ГоловнаФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

3 р. тому від Matiseli
|
68 277 переглядів 365 відповідей |
|
1...17 18 19
miraskopal
3 міс. тому

Брате, подайте скаргу тут, на guru, я вже вирішив це з іншими казино тут, люди зв’язуються з відповідальними.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене проблема з Wazamba. Зараз на моєму рахунку близько 2000 доларів. Під час спроби виведення коштів, яка тривала близько 2 тижнів, її згодом було скасовано, і wazamba попросив надати додаткову інформацію, таку як підтвердження адреси, громадянство, селфі. Я все забезпечив. Я вношу рахунок через криптовалюту. Під час спроби зняття я був змушений використовувати картку члена сім'ї для верифікації рахунку через тимчасову неможливість використовувати свою власну.

Зараз ситуація така, що wazamba заблокував обліковий запис через умови, що вони внесли гроші, призначені для гри, повинні надходити з коштів власника. Я зробив це (крипто), але використовував лише сімейну картку для перевірки. Я їм все написав. Тепер я вже третій тиждень чекаю заяви Вазамби. У мене все задокументовано від усіх, квитки і т. д. і т. п. і я готовий вирішувати питання і через інші інстанції.

Хочу запитати, чи є у когось подібний досвід? Як мені продовжувати, якщо мені не відповідають?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Зазвичай у більшості онлайн-казино заборонено використовувати будь-яку іншу картку, окрім своєї власної, і це також має бути вказано в умовах казино.

Можливо, ви не були знайомі з цим станом досі?

Можна запитати, чиєю карткою ви користувалися?

Я вважаю, що наша група розгляду скарг хотіла б краще вивчити цю ситуацію і, звичайно, спробувати вам допомогти. Вам необхідно подати скаргу за цим посиланням , де ви докладно поясните свою справу.

Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас. Ми тут почекаємо.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони вивели гроші сьогодні, але знадобилося неймовірних 8 днів, щоб потрапити на мій банківський рахунок, дякую за увагу, ви неймовірні, я більше не буду грати на wazamba, це займає надто багато часу.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це гарне оновлення; дякуємо, що повідомили нас.

Якщо можна запитати, як довго можна чекати на зняття коштів? Просто з цікавості.🤔

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Як правило, усі букмекерські контори, якими я користуюся, які мають опцію pix (бразильський платіж), здійснюються миттєво, протягом декількох хвилин... betsson, sporting bet, sol casino, starda, betboo, mostbet, усі вони мають однаковий варіант оплати через pix як wazamba.é платіж відбувається миттєво, менш ніж за 10 хвилин він надходить на мій банківський рахунок, але я вважаю, що принаймні 3 дні – це вже хороший час.

Автоматичний переклад.
Gildemberg
3 міс. тому

Дякую за ваше нутро. Бажаю, щоб гроші завжди отримували вчасно.🙂

Автоматичний переклад.
omarfalasca
2 міс. тому

Привіт, зі свого досвіду я можу сказати, що перевірка справді дуже виснажлива, особливо коли йдеться про різні часові пояси, наприклад. Ваш банківський переказ в основному показує час переказу, який відрізняється від того, про який вас просять. Мені знадобилося багато часу, щоб зрозуміти це.

Загалом на 20Bet було розіграно 10 000 євро, а на Rollingslots – 500 євро.

Треба сказати, що обробка була досить швидкою, а служба обслуговування клієнтів на цих сайтах була дуже корисною. Але мені також довелося подати кілька документів, що викликало у мене розпач і підозру.

Але коли все було затверджено, гроші були на моєму рахунку в той же день.

Тривалість Всього 2-3 дні.

Ці сторінки настійно рекомендую!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора, я щойно виграв 1000 євро в казино, це надійно??? я отримаю??? на жаль, я не бачу відгуків

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

доброго вечора, я отримав два зняття, які я зробив рівно за 3 дні, і перший був фактично завершений у неділю!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Те, що ти мені кажеш, дуже заспокоює, я сподіваюся, що так і станеться!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Те, що ти мені кажеш, дуже заспокоює, я сподіваюся, що так і станеться!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ЩИРО ВАМ БАЖАЮ! ЯКЩО ВОНИ ЗАТРИМУЮТЬ ВАС, ТИСНІТЬ НА НИХ

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора, я щойно виграв 1000 євро в казино, це надійно??? я отримаю??? на жаль, я не бачу відгуків

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можу я запитати, чи ви вже подали запит на відкликання?

Вас просили пройти процес перевірки?

Як я бачу в нашому огляді цього казино, ви знаєте, вони не приймають гравців з Греції, тож якщо можливо, чи могли б ви повідомити нам, як у вас усе склалося?

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

Привіт! Я хвилювався про вас і ваші виграші. Чи не могли б ви розповісти мені, як у вас справи склалися?

Сподіваюся, все добре.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це шахрайське казино, тримайтеся подалі.

Моя проблема тривала ЦІЛІ 3 МІСЯЦІ, і вона не була вирішена. Перегляньте скарги в розділі casinoguru та подивіться казино в TrustPilot.

Це нелегальне казино, яке не має ліцензії.

Не сподівайтеся отримати свій виграш.

Я дискредитую їх усюди, де тільки можу, дивно, що casinoguru поставив їм такі високі оцінки, я вважаю, що вони працюють разом.

Автоматичний переклад.
kosos
1 місяць тому

Мені дуже шкода через ситуацію, через яку вам довелося пройти в цьому казино, і через результат вашої скарги .

На жаль, не кожен раз, коли ми можемо допомогти нашим користувачам, і особливо якщо казино не надає жодних доказів, у нас зв’язані руки.

Я переглянувінші скарги для Wazamba , де видно, що вони насправді співпрацювали з нашою групою скарг, і багато з них було успішно вирішено. Знаєте, саме тому їхній індекс безпеки все ще високий.

Дуже прикро, що тільки ваша проблема не вирішена таким чином.

Чи можу я запитати, чи після цього досвіду ви все ще граєте в деяких онлайн-казино чи ні?🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино є 100% шахрайством, і ви це знаєте, ви можете відвідати TrustPilot і переконатися. Це 100% нелегальне казино без ліцензії.


Casinoguru трохи допоміг, і я зміг повернути частину своїх грошей, і я дякую вам за це.


Однак ви відмовилися представити те, що вам надіслало казино, і все одно позначаєте його як найнадійніше казино на своєму сайті.


Усі докази їхнього шахрайства є, але, очевидно, ви їх прикриваєте, але я повинен захистити свою спільноту азартних ігор і повідомити про це всім.

Отже, оскільки справи йдуть так, і ви навіть повторно закрили скаргу після того, як я залишив у ній ще один коментар, я змушений також залишити змішаний відгук на casinoguru, на TrustPilot та інших сайтах/форумах/групах.

Автоматичний переклад.
kosos
1 місяць тому

Як написав Пітер у вашому електронному листі: «Казино повідомило мені, що через свою внутрішню політику вони не можуть надати мені докази. З цієї причини я змушений закрити скаргу як нерозглянуту через недостатність доказів. Я розумію це не є задовільним рішенням вашої проблеми, однак зниження рейтингу через невирішені скарги може допомогти змінити підхід казино, якщо казино вирішить відреагувати повторно відкрийте скаргу, і ви отримаєте сповіщення електронною поштою. Вибачте, що я не можу бути корисним у цьому випадку".

Тому я вважаю, що він добре пояснив це, коли йдеться про будь-які докази з казино.

Ми нікого тут не покриваємо, це точно, і ви бачите, що казино отримало від нас кілька чорних точок, і їхній рейтинг знизився.

На жаль, нам нічого не залишалося робити у вашому випадку.

Хоч можна дещо запитати? Ви сказали, що вам все одно вдалося щось отримати з казино. Це було після того, як скаргу закрили як нерозглянуту?

Відповідаєш, звичайно, тільки якщо хочеш.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви кажете, що казино отримало чорні точки, але його рейтинг все ще становить 9,7/10, що робить його одним із найкращих на вашому сайті, тому ці чорні точки абсолютно нічого не змінюють і не мають сенсу.


Ось чому я кажу, що ви їх прикриваєте, інакше в мене не було б жодних підстав так стверджувати.


Так, мені вдалося отримати частину мого виграшу, ви можете переглянути всю історію в скарзі.

Підсумок: вони вкрали останні 505 євро, що залишилися.


Моя проблема з casinoguru полягає не в тому, що вони не досягли успіху за мої останні 505 євро вкрадених грошей, а виключно тому, що вони є НА ДИСПЛЕЇ ЯК ТОП-КАЗИНО.

Я не можу підкреслити, що ваше казино 9.7/10 добре відоме як НЕЗАКОННЕ та шахрайське (TrustPilot та інші сайти), і воно працює БЕЗ ЛІЦЕНЗІЇ.

Лише той факт, що вони діють у КЮРАКАО, може дати будь-кому, хто має трохи знань, натяк на те, ким вони є насправді.


Просто простий швидкий пошук у Google:

Організація Curacao eGaming має репутацію за те, що відмовляється від будь-якого оператора відразу після отримання їхніх щомісячних внесків або плати за налаштування. Орган утримуватиметься від дій щодо будь-яких проблем між оператором та його гравцями, навіть якщо користувачів обманюють.


Я знаю свої факти і те, про що я тут говорю.


Тож так, здається, ви прикриваєте такі казино.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
kosos
1 місяць тому

Якщо ви хочете краще зрозуміти, як ми перевіряємо онлайн-казино, прочитайте про це тут . Можливо, це допоможе вам дізнатися більше про нашу роботу, якщо ви захочете.

Також майте на увазі, що вони працюють під Коморськими островами (Anjouan Gaming), і не соромтеся перевірити дійсність ліцензії на цьому веб-сайті .

Вибачте, ми більше нічим не можемо допомогти.

Будь добре.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Ви все ще маєте 9,5/10 для цього казино, і ви рекламуєте його, що призводить до того, що нові гравці стають їхніми жертвами. Якщо це не робить вас співучасником, я не знаю, що робить.


У будь-якому випадку, я думаю, що все, що потрібно було сказати, зроблено.

Я просто сподіваюся, що ви не видалите це, а нові гравці прочитають це, щоб вони могли знати, що тут відбувається.

Змінено автором 4 тиж. тому
Автоматичний переклад.
kosos
4 тиж. тому

Зверніть увагу, що ми не рекламуємо казино на нашому веб-сайті, але інформуємо наших користувачів про те, як кожне казино працює та ставиться до своїх гравців.

Тому у нас точно немає причин видаляти щось, оскільки ми прагнемо бути максимально прозорими та корисними.

Сподіваюся, ти залишаєшся здоровим і більше не зазнаєш нічого подібного. Бажаю вам удачі. 🍀

Автоматичний переклад.
1...17 18 19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого