ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

3 р. тому від Matiseli
|
49133 переглядів 344 відповідей |
|
1...17 18 19
Додати публікацію
filippo00000
1 місяць тому

Якщо ви наказуєте казино самовиключити вас з інших казино, які мають ліцензію Кюрасао, як, на вашу думку, вони повинні це зробити? Зрештою, одне казино не може самовиключити вас із усіх казино, які мають певну ліцензію. Реальніше було б написати в ліцензійний орган, щоб вас виключили з їхніх казино. Отже Wazamba та інше казино проігнорували ваш запит на виключення, так? Вам нічого не написали і проігнорували?

Мені здається, що в такій ситуації ви можете подати нам скаргу, і наша команда розгляне її.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити йоготут, за цим посиланням .

Як ти думаєш, чи підеш на це?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

якщо ви просите самовиключення в казино ADM, вони роблять це на всіх сайтах. 20bet запевнив мене в цьому, але це було не так. Тож або 20bet не поважав мій запит, або wazamba не поважав самовиключення

Автоматичний переклад.
filippo00000
1 місяць тому

Що ж, ви можете подати скаргу за посиланням, яке я опублікував, якщо вам потрібна допомога, і ми побачимо, що можна зробити. Якщо ви вирішите зробити цей крок, дайте мені знати, якщо вас щось зацікавить. 🙂

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

привіт


Посилання не працює.

Ви можете мені допомогти?


дякую

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я відкрив скарги. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Доброго вечора, у мене був хороший досвід гри, я мав хороші виграші, але коли прийшов час знімати, це було неправильно. Я чекав 5 днів, поки мій депозит буде внесено, і все ще нічого 🥺

Автоматичний переклад.
Опубліковано miraskopal видалено
4 тиж. тому

Я відкрив скарги. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це справді гарне рішення подати скаргу. Я сподіваюся, що наша команда зможе вирішити цю проблему найкращим чином.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Доброго вечора, у мене був хороший досвід гри, я мав хороші виграші, але коли прийшов час знімати, це було неправильно. Я чекав 5 днів, поки мій депозит буде внесено, і все ще нічого 🥺

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це ваше перше зняття коштів у цьому казино чи у вас були інші раніше?

Іноді отримання грошей може зайняти трохи більше часу, особливо якщо процес перевірки ще не завершено. Тому, сподіваюся, ви незабаром зможете отримати свій виграш.🤞

Можливо, у вас є якісь оновлення для нас?

Автоматичний переклад.
Опубліковано filippo00000 видалено
3 тиж. тому

Казино wazamba займає абсурдно багато часу, щоб обробити зняття! Це займає занадто багато часу

Автоматичний переклад.
Gildemberg
3 тиж. тому

Ви, можливо, самі чекаєте на зняття? скільки це минуло

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Минуло 4 дні, а я ще не отримав

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Для виведення є піксельна опція. Зазвичай це відбувається миттєво, але я прошу це вже 4 дні, але нічого.

Автоматичний переклад.
Gildemberg
2 тиж. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Чи були у вас там раніше якісь успішні зняття?

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Вони сказали, що наразі немає потреби перевіряти, це моє перше виведення коштів у казино, я оскаржив у чаті, вони пообіцяли виплату цього тижня, минуло 6 днів, як я подав запит на зняття коштів, вони сказали, що виведення становить між 3 - 6 робочих днів, але виводити довго, а в інших букмекерських контор моментально.

Автоматичний переклад.
Gildemberg
2 тиж. тому

Чи можете ви зв’язатися з казино, щоб запитати про затримку? Сподіваюся, вони зможуть це пояснити.

Ми чекатимемо вашої відповіді, щоб побачити, що ви дізнаєтесь, і будемо готові допомогти вам, якщо вона вам знадобиться.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

У мене проблема з Wazamba. Зараз на моєму рахунку близько 2000 доларів. Під час спроби виведення коштів, яка тривала близько 2 тижнів, її згодом було скасовано, і wazamba попросив надати додаткову інформацію, таку як підтвердження адреси, громадянство, селфі. Я все забезпечив. Я вношу рахунок через криптовалюту. Під час спроби зняття я був змушений використовувати картку члена сім'ї для верифікації рахунку через тимчасову неможливість використовувати свою власну.

Зараз ситуація така, що wazamba заблокував обліковий запис через умови, що вони внесли гроші, призначені для гри, повинні надходити з коштів власника. Я зробив це (крипто), але використовував лише сімейну картку для перевірки. Я їм все написав. Тепер я вже третій тиждень чекаю заяви Вазамби. У мене все задокументовано від усіх, квитки і т. д. і т. п. і я готовий вирішувати питання і через інші інстанції.

Хочу запитати, чи є у когось подібний досвід? Як мені продовжувати, якщо мені не відповідають?

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Вони вивели гроші сьогодні, але знадобилося неймовірних 8 днів, щоб потрапити на мій банківський рахунок, дякую за увагу, ви неймовірні, я більше не буду грати на wazamba, це займає надто багато часу.

Автоматичний переклад.
miraskopal
2 тиж. тому

Брате, подайте скаргу тут, на guru, я вже вирішив це з іншими казино тут, люди зв’язуються з відповідальними.

Автоматичний переклад.
1...17 18 19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого