3 р. тому
Привіт, щасливі речі працюють добре для вас. Сподіваюся, ви граєте для задоволення 🙂.
Hello, happy things work good for you. Hope you play for fun 🙂.
1
Привіт, щасливі речі працюють добре для вас. Сподіваюся, ви граєте для задоволення 🙂.
Hello, happy things work good for you. Hope you play for fun 🙂.
Спасибі за ваш відгук. Я радий, що ви знайшли казино, яке вам подобається 🙂 У вас також є улюблені ігри?
Thank you for your feedback. I'm glad you found a casino that you like 🙂 Do you have any favourite games as well?
Додам також, що я знайшов це за допомогою оглядів, які я прочитав на сайті з оглядами онлайн казино, тому що для мене важливо грати тільки в якісні ігри, і я хочу зазначити, що завдяки тесту у мене зараз багато якісних сайти з онлайн-іграми та азартними іграми.
I'll also add that I found it with the help of reviews I read on the site with online casino reviews because for me it's important to play only quality games and I want to point out that thanks to the test I now have many good quality sites with online games and gambling .
Acrescentarei também que o encontrei com a ajuda de análises que li no site com análises de casino online porque para mim é importante jogar apenas jogos de qualidade e quero salientar que graças ao teste agora tenho muitos bons sites de qualidade com jogos online e jogos de azar.
Я також вніс 50 євро на Wazamba 7 днів тому і отримав вітальний бонус у розмірі 100%. Мені насправді пощастило і я все втілив. Коли він становив 1200 євро, я попросив виплатити 1000 євро. Зараз я запитував кілька разів у чаті, і мене тільки відлякували. Я навіть не мав можливості підтвердити свій обліковий запис. На запит мене повідомили, якщо це буде необхідно, я отримаю повідомлення. Але НІЧОГО не відбувається! Що мені тепер робити?
I also deposited 50 euros at Wazamba 7 days ago and received the welcome bonus of 100%. I was actually lucky and implemented everything. When it stood at 1200 euros, I requested 1000 euros to be paid out. I have now asked several times in the chat and am only put off. I haven't even got the chance to verify my account. On request I was informed, if this should be necessary I will get a message. But NOTHING happens! What should I do now?
Auch ich habe vor 7 Tagen bei Wazamba 50 Euro eingezahlt und den Willkommensbonus von 100% erhalten. Ich hatte tatsächlich Glück und alles umgesetzt. Bei Stand 1200 Euro habe ich 1000 Euro zur Auszahlung beantragt. Ich habe jetzt mehrmals im Chat nachgefragt und werde auch nur vertröstet. Ich habe noch nicht mal die Möglichkeit bekommen meinen Account zu verifizieren. Auf Nachfrage wurde mir mitgeteilt, falls das nötig sein sollte werde ich Nachricht bekommen. Aber es passiert NICHTS! Was soll ich jetzt machen?
Привіт, мені дивно, що вони ще не почали з перевірки. Яку інформацію ви отримали з чату, будь ласка?
Hello, it's strange to me that they have not started with verification yet. What information did you get from the chat, please?
Там сказано, що виплата триває. І якби була потрібна перевірка, я б отримав електронний лист із інструкціями. Але я ще не отримав повідомлення.
It says the payout is in process. And if verification were required, I would get an email with instructions. But I haven't received a message yet.
Es heißt die Auszahlung ist in Bearbeitung. Und falls eine Verifizierung nötig wäre würde ich eine Mail mit Anweisungen bekommen. Aber ich habe noch keine Nachricht erhalten.
Ніна (11:52:30): На даний момент ваш обліковий запис не потребує верифікації. Якщо це буде необхідно, ви отримаєте від нас електронний лист із точними інструкціями.
Nina (11:52:30): At the moment, your account does not need to be verified. If this should be necessary, you will receive an email from us with precise instructions.
Nina (11:52:30): Derzeit ist eine verifizierung Ihres Kontos noch nicht noetig. Sofern dies noetig sein sollte, erhalten Sie eine Mail von uns mit genauen Instruktionen.
Наразі для мене це звучить добре. Я знаю, що ви хотіли б отримати свої гроші якомога швидше, але, будь ласка, враховуйте той факт, що сьогодні п’ятниця, і деякі казино не обробляють виведення коштів у вихідні дні або це повільніше в порівнянні з робочими днями. Просто дайте їм кілька днів, і якщо ви не отримаєте від них жодних новин до середи, я почну хвилюватися.
It sounds fine to me for now. I know that you'd like to have your money as soon as possible, but please, also consider the fact that it's Friday and some casinos don't process withdrawals during weekends or they're slower compared to working days. Just give them few days and if you don't receive any news from them by Wednesday, then I'd start to be worried.
Цікаво, чому не потрібна перевірка. А якщо це станеться, то це займе вічність. Перш за все, вам ніхто не каже, що відбувається. Як я сказав, 1 тиждень вже пройшов, а нічого не сталося. Я був дуже задоволений перемогою і не хочу обходитися без неї. Я нічого поганого не зробив!
I wonder why no verification is necessary. And if it does, it will take forever. Above all, nobody tells you what's going on. As I said, 1 week has already passed without anything having happened. I was so happy with the win and I don't want to do without it. I did nothing wrong!
Ich wundere mich warum keine Verifizierung notwendig ist. Und wenn, dann dauert das ja nochmal ewig. Vor allem sagt einem niemand was los ist. Wie gesagt, es ist schon 1 Woche vergangen ohne das etwas passiert ist. Ich war so happy über den Gewinn und möchte nicht darauf verzichten. Ich habe nichts falsch gemacht!
Привіт, ти отримав свої гроші, я чекаю більше тижня і нічого не відбувається, мене просто відкладають
Hello did you get your money I've been waiting for over a week and nothing happens, I'm just being put off
Hallo, hast du dein Geld bekommen? Ich warte jetzt auch schon über eine Woche und nichts passiert, ich werde nur vertröstet
Так я їх отримав ... Без перевірки і мені довелося чекати більше 2 тижнів якщо не 3. Дайте спокій душі і чекайте. Наберіться терпіння, гроші прийдуть. Але я раджу видалити свій обліковий запис пізніше. Час очікування справді занадто довгий.
Yes I received them ... Without verification and I had to wait more than 2 weeks if not 3. Put your soul in peace and wait. Be patient, the money will come. But I advise you to delete your account later. The waiting times are really too long.
Si li ho ricevuti... Senza verifiche ed ho dovuto aspettare più di 2 settimane se non 3. Mettiti l'anima in pace ed aspetta. Porta pazienza, i soldi arriveranno. Ma ti consiglio di cancellare in seguito il tuo account. I tempi di attesa sono davvero troppo lunghi.
Я просто не розумію в чому проблема. 2-3 тижні очікування - це багато.
I just don't understand what the problem is. 2-3 weeks of waiting is a lot.
Чекаю вже 10 днів. Чи варто подавати скаргу сюди?
I've been waiting for 10 days now. Should I file a complaint here?
Ich warte jetzt seit 10 Tagen. Soll ich eine Beschwerde hier einreichen?
Привіт, я б дав йому 3 тижні загалом. Оскільки тепер ми знаємо, що mattfau00 отримав виграш відповідно до цього тривалого часу очікування... Але якщо ви відчуваєте, що хочете подати скаргу, продовжуйте, можливо, наша команда дізнається, чому їм потрібно 3 тижні для процесу виведення...
Hello, I would give it 3 weeks in total. Since we now know that mattfau00 received the winnings in accordance with this long waitning time... But of you feel like you want submit a complaint go ahead, maybe our team will learn why they need 3 weeks for withdrawal process...
Чесно кажучи, я б дав їм 2 тижні. Все, що виходить за межі цього, просто забагато. У хорошому казино не варто так довго чекати виведення.
To be honest, I'd give them 2 weeks. Everything that goes beyond that is simply too much. You shouldn't wait for a withdrawal for such a long time a in good casino.
Привіт, сьогодні вранці я зняв на Wazamba 400 євро, запитавши в чаті, який час зарахування (за їх словами, один тиждень), я здійснив екскурсію, щоб подивитися відгуки, а зараз подивитися на сайт. він більше не доступний, зник у повітрі ... чи я повинен думати, що є певна кореляція між моїм запитом на відкликання та недоступністю сайту?
Дякую!
Hello, this morning I made a withdrawal on Wazamba equal to 400 euros, after asking in chat what the crediting times were (according to them one week), I took a tour to see the reviews, and look at the site now. it is no longer reachable, disappeared into thin air ... do I have to think that there is some correlation between my withdrawal request and the non-reachability of the site?
Thank you!
Buongiorno, ho effettuato stamattina un prelievo su Wazamba pari a 400 euro, dopo aver chiesto in chat quali fossero le tempistiche di accredito(una settimana secondo loro),mi sono fatto un giro per vedere le recensioni, e guarda un po’ ora il sito non è più raggiungibile, sparito nel nulla…devo pensare che ci sia qualche correlazione fra la mia richiesta di prelievo e la non raggiungibilità del sito?
grazie!
Привіт, але чи траплялося з вами, що сайт раптом був недоступний після запиту на відкликання?
Дякую
Hello, but did it happen to you too that the site was suddenly no longer reachable after making a withdrawal request?
Thank you
Buongiorno, ma è successo anche a voi che il sito improvvisamente non fosse piu raggiungibile dopo avere fatto una richiesta di prelievo?
grazie
Привіт, Ickharus, я зміг отримати доступ до сайту та заповнити реєстраційну форму.
Чи можете ви увійти у свій обліковий запис, а потім він не працює або ви навіть не можете потрапити на початкову сторінку, будь ласка?
Hello Ickharus, I was able to access the site and fill up a registration form.
Can you log into your account and then it's not working or you can't even get to the starting page, please?
Нічого, я більше не можу отримати доступ до сайту, він зник у повітрі, я більше не можу отримати доступ до нього з жодного браузера, тому я спробував з іншим пристроєм мого друга, якому вдалося зайти на сайт, я зайшов за допомогою свого облікового запису, Я зробив ставку, а потім сайт знову зник, я відправив усі тести на допомогу, і вони відповіли, що проблема з файлами cookie та кеш-пам'яттю, але після їх очищення нічого не змінилося, як тільки я ввійшов з іншого пристрою на своєму обліковий запис, і я автоматично роблю деякі рухи, після цього більше не можливо дістатися до сайту ... для мене він знає багато про шахрайство ...
Nothing I can no longer access the site, it has disappeared into thin air, I can no longer reach it from any browser, so I tried with another device of a friend of mine who managed to reach the site, I entered with my account, I placed a bet and then the site disappeared again, I sent all the tests to assistance and they replied that it is a problem with cookies and cache, but after emptying them nothing has changed, as soon as I log in with another device on my account and I make some movements automatically afterwards it is no longer possible to reach the site ... to me it knows a lot about scam ...
Niente non riesco più accedere al sito, è sparito nel nulla, da nessun browser mi è più possibile raggiungerlo, allora ho provato con un altro dispositivo di un mio amico che è riuscito a raggiungere il sito, sono entrato con il mio account, ho piazzato una scommessa e dopo è sparito di nuovo il sito, ho mandato all’assistenza tutte le prove e mi hanno risposto che è un problema di cookie e cache, ma dopo averle svuotate non è cambiato nulla, non appena accedo con un altro dispositivo sul mio account e faccio qualche movimento in automatico dopo non è più possibile raggiungere il sito…a me sa tanto di truffa…
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.