ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

3 р. тому від Matiseli
|
49168 переглядів 344 відповідей |
|
1...14 15 16...19
Додати публікацію
Jirivotr1992
2 міс. тому

Це, звичайно, звучить не найкраще, але, як було сказано, спробуйте трохи потриматися. Коли всі пишуть тобі щось інше, це нерозумно, але якщо до тебе завжди доходить хтось інший, мабуть, марно. Крім того, я не думаю, що це фіктивний відділ, тому що багато казино мають те саме, і якщо вони справді мають затримку або технічні труднощі, то це може зайняти час. Мені б дуже хотілося, щоб ви вже отримали деякі зняття, і не маленькі, тому, можливо, це буде питання часу.

Якщо ні, ви знаєте, що ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Думаю, незабаром на вашому рахунку з'являться гроші або ви отримаєте нову інформацію.

Коли це станеться, дайте мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
Опубліковано Jirivotr1992 видалено
Jaro
2 міс. тому

Я божевільний, я справедлива людина, так, я дуже хвилювався з цього приводу, навіть після того, як прочитав ваші відгуки, але я розумію, я теж граю, тому деякі люди починають бити себе, коли вони програють, нічого суть, сьогодні мої гроші надійшли на рахунок, переказ мені обійшовся в 500 грн, але це дрібниці

Автоматичний переклад.
Jirivotr1992
2 міс. тому

Розумієте, інколи варто просто почекати, і все владнається само собою. Але я знаю, що іноді не варто залишати речі напризволяще, тому я щиро вітаю вас і радий, що ви отримали свої гроші. ☘️😊

Не знаю, чи запитував я вас раніше, але який метод ви вибрали, оскільки він коштував вам певних комісій?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Розумієте, інколи варто просто почекати, і все владнається само собою. Але я знаю, що іноді не варто залишати речі напризволяще, тому я щиро вітаю вас і радий, що ви отримали свої гроші. ☘️😊

Не знаю, чи запитував я вас раніше, але який метод ви вибрали, оскільки він коштував вам певних комісій?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зробив виведення банківським переказом, тому я був дуже розгублений, тому що вони відмовлялися виводити на мою картку незліченну кількість разів, казино хороше, але безумовно є куди покращувати, у всякому разі, як я вже писав, гроші прийшли сьогодні мене ще більше збентежили відгуки тут, які деякі Звичайно, я смію сказати, що вони не відповідають дійсності, хтось втрачає 100 000, а потім має нерви в відрі і йде писати відгуки всюди, але це було t мій випадок, дякую і бажаю удачі гравцям, удачі і не втрачайте казарми

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я пишу, щоб отримати допомогу щодо невирішеної проблеми з виплатою мого призу в турнірі EURO Roulette Race Week. Я посів друге місце в цій події, що можна підтвердити моєю історією ставок і таблицею лідерів турніру.

Згідно з положеннями та умовами, грошовий приз у розмірі 1000 євро мав бути зарахований на мій рахунок протягом 72 годин. На жаль, минув тиждень, а я так і не отримав грошовий приз. Це явне порушення положень і умов з боку казино.

Я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі та надіслав електронні листи, вони не дали мені жодної відповіді чи пояснень протягом чотирьох днів. Якщо я не отримаю жодної відповіді від казино, які у мене є варіанти?

Чи пов’язані вони з будь-якими організаціями чесних ігор, куди я можу подати скаргу?

Чи є можливість судового позову?

Будь-яка допомога від громади корисна.

Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зробив виведення банківським переказом, тому я був дуже розгублений, тому що вони відмовлялися виводити на мою картку незліченну кількість разів, казино хороше, але безумовно є куди покращувати, у всякому разі, як я вже писав, гроші прийшли сьогодні мене ще більше збентежили відгуки тут, які деякі Звичайно, я смію сказати, що вони не відповідають дійсності, хтось втрачає 100 000, а потім має нерви в відрі і йде писати відгуки всюди, але це було t мій випадок, дякую і бажаю удачі гравцям, удачі і не втрачайте казарми

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, як щодо написання власного огляду, де ви можете поділитися своїм досвідом з іншими? Можливо, це комусь допоможе в майбутньому.😉

Просто перейдіть за цим посиланням, якщо хочете поділитися.

Я просто радий, що ви все-таки отримали свої гроші.👌

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я пишу, щоб отримати допомогу щодо невирішеної проблеми з виплатою мого призу в турнірі EURO Roulette Race Week. Я посів друге місце в цій події, що можна підтвердити моєю історією ставок і таблицею лідерів турніру.

Згідно з положеннями та умовами, грошовий приз у розмірі 1000 євро мав бути зарахований на мій рахунок протягом 72 годин. На жаль, минув тиждень, а я так і не отримав грошовий приз. Це явне порушення положень і умов з боку казино.

Я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі та надіслав електронні листи, вони не дали мені жодної відповіді чи пояснень протягом чотирьох днів. Якщо я не отримаю жодної відповіді від казино, які у мене є варіанти?

Чи пов’язані вони з будь-якими організаціями чесних ігор, куди я можу подати скаргу?

Чи є можливість судового позову?

Будь-яка допомога від громади корисна.

Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт. Чи отримали ви вже якісь оновлення щодо ціни, яку ви виграли? Будь ласка, повідомте нас, і якщо вам знадобиться допомога з отриманням грошей, наша група розгляду скарг спробує втрутитися в цю справу.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго вечора, я чекав три зняття коштів у казино wazamba з 17 числа місяця, але все ще нічого, у моїх чатах вони продовжують відповідати про затримку обробки через навантаження, що буде, я відчуваю, що я втрачу гроші, виграла... Пройшло 10 робочих днів і нічого, а мені сказали 1-3 робочих дні.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Автоматичний переклад.
Опубліковано agsrules99 видалено
2 міс. тому

Добрий ранок. Хтось знає адресу офісу Wazamba?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго вечора, я чекав три зняття коштів у казино wazamba з 17 числа місяця, але все ще нічого, у моїх чатах вони продовжують відповідати про затримку обробки через навантаження, що буде, я відчуваю, що я втрачу гроші, виграла... Пройшло 10 робочих днів і нічого, а мені сказали 1-3 робочих дні.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи були у вас якісь оновлення щодо ваших вилучень? Якщо вам не вдасться, наша група розгляду скарг може спробувати втрутитися, але лише після закінчення 14-денного періоду. Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Добрий ранок. Хтось знає адресу офісу Wazamba?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ми ні.🤷‍♀️

Ви намагаєтеся зв'язатися з ними щодо вашої скарги ? Сподіваємось, наша команда незабаром зможе це зробити, і вашу справу буде вирішено. Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт. Чи отримали ви вже якісь оновлення щодо ціни, яку ви виграли? Будь ласка, повідомте нас, і якщо вам знадобиться допомога з отриманням грошей, наша група розгляду скарг спробує втрутитися в цю справу.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я звернувся до служби підтримки вчора. Вони сказали, що платіж було здійснено минулого четверга, але це може зайняти 3-5 робочих днів, поки гроші надійдуть. Вони вже запізнилися з виплатою грошових призів на 7 днів, але я зачекаю до середи, щоб тримати вас у курсі. Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
agsrules99
2 міс. тому

Це гарна новина. Ви також можете спробувати перевірити у свого постачальника платіжних послуг, щоб перевірити, чи все в порядку з його боку.

Дайте знати, ми тут почекаємо.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Вчора я знову звернувся до служби підтримки. Нарешті проблема була вирішена, і вони зарахували виграний приз на мій рахунок. Незважаючи на те, що вони запізнилися на 9 днів, я все одно радий, що це нарешті вирішилося. Зараз я проходжу процес вилучення. Дякую за твою допомогу!

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, хтось може розглянути мою скаргу? Вона була відкрита в понеділок. Дякую

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго ранку, я виграв джекпот у 62 000 тисяч на Wazamba, і після сплати 25 000 євро вони закрили рахунок без жодних пояснень...жахливо

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вчора я знову звернувся до служби підтримки. Нарешті проблема була вирішена, і вони зарахували виграний приз на мій рахунок. Незважаючи на те, що вони запізнилися на 9 днів, я все одно радий, що це нарешті вирішилося. Зараз я проходжу процес вилучення. Дякую за твою допомогу!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

9 днів - це дуже багато, але в підсумку найголовніше, що ти отримав приз, як кажеш.

Коли ви згадуєте, що збираєтеся зняти гроші зараз, обов’язково повідомте нам, як це відбувається. Який спосіб оплати ви використовуєте? 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, хтось може розглянути мою скаргу? Вона була відкрита в понеділок. Дякую

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, ось таймер, важливий для всіх сторін. У Томаша досить багато претензій, і він намагається якомога швидше дістатися до кожного гравця, але потрібно бути терплячим. Він перегляне ваші повідомлення, які ви йому надіслали, а потім відповість вам.

file

Але про вашу ситуацію. Я не вважаю правильним просто закривати обліковий запис гравця без пояснення причин, і це мене теж засмутить. Коли ви зірвали джекпот, вітаємо, але я не дуже розумію, чому вам заплатили лише половину. Казино пояснило вам це?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що все владнається, і ви отримаєте всі свої гроші. Якщо у вас є оновлення, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого