ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

3 р. тому від Matiseli
|
56036 переглядів 345 відповідей |
|
1...14 15 16...18
Додати публікацію
Romi
4 міс. тому

Вчора я знову звернувся до служби підтримки. Нарешті проблема була вирішена, і вони зарахували виграний приз на мій рахунок. Незважаючи на те, що вони запізнилися на 9 днів, я все одно радий, що це нарешті вирішилося. Зараз я проходжу процес вилучення. Дякую за твою допомогу!

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт, хтось може розглянути мою скаргу? Вона була відкрита в понеділок. Дякую

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, я виграв джекпот у 62 000 тисяч на Wazamba, і після сплати 25 000 євро вони закрили рахунок без жодних пояснень...жахливо

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вчора я знову звернувся до служби підтримки. Нарешті проблема була вирішена, і вони зарахували виграний приз на мій рахунок. Незважаючи на те, що вони запізнилися на 9 днів, я все одно радий, що це нарешті вирішилося. Зараз я проходжу процес вилучення. Дякую за твою допомогу!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

9 днів - це дуже багато, але в підсумку найголовніше, що ти отримав приз, як кажеш.

Коли ви згадуєте, що збираєтеся зняти гроші зараз, обов’язково повідомте нам, як це відбувається. Який спосіб оплати ви використовуєте? 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, хтось може розглянути мою скаргу? Вона була відкрита в понеділок. Дякую

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, ось таймер, важливий для всіх сторін. У Томаша досить багато претензій, і він намагається якомога швидше дістатися до кожного гравця, але потрібно бути терплячим. Він перегляне ваші повідомлення, які ви йому надіслали, а потім відповість вам.

file

Але про вашу ситуацію. Я не вважаю правильним просто закривати обліковий запис гравця без пояснення причин, і це мене теж засмутить. Коли ви зірвали джекпот, вітаємо, але я не дуже розумію, чому вам заплатили лише половину. Казино пояснило вам це?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що все владнається, і ви отримаєте всі свої гроші. Якщо у вас є оновлення, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file мені це відповіли.

Автоматичний переклад.
omarfalasca
4 міс. тому

https://anjmy1969.blogspot.com/2024/03/sammelklage-gegen-wazamba.html

Автоматичний переклад.
anjmy1969
4 міс. тому

Привіт! Минув деякий час 🙂

Я просто хочу згадати вашу відхилену скаргу 👈, щоб зберегти розмову справедливо. Я також добре пам’ятаю дебати навколо цього.

Піклуватися.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file мені це відповіли.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я боявся цього. Що ж, єдиний спосіб, здається, бути терплячим зі скаргою.

Я припускаю, що Томас попросить представника казино про додаткові пояснення. Я боюся, що доки скарга не досягне цієї фази, нам не буде чого додати. мені шкода


Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Яро, я сподіваюся, що все вирішиться...

Автоматичний переклад.
omarfalasca
3 міс. тому

Я також сподіваюся, що будь-які нові новини у вас будуть обов’язково повідомити мені. 😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вибачте. Що означає адміністративне рішення? У чаті мені кажуть, що мій обліковий запис закрито через адміністративне рішення

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Шановна Радко,

Я хотів би відповісти вам, тому що я вважаю цю тему з Wazamba і Co дуже важливою.

Ваші колеги мені тоді дуже добре і професійно допомогли.

У мене є юридична фірма на Кюрасао, яка має мої документи. Можна чітко довести, що я не отримував жодного виграшу.

Тому я шукаю інших переможців, які пережили те саме.

Я впевнений, що ви погодитеся зі мною, що особисто для вас це були б великі гроші, на які ви маєте право.

Тому я не здамся і зроблю все, щоб отримати виграш.

Справедливість має восторжествувати, Радько, ти не думаєш?

Я хотів би ще раз подякувати вам і вашим колегам за велику підтримку тоді.


вітаю

надіслала вам Аня Майєр


PS: Повідомлення про колективний позов надійшло від адвоката.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вибачте. Що означає адміністративне рішення? У чаті мені кажуть, що мій обліковий запис закрито через адміністративне рішення

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, можливо, це ґрунтується на їхньому рішенні, але я не можу точно сказати, що саме за цим стоїть. Казино іноді вдаються до цього, але важливо, щоб ви вивели готівку і мали рахунок з 0, тому у вас там немає грошей. Якщо ці умови не виконуються, рахунок не закривається.

Я б сказав або думаю, що це так, що одна з причин може полягати в тому, що гравець виграє багато грошей, а втрати не такі великі. У такому випадку я можу уявити, що щось подібне може статися, але, очевидно, причини можуть бути іншими. Казино, ймовірно, не скаже їх, тому шкода, тому що іноді справедливе пояснення буде доречним.

Отже, казино придумало це, так, вони закривають ваш рахунок? 🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мій рахунок було закрито після джекпоту в 62 000 євро. У мене вже є відкрита скарга на вашого колегу Стефана

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Шановна Радко,

Я хотів би відповісти вам, тому що я вважаю цю тему з Wazamba і Co дуже важливою.

Ваші колеги мені тоді дуже добре і професійно допомогли.

У мене є юридична фірма на Кюрасао, яка має мої документи. Можна чітко довести, що я не отримував жодного виграшу.

Тому я шукаю інших переможців, які пережили те саме.

Я впевнений, що ви погодитеся зі мною, що особисто для вас це були б великі гроші, на які ви маєте право.

Тому я не здамся і зроблю все, щоб отримати виграш.

Справедливість має восторжествувати, Радько, ти не думаєш?

Я хотів би ще раз подякувати вам і вашим колегам за велику підтримку тоді.


вітаю

надіслала вам Аня Майєр


PS: Повідомлення про колективний позов надійшло від адвоката.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт знову.

Як ми неодноразово намагалися пояснити вам, те, що ви все ще сприймаєте як певну форму справедливості, далеко не справедливе. Боюся, нічого не змінилося.

Тому я вважаю, що має бути належна реакція, коли ви знову звертаєтеся до членів, які не знають вашої загальної правди.

Отже, ще одне: уся ця справа все ще стосується нашої відхиленої скарги, будь ласка? Ми навіть не змогли визначити оскаржувану суму через ваші невідповідності. Якщо це пов’язано, я люб’язно прошу вас дотримуватися справедливості для інших. Це все, що я від вас прошу.

Адвокати діють по-різному, судові позови забезпечують їм свої ставки 🙂

Натомість я обговорював справедливий підхід.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мій рахунок було закрито після джекпоту в 62 000 євро. У мене вже є відкрита скарга на вашого колегу Стефана

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! І, вітаємо!!!

Я побачив відповідь:

«Чесно кажучи, @stefan, я прошу вас змінити суму претензії, казино виплатило 3 незавершені зняття коштів, і тепер недостача балансу становить 27 000. Дякую»

Ви знаєте, що коли ви виграєте великий, особливо джекпот, казино, швидше за все, закриє ваш рахунок і дослідить вашу історію ігор. тому що виграш досить великий. Іноді їм потрібно співпрацювати з пов’язаними постачальниками ігор, оскільки більшість джекпотів оплачують постачальники ігор.

У будь-якому випадку, я радий, що зняття коштів рухаються!


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Дякую, Радко, за твою величезну доброту. Будемо сподіватися, що все вирішиться. Я так хвилююся🙁

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Привіт Радка! Я так боюся, що не побачу свій виграш 🙁

Автоматичний переклад.
omarfalasca
3 міс. тому

Я вам співчуваю, і я б також хвилювався, але оскільки вони вже заплатили вам певну частину, це, мабуть, мене заспокоїло б.

Крім того, той факт, що Стефан звернувся до казино, і їхній високий індекс безпеки може бути хорошим знаком. Я знаю, що чекати в такій ситуації неприємно, але наразі це єдине, що ми можемо зробити, і я твердо вірю, що ви отримаєте решту й насолодитеся грошима.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого