Зовсім не обов’язково мені дякувати, я знаю, що ти відчуваєш. Хтось виграє джекпот, можливо, раз у житті, і такі гроші приємні. А ще приємніше, коли за нього не потрібно боротися, а отримати його без клопоту.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
You absolutely don't have to thank me, I know how you must feel. Someone wins the jackpot maybe once in a lifetime and that kind of money is nice. And it's even nicer when you don't have to fight for it but get it without any hassle.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Крім того, вони заблокували мої акаунти в усіх казино своєї групи... але чому вони це роблять?
Furthermore, they blocked my accounts on all their group's casinos... but why do they do this?
Oltretutto mi hanno bloccato i conti su tutti i casino' del loro gruppo...ma perché fanno così?
Що ж, це не віщує нічого доброго, але я бачив, що Стефан запросив казино відповісти на вашу скаргу, тому мені цікаво, як він збирається її захищати. Мені дуже цікаво, що відбувається, а отже, чи отримаєте ви весь джекпот. Я не думав, що це буде така велика угода, але ми подивимося, що зробить казино, коли вони відреагують, якщо вони дадуть.
Well, that doesn't bode well, but I saw that Stefan invited the casino to respond to your complaint, so I'm curious how he's going to defend it. I'm quite interested in what's going on and therefore whether you'll get paid the full jackpot. I didn't think it would be that big of a deal, but we'll see what the casino does when they respond, if they do.
Я бачу, що вам вдалося піти вперед, але спірна сума становить 27 тисяч, і казино повідомило, що ви отримаєте 3 платежі по 500 євро кожен. Так це має бути правильно? 🙂
I see that you managed to go forward, but the disputed amount is 27k and the casino said that you will get 3 payments of €500 each. So should that be correct ? 🙂
Ну тоді, схоже, це на правильному шляху того, що ми точно мали почути. Не соромтеся повідомляти вас, коли ви отримаєте свої гроші частинами.
Вітаю ще раз і сподіваюся, що це був не останній твій джекпот. 😁☘️🎉
Well then, it looks like it's on the right track of what we definitely needed to hear. Feel free to update you when you get your money in instalments.
Congratulations again and I hope this wasn't your last jackpot. 😁☘️🎉
Я кілька разів запитував зняття 300 євро на картку, і вони скасовують зняття, вони кажуть мені, що є проблема з таким типом зняття, коли я роблю це таким чином протягом року, вони кажуть мені зробити це банківським переказом, добре, тоді я зробив це так, вони приймають моє зняття, і я знову маю баланс на моєму рахунку в казино, він не надходить до банку.
I have requested a withdrawal of €300 on a card on several occasions and they cancel the withdrawal, they tell me that there is a problem with that type of withdrawal when I have been doing it like this for a year, they tell me to do it by bank transfer, well then I have done it like this, they accept my withdrawal and again I have the balance in my casino account, it does not reach the bank.
He solicitado un retiro de 300€ en tarjeta en varias ocasiones y me cancelan el retiro, me indican que hay un problema con ese tipo de retiro cuando desde hace un año lo llevo hace así, me indican que lo haga mediante transferencia bancaria, bueno pues lo he realizado así, me aceptan el retiro y otra vez tengo el saldo en mi cuenta del casino, no llega al banco.
Гей, мені шкода це чути. Ви також запитували, чому, коли ви використовуєте альтернативу, гроші не надходять до вас, а повертаються лише на ваш рахунок?
Крім того, я помітив, що ви подали скаргу, тож наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого це приведе.
Hey, I'm sorry to hear that. Did you also ask why when you use the alternative, the money does not come to you and is still returned only to your account ?
Also, I noticed that you filed a complaint, so our team will try to assist you and we'll see where it goes.
Хороший день,
У кого з вас є нова інформація про казино Wazamba and Co.
Моя остання інформація: оголошено про банкрутство.
Тоді я запитую себе, чому цій компанії досі дозволено керувати казино.
Якщо хтось може надати мені інформацію, дуже дякую.
Л. Г. Аня
Good day,
Who of you has new information about Casino Wazamba and Co.
My last information is that bankruptcy has been filed.
Then I ask myself why this company is still allowed to operate the casinos.
If anyone can please give me information, thank you very much.
LG Anja
Guten Tag,
Wer hat von Ihnen neue Informationen über Casino Wazamba und Co.
Meine letzte Info ist das Insolvenz angemeldet ist.
Dann frage ich mich,wieso dieses Unternehmen noch die Casinos weiter betreiben darf.
Wer mir bitte Informationen geben kann,herzlichen Dank.
LG Anja
Привіт. У нас немає жодної інформації щодо банкрутств, як ви сказали. Можливо, ви могли б надати якісь докази цього? Я впевнений, що наша команда даних захоче поглянути.🤔
Hello. We do not have any kind of information regarding the bankruptcies, as you said. Could you provide any evidence about it, perhaps? I am sure our data team would like to have a look.🤔
Яро, привіт... тому що після того, як вони заплатили 8 тисяч євро, тепер вони хочуть виписку з мого банківського рахунку. Як ви думаєте, це спосіб не виплачувати мені виграш?
Jaro hello...because after they paid 8k euros now they want the statement of my bank account. Do you think it's a way to not pay me the winnings?
Jaro ciao...perché dopo cha hanno pagato 8k euro adesso vogliono l estratto conto del mio conto corrente. Secondo te è un modo per non pagarmi le vincite?
Гей, я не думаю, що це те, за що вони не хотіли б тобі платити. Іноді є свого роду, скажімо так, додаткова перевірка, яку гравці повинні пройти, і якщо все в порядку, я не розумію, чому казино не повинно вам виплатити. Тож я б співпрацював у цьому випадку, і якщо виникнуть труднощі, ви можете зв’язатися з нами. Думаєш, зможеш з цим впоратися? 🙂
Hey, I don't think that's something they wouldn't want to pay you for. Sometimes there is a sort of, let's say, additional verification that players have to undergo and if everything is in order, I don't see why the casino shouldn't pay you out. So I would cooperate in this case and if there are difficulties, you can contact us. You think you can handle it? 🙂
Я на це сподіваюся. Я вже надіслав усі необхідні документи як казино, так і Стефану. Ви можете повідомити Стефана? Він не відповідає багато днів
I hope so. I have already sent all the requested documents to both the casino and Stefan. Can you notify Stefan? He hasn't responded for many days
Lo spero. Io ho già mandato tutti i documenti richiesti sia al casino' che a Stefan. Puoi avvisare Stefan? Non risponde da molti giorni
Штефан, мабуть, це бачив, але зараз він чекає відповіді від казино, тож, можливо, тому він не відповів вам. Подивимося, чи всі документи в порядку і що буде далі.
Stefan must have seen it, but he is currently waiting for a reply from the casino, so maybe that's why he hasn't replied to you. Let's see if all the documents are in order and what happens next.
Доброго ранку, я попросив 22bet і 20bet самостійно виключити мене з усіх сайтів із ліцензією Кюрасао. Незважаючи на це, Wazamba дозволив мені зареєструватися. Я залежна від азартних ігор і проходжу лікування, і вони не поважали самовиключення. Я прошу повернути суму в 5000 євро, оскільки я не повинен був і не міг грати. Ви можете мені допомогти? дякую
Good morning, I had requested 22bet and 20bet to self-exclude me from all sites with a Curacao license. Despite this, Wazamba allowed me to register. I am a gambling addict and in treatment, and they did not respect the self-exclusion. I ask for the refund of the sum of 5000 euros as I should not and could not have played. Can you help me? Thanks
Buongiorno, avevo richiesto a 22bet e 20bet l'autoesclusione da tutti i siti con licenza Curacao. Nonostante questo Wazamba mi ha permesso di registrarmi. Io sono Ludopatico e in cura, e loro non hanno rispettato l'autoesclusione. Chiedo la restituzione della somma di 5000 euro in quanto non avrei dovuto e potuto giocare. Mi potete aiutare? Grazie
Привіт, у цьому випадку важливо те, що якщо казино належать до однієї групи, чи є в них десь написано, що якщо ви самовиключаєтеся з одного, це стосується всієї групи. У більшості випадків це не так, і вам потрібно відмовитися від кожного казино окремо, але є кілька груп, де це працює для всіх казино. Тож я б сказав, що це буде ключовим. Також було б важливо, якби ви сказали казино Wazamba, що ви залежні від азартних ігор, і вони знали про це, і ви все ще могли робити депозит.
Будь ласка, дайте мені знати, як усе відбувається.
Я також хотів би зазначити, що в рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 200 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.
Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.
Отже, якщо у вас виникла проблема, ви можете спробувати цей сайт і захистити себе більше.
Hi, the important thing in this case is that if the casinos are from the same group, do they have it written somewhere that if you self-exclude from one, it applies to the whole group. Most of the time this is not the case and you have to opt out of each casino separately, but there are a few groups where it works for all casinos. So it's going to be key I would say. It would also be important if you told the Wazamba casino that you were a gambling addict and they knew about it and you were still able to deposit.
Please let me know how the whole thing goes.
I would also like to mention that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
So, if you have a problem you can try this site and protect yourself more.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.