ГоловнаФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

3 р. тому від Matiseli
|
68 198 переглядів 365 відповідей |
|
1...16 17 1819
4 міс. тому

Це різні групи, але я попросив самовиключення з усіх сайтів із ліцензією Кюрасао, і 20bet запевнив мене. Будь ласка, допоможіть мені повернути гроші. Я в розпачі і думаю про самогубство

Автоматичний переклад.
filippo00000
4 міс. тому

Привіт,

Будь ласка, дозвольте мені поставити вам запитання. Я хочу переконатися, що я вас повністю розумію, щоб запобігти будь-якому потенційному недорозумінню.

Чи зверталися ви до органу ліцензування з проханням про самовиключення з усіх їхніх сайтів у списку?

Або ви попросили казино самостійно виключити вас із «дочірніх казино» та будь-яких інших у групі?

Дрібні деталі мають зовсім інші наслідки. Як пояснив Джаро:

«У цьому випадку важливо те, що якщо казино належать до однієї групи, чи є в них десь написано, що якщо ви самовиключаєтеся з одного, це стосується всієї групи. У більшості випадків це не так і Ви повинні відмовитися від кожного казино окремо, але є кілька груп, де це працює для всіх казино, тому, я б сказав, було б важливо, якби ви сказали казино Wazamba, що ви залежні від азартних ігор і вони знали про це, і ви все одно змогли внести депозит».

Будь ласка, поясніть, будь ласка, як і де ви виключили себе. Це важливо.

Крім того, я раджу вживати всіх необхідних заходів, щоб уникнути казино. Будь ласка, ви пробували Betblocker?

Ця проблема також стосується казино Wazamba?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Я попросив казино самовиключити мене з усіх сайтів із ліцензією Кюрасао, і вони мене запевнили. Зараз ставки 2 або 20 не поважали мій запит або wazamba проігнорував його. Справа в тому, що я не повинен був і не міг грати, а натомість це було можливо. Будь ласка, допоможіть мені.

Автоматичний переклад.
filippo00000
4 міс. тому

Якщо ви наказуєте казино самовиключити вас з інших казино, які мають ліцензію Кюрасао, як, на вашу думку, вони повинні це зробити? Зрештою, одне казино не може самовиключити вас із усіх казино, які мають певну ліцензію. Реальніше було б написати в ліцензійний орган, щоб вас виключили з їхніх казино. Отже Wazamba та інше казино проігнорували ваш запит на виключення, так? Вам нічого не написали і проігнорували?

Мені здається, що в такій ситуації ви можете подати нам скаргу, і наша команда розгляне її.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити йоготут, за цим посиланням .

Як ти думаєш, чи підеш на це?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

привіт

якщо ви просите самовиключення в казино ADM, вони роблять це на всіх сайтах. 20bet запевнив мене в цьому, але це було не так. Тож або 20bet не поважав мій запит, або wazamba не поважав самовиключення

Автоматичний переклад.
filippo00000
4 міс. тому

Що ж, ви можете подати скаргу за посиланням, яке я опублікував, якщо вам потрібна допомога, і ми побачимо, що можна зробити. Якщо ви вирішите зробити цей крок, дайте мені знати, якщо вас щось зацікавить. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

привіт


Посилання не працює.

Ви можете мені допомогти?


дякую

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я відкрив скарги. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго вечора, у мене був хороший досвід гри, я мав хороші виграші, але коли прийшов час знімати, це було неправильно. Я чекав 5 днів, поки мій депозит буде внесено, і все ще нічого 🥺

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я відкрив скарги. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це справді гарне рішення подати скаргу. Я сподіваюся, що наша команда зможе вирішити цю проблему найкращим чином.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго вечора, у мене був хороший досвід гри, я мав хороші виграші, але коли прийшов час знімати, це було неправильно. Я чекав 5 днів, поки мій депозит буде внесено, і все ще нічого 🥺

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це ваше перше зняття коштів у цьому казино чи у вас були інші раніше?

Іноді отримання грошей може зайняти трохи більше часу, особливо якщо процес перевірки ще не завершено. Тому, сподіваюся, ви незабаром зможете отримати свій виграш.🤞

Можливо, у вас є якісь оновлення для нас?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино wazamba займає абсурдно багато часу, щоб обробити зняття! Це займає занадто багато часу

Автоматичний переклад.
Gildemberg
3 міс. тому

Ви, можливо, самі чекаєте на зняття? скільки це минуло

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Минуло 4 дні, а я ще не отримав

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Для виведення є піксельна опція. Зазвичай це відбувається миттєво, але я прошу це вже 4 дні, але нічого.

Автоматичний переклад.
Gildemberg
3 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Чи були у вас там раніше якісь успішні зняття?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони сказали, що наразі немає потреби перевіряти, це моє перше виведення коштів у казино, я оскаржив у чаті, вони пообіцяли виплату цього тижня, минуло 6 днів, як я подав запит на зняття коштів, вони сказали, що виведення становить між 3 - 6 робочих днів, але виводити довго, а в інших букмекерських контор моментально.

Автоматичний переклад.
Gildemberg
3 міс. тому

Чи можете ви зв’язатися з казино, щоб запитати про затримку? Сподіваюся, вони зможуть це пояснити.

Ми чекатимемо вашої відповіді, щоб побачити, що ви дізнаєтесь, і будемо готові допомогти вам, якщо вона вам знадобиться.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене проблема з Wazamba. Зараз на моєму рахунку близько 2000 доларів. Під час спроби виведення коштів, яка тривала близько 2 тижнів, її згодом було скасовано, і wazamba попросив надати додаткову інформацію, таку як підтвердження адреси, громадянство, селфі. Я все забезпечив. Я вношу рахунок через криптовалюту. Під час спроби зняття я був змушений використовувати картку члена сім'ї для верифікації рахунку через тимчасову неможливість використовувати свою власну.

Зараз ситуація така, що wazamba заблокував обліковий запис через умови, що вони внесли гроші, призначені для гри, повинні надходити з коштів власника. Я зробив це (крипто), але використовував лише сімейну картку для перевірки. Я їм все написав. Тепер я вже третій тиждень чекаю заяви Вазамби. У мене все задокументовано від усіх, квитки і т. д. і т. п. і я готовий вирішувати питання і через інші інстанції.

Хочу запитати, чи є у когось подібний досвід? Як мені продовжувати, якщо мені не відповідають?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони вивели гроші сьогодні, але знадобилося неймовірних 8 днів, щоб потрапити на мій банківський рахунок, дякую за увагу, ви неймовірні, я більше не буду грати на wazamba, це займає надто багато часу.

Автоматичний переклад.
1...16 17 1819
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого