ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

3 р. тому від Matiseli
|
58628 переглядів 354 відповідей |
|
1...13 14 15...18
mondis97
5 міс. тому

Неймовірно, як це можливо?

Автоматичний переклад.
Jirivotr1992
5 міс. тому

Вітаю, я можу також знати, чи казино дало вам якусь причину, чому у вас виникли проблеми з 3 виборами? Як довго тривають проблеми? Я правильно розумію, що ви ще не отримали гроші?

Не соромтеся написати мені про це більше, щоб я знав, потрібна вам допомога чи ні.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вітаю, я можу також знати, чи казино дало вам якусь причину, чому у вас виникли проблеми з 3 виборами? Як довго тривають проблеми? Я правильно розумію, що ви ще не отримали гроші?

Не соромтеся написати мені про це більше, щоб я знав, потрібна вам допомога чи ні.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт дякую за відповідь так у мене величезна проблема два зняття один 5000 кх другий 2800 обидва добре виведення було на карту другий день на рахунку 3 зняття 12500 з той факт, що я нібито перевищив суму для виведення 500 євро, тому я перекинув 100 KC і через деякий час зробив зняття 12 400 KC, наступного дня знову було відхилено, я вже наплутав, ми рекомендували банківський переказ , це триває вже 4 дні і нічого, тільки мені про це нічого не говорять, що запчастин немає і пишуть у фінансовий відділ, що вони перенесуть мій вибір як терміновий, звичайно все вигадано , я нікому не рекомендую грати в цьому казино, ви тільки втратите багато грошей і нервів

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Мені вистачає скріншотів зі спілкування і т.д. Все ретельно документують, якщо гроші пришлють, я тут все акуратно напишу

Автоматичний переклад.
Jirivotr1992
4 міс. тому

Привіт,

дякую за ретельне документування, це дуже хороший підхід у таких ситуаціях.

Я повинен бути чесним, загалом мені здається, що в цій галузі почали виникати проблеми з використанням платіжних/дебетових карток. Деякі країни цього року вже повністю заборонили його. Звичайно, я не хочу когось захищати, але той факт, що вони майже одразу запропонували банківський переказ, має сенс у цьому контексті. Крім того, коли ви додаєте, що попередні вибірки були досить хорошими, це справді звучить як миттєва проблема для мене. У будь-якому випадку, банківські перекази зазвичай займають кілька днів, і якщо зняття карток зараз не працює ні в кого в цьому казино, то фінансовий відділ має бути завалений новими запитами. Тож слід очікувати затримки, і я сподіваюся, що в них є справедливий список очікування.

Будь ласка, спробуйте почекати, це казино не з тих, які не платять прямо, і, я насмілюся сказати, це, звичайно, не намір спокушати гравців відкладеними виплатами.

У будь-якому випадку, велике спасибі за цю інформацію. Ми, звичайно, зацікавлені в подальшому розвитку подій і сподіваємося, що гроші з'являться дуже скоро!


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт і дякую, як я вже писав, вони все ретельно документують, і якщо гроші прийдуть, я все правильно напишу тут, я тут не для того, щоб нашкодити казино, а щоб допомогти мені і, можливо, допомогти іншим гравцям, мій огляд, я я тут не для того, щоб спойлерити

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,

дякую за ретельне документування, це дуже хороший підхід у таких ситуаціях.

Я повинен бути чесним, загалом мені здається, що в цій галузі почали виникати проблеми з використанням платіжних/дебетових карток. Деякі країни цього року вже повністю заборонили його. Звичайно, я не хочу когось захищати, але той факт, що вони майже одразу запропонували банківський переказ, має сенс у цьому контексті. Крім того, коли ви додаєте, що попередні вибірки були досить хорошими, це справді звучить як миттєва проблема для мене. У будь-якому випадку, банківські перекази зазвичай займають кілька днів, і якщо зняття карток зараз не працює ні в кого в цьому казино, то фінансовий відділ має бути завалений новими запитами. Тож слід очікувати затримки, і я сподіваюся, що в них є справедливий список очікування.

Будь ласка, спробуйте почекати, це казино не з тих, які не платять прямо, і, я насмілюся сказати, це, звичайно, не намір спокушати гравців відкладеними виплатами.

У будь-якому випадку, велике спасибі за цю інформацію. Ми, звичайно, зацікавлені в подальшому розвитку подій і сподіваємося, що гроші з'являться дуже скоро!


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Але величезна проблема в тому, що в онлайн-підтримці вам напишуть, що вони не володіють інформацією про ваш вибір, що це в компетенції фіктивного фінансового відділу, як на мене, що досить дивно, кожен консультант напише ти щось зовсім інше

Автоматичний переклад.
Jirivotr1992
4 міс. тому

Це, звичайно, звучить не найкраще, але, як було сказано, спробуйте трохи потриматися. Коли всі пишуть тобі щось інше, це нерозумно, але якщо до тебе завжди доходить хтось інший, мабуть, марно. Крім того, я не думаю, що це фіктивний відділ, тому що багато казино мають те саме, і якщо вони справді мають затримку або технічні труднощі, то це може зайняти час. Мені б дуже хотілося, щоб ви вже отримали деякі зняття, і не маленькі, тому, можливо, це буде питання часу.

Якщо ні, ви знаєте, що ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Думаю, незабаром на вашому рахунку з'являться гроші або ви отримаєте нову інформацію.

Коли це станеться, дайте мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я божевільний, я справедлива людина, так, я дуже хвилювався з цього приводу, навіть після того, як прочитав ваші відгуки, але я розумію, я теж граю, тому деякі люди починають бити себе, коли вони програють, нічого суть, сьогодні мої гроші надійшли на рахунок, переказ мені обійшовся в 500 грн, але це дрібниці

Автоматичний переклад.
Jirivotr1992
4 міс. тому

Розумієте, інколи варто просто почекати, і все владнається само собою. Але я знаю, що іноді не варто залишати речі напризволяще, тому я щиро вітаю вас і радий, що ви отримали свої гроші. ☘️😊

Не знаю, чи запитував я вас раніше, але який метод ви вибрали, оскільки він коштував вам певних комісій?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Розумієте, інколи варто просто почекати, і все владнається само собою. Але я знаю, що іноді не варто залишати речі напризволяще, тому я щиро вітаю вас і радий, що ви отримали свої гроші. ☘️😊

Не знаю, чи запитував я вас раніше, але який метод ви вибрали, оскільки він коштував вам певних комісій?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я зробив виведення банківським переказом, тому я був дуже розгублений, тому що вони відмовлялися виводити на мою картку незліченну кількість разів, казино хороше, але безумовно є куди покращувати, у всякому разі, як я вже писав, гроші прийшли сьогодні мене ще більше збентежили відгуки тут, які деякі Звичайно, я смію сказати, що вони не відповідають дійсності, хтось втрачає 100 000, а потім має нерви в відрі і йде писати відгуки всюди, але це було t мій випадок, дякую і бажаю удачі гравцям, удачі і не втрачайте казарми

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я пишу, щоб отримати допомогу щодо невирішеної проблеми з виплатою мого призу в турнірі EURO Roulette Race Week. Я посів друге місце в цій події, що можна підтвердити моєю історією ставок і таблицею лідерів турніру.

Згідно з положеннями та умовами, грошовий приз у розмірі 1000 євро мав бути зарахований на мій рахунок протягом 72 годин. На жаль, минув тиждень, а я так і не отримав грошовий приз. Це явне порушення положень і умов з боку казино.

Я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі та надіслав електронні листи, вони не дали мені жодної відповіді чи пояснень протягом чотирьох днів. Якщо я не отримаю жодної відповіді від казино, які у мене є варіанти?

Чи пов’язані вони з будь-якими організаціями чесних ігор, куди я можу подати скаргу?

Чи є можливість судового позову?

Будь-яка допомога від громади корисна.

Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я зробив виведення банківським переказом, тому я був дуже розгублений, тому що вони відмовлялися виводити на мою картку незліченну кількість разів, казино хороше, але безумовно є куди покращувати, у всякому разі, як я вже писав, гроші прийшли сьогодні мене ще більше збентежили відгуки тут, які деякі Звичайно, я смію сказати, що вони не відповідають дійсності, хтось втрачає 100 000, а потім має нерви в відрі і йде писати відгуки всюди, але це було t мій випадок, дякую і бажаю удачі гравцям, удачі і не втрачайте казарми

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Отже, як щодо написання власного огляду, де ви можете поділитися своїм досвідом з іншими? Можливо, це комусь допоможе в майбутньому.😉

Просто перейдіть за цим посиланням, якщо хочете поділитися.

Я просто радий, що ви все-таки отримали свої гроші.👌

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я пишу, щоб отримати допомогу щодо невирішеної проблеми з виплатою мого призу в турнірі EURO Roulette Race Week. Я посів друге місце в цій події, що можна підтвердити моєю історією ставок і таблицею лідерів турніру.

Згідно з положеннями та умовами, грошовий приз у розмірі 1000 євро мав бути зарахований на мій рахунок протягом 72 годин. На жаль, минув тиждень, а я так і не отримав грошовий приз. Це явне порушення положень і умов з боку казино.

Я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі та надіслав електронні листи, вони не дали мені жодної відповіді чи пояснень протягом чотирьох днів. Якщо я не отримаю жодної відповіді від казино, які у мене є варіанти?

Чи пов’язані вони з будь-якими організаціями чесних ігор, куди я можу подати скаргу?

Чи є можливість судового позову?

Будь-яка допомога від громади корисна.

Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт. Чи отримали ви вже якісь оновлення щодо ціни, яку ви виграли? Будь ласка, повідомте нас, і якщо вам знадобиться допомога з отриманням грошей, наша група розгляду скарг спробує втрутитися в цю справу.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго вечора, я чекав три зняття коштів у казино wazamba з 17 числа місяця, але все ще нічого, у моїх чатах вони продовжують відповідати про затримку обробки через навантаження, що буде, я відчуваю, що я втрачу гроші, виграла... Пройшло 10 робочих днів і нічого, а мені сказали 1-3 робочих дні.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий ранок. Хтось знає адресу офісу Wazamba?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго вечора, я чекав три зняття коштів у казино wazamba з 17 числа місяця, але все ще нічого, у моїх чатах вони продовжують відповідати про затримку обробки через навантаження, що буде, я відчуваю, що я втрачу гроші, виграла... Пройшло 10 робочих днів і нічого, а мені сказали 1-3 робочих дні.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи були у вас якісь оновлення щодо ваших вилучень? Якщо вам не вдасться, наша група розгляду скарг може спробувати втрутитися, але лише після закінчення 14-денного періоду. Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий ранок. Хтось знає адресу офісу Wazamba?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ми ні.🤷‍♀️

Ви намагаєтеся зв'язатися з ними щодо вашої скарги ? Сподіваємось, наша команда незабаром зможе це зробити, і вашу справу буде вирішено. Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт. Чи отримали ви вже якісь оновлення щодо ціни, яку ви виграли? Будь ласка, повідомте нас, і якщо вам знадобиться допомога з отриманням грошей, наша група розгляду скарг спробує втрутитися в цю справу.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я звернувся до служби підтримки вчора. Вони сказали, що платіж було здійснено минулого четверга, але це може зайняти 3-5 робочих днів, поки гроші надійдуть. Вони вже запізнилися з виплатою грошових призів на 7 днів, але я зачекаю до середи, щоб тримати вас у курсі. Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
agsrules99
4 міс. тому

Це гарна новина. Ви також можете спробувати перевірити у свого постачальника платіжних послуг, щоб перевірити, чи все в порядку з його боку.

Дайте знати, ми тут почекаємо.

Автоматичний переклад.
1...13 14 15...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого