Привіт,
Будь ласка, дозвольте мені поставити вам запитання. Я хочу переконатися, що я вас повністю розумію, щоб запобігти будь-якому потенційному недорозумінню.
Чи зверталися ви до органу ліцензування з проханням про самовиключення з усіх їхніх сайтів у списку?
Або ви попросили казино самостійно виключити вас із «дочірніх казино» та будь-яких інших у групі?
Дрібні деталі мають зовсім інші наслідки. Як пояснив Джаро:
«У цьому випадку важливо те, що якщо казино належать до однієї групи, чи є в них десь написано, що якщо ви самовиключаєтеся з одного, це стосується всієї групи. У більшості випадків це не так і Ви повинні відмовитися від кожного казино окремо, але є кілька груп, де це працює для всіх казино, тому, я б сказав, було б важливо, якби ви сказали казино Wazamba, що ви залежні від азартних ігор і вони знали про це, і ви все одно змогли внести депозит».
Будь ласка, поясніть, будь ласка, як і де ви виключили себе. Це важливо.
Крім того, я раджу вживати всіх необхідних заходів, щоб уникнути казино. Будь ласка, ви пробували Betblocker?
Ця проблема також стосується казино Wazamba?
Hello,
Please allow me to ask you a question. I want to make sure I understand you completely to prevent any potential miscommunication.
Did you reach out to the licensing authority requesting self-exclusion from all their listed sites?
Or did you ask the casino to self-exclude you from "sister casinos" and any others within the group, please?
Small details have quite different consequences. As Jaro explained:
"the important thing in this case is that if the casinos are from the same group, do they have it written somewhere that if you self-exclude from one, it applies to the whole group. Most of the time this is not the case and you have to opt out of each casino separately, but there are a few groups where it works for all casinos. So it's going to be key I would say. It would also be important if you told the Wazamba casino that you were a gambling addict and they knew about it and you were still able to deposit."
Would you kindly explain how and where you have excluded yourself, please. It's important.
Additionally, I advise taking all necessary precautions to avoid casinos. Have you tried the Betblocker, please?
Does this issue also concern Wazamba Casino?
Автоматичний переклад.