ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від Matiseli
|
49265 переглядів 344 відповідей |
|
1...8 9 10...19
Додати публікацію
10 міс. тому

Привіт, вони просто тягнуть час.

Щодня здавала як документи посвідчення та водійські права. Завжди підкоряйтеся щодня, дратуйте їх, тоді це нормально, якщо не здаватися.

Настала моя черга отримувати свої виграші з березня.

Вітаю Аню


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Перш за все дякую за відповідь.

По-друге, ви забрали свій виграш чи ні, і якщо так, через який час?

Автоматичний переклад.
Themisjr
10 міс. тому

Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.

Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.

Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Добре, я розумію, ще раз дякую за відповідь

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я знаю, що це не смішно, але я намагаюся бути спокійним у таких справах. Саме таким чином я завантажую документи зі свого рахунку в інтернет-банкінгу та надсилаю їх на wazamba. Я не конвертую жодне фото.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Розумію. Як я вже сказав, я просто хотів бути впевненим щодо його походження. На жаль, справді схоже, що працівники казино повинні пройти додаткове навчання щодо того, як потрібно обробляти документи. 🙁

Вибачте, я не можу бути більш корисним.

Принаймні ви можете подати безкоштовну скаргу, на випадок, якщо ви надто довго боретеся. Будь ласка , перегляньте цей посібник, щоб дізнатися, як працює ця функція .

Як ти до цього ставишся?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.

Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я вважаю справедливим додати, що вашу скаргу фактично закрили як необґрунтовану . З усією повагою, змиріться з цим і припиніть переслідувати інших гравців своїми непідтриманими ідеями.

Невже я повинен нагадувати тобі кожного разу?

" Дякуємо за ваші електронні листи. На жаль, я не знайшов жодної відповідної розмови, яка б припускала, що хтось інший грав у казино замість вас. Відповідно до вашої історії ігор, ви зменшили свій виграш до нуля та після цього зробили 36 депозитів . Дуже малоймовірно, що хтось зробив би це після того, як його "пограбували" на 80 000 євро. У розмовах, які ви переслали, ви в основному скаржитесь на свої зняття коштів. Оскільки всі зроблені вами зняття коштів було оброблено та отримано, і немає жодних ознак зловживання доступом до Ваш обліковий запис , я боюся, що Ваша скарга буде відхилена. Якщо Ви не згодні з нашим рішенням, будь ласка, зверніться до Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). Я хотів би, щоб я міг більше допомогти."

Якщо ви не припините піднімати цю тему кожного разу, коли новий гравець публікує проблему, ваш дозвіл на створення дописів тут буде обмежено.

Чи можете ви це врахувати?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Розумію. Як я вже сказав, я просто хотів бути впевненим щодо його походження. На жаль, справді схоже, що працівники казино повинні пройти додаткове навчання щодо того, як потрібно обробляти документи. 🙁

Вибачте, я не можу бути більш корисним.

Принаймні ви можете подати безкоштовну скаргу, на випадок, якщо ви надто довго боретеся. Будь ласка , перегляньте цей посібник, щоб дізнатися, як працює ця функція .

Як ти до цього ставишся?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Добре, ще раз дякую за відповіді, я постараюся знайти рішення якомога швидше. У будь-якому випадку я візьму свої гроші чи ні, я подам до суду скаргу на казино wazamba.

Автоматичний переклад.
Themisjr
10 міс. тому

Вам також дякую. Ми будемо тут, якщо вам знадобляться додаткові відомості про скаргу або будь-яка інша інформація, яка відповідає вашим потребам.

Будь ласка, інформуйте нас про ваш прогрес? Я б сказав, що іншим це може бути зручно. 🙏

Так чи інакше, я бажаю вам досить швидкого вирішення!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вам також дякую. Ми будемо тут, якщо вам знадобляться додаткові відомості про скаргу або будь-яка інша інформація, яка відповідає вашим потребам.

Будь ласка, інформуйте нас про ваш прогрес? Я б сказав, що іншим це може бути зручно. 🙏

Так чи інакше, я бажаю вам досить швидкого вирішення!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Звичайно, я надам інформацію, якщо щось зміниться. Знову дякую

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я був би обережний... Тому що ваш колега сам усвідомив відмінності.

Але я більше нічого не буду публікувати.

Я чекаю поваги і від вас.

Все найкраще

Автоматичний переклад.
anjmy1969
10 міс. тому

Будь ласка, не намагайтеся сказати, що ви не розумієте. Я знаю всю передісторію скарги, про яку я згадав. Через це я особисто багато разів обговорював ваші дописи з Матеєм.

Це шлях, який ви обрали. Ось такі наслідки.

Я поважаю вас як людину, але не можу ігнорувати постійне очорнення, яке ви намагаєтесь тут поширити. 🙏

Будьте здорові.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго ранку, 2 дні тому я виграв 1000 євро з бонусом у 30 євро, зрештою через два дні зняття коштів було скасовано, сказавши, що машина заплатила мені помилково

Автоматичний переклад.
y7wmqpqmjm
10 міс. тому

Привіт, ви питали, як це можливо, чи якийсь доказ від казино, що сталася помилка?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, вони кажуть, що це була помилка на слоті і що вони не повинні були мені платити. Кажуть, що з максимальним бонусом у монетах у 5 євро я міг би виграти 25 євро. Проблема в тому, що бонус не такий, як кажуть, але це був крабовий бонус, і я виграв 60 євро, з якими потім виграв написану суму.

Автоматичний переклад.
y7wmqpqmjm
10 міс. тому

Вибачте, але що це за скраб-бонус?

Так чи інакше, я збирався запропонувати подати вам скаргу, і тепер я бачу, що у вас уже є скарга з дуже схожою проблемою, але проти іншого казино.

Напевно, ви стикалися з тією ж проблемою в обох казино? Або просто в Wazamba, будь ласка?

Що ж, так чи інакше, ваша поточна скарга напевно потребує кращого оновлення 🙏 Зробіть це за цим посиланням .


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я помилявся, це завжди те саме

Автоматичний переклад.
y7wmqpqmjm
10 міс. тому

Оскільки це проблема в казино Wazmba, я перемістив ваші публікації в конкретне казино.

Однак Радька запитала, що таке скраб бонус. Не могли б ви описати це чи сказати мені, що це означає?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Скребний бонус — це бонус, який вони дають вам, коли ви поповнюєте рахунок.

у вас є шанс виграти безкоштовне обертання або ігрові гроші.

це свого роду машина з роботизованою рукою для контролю та лову об'єкта

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Доброго дня, Радка, нарешті ця заява....

Ваш колега Пітер виявив цю різницю в сумах, як і я, і це привело мене до мого адвоката.

.......Чи не помітили ви різницю у вашому балансі під час зняття (22 березня не вистачало 6641,80 євро, 24 березня не вистачало 25889,31 євро, 25 березня не вистачало 28277,50 євро), як зазначено в один із документів Excel? Аркуші ви надіслали? На мій погляд, це досить значні та помітні суми. Ви зверталися до казино з цього приводу?......


Автоматичний переклад

Але я більше не надсилаю вам жодних повідомлень, інші ваші клієнти також дадуть відповідь.

Якби я програв свій виграш, я б не боровся так довго за вашу справедливість.

У мене фізична вада, але не розумова.

Неприємно, що ти звинувачуєш мене у брехні.

Ось і все в кінці!!!

З повагою, Аня Майєр ♥️





Автоматичний переклад.
manoskap7
10 міс. тому

Доброго вечора, друже, тому що я бачив, що ти зіткнувся з тією ж проблемою, що і я, у wazamba, якщо ти бачиш це повідомлення, надішліть відповідь, і я знайду рішення

Автоматичний переклад.
Themisjr
10 міс. тому

Привіт, як ви це вирішили?

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого