8 міс. тому
Тут ви можете обговорити WeBet333 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Цей веб-сайт просто блокує мене після того, як я граю з ними кілька років, вони просто ігнорують моє зняття, чи можливо повернути мої гроші на рахунку
This website just blocks me after plays with them several year, they just ignore my withdrawal , is it still possible to get back my money in the account
Шановний гуру казино!
Це казино мене обмануло після кількох років гри на цьому веб-сайті. 12 і 13 березня 2024 року я вніс депозит на загальну суму 56 тисяч ринггімських ринггітів у багаторазовій транзакції, граючи на баккара AllBET, приблизно о 4:30 ранку 13 березня баланс мого рахунку становив 60 000 малайзійських ринггітів, і я надіслав запит на отримання готівки, але платформа, оскільки мені довелося почекати пізніше, і я подав запит на зняття близько 9 ранку, і вони просять мене почекати до полудня, і я подав зняття на загальну суму 65 236,12 малайзийських рингітів після того, як отримав їхню знижку в розмірі 5 236,12 малайзьких ринггітів 12:00 13 березня 2024 року, і мені було відмовлено, кажучи, що моє зняття було в черзі, і попросили мене надіслати пізніше, я чекав і продовжував сповіщати їх приблизно до 21:00, і вони просять мене надіслати після 12:00, оскільки їхній банківський рахунок досяг ліміту, і їм потрібно дочекатися скидання, після того, як я надіслав о 12:00, вони заблокували мій обліковий запис і зникли з Watapps, заблокували мій обліковий запис. Я намагаюся зайти на їхній веб-сайт cs, але відбувається те саме, що вони мене блокують.
У мене не було можливості повернути мій баланс на рахунку, оскільки мій капітал становив 56 000 ринггіїв.
Я сподіваюся, що гуру казино може допомогти мені в цьому, оскільки їхнє казино все ще працює, але просто не хоче платити мій залишок на моєму рахунку.
Dear Casino Guru,
I been scammed by this casino after playing several year with this website. I had deposited in total of RM 56K in multiple transaction on 12&13Mar 2024 and playing on AllBET baccarat, my account balance was RM 60,000 on around 4.30am 13 mar and I requested cash out but the platform as me to wait later on and I submitted withdrawal around 9am and they ask my wait till noon and I submitted withdrawals total RM 65,236.12 after receive their rebate amounting RM 5236.12 on 12pm 13Mar2024 and the rejected me say my withdrawal was on queue and ask me submit later on, I was waiting and keep prompt them till around 9pm and they ask me submitted after 12am since their bank account reach limit and need to wait for reset, after I submitted on 12am they the block my account and disappeared from Watapps , block my account . I try to go their website cs but same thing happen that they block me.
I had no way to get back my balance in the account as my capital was in total RM 56,000.
I hope casino guru here can help me on this as their casino still operating but just don’t want to pay my balance in my account.
Мені дуже шкода, але це казино є дуже поганим вибором!
Згідно з нашими запитами, цей сайт має підроблену ліцензію. Це означає, що казино прикидається ліцензією, але ліцензія несправжня. Крім того, на веб-сайті казино немає власника. Часто це явна ознака того, що в казино все погано.
Я боюся, що вони можуть зробити щось літературне; тому ми заохочуємо гравців спочатку провести деякі дослідження.
Єдиний варіант, який я маю на рукаві, — це подати скаргу, але якщо бути чесним і чесним, я б не покладав на цей процес особливих надій. Проте це безкоштовно.
Що ж, перегляньте інструкції 👈, а потім дайте мені знати, що ви думаєте. 🙏
I'm terribly sorry, but this casino is a pretty bad choice!
Based on our inquiries, this site has a fake license. This means that the casino pretends to have a license, but the license is not genuine. Additionally, there is no owner listed on the casino's website. This is often a clear sign that the casino is up to no good.
I fear they can do anything literary; that's why we encourage players to do some research first.
The only option I have on my sleeve is to submit a complaint, but to be fair and square, I would not put much hope in the process. Yet, it's free.
Well, browse the instructions 👈please, then let me know what you think. 🙏
Я нічого не можу придумати, оскільки я програв свої гроші в цьому казино, і як постачальник ігор (ALLBET) надає свої послуги такому поганому оператору казино. Просто відчуваю, що потрапив у шахрая.
I cant think of anything as i loss my money to this casino and how the game provider ( ALLBET ) providing their services to such bad casino operator. Just feel that i fall into scammer.
Я вже подав скаргу, і я не знаю, що гуру казино може зробити, щоб допомогти мені в цьому питанні
I already raised the complaint and i not sure what casino guru able to do to help me on this matter
Я бачу вашу скаргу , і добре, що ви вирішили її подати. Наша команда вже працює над цим і, сподіваюся, зможе її вирішити. Просто спробуй бути терплячим, навіть якщо це нелегко, я знаю. Якщо у вас є якісь оновлення, тримайте нас у курсі.🙏
I can see your complaint, and it is good you have decided to submit it. Our team is already working on it, and hopefully will be able to get it solved. Just try to be patient, even though it is not easy, I know. If you have any updates, please keep us posted.🙏
Я нічого не можу придумати, оскільки я програв свої гроші в цьому казино, і як постачальник ігор (ALLBET) надає свої послуги такому поганому оператору казино. Просто відчуваю, що потрапив у шахрая.
I cant think of anything as i loss my money to this casino and how the game provider ( ALLBET ) providing their services to such bad casino operator. Just feel that i fall into scammer.
На жаль, я думаю, що ви не так вже й далекі від суті. Я шукав у Google AllBet, оскільки ніколи не чув такої назви, і вона розташована на Філіппінах. Чесно кажучи, не дуже безпечний варіант, принаймні для мене.
Давайте просто почекаємо прогресу, я б сказав. ми повинні?
Sadly, I think you are not so far from the point. I Googled AllBet since I have never heard that name, and it's located in the Philipines. Honestly, not a very safe variant at least to me.
Let's just wait for the progress, I'd say. Shall we?
Повірте мені, коли я кажу, що вся команда складається з дуже відданих спеціалістів, якщо є спосіб, вони його знайдуть.
Believe me when I say the whole Team is full of very dedicated specialists, if there is a way, they will find it.
Якщо у вас є якісь відомості чи зміни, повідомте нам. Я розумію, що очікування — це напруження, і я хотів би допомогти вам із цим, але боюся, що зараз мені бракує хороших ідей.
А як щодо Netflix чи HBO? Можливо, якщо почати з кількох популярних серіалів, це допоможе вам заспокоїтися?
Я сам не дуже люблю дивитися телевізор, але в цій ситуації вирішувати вам.🙏
If you have some insights or anything changes, please let us know. I understand the waiting is stressful, and I would like to help you out with that, but I fear that I'm lacking good ideas now.
Anyway, how about Netflix or HBO? Maybe starting with a few popular series would help ease your mind?
I am not very fond of watching TV myself, but in this situation, it's up to you.🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.