ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Matiseli
|
58440 переглядів 352 відповідей |
|
12 3 4...18
Ickharus
2 р. тому

Чи не можливо, що інтернет-провайдери блокують сайт, коли бачать, що вам вдалося отримати до нього доступ? У нас також є проблеми з Wazamba тут, у Чеській Республіці. Я можу зайти на веб-сайт, але інші з тієї ж країни кажуть, що для них це неможливо.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

І як мені вирішити?

Автоматичний переклад.
Ickharus
2 р. тому

Привіт, як писав Даніель, нам у Чехії заборонено заходити на цей сайт. Проте з увімкненим італійським VPN я можу ввійти, без блокування.

Мені було дуже дивно те, що раніше ви могли увійти до свого облікового запису через інший пристрій, але через деякий час він вийшов із ладу... а тепер це. Про що загалом говорить текст на цих екранах для друку, будь ласка?


Автоматичний переклад.
Ickharus
2 р. тому

Я вважаю, що варто подати скаргу з цього приводу. Якщо у вас є гроші на вашому рахунку, і ви більше не можете отримати доступ до веб-сайту, це не означає, що казино не хоче платити вам, але ми можемо допомогти вам поговорити з казино та вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я зареєструвався в wazamba приблизно місяць тому і після того, як кілька разів вніс понад 400/500 євро, я виграв 1700 євро, я зв'язався з чатом, і вони змінили ліміт, який можна зняти на 2000 євро на день, пройшло 8 днів мій запит, але він все ще каже мені, що чекаю в чаті, скажіть, що він регулярно стоїть у черзі

8 днів для запиту на зняття коштів ніколи такого не бачив, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
gimmybaglioni28
2 р. тому

Привіт, іноді це займає навіть більше 14 днів - (особливо якщо виграна сума досить висока). Вони повинні проконсультуватися принаймні з фінансовим відділом і. Я б дав їм ще кілька робочих днів. Ви завжди можете подати скаргу, якщо це необхідно, тому, будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

мені сказали, що з 01/02 вони починають транзакцію

чи буде це правда?

Я дам вам знати

Автоматичний переклад.
gimmybaglioni28
2 р. тому

По-перше, деякі зняття коштів займають дуже багато часу, тому 8 днів не так вже й багато, якщо це ваш перший виведення в казино. З іншого боку, коли заява про те, що транзакція буде оброблена 01/02, я вважаю це нонсенсом. Ви або схвалюєте трансакцію, або ні, але немає такої речі, щоб налаштувати транзакцію на обробку у вівторок. Навіщо тобі це робити?

Автоматичний переклад.
2 р. тому


На додаток до 2000 євро, які ви зіграли на ставках 1 і 2 євро протягом останніх кількох тижнів, нічого не вигравши, сьогодні приходить тріск:


Бонус лояльності 112 євро! Вейджер х30 становить трохи більше 3300 євро.


Сказано і зроблено! Слот: Gigantoonz. Виграй 1770 євро!!!!!

Ось і все з перемогою на сьогодні. Час від часу виграли 20, може, 40 євро. Лише знайомі години вгору і вниз...


3300 євро навіть вдалося отримати... проблема полягала в тому, що ви навіть не могли потрапити в бонусну гру чи функцію!


Я хотів би зустрітися з відповідальними особисто і просто вдарити їм по обличчю!


Крім того, я просто хотів би прочитати наступне в газеті або побачити це по телевізору: Особу, яка відповідає за онлайн-казино, застрелили на вулиці!


Інших почуттів я зараз не маю!


Суть полягає в тому, що ви ставите більше 3000 євро, а залишилося 150 євро, тому що вам не дозволили нічого виграти, ні взагалі.


Не треба згадувати, що 150 євро ні в що не обернулися!


Прийде день, коли ти дізнаєшся, де живуть ці сукині сини та лохи!


Ви також можете дізнатися, де іноді ловлять і б'ють різних стримерів, які шукають казино зі скриптовими виграшами на Twitch і You tube!


Я був би радий цьому!


Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
Headi
2 р. тому

Привіт.

Навіть якщо зрозуміло, чому ви використовуєте таку жорстку лексику і висловлюєте не дуже ввічливі ідеї щодо того, що з кимось має статися, будь ласка, не робіть цього знову.


У довгостроковій перспективі будь-яке казино завжди виграє.

Якщо я правильно зрозумів, ви програвали протягом тривалого періоду, тому ви можете подумати, що чим довше ви намагаєтеся відіграти якусь частину втрачених грошей, тим більші шанси. Це не працює таким чином.

Незважаючи на те, що іноді бувають ситуації, коли слоти фальсифіковані або через якісь технічні збої спеціальні функції не запускаються, коли вони повинні, ці випадки, я б сказав, досить рідкісні. Поняття не маю, як сказати це добріше — я думаю, вам не пощастило.

Можливо, невелика перерва послужить вам добре.

Автоматичний переклад.
Headi
2 р. тому

Я не впевнений, чи правильно я зрозумів, але ви скаржитеся на те, що не маєте значних виграшів у казино і втрачаєте всі або гроші та гроші, які ви отримали як бонус за лояльність?

Але я також читаю, що ви виграли 1770 на Gigantoonz?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Реалізовано 3300 євро! Ви намагаєтеся сказати мені, що було прикро, що ви навіть не потрапили в художню гру? Ви все ще можете стежити за мною за допомогою Перекладача Google?

Це було навмисно, і в бонусних іграх записано, що ви виграєте 1700. Вже заздалегідь зрозуміло, що ви нічого не досягнете.


ЗНОВУ 3300 $, 3300 СПІНОВ ІЗ СТАВКОЙ 1 $, НАВІТЬ НЕ БОНУСНИЙ РАУНД! ТИ ЖТУЛИШ? ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?




Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не знаю, чому ви тримаєте хороший рейтинг, коли немає хороших коментарів про те казино, я не буду там грати.

Автоматичний переклад.
rile15
2 р. тому

Привіт,

перевірте панель "пояснення репутації":

https://casino.guru/Wazamba-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Відгуки користувачів мають окрему оцінку і є лише частиною загальної оцінки. 🙂

Автоматичний переклад.
Gurkenpapst1992
2 р. тому

Цікаво, яке право має казино банити гравця (клієнта) без причини? Рішення керівництва є безповоротним та обов'язковим до виконання! Неймовірно, чому взагалі ліцензовано казино, які мають ці умови?

Коли я читаю умови казино, я читаю лише права казино, клієнт не має жодних прав. Де ми насправді живемо? Уявіть, що я йду в торговий центр і мене виганяють, тому що я купив все «знижено». Причина: ми маємо право більше не пускати вас за покупками без ПРИЧИНИ, так вирішило керівництво ТЦ безповоротно! Неймовірно, у цих казино мають бути відкликані ліцензії.

Я не рекомендую казино Wazamba, вони просто не дають тих бонусів, на які заслуговують. керівництво прийняло таке рішення. Ви також не можете виплатити, тому що оборот має бути зіграний принаймні один раз. Рекомендація: уникайте цього казино!

Автоматичний переклад.
thaisweber1604
2 р. тому

Привіт,

як щодо доступу до сайту та переходу до форми реєстрації? Має працювати. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ці люди — це марна трата часу. Вони обіцяють 100% бонус, якщо ви внесете депозит, але це здається фальшивим, тому що ви його не отримуєте і ніде не можете отримати його.

Ви можете внести депозит, але не можете зняти. Я намагався попросити їхню службу підтримки допомогти мені вивести мої тяжко зароблені гроші, але вони здавалися марними та не бажали допомагати.


Не знаю, але з цим казино потрібно щось робити, тому що те, що вони роблять, несправедливо по відношенню до людей.


З повагою

Золані

Автоматичний переклад.
malingazola
2 р. тому

Привіт Золані,

тож спочатку ви не отримали бонус на депозит, а потім не можете зняти? Це казино має бути справді справедливим місцем для гри, тому я припускаю, що ви отримали якесь пояснення, чи не так?

Я перевіряю депозитні бонуси, доступні гравцям із вашої країни, і вважаю, що платежі, здійснені Skrill і Neteller, виключаються . Будь ласка, яким способом оплати ви скористалися, це має бути проблема?

Як саме ви вважали підтримку марною? У чому, здається, проблема з вашим відкликанням і коли ви його подали?

Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете надіслати скаргу, але я хотів би дізнатися більше про обидві проблеми.

Будь ласка, дайте мені знати.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Заявку на зняття було надіслано минулого тижня, у понеділок, 31 жовтня, за допомогою електронного переказу коштів. Процес просто повідомляє вам про помилку щоразу, коли ви завершуєте надсилання, без будь-яких конкретних причин, чому сталася помилка.

Того ж дня я зв’язався зі службою підтримки щодо проблеми, але вони взагалі не допомогли. Все, що вони сказали, це те, що вони передадуть справу до фінансового департаменту, і вони повинні відповісти мені. Обидва були привидами й не мали зв’язку щодо прогресу щодо проблеми.

Автоматичний переклад.
malingazola
2 р. тому

Я відчуваю, що ви... Я вважаю, що ви повинні звертатися до них щодня і запитувати про хід вашої справи. Минуло 11 днів, тому фінансовий департамент повинен щось знати. Просто переконайтеся, що ви не втратите свій виграш, перш ніж вдасться його зняти.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
12 3 4...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого