Це, звичайно, звучить не найкраще, але, як було сказано, спробуйте трохи потриматися. Коли всі пишуть тобі щось інше, це нерозумно, але якщо до тебе завжди доходить хтось інший, мабуть, марно. Крім того, я не думаю, що це фіктивний відділ, тому що багато казино мають те саме, і якщо вони справді мають затримку або технічні труднощі, то це може зайняти час. Мені б дуже хотілося, щоб ви вже отримали деякі зняття, і не маленькі, тому, можливо, це буде питання часу.
Якщо ні, ви знаєте, що ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.
Думаю, незабаром на вашому рахунку з'являться гроші або ви отримаєте нову інформацію.
Коли це станеться, дайте мені знати. 🙂
It certainly doesn't sound the best, but as was said, try to hold on a little. When everyone writes you something different, it's not reasonable, but if someone else always gets to you, it's probably useless. Also, I don't think it's a fictitious department, because many casinos have the same and if they really have a delay or technical difficulties, then it can take time. I would really like the fact that you have already received some withdrawals, and not small ones, so maybe it will be a matter of time.
If not, you know that you can contact us and we will try to help you.
I guess money will appear in your account soon or you will get some new information.
When that happens, let me know. 🙂
To určite neznie najlepšie ale ako bolo povedané skús troška vydržať. Keď ti každý napíše niečo iné tak to nie je rozumné, ale ak sa k tebe dostane stále niekto iný tak je to asi zbytočné. Taktiež si nemyslím, že by to bolo fiktívne oddelenie, pretože veľa kasín má rovnaké a ak naozaj majú delay alebo technické potiaže, tak to môže trvať. Ja by som sa popravde chytal toho, že ti už nejaké výbery a nie malé aj prišli, takže možno to bude otázkou času.
Ak nie, vieš, źe sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôcť.
Hádam sa čoskoro objavia peniaze na tvojom účte alebo dostaneš nejaké nové informácie.
Keď sa tak stane daj vedieť. 🙂