ГоловнаФорумКазиноWazbee Casino - загальне обговорення

Wazbee Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від Mag7
|
11 196 переглядів 114 відповідей |
|
1 2 3...6
7 міс. тому

Як утримати казино з високим рейтингом, якщо воно навіть не дає вам відповіді і вкрало у мене 7040 євро?

Автоматичний переклад.
Dezanove19
7 міс. тому

Ваша скарга ще не закінчилася, тому я не знаю, чому має змінитися індекс безпеки. Адже індекс безпеки (рейтинг) змінюється залежно від дозволу чи нерозв’язання. Якщо буде доведено, що казино було винне і не докладає зусиль, щоб виправити ситуацію, воно буде покаране відповідним чином. Але поки це не буде доведено, ще занадто рано щось з цим робити. Я думаю, ви вже знаєте процедуру, і це не перша ваша скарга. Наберіться терпіння.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт всім,


Я зареєструвався в казино Wazbee, вніс 5000 євро і виграв 8040 євро.


Я зробив все добре зі своїми справжніми документами та всіма перевірками.


Вони надіслали 1000 євро на мій рахунок, закрили рахунок і утримали 7040 євро.


Зараз вони не відповідають на електронні листи навіть у Casino Guru.


Що ви порадите мені зробити, щоб повернути гроші?


Дякую!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
7 міс. тому

Як написав Яро у своєму дописі вище, ваша скарга все ще розглядається, і я бачу, що казино там досить активно, тому, сподіваюся, незабаром ми отримаємо результат. Зараз нічого особливого не потрібно робити, але зачекайте, навіть якщо це буде непросто.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Активні, але брехуни. Вони залишилися зі мною

7040 євро, а вони навіть не відповідають.


Це великі гроші і міжнародний злочин!


Вони нелюдяні!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Як так вийшло, що казино, яке ви так високо оцінили і яке займає перше місце, дозволяє терміну закінчитися, не відповідаючи?


ми говоримо про €7040, річний дохід людини в Португалії!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
7 міс. тому

Вибачте, але я справді не маю відповіді на це запитання.🤷‍♀️ Я просто сподіваюся, що незабаром ваша справа буде вирішена. На жаль, я не можу нічого зробити щодо часу, хоча я розумію ваше розчарування.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ви повинні припинити рекомендувати це казино та класифікувати його як високоризикове!


зберігає гроші гравців і багато чого!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

ЦЕ КАЗИНО НЕ ВИПЛАЧУЄ ВИГРАШІ ТА НЕ ВІДПОВІДАЄ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ!


ОБЕРЕЖНО!

Автоматичний переклад.
Mag7
7 міс. тому

ВОНИ ДІЮТЬ НЕЗАКОННО І НЕ ЗАПОБІГЛЯЮТЬ НАВ'ЯЗКОВІЙ ГРАМІ.


ВОНИ ПРИЙМАЮТЬ ВЕРИФІКАЦІЮ, ЩОБ ДЕПОЗИТУВАТИ ТА ГРАТИ, АЛЕ ДЛЯ ЗНЯТТЯ ВОНИ БЛОКУЮТЬ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС І ПЕРЕСТАЮТЬ ВІДПОВІДАТИ!


ВОНИ ВИННІ МЕНІ 7040 євро!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ви повинні припинити рекомендувати це казино та класифікувати його як високоризикове!


зберігає гроші гравців і багато чого!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зараз ми не можемо цього зробити. Індекс безпеки може бути знижений тільки після вирішення скарги, якщо вона застосовна.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Яку довіру викликає казино, у якого закінчується термін?

Автоматичний переклад.
Dezanove19
7 міс. тому

Усе залежатиме від результату вашої скарги, як я вже сказав.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Таймер закінчувався, щоб Wazbee відповів, вони змінили помічника гуру казино та дали гуру казино 6 днів, щоб відповісти!


Казино контролюють це! Це ганьба!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
7 міс. тому

Дозвольте повідомити вам, що таймер встановлює наша команда зі скарг, а не казино. Дочекайтеся результату розгляду скарги.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Отже, чому це закінчилося для казино, і вони не відповіли, і знадобилося 6 днів, щоб гуру казино відповів???


визначте як запити казино!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
7 міс. тому

Іноді буває, що казино не відповідає на скаргу. Таймер встановлюється для кожної скарги, тому наша команда завжди може їх розглянути. Правду кажучи, їм потрібно вирішити надто багато скарг. На жаль, неможливо щодня відповідати на одне.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вазбі не відповів і ввійшов

Замість того, щоб штрафувати їх, знижуючи їхній бал і видаляючи з рекомендованих, вони зараховують час для гуру казино!


У мене більше немає сумнівів, казино контролюють це!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
7 міс. тому

Як я вже казав, наша група розгляду скарг завжди встановлює таймери для кожної скарги. Казино нічого не контролює. Будь ласка, дочекайтеся розгляду вашої скарги та подивіться її вирішення. Зараз ми нічого не можемо зробити. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тож чому, оскільки казино не відповідає, вони збільшують час до 6 днів і заявляють, що відповідаєте ви? Коли питання було поставлено до Casino.


Це маніпуляції, увага хлопці, не довіряйте!

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого