Привіт, вони просто тягнуть час.
Щодня здавала як документи посвідчення та водійські права. Завжди підкоряйтеся щодня, дратуйте їх, тоді це нормально, якщо не здаватися.
Настала моя черга отримувати свої виграші з березня.
Вітаю Аню
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.
Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.
Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Я знаю, що це не смішно, але я намагаюся бути спокійним у таких справах. Саме таким чином я завантажую документи зі свого рахунку в інтернет-банкінгу та надсилаю їх на wazamba. Я не конвертую жодне фото.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Розумію. Як я вже сказав, я просто хотів бути впевненим щодо його походження. На жаль, справді схоже, що працівники казино повинні пройти додаткове навчання щодо того, як потрібно обробляти документи. 🙁
Вибачте, я не можу бути більш корисним.
Принаймні ви можете подати безкоштовну скаргу, на випадок, якщо ви надто довго боретеся. Будь ласка , перегляньте цей посібник, щоб дізнатися, як працює ця функція .
Як ти до цього ставишся?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.
Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Я вважаю справедливим додати, що вашу скаргу фактично закрили як необґрунтовану . З усією повагою, змиріться з цим і припиніть переслідувати інших гравців своїми непідтриманими ідеями.
Невже я повинен нагадувати тобі кожного разу?
" Дякуємо за ваші електронні листи. На жаль, я не знайшов жодної відповідної розмови, яка б припускала, що хтось інший грав у казино замість вас. Відповідно до вашої історії ігор, ви зменшили свій виграш до нуля та після цього зробили 36 депозитів . Дуже малоймовірно, що хтось зробив би це після того, як його "пограбували" на 80 000 євро. У розмовах, які ви переслали, ви в основному скаржитесь на свої зняття коштів. Оскільки всі зроблені вами зняття коштів було оброблено та отримано, і немає жодних ознак зловживання доступом до Ваш обліковий запис , я боюся, що Ваша скарга буде відхилена. Якщо Ви не згодні з нашим рішенням, будь ласка, зверніться до Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). Я хотів би, щоб я міг більше допомогти."
Якщо ви не припините піднімати цю тему кожного разу, коли новий гравець публікує проблему, ваш дозвіл на створення дописів тут буде обмежено.
Чи можете ви це врахувати?
I think it is fair to add that your complaint was actually closed as unjustified. With all due respect, deal with it and stop chasing other players with your unsupported ideas.
Do I really have to remind you each time?
"Thank you for your emails. Unfortunately, I didn't find any relevant conversation that would suggest that someone else played in the casino instead of you. According to your game history, you played down your winnings to zero and made 36 deposits after that. It is highly unlikely that someone would do that after being "robbed" of 80000€. In the conversations you forwarded, you basically complain about your withdrawals. Since all withdrawals you made were processed and received and there is no sign of abusing access to your account, I'm afraid your complaint will be rejected. If you disagree with our decision, please turn to the Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). I wish I could be of more help."
If you don't stop bringing this topic up each time a new player posts an issue, your permit to create posts here will be restricted.
Can you please consider that?
Розумію. Як я вже сказав, я просто хотів бути впевненим щодо його походження. На жаль, справді схоже, що працівники казино повинні пройти додаткове навчання щодо того, як потрібно обробляти документи. 🙁
Вибачте, я не можу бути більш корисним.
Принаймні ви можете подати безкоштовну скаргу, на випадок, якщо ви надто довго боретеся. Будь ласка , перегляньте цей посібник, щоб дізнатися, як працює ця функція .
Як ти до цього ставишся?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Добре, ще раз дякую за відповіді, я постараюся знайти рішення якомога швидше. У будь-якому випадку я візьму свої гроші чи ні, я подам до суду скаргу на казино wazamba.
Ok again thanks for the responses i will try to find a solution as soon as possible. Either way i take my money or not i will submit for suer a complaint about wazamba casino.
Вам також дякую. Ми будемо тут, якщо вам знадобляться додаткові відомості про скаргу або будь-яка інша інформація, яка відповідає вашим потребам.
Будь ласка, інформуйте нас про ваш прогрес? Я б сказав, що іншим це може бути зручно. 🙏
Так чи інакше, я бажаю вам досить швидкого вирішення!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Вам також дякую. Ми будемо тут, якщо вам знадобляться додаткові відомості про скаргу або будь-яка інша інформація, яка відповідає вашим потребам.
Будь ласка, інформуйте нас про ваш прогрес? Я б сказав, що іншим це може бути зручно. 🙏
Так чи інакше, я бажаю вам досить швидкого вирішення!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Звичайно, я надам інформацію, якщо щось зміниться. Знову дякую
Of course i will provide information if something changes. Thanks again
Я був би обережний... Тому що ваш колега сам усвідомив відмінності.
Але я більше нічого не буду публікувати.
Я чекаю поваги і від вас.
Все найкраще
I would be careful...Because your colleague recognized the differences himself.
But I won't post anything anymore.
I expect respect from you too.
All the best
Ich würde aufpassen ...Da Ihr Kollege selber die Differenzen erkannt hat.
Aber ich werde nichts mehr posten.
Ich erwarte auch von Ihnen Respekt.
Alles Gute
Будь ласка, не намагайтеся сказати, що ви не розумієте. Я знаю всю передісторію скарги, про яку я згадав. Через це я особисто багато разів обговорював ваші дописи з Матеєм.
Це шлях, який ви обрали. Ось такі наслідки.
Я поважаю вас як людину, але не можу ігнорувати постійне очорнення, яке ви намагаєтесь тут поширити. 🙏
Будьте здорові.
Please do not try to say you do not understand. I know the whole background of the complaint I mentioned. I personally discussed your posts with Matěj many times in the past due to that.
It is the path you have chosen. Those are the consequences.
I respect you as a human being, but I can't ignore the constant denigration you try to spread here. 🙏
Stay well.
Доброго ранку, 2 дні тому я виграв 1000 євро з бонусом у 30 євро, зрештою через два дні зняття коштів було скасовано, сказавши, що машина заплатила мені помилково
Good morning, 2 days ago I won 1000 euros with a bonus of €30 in the end after two days the withdrawal was canceled saying that the machine paid me by mistake
Buongiorno 2 giorni fa ho ho vinto 1000 euro con un bonus di 30€ alla fine dopo due giorni il prelievo è stato annullato dicendo che per sbaglio la macchinetta mi ha pagato
Привіт, ви питали, як це можливо, чи якийсь доказ від казино, що сталася помилка?
Hi, did you ask how this is possible or for some proof from the casino that there was an error ?
Так, вони кажуть, що це була помилка на слоті і що вони не повинні були мені платити. Кажуть, що з максимальним бонусом у монетах у 5 євро я міг би виграти 25 євро. Проблема в тому, що бонус не такий, як кажуть, але це був крабовий бонус, і я виграв 60 євро, з якими потім виграв написану суму.
Yes, they say that it was an error on the slot and that they shouldn't have paid me. They say that with the maximum 5 euro coin bonus I could win €25. The problem is that the bonus is not what they say but it was a crab bonus and I won 60 € with which I then won the written amount.
Si loro dicono che e stato un errore della slot e che nn doveva pagarmi.dicono che con il bonus moneta da 5 euro massimo potevo vincere 25€.il problema che il bonus non è quello che dicono loro ma era bonus crab e ho vinto 60€ con cui poi ho vinto la cifra scritta.
Вибачте, але що це за скраб-бонус?
Так чи інакше, я збирався запропонувати подати вам скаргу, і тепер я бачу, що у вас уже є скарга з дуже схожою проблемою, але проти іншого казино.
Напевно, ви стикалися з тією ж проблемою в обох казино? Або просто в Wazamba, будь ласка?
Що ж, так чи інакше, ваша поточна скарга напевно потребує кращого оновлення 🙏 Зробіть це за цим посиланням .
I'm sorry, but what is this scrab bonus?
One way or another, I was about to suggest submitting a complaint to you, and now I see you already have one with a very similar issue, but against another casino.
Just to be sure, have you encountered the same issue in both casinos? Or just in Wazamba, please?
Well, one way or another, your current complaint surely needs a better update 🙏 Please do so by using this link.
Оскільки це проблема в казино Wazmba, я перемістив ваші публікації в конкретне казино.
Однак Радька запитала, що таке скраб бонус. Не могли б ви описати це чи сказати мені, що це означає?
Since this is a problem at Wazmba Casino, I have moved your posts to a specific casino.
However, Radka asked what the scrab bonus is. Could you describe it or tell me what it means ?
Скребний бонус — це бонус, який вони дають вам, коли ви поповнюєте рахунок.
у вас є шанс виграти безкоштовне обертання або ігрові гроші.
це свого роду машина з роботизованою рукою для контролю та лову об'єкта
The scrab bonus would be a bonus that they give you when you top up.
you have a chance to win free spin or playable money.
it is a kind of machine with a robotic arm to control and fish the object
Il bonus scrab sarebbe un bonus che te lo fanno quando ricarichi.
hai la possibilità di vincere giro gratis o denaro giocabile.
è una sorta di macchina con un braccio robotico da comandare e pescare l’oggetto
Доброго дня, Радка, нарешті ця заява....
Ваш колега Пітер виявив цю різницю в сумах, як і я, і це привело мене до мого адвоката.
.......Чи не помітили ви різницю у вашому балансі під час зняття (22 березня не вистачало 6641,80 євро, 24 березня не вистачало 25889,31 євро, 25 березня не вистачало 28277,50 євро), як зазначено в один із документів Excel? Аркуші ви надіслали? На мій погляд, це досить значні та помітні суми. Ви зверталися до казино з цього приводу?......
Автоматичний переклад
Але я більше не надсилаю вам жодних повідомлень, інші ваші клієнти також дадуть відповідь.
Якби я програв свій виграш, я б не боровся так довго за вашу справедливість.
У мене фізична вада, але не розумова.
Неприємно, що ти звинувачуєш мене у брехні.
Ось і все в кінці!!!
З повагою, Аня Майєр ♥️
Good afternoon Radka, finally this statement....
Your colleague Peter discovered these difference amounts, just like me, and that brings me to my lawyer.
.......Didn't you notice the differences in your balance when making withdrawals (€6641.80 was missing on March 22nd, €25889.31 was missing on March 24th and €28277.50 was missing on March 25th), as in specified in one of the Excel documents? Sheets you sent? In my opinion, these are quite significant and noticeable amounts. Have you contacted the casino about this?......
Automatic translation
But I will not send you any further messages and your other customers will also respond.
If I had gambled away my winnings, I wouldn't fight so long for your justice.
I have a physical disability, but not a mental one.
It's not nice that you accuse me of lying.
That's all at the end!!!
Kind regards, Anja Meyer ♥️
Guten Tag Radka,abschließend noch diese Stellungnahme....
Ihr Kollege Peter hat diese Differenzbeträge entdeckt,genauso wie ich und damit bin ich auch bei meiner Anwältin.
.......Sind Ihnen bei den Abhebungen nicht die Unterschiede in Ihrem Guthaben aufgefallen (6641,80 € fehlten am 22.3., 25889,31 € fehlten am 24.3. und 28277,50 € fehlten am 25.3.), wie in einem der Excel-Dokumente angegeben? Blätter, die Sie geschickt haben? Meiner Meinung nach sind das durchaus erhebliche und auffällige Beträge. Haben Sie das Casino diesbezüglich kontaktiert?.......
Automatische Übersetzun
Aber ich werde Ihnen keine weitere Nachrichten zukommen lassen und auch Ihre anderen Kunden antworten.
Wenn ich meinen Gewinn verspielt hätte,würde ich nicht so lange kämpfen für dir Gerechtigkeit.
Ich habe eine körperliche Behinderung,aber keine geistige.
Es ist nicht nett,daß Sie mir unterstellen,ich würde lügen.
Das noch zum Schluss!!!
Mfg Anja Meyer ♥️
Доброго вечора, друже, тому що я бачив, що ти зіткнувся з тією ж проблемою, що і я, у wazamba, якщо ти бачиш це повідомлення, надішліть відповідь, і я знайду рішення
Good evening my friend because I saw that you have faced the same problem as me in wazamba if you see this message please send a reply and I will find a solution
Φίλε μου καλησπέρα επειδή είδα ότι έχεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με μένα στην wazamba άμα δεις αυτό το μήνυμα σε παρακαλώ στείλε μια απάντηση μπας και βρω μια λύση
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.