ФорумКазиноWazbee Casino - загальне обговорення

Wazbee Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

9 міс. тому від Mag7
|
8869 переглядів 103 відповідей |
|
12 3 4...6
Dezanove19
6 міс. тому

Будь ласка, спробуйте зв’язатися з нашою командою у своїй скарзі, якщо у вас виникнуть запитання, і не спекулюйте. Ми можемо запевнити всіх, що ніщо не було підроблено, і наша команда з розгляду скарг робить усе можливе, щоб кожна скарга була вирішена якнайкраще.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Wazbee досі не платить мені моїх €7040, а Casino Guru нічого не робить?

Автоматичний переклад.
Dezanove19
6 міс. тому

Вашу скаргу було перенаправлено нашому колезі Йозефу, який відтепер допоможе вам. Будь ласка, зрозумійте, що наша команда має розглядати багато скарг, і, як ми говоримо, неможливо вирішити скаргу за один день. Дякую за розуміння.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Якби у вас майже місяць тому вкрали 7040 євро, ви б так не говорили

Автоматичний переклад.
Dezanove19
6 міс. тому

Я точно розумію ваше розчарування.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тож продовжуйте скаржитися!


Видаліть це казино з рекомендованих і оцініть його як дуже погане

Автоматичний переклад.
Dezanove19
6 міс. тому

Я не люблю повторюватися, але, як я вже сказав, нам потрібно побачити результат вашої та кожної скарги, щоб мати можливість знизити індекс безпеки.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони досі не відповідають, а мої 7040 євро все ще перебувають у Wazbee

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

На жаль, і на користь Wazbee, моя скарга не отримала жодного розвитку!


Брати чужі гроші має лише одну назву, і всі ми знаємо, що це...


Це 7040 євро, які є моїми!!!


Wazbee - це шахрайство, і Casino Guru його рекламує!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
6 міс. тому

Я справді розумію, що очікування має діяти вам на нерви, особливо якщо ви нічого не можете зробити, але, на жаль, ми теж нічого не можемо зробити, просто чекайте, поки ваша справа буде розглянута далі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це правда, хлопці, я помилився з останнім номером на своєму телефоні, я зробив усі верифікації, і він був прийнятий, і тому Wazbee отримав 7040 євро.


Найгірше те, що Casino Guru довів свою правоту...


що ти думаєш про це?

Автоматичний переклад.
Dezanove19
6 міс. тому

Вибачте, але рішення у вашій скарзі було прийнято, і воно фактично говорить, що «... гравець свідомо порушив правило проти створення дублікатів облікових записів. Після того, як ми розглянули справу та надані докази, ми дійшли висновку, що гравець був не має права ні на відшкодування, ні на будь-які інші суми та рекомендував йому звернутися за професійною допомогою щодо його залежності від азартних ігор».

Я сподіваюся, що ви знайдете допомогу, щоб подолати все це, і бажаю вам усього найкращого. Якщо у вас є щось, з чим ми можемо вам допомогти, не соромтеся звертатися до нас.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Рішення було прийнято між Casino Guru і Wazbee без мене. Розбираємо разом!


Велика неупередженість! Це порушує всі права і справедливість!


Для мене гуру казино закінчився, і я збираюся висунути звинувачення проти них обох.

Автоматичний переклад.
Dezanove19
6 міс. тому

У вашій скарзі все ясно і видно, я вважаю, і бажаю вам завжди всього найкращого.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Dezanove19 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
4 міс. тому

Передбачається, що зняття коштів відбувається дуже швидко, минуло більше 48 годин, як вони прийняли мої кошти, а я все ще нічого не отримав, незважаючи на те, що їх «надіслали».


Вони викликають у мене неспокій.

Автоматичний переклад.
yomusSms
4 міс. тому

Будь ласка, чому ваше відкликання затримано? Я намагаюся зрозуміти, чи ми говоримо про дні чи, можливо, про тиждень. Який платіж ви використовували? якщо вам буде незручно, я обов’язково спробую отримати інформацію від підтримки.

На мій погляд, статус «відправлено» — хороший знак; можливо, вони навіть можуть надати номер транзакції. Що ти думаєш? Варто спробувати?

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Минуло близько 70 годин, відколи вони його прийняли та нібито обробили та відправили. Але в мій обліковий запис нічого не надходить, вони не дають мені більше інформації ані в чаті, ані електронною поштою, я просто маю чекати. У них також є список вилучень, у якому мої відображаються так, ніби вони були за останні 24 години...


Пахне, звичайно, співом.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені сьогодні відмовили у знятті коштів через ці смішні обороти для депозитів реальних грошей. Мені кажуть 3x, але це не так. Це має бути жарт.

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого