ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

3 р. тому від Matiseli
|
56068 переглядів 345 відповідей |
|
1...15 16 1718
Додати публікацію
3 міс. тому

Дуже дякую Яро

Автоматичний переклад.
omarfalasca
3 міс. тому

Зовсім не обов’язково мені дякувати, я знаю, що ти відчуваєш. Хтось виграє джекпот, можливо, раз у житті, і такі гроші приємні. А ще приємніше, коли за нього не потрібно боротися, а отримати його без клопоту.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мене заблокував VIP-менеджер file в телеграмі. Я ні з ким не можу розмовляти

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Крім того, вони заблокували мої акаунти в усіх казино своєї групи... але чому вони це роблять?

Автоматичний переклад.
omarfalasca
3 міс. тому

Що ж, це не віщує нічого доброго, але я бачив, що Стефан запросив казино відповісти на вашу скаргу, тому мені цікаво, як він збирається її захищати. Мені дуже цікаво, що відбувається, а отже, чи отримаєте ви весь джекпот. Я не думав, що це буде така велика угода, але ми подивимося, що зробить казино, коли вони відреагують, якщо вони дадуть.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Jaroooo....перегляньте останню відповідь на скаргу🙂

Автоматичний переклад.
omarfalasca
3 міс. тому

Я бачу, що вам вдалося піти вперед, але спірна сума становить 27 тисяч, і казино повідомило, що ви отримаєте 3 платежі по 500 євро кожен. Так це має бути правильно? 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Думаю, вони за все заплатять. Потроху

Автоматичний переклад.
omarfalasca
3 міс. тому

Ну тоді, схоже, це на правильному шляху того, що ми точно мали почути. Не соромтеся повідомляти вас, коли ви отримаєте свої гроші частинами.

Вітаю ще раз і сподіваюся, що це був не останній твій джекпот. 😁☘️🎉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я кілька разів запитував зняття 300 євро на картку, і вони скасовують зняття, вони кажуть мені, що є проблема з таким типом зняття, коли я роблю це таким чином протягом року, вони кажуть мені зробити це банківським переказом, добре, тоді я зробив це так, вони приймають моє зняття, і я знову маю баланс на моєму рахунку в казино, він не надходить до банку.

Автоматичний переклад.
Mgv20
3 міс. тому

Гей, мені шкода це чути. Ви також запитували, чому, коли ви використовуєте альтернативу, гроші не надходять до вас, а повертаються лише на ваш рахунок?

Крім того, я помітив, що ви подали скаргу, тож наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого це приведе.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Дуже дякую

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хороший день,

У кого з вас є нова інформація про казино Wazamba and Co.

Моя остання інформація: оголошено про банкрутство.

Тоді я запитую себе, чому цій компанії досі дозволено керувати казино.


Якщо хтось може надати мені інформацію, дуже дякую.


Л. Г. Аня

Автоматичний переклад.
anjmy1969
3 міс. тому

Привіт. У нас немає жодної інформації щодо банкрутств, як ви сказали. Можливо, ви могли б надати якісь докази цього? Я впевнений, що наша команда даних захоче поглянути.🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Яро, привіт... тому що після того, як вони заплатили 8 тисяч євро, тепер вони хочуть виписку з мого банківського рахунку. Як ви думаєте, це спосіб не виплачувати мені виграш?

Автоматичний переклад.
omarfalasca
2 міс. тому

Гей, я не думаю, що це те, за що вони не хотіли б тобі платити. Іноді є свого роду, скажімо так, додаткова перевірка, яку гравці повинні пройти, і якщо все в порядку, я не розумію, чому казино не повинно вам виплатити. Тож я б співпрацював у цьому випадку, і якщо виникнуть труднощі, ви можете зв’язатися з нами. Думаєш, зможеш з цим впоратися? 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я на це сподіваюся. Я вже надіслав усі необхідні документи як казино, так і Стефану. Ви можете повідомити Стефана? Він не відповідає багато днів

Автоматичний переклад.
omarfalasca
2 міс. тому

Штефан, мабуть, це бачив, але зараз він чекає відповіді від казино, тож, можливо, тому він не відповів вам. Подивимося, чи всі документи в порядку і що буде далі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго ранку, я попросив 22bet і 20bet самостійно виключити мене з усіх сайтів із ліцензією Кюрасао. Незважаючи на це, Wazamba дозволив мені зареєструватися. Я залежна від азартних ігор і проходжу лікування, і вони не поважали самовиключення. Я прошу повернути суму в 5000 євро, оскільки я не повинен був і не міг грати. Ви можете мені допомогти? дякую

Автоматичний переклад.
filippo00000
2 міс. тому

Привіт, у цьому випадку важливо те, що якщо казино належать до однієї групи, чи є в них десь написано, що якщо ви самовиключаєтеся з одного, це стосується всієї групи. У більшості випадків це не так, і вам потрібно відмовитися від кожного казино окремо, але є кілька груп, де це працює для всіх казино. Тож я б сказав, що це буде ключовим. Також було б важливо, якби ви сказали казино Wazamba, що ви залежні від азартних ігор, і вони знали про це, і ви все ще могли робити депозит.

Будь ласка, дайте мені знати, як усе відбувається.

Я також хотів би зазначити, що в рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 200 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.

Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.

Отже, якщо у вас виникла проблема, ви можете спробувати цей сайт і захистити себе більше.

Автоматичний переклад.
1...15 16 1718
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого