшкодовані

Неправда. Додаю скріншот поточного балансу.


Я можу сказати зі 100% упевненістю, що я не вчиняв ніяких шахрайських дій, це звичайні ставки на лінію на баскетбол або гандбол на середніх і великих ринках. Але я знаю, що це марно. Коли казино не хоче бачити гравця, вони оголошують його шахраєм. Хоча вони шахраї, а не гравці.

file


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Відгуки користувачів не призначені для відкритого обговорення; для цього ми надаємо цей форум і скарги.

Вибачте, але, з моєї точки зору, єдиний спосіб довести це – скарга . Якщо ви не бажаєте вірити нам, зверніться до органу ліцензування.

Я не впевнений, наскільки Curacao GC буде зацікавлений у допомозі, але можете спробувати 👈


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Немає сенсу публікувати тут повідомлення, друже, якщо казиногуру оцінить вашу справу, яку ви програли, вони отримують гроші від казино, тому спробуйте інші способи. Їх діяльність повинна бути розслідувана законно за неправдиву рекламу, megadice конфіскував у мене без будь-яких причин мої гроші, 1,37 eth і casinoguru стали на їхню сторону. Піклуватися

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Є сенс ділитися; ви можете допомогти іншим гравцям. З іншого боку, кажучи, що ми не допомагаємо, абсолютно втрачаємо суть.

Ви коли-небудь чули, що кожен партнерський сайт насправді оплачується казино? Це називається комісією.

На жаль, не багато з цих сайтів інвестують гроші назад у функції, які допомагають гравцям безкоштовно.

Дивно чути щось схоже на те, що ви написали від члена без скарги. Звідки це?

Це чесне запитання. Наскільки я можу судити, ми вже допомогли тисячам гравців, і казино майже ненавидять нас за це. https://casino.guru/complaints/resolved 👈



Автоматичний переклад.
Cintrol
10 міс. тому

Шановний Cintrol!

Зараз ми розглядаємо вашу справу та ретельно переглянемо всю надану інформацію. Наш щирий намір – ефективно допомогти вам. Ми цінуємо ваше розуміння та співпрацю.

З повагою

Офіційні представники WEISS

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

casino guru - вы лучшие! Это так, вы действительно помогаете игрокам отстоять их интересы. И ваше участие бесценно! Я искренне благодарен вам за поддержку и желаю успехов, развития и процветания!

Cintrol
10 міс. тому

Дякую тобі.

Я думаю, що представник казино тут фактично доглядач. Не я 😉


Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого