10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wazbee Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я хотів запитати думку, чому royspins і wazbee дозволяють вам створити новий обліковий запис з тією самою особистою інформацією, але іншою електронною поштою, якщо ви попросили постійне блокування через залежність? Зазвичай казино повністю блокують вас, тому ви не можете створити обліковий запис із відповідними даними.
I wanted to ask opinion that why royspins and wazbee allows you to be able to make new account with same personal info but different email, if you have asked a permanent block due addiction? Usually casinos block you completely that you cant make any account with details matching.
Це гарне запитання, і я хочу відповісти на нього, хоча я вважаю, що таку ситуацію повинні пояснити вам перш за все працівники служби підтримки казино.
Що ж, я поділюся своєю точкою зору:
Найголовніше, що самовиключення має захистити вразливих гравців шляхом закриття їхніх облікових записів, залишаючи такий обліковий запис недоступним. Або будь-які інші облікові записи, створені цим гравцем за цей час.
Однак, коли справа доходить до створення іншого облікового запису останнім часом, ситуація не завжди однакова.
Дуже важливо розуміти, яка особиста інформація потрібна для створення такого облікового запису, а яку особисту інформацію система казино відстежує автоматично.
Наскільки я розумію ваше запитання, у цьому казино реєстраційна електронна адреса є обов’язковою. Хоча я не дуже впевнений, наскільки важливі інші особисті дані, все одно в деяких казино під час реєстрації перевіряються лише електронна адреса та дата народження. Я припускаю, що ви використали іншу електронну адресу, щоб пройти реєстрацію, оскільки старіша електронна адреса залишається виключеною.
Це означає, що система не змогла виявити вас. 🤷♂️
Таким чином, я також припускаю, що в цьому казино система автоматично не відстежує всі подібності чи збіги, з іншого боку, такі деталі, як збіг імені чи дати народження, обов’язково будуть виявлені перевіркою KYC.
Ну, ви запитали працівника казино, як це працює в їхньому казино?
Якщо ви вразливий гравець, вам слід отримати ці відповіді перед реєстрацією в іншому казино. Про всяк випадок.
This is a good question, and I want to respond to it even though I feel such a situation should be primarily explained to you by the casino support workers.
Well, I'm going to share my point of view:
Most importantly, self-exclusion should protect vulnerable players by closing their account - leaving such account inaccessible. Or any other accounts this player has created in the meantime.
When it comes to creating another account lately, though, the situation is not always the same.
It's crucial to understand which personal information is necessary for creating such an account and which personal information the casino's system tracks automatically.
The way I understand your question, in this casino the registration email is mandatory, it seems. Though I'm not pretty sure how important the other personal details are, anyway, in some casinos, only the email and date of birth are checked upon registration. I guess you used a different email in order to pass the registration since the older email remains excluded.
That would mean the system was not able to detect you. 🤷♂️
Thus, I'm also assuming that in this casino, the system does not automatically track down all similarities or matches, on the other hand, details like the name or date of birth match will surely be detected by the KYC verification.
Well, did you ask the casino employee how it works in their casino?
If you are a vulnerable player, you should seek these answers before registering at another casino. Just in case.
У цьому казино неможливо виграти. Маніпульований RTP/RNG. Я повернувся на деякий час і думав про щось нове. Повна блювота. -160 євро за кілька хвилин. Програма повернення грошей? Ви отримуєте бали для обміну. За всю суму я міг обміняти бали на 10 євро бонусу з 30-кратною ставкою. Приголомшливий жарт гравця.
It's impossible to win in this casino. Manipulated RTP/RNG. I came back for a while and thought about something new. Total puke. -160 euros in a few moments. Cashback program? You receive points to exchange. For the entire amount I could exchange the points for a 10 euro bonus with a 30x wager. Awesome gambler joke.
Хм, мабуть, не міняла б, бо мені було б не зручно.
У будь-якому разі, x70 у деяких випадках, які ви бачите на скріншоті, не такі вже й погані, враховуючи, що ставка становить 0,2. Звичайно, очевидно, що це може бути краще, але я не думаю, що казино потребує маніпуляції RTP на основі цього. Ви можете запитати їх, що це таке в даній грі. У них не повинно виникнути проблем із відповіддю.
Hmm, I probably wouldn't change it, because I wouldn't find it convenient.
Anyway, x70 in some of the cases you have in the screenshot is not so bad, considering that the bet is 0.2. Of course, obviously it could be better, but I don't think that the casino needs to have a manipulated RTP on the basis of this. You can ask them what it is on a given game. They should have no problem answering.
У мене немає всіх скріншотів, але у мене було 4 бонуси поспіль на 4 різних слотах з виграшами. 4x, 5x, 8x і 10x. Коли ви дивитеся на серію бонусних покупок, справа в тому, що алгоритм не дозволяє повністю відшкодувати бонусні покупки. Виграші завжди будуть в певному діапазоні, скажімо, від 1x до 80-90x. У моєму випадку така ситуація вже сталася в 6 казино, тому я вважаю, що постачальники використовують розширене програмне забезпечення, яке визначає індивідуальний RTP на основі оброблених метаданих гравців, які казино надають постачальникам. У мене не вистачає слів для такої форми «розваги». На щастя, це були не тяжко зароблені гроші. Але я попереджаю кожного з вас, що це казино пахне скунсом. Я трохи довіряю своїй інтуїції. ;)
I don't have all the screenshots, but I had 4 bonuses in a row on 4 different slots with winnings. 4x, 5x, 8x and 10x. When you look at the series of bonus buys the thing is that the algorithm does not allow for full refund of the bonus buys. Winnings will always be in a certain range, let's say from 1x to 80-90x. In my case, this situation has already occurred in 6 casinos, which is why I believe that providers use advanced software that determines individual RTP on the basis of processed player meta data, which is made available to providers by casinos. I'm running out of words for this form of "entertainment". Fortunately, it wasn't hard-earned money. But I'm warning each of you that this casino smells like a skunk. I trust my intuition a bit. ;)
Якщо ви так думаєте, то я б краще не грав у казино, якщо можна зізнатися. Звичайно, найкращою частиною такої ситуації завжди буде доказ того, що це так і що RTP регулюється в казино, але ніхто, хто мав таку думку, ще не довів цього.
Я б навіть не вважав це веселим, я б просто розчарувався.
If that's how you feel, then I'd rather not play in a casino, if I may confess. Of course, the best part of such a situation would always be the proof that it is the case and that RTP is regulated in casinos, but no one who has had such an opinion has proved that yet.
I mean, I wouldn't even consider it fun, I'd just be frustrated.
Остерігайтеся цього шахрайського казино! Я все зробив правильно, створив обліковий запис і верифікував його!
Я вніс загалом 4300 євро і виграв 8040 євро!
Вони закрили мій рахунок без причини, вони не відповідають і вони залишили мої гроші!
Виведення коштів за лічені хвилини - це брехня!
Beware of this fraudulent casino! I did everything right, created an account and verified it!
I deposited a total of 4300 euros and won 8040 euros!
They closed my account for no reason, they don't respond and they kept my money!
Withdrawals in minutes are a lie!
Cuidado com este casino fraudulento! Fiz tudo bem, criei conta e verifiquei-a!
Depositei no total 4300 euros e ganhei 8040 euros!
Fecharam a minha conta sem razão, não respondem e ficaram com o meu dinheiro!
Os levantamentos em minutos são uma mentira!
Я створив обліковий запис у цьому казино, пройшов усі верифікації за допомогою документа, що посвідчує особу, і підтвердження адреси.
Я зробив кілька депозитів на загальну суму 4300 євро.
Я виграв 8040 євро. Я зробив два зняття: один на 3000 євро, який був схвалений приблизно за 9 хвилин, і інший на 5040 євро, для якого вони запитали додаткові документи через відділ безпеки, які я надіслав, і вони схвалили. Це опитування також було затверджено.
В обох випадках я отримав електронний лист із повідомленням про те, що це було схвалено, і якщо це було для цифрових гаманців, це буде зроблено за кілька хвилин, якщо це було для банку також, хоча це може зайняти трохи більше часу.
Сюрприз із сюрпризів, через кілька годин Wazbee скасував зняття коштів, які, як він сказав, уже обробив! Він затримав мої гроші і не заплатив.
Вони перестали відповідати і без жодних причин закрили обліковий запис.
Будьте обережні з цим казино, а також будьте брехунами, оскільки вони не схвалюють зняття за лічені хвилини, вони вдають, що схвалюють, вони дозволяють вам перевірити все, зробити депозит і грати. Потім вони все беруть і перестають відповідати.
Не кладіть сюди гроші, бо залишитеся без них!
I created an account at this Casino, did all the verification, with my identification document and proof of address.
I made several deposits totaling 4300 euros.
I won 8040 euros. I made two withdrawals, one for 3000 euros which was approved in about 9 minutes and another for 5040 euros for which they requested more documents through the security department which I sent and they approved. This survey was also approved.
In both withdrawals, I received an email saying that it was approved and that if it was for digital wallets it would be done in minutes, if it was for the bank too, although it could take some more time.
Surprise of surprises, after several hours Wazbee canceled the withdrawals that it said it had already processed! He withheld my money and didn't pay me.
They stopped responding and without any justification closed the account.
Be careful with this Casino, as well as being liars, as they do not approve withdrawals in minutes, they pretend to approve, they let you check everything, deposit and play. Then they take everything and stop responding.
Don't put your money here, because you'll be left without it!
Criei uma conta neste Casino, fiz a verificação toda, com o meu documento de identificação e comprovativo de morada.
Fiz vários depósitos que perfazem 4300 euros.
Ganhei 8040 euros. Fiz dois levantamentos, um de 3000 euros que foi aprovado em cerca de 9 minutos e outro de 5040 euros sobre o qual pediram através do departamento de segurança mais documentos que enviei e aprovaram. Também este levantamento foi aprovado.
Em ambos os levantamentos, recebi o e-mail a dizer que estava aprovado e que se fosse para carteiras digitais seria feito em minutos, se fosse para o banco também, embora pudesse levar mais algum tempo.
Surpresa das surpresas, passado várias horas a Wazbee cancelou os levantamentos que disse já ter processado! Reteve o meu dinheiro e não me pagou.
Deixaram de responder e sem qualquer justificação fecharam a conta.
Cuidado com este Casino, para além de mentirosos, pois não aprovam os levantamentos em minutos, fingem que aprovam, deixam-vos verificar tudo, depositar e jogar. Depois ficam com tudo e deixam de responder.
Nao coloquem aqui o vosso dinheiro, pois vão ficar sem ele!
Це казино дозволило мені перевірити все та внести 4300 євро. Я виграв 8040 євро, і вони закрили мій рахунок, нічого не сказавши.
Вони зберегли всі гроші!
This casino let me check everything and deposit 4300 euros. I won 8040 euros and they closed my account without saying anything.
They kept all the money!
Este casino deixou-me verificar tudo e depositar 4300 euros. Ganhei 8040 euros e fecharam-me a conta sem nada dizer.
Ficaram com o dinheiro todo!
До уваги гравців, це казино, якщо ви подасте запит на самовиключення, дозволить вам створити інші облікові записи з такими ж даними та ідентифікаційними картками.
Вони не мають механізмів відповідальної гри.
Тільки коли ви виграєте, вони виявляють це та конфіскують ваш виграш.
Attention players, this casino, if you request self-exclusion, will allow you to create other accounts with your same details and identification cards.
They do not have responsible gaming mechanisms.
Only when you win do they detect this and confiscate your winnings.
Atenção jogadores, este casino, caso peçam a autoexclusao, vai permitir-vos criar outras contas com os vossos mesmos dados e cartões de identificação.
Nao têm mecanismos de jogo responsável.
So quando ganham é que detectam isso e confiscam os vossos ganhos.
Шановний гравець, я вирішив перемістити всі ваші публікації в цю одну тему, щоб ми всі мали найкращий шанс бути в курсі теми.
Я дуже ціную вашу турботу про інших гравців. Ми дійсно прагнемо проникливих попереджень, тому що ділитися для нас означає турботу. У зв’язку з цим, однак, я повинен зазначити, що у вашого застереження є й інша сторона.
Щоб надати складний контекст цій ситуації, я закликаю читачів також пам’ятати про вашу скаргу 👈.
Наскільки це виглядає: ви не тільки надали суперечливу інформацію, але, на жаль, ви не виконали рекомендованих кроків, щоб належним чином виключити себе з казино.
Я не буду цитувати скаргу, тому що не хочу нагнітати ваші емоції, і я поважаю ваш внесок. Але якщо бути чесним і чесним, можливо, вам також варто зосередитися на скарзі, а потім подумати про її результат. Або, якщо бути точним, зосередитися на всіх скаргах, які ви створили, щоб отримати відшкодування від казино.
Я розумію, що ти залежний, але це не означає, що ти принаймні частково не несеш відповідальності за свої дії. Намагайтеся уникати інших можливих втрат.
Виходячи зі скарг, у вас уже є чимала історія роботи з багатьма казино, тому я думаю, що тепер ви повинні знати, як працює самовідключення, і отримати кілька підказок, як уникнути непотрібних ускладнень, пов’язаних із вашим поточним станом. Принаймні спробуйте це зараз: https://casino.guru/problem-gambling 👈
Dear player, I decided to move all your post to this single thread so we can all have the best chance to keep up with the subject.
I really appreciate the care you show toward other players. We indeed seek insightful warnings, because sharing means caring to us. In regard with that, however, I must point out that there is another side to your warning.
To provide a complex context to this situation, I encourage the readers to keep in mind your associated compalint 👈 too.
As far as it looks: Not just that you have so far provided conflicting information, but sadly, you failed to follow recommended steps to exclude yourself from the casino properly.
I won't quote from the complaint because I don't want to push your emotions further, and I respect your contribution. But to be fair and square, maybe you should focus on the complaint too and then reflect on its outcome. Or, to be precise, to focus on all of the complaints you created to get refunds from the casinos.
I understand you are addicted, but that does not mean you are not at least partially responsible for your actions too. Please try to avoid any other possible losses.
Based on the complaints, you already have quite a history with many casinos, so I think you should now know how self-eclusion works and get a few hints on how to avoid unnecessary complications bound to your current state. At least, try that now: https://casino.guru/problem-gambling 👈
Wazbee утримав з мене 8040 євро, коли я зареєструвався зі своїми справжніми документами, і я все зробив правильно! Що ви думаєте про цю Рабуку?
Wazbee withheld 8040 euros from me when I registered with my real documents and I did everything right! What do you think of that Rabuka?
A Wazbee reteve-me 8040 euros, quando me credenciei com os meus documentos verdadeiros e fiz tudo certo! O que pensas disso Rabuka?
У вашій скарзі ми бачимо, що представник казино надав нашій групі скарг кілька цікавих інсайдів, тож ми віримо, що вони зможуть вирішити цю давню проблему.
We can see in your complaint that a casino representative has given some interesting insides to our complaint team, so we believe they will be able to solve this long-standing issue.
Це ще належить дослідити. Таким чином, ми не маємо відповідей на форумі. Продовжуйте розглядати скаргу, будь ласка.
It remains to be investigated. Thus, we don't have the answers on the forum. Keep up with the complaint, please.
Не будемо забігати наперед, будь ласка, і подивимося, як це вийде. Я бачив, що таймер закінчився, тож щоб бути впевненим, я скажу Ніку перевірити це, і ви незабаром отримаєте відповідь.
Let's not get ahead of ourselves yet, please, and let's see how it turns out. I saw that the timer expired, so just to be sure I'll tell Nick to check it out and you'll get an answer soon.
Я не думаю, що ми повинні відразу вдаватися до таких поглядів. Скарга не закрита, але зі скаргами займається 20 людей, а у них 1000 скарг, то відразу до когось потрапити не просто. Я нагадав Ніку, і він сказав мені, що збирається це зробити. Просто наберіться терпіння, будь ласка.
I don't think we have to resort immediately to such views. The complaint is not closed, but with 20 people dealing with complaints and they have 1000 complaints, it's not easy to get to someone right away. I gave Nick a reminder and he told me he was getting to it. Just be patient, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.