1 рік тому
Тут ви можете обговорити Weiss Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я бачу, що в чаті було написано, що ви повинні зробити ставку в 1 разі більше вашого депозиту, і, судячи з вашого повідомлення, я не маю відчуття, що це сталося. Я маю на увазі, що я не бачу, скільки був ваш перший депозит, я думав про те, скільки ви поставили на матч.
Але я також хотів би зазначити, що ми тут не займаємося ставками на спорт, оскільки у нас немає експертів, і наше розуміння не буде доречним.
Отже, ваші виграші, які казино не хоче вам виплачувати, тільки від спорту?
Hi, I see that in the chat it was written that you have to wager 1x your deposit and according to the message you gave I don't have the feeling that it happened. I mean I don't see how much your first deposit was, I was thinking about how much you bet on the match.
But I would also like to point out that we don't deal with sports betting here because we don't have any experts and our insight wouldn't be relevant.
Therefore, your winnings, which the casino does not want to pay you, are only from sports?
НЕ ГРАЙТЕ, якщо хочете швидко вивести!!
Вони змушують вас чекати грошей 20 робочих днів, цей запис тут означає 1 місяць без ваших грошей… я ніколи ніде не чув про таку ситуацію. Для мене 10-й і все ще чекаю
DO NOT PLAY if you want fast withdraw!!
They keep you waiting for your money 20 working days, this record here means 1 month without your money…i never heard anywhere this situation. For me is the 10th and still waiting
Привіт, чи не могли б ви повідомити нам, якщо це буде більше ніж за 14 днів? Тому що ми даємо казино стільки часу, щоб розібратися з виведенням коштів.
Однак, якщо цього не станеться, я рекомендуюподати скаргу .
Поки що ми можемо запастися терпінням і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Будь ласка, дай мені знати.
Hi, could you please update us if it will be more than 14 days? Because we give casinos that much time to sort out the withdrawal.
However, if that doesn't happen then I would recommend filing a complaint.
For now we can be patient and see how the situation develops. Please let me know.
Через 12 днів вони заплатили мені, дякую за вашу допомогу, я впевнений, що цей відгук мав внесок, навпаки, вони мали дати мені почекати 20 робочих днів
After 12 days they paid me, thank you for your help I m sure that this review had a contribution, contrary they should let me wait 20 working days
ідеально Я радий, що ви отримали свої гроші, і не потрібно було скаржитися. 😊🎉
Я думаю, що ваш досвід буде корисним і для інших гравців.
Чи можу я запитати, яким способом ви зняли гроші? Це також може бути корисно знати.
Perfect. I'm glad you got your money and no complaint was necessary. 😊🎉
I think your experience will be informative for other players as well.
May I ask what method you used to withdraw the money ? It might also be useful to know.
Дякуємо за відповідь. Я б сказав, що для біткоіни досить довго, але головне, що гроші у вас вже є. Я припускаю, що ви виберете інше казино для свого наступного депозиту, чи не так?
Thank you for your reply. I would say that for bitcoin quite a long time, but the important thing is that you already have the money. I assume you will choose another casino for your next deposit, am I right ?
Напевно, вони також обманюють мене своїм бонусом. У них є бонус Rakeback, але він не вказано, і коли я запитав, чи буду я грати з реальними коштами + бонусними грошима, служба підтримки відповіла мені «так», але на сюрприз.
У будь-якому випадку, краще назвати weiss casino — дивне казино.
For sure, they also trick me with their bonus. They have Rakeback bonus but is not specified and when I asked if i will play with real funds+ bonus money , customer support told me "yes", but surprise.
Anyway, a better name for weiss casino is weird casino.
У цьому випадку я вважаю, що найкраще зупинитися на казино, яке вас ще не підвело. Якщо ви скажете, що бонус також вводить вас в оману, то, очевидно, немає причин пробувати його знову, щоб уникнути подальших проблем. Я сподіваюся, що в інших місцях тобі вдасться.
In this instance, I think it's best to stick with a casino that hasn't let you down yet. If you say that the bonus is also misleading for you, then obviously there is no reason to try it again to avoid getting into further trouble. I hope that you will do well elsewhere.
Гей, ти втратив гроші чи вони все ще є? Чи дало вам казино причину, чому це так? У вас уже є повністю підтверджений обліковий запис?
Однак я вважаю, що 3 дні – це не так вже й багато, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Якщо у вас все ще є проблема, чи можете ви повідомити нам, щоб ми могли спробувати вам допомогти?
Hey, did you lose your money or do you still have it ? Did the casino give you a reason why this is the case ? Do you have a fully verified account yet ?
However, I think that 3 days is not so much because we give casinos 14 days to solve the withdrawal process. If you still have a problem could you update us so we can try to help you ?
Мої гроші очікують на зняття, і мій обліковий запис підтверджено, але спочатку вони сказали, що процес зняття займає від 15 хвилин до 2-3 днів, я скоро на 4-й день, якщо ви хочете, я можу почекати ще і побачити
My money is pendig withdrawal and my account is verified but first they said the withdrawal process from 15 min up to 2-3 days im soon in my 4th day if u want i can wait more and see
Чому ви відхилили мій відгук користувача? І чому ти перестав відповідати? І чому відповідь weiss casino зникла? Хммм
Why u rejected my user review? And why u stop answering? And why the answer of weiss casino has dissapear? Hmmmm
вітаю!
Ми, офіційні представники WEISS, приносимо вибачення за незручності, спричинені поточною затримкою платежу. Через неочікувану проблему ми також не можемо побачити надіслане вам повідомлення. Проте ми прагнемо допомогти вам у вирішенні цієї проблеми. Будь ласка, надайте свою електронну адресу, і ми негайно розслідуємо причину затримки та працюватимемо над її вирішенням.
З повагою
Офіційні представники WEISS
Greetings!
We, the official representatives of WEISS, regret the inconvenience caused by the current payment delay. Due to an unexpected issue, we also cannot see the message we sent you. However, we are committed to assisting you in resolving this matter. Kindly provide your email, and we will promptly investigate the cause of the delay and work towards its resolution.
Sincerely,
WEISS Official Representatives
Так, було б найкраще, якби ви проявили терпіння, оскільки я бачу, що казино вам відповіло. Якщо нічого не змінилося, обов’язково повідомте нам. Що стосується попереднього сповіщення, я бачив, що воно було видалено, але казино знову відповіло, тому з цим не повинно бути проблем.
Буду чекати оновлення.
Yes, it would be best if you were patient as I can see that the casino has responded to you. If nothing has changed, be sure to let us know. As for the previous notification, I saw that it was deleted, but the casino replied again so there should be no problem in this regard.
I will wait for the update.
Ви отримали пояснення, чому ваш відгук користувача було відхилено. Ви лише описали, що чекаєте 3 дні, щоб зняти кошти. Я сказав вам у своїй відповіді тут на форумі, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу, тому не вважайте справедливим, якщо це єдине, що ви згадати у відгуку користувача.
Що стосується того, чому я вам не відповідаю, це тому, що я тут не 24/7, але я також працюю в певні години.
You have been given a reason why your user review was rejected. You only described that you are waiting for 3 days to make a withdrawal, I told you in my reply here on the forum that we give casinos 14 days to resolve such a process, so don't think it's fair if that's the only thing you mention in the user review.
As for why I don't reply to you, it's because I'm not here 24/7 but I also work at certain hours.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.