ГоловнаФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

 від Matiseli
|
84 913 переглядів 392 відповідей |
|
1...14 15 16...20
Romi

Вчора я знову звернувся до служби підтримки. Нарешті проблема була вирішена, і вони зарахували виграний приз на мій рахунок. Незважаючи на те, що вони запізнилися на 9 днів, я все одно радий, що це нарешті вирішилося. Зараз я проходжу процес вилучення. Дякую за твою допомогу!

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, хтось може розглянути мою скаргу? Вона була відкрита в понеділок. Дякую

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, я виграв джекпот у 62 000 тисяч на Wazamba, і після сплати 25 000 євро вони закрили рахунок без жодних пояснень...жахливо

Автоматичний переклад.

Вчора я знову звернувся до служби підтримки. Нарешті проблема була вирішена, і вони зарахували виграний приз на мій рахунок. Незважаючи на те, що вони запізнилися на 9 днів, я все одно радий, що це нарешті вирішилося. Зараз я проходжу процес вилучення. Дякую за твою допомогу!

Автоматичний переклад.

9 днів - це дуже багато, але в підсумку найголовніше, що ти отримав приз, як кажеш.

Коли ви згадуєте, що збираєтеся зняти гроші зараз, обов’язково повідомте нам, як це відбувається. Який спосіб оплати ви використовуєте? 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, хтось може розглянути мою скаргу? Вона була відкрита в понеділок. Дякую

Автоматичний переклад.

Привіт, ось таймер, важливий для всіх сторін. У Томаша досить багато претензій, і він намагається якомога швидше дістатися до кожного гравця, але потрібно бути терплячим. Він перегляне ваші повідомлення, які ви йому надіслали, а потім відповість вам.

file

Але про вашу ситуацію. Я не вважаю правильним просто закривати обліковий запис гравця без пояснення причин, і це мене теж засмутить. Коли ви зірвали джекпот, вітаємо, але я не дуже розумію, чому вам заплатили лише половину. Казино пояснило вам це?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що все владнається, і ви отримаєте всі свої гроші. Якщо у вас є оновлення, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.

file мені це відповіли.

Автоматичний переклад.
omarfalasca

https://anjmy1969.blogspot.com/2024/03/sammelklage-gegen-wazamba.html

Автоматичний переклад.
anjmy1969

Привіт! Минув деякий час 🙂

Я просто хочу згадати вашу відхилену скаргу 👈, щоб зберегти розмову справедливо. Я також добре пам’ятаю дебати навколо цього.

Піклуватися.

Автоматичний переклад.

file мені це відповіли.

Автоматичний переклад.

Я боявся цього. Що ж, єдиний спосіб, здається, бути терплячим зі скаргою.

Я припускаю, що Томас попросить представника казино про додаткові пояснення. Я боюся, що доки скарга не досягне цієї фази, нам не буде чого додати. мені шкода


Автоматичний переклад.
Jaro

Яро, я сподіваюся, що все вирішиться...

Автоматичний переклад.
omarfalasca

Я також сподіваюся, що будь-які нові новини у вас будуть обов’язково повідомити мені. 😉

Автоматичний переклад.

Вибачте. Що означає адміністративне рішення? У чаті мені кажуть, що мій обліковий запис закрито через адміністративне рішення

Автоматичний переклад.
Radka

Шановна Радко,

Я хотів би відповісти вам, тому що я вважаю цю тему з Wazamba і Co дуже важливою.

Ваші колеги мені тоді дуже добре і професійно допомогли.

У мене є юридична фірма на Кюрасао, яка має мої документи. Можна чітко довести, що я не отримував жодного виграшу.

Тому я шукаю інших переможців, які пережили те саме.

Я впевнений, що ви погодитеся зі мною, що особисто для вас це були б великі гроші, на які ви маєте право.

Тому я не здамся і зроблю все, щоб отримати виграш.

Справедливість має восторжествувати, Радько, ти не думаєш?

Я хотів би ще раз подякувати вам і вашим колегам за велику підтримку тоді.


вітаю

надіслала вам Аня Майєр


PS: Повідомлення про колективний позов надійшло від адвоката.



Автоматичний переклад.

Вибачте. Що означає адміністративне рішення? У чаті мені кажуть, що мій обліковий запис закрито через адміністративне рішення

Автоматичний переклад.

Привіт, можливо, це ґрунтується на їхньому рішенні, але я не можу точно сказати, що саме за цим стоїть. Казино іноді вдаються до цього, але важливо, щоб ви вивели готівку і мали рахунок з 0, тому у вас там немає грошей. Якщо ці умови не виконуються, рахунок не закривається.

Я б сказав або думаю, що це так, що одна з причин може полягати в тому, що гравець виграє багато грошей, а втрати не такі великі. У такому випадку я можу уявити, що щось подібне може статися, але, очевидно, причини можуть бути іншими. Казино, ймовірно, не скаже їх, тому шкода, тому що іноді справедливе пояснення буде доречним.

Отже, казино придумало це, так, вони закривають ваш рахунок? 🤔

Автоматичний переклад.

Мій рахунок було закрито після джекпоту в 62 000 євро. У мене вже є відкрита скарга на вашого колегу Стефана

Автоматичний переклад.

Шановна Радко,

Я хотів би відповісти вам, тому що я вважаю цю тему з Wazamba і Co дуже важливою.

Ваші колеги мені тоді дуже добре і професійно допомогли.

У мене є юридична фірма на Кюрасао, яка має мої документи. Можна чітко довести, що я не отримував жодного виграшу.

Тому я шукаю інших переможців, які пережили те саме.

Я впевнений, що ви погодитеся зі мною, що особисто для вас це були б великі гроші, на які ви маєте право.

Тому я не здамся і зроблю все, щоб отримати виграш.

Справедливість має восторжествувати, Радько, ти не думаєш?

Я хотів би ще раз подякувати вам і вашим колегам за велику підтримку тоді.


вітаю

надіслала вам Аня Майєр


PS: Повідомлення про колективний позов надійшло від адвоката.



Автоматичний переклад.

Привіт знову.

Як ми неодноразово намагалися пояснити вам, те, що ви все ще сприймаєте як певну форму справедливості, далеко не справедливе. Боюся, нічого не змінилося.

Тому я вважаю, що має бути належна реакція, коли ви знову звертаєтеся до членів, які не знають вашої загальної правди.

Отже, ще одне: уся ця справа все ще стосується нашої відхиленої скарги, будь ласка? Ми навіть не змогли визначити оскаржувану суму через ваші невідповідності. Якщо це пов’язано, я люб’язно прошу вас дотримуватися справедливості для інших. Це все, що я від вас прошу.

Адвокати діють по-різному, судові позови забезпечують їм свої ставки 🙂

Натомість я обговорював справедливий підхід.



Автоматичний переклад.

Мій рахунок було закрито після джекпоту в 62 000 євро. У мене вже є відкрита скарга на вашого колегу Стефана

Автоматичний переклад.

Привіт! І, вітаємо!!!

Я побачив відповідь:

«Чесно кажучи, @stefan, я прошу вас змінити суму претензії, казино виплатило 3 незавершені зняття коштів, і тепер недостача балансу становить 27 000. Дякую»

Ви знаєте, що коли ви виграєте великий, особливо джекпот, казино, швидше за все, закриє ваш рахунок і дослідить вашу історію ігор. тому що виграш досить великий. Іноді їм потрібно співпрацювати з пов’язаними постачальниками ігор, оскільки більшість джекпотів оплачують постачальники ігор.

У будь-якому випадку, я радий, що зняття коштів рухаються!


Автоматичний переклад.
Radka

Дякую, Радко, за твою величезну доброту. Будемо сподіватися, що все вирішиться. Я так хвилююся🙁

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка! Я так боюся, що не побачу свій виграш 🙁

Автоматичний переклад.
omarfalasca

Я вам співчуваю, і я б також хвилювався, але оскільки вони вже заплатили вам певну частину, це, мабуть, мене заспокоїло б.

Крім того, той факт, що Стефан звернувся до казино, і їхній високий індекс безпеки може бути хорошим знаком. Я знаю, що чекати в такій ситуації неприємно, але наразі це єдине, що ми можемо зробити, і я твердо вірю, що ви отримаєте решту й насолодитеся грошима.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого