6 міс. тому
Неймовірно, як це можливо?
Unbelievable, how is this possible?
Neuvěřitelné,jak je toto možné?
0
Неймовірно, як це можливо?
Unbelievable, how is this possible?
Neuvěřitelné,jak je toto možné?
Вітаю, я можу також знати, чи казино дало вам якусь причину, чому у вас виникли проблеми з 3 виборами? Як довго тривають проблеми? Я правильно розумію, що ви ще не отримали гроші?
Не соромтеся написати мені про це більше, щоб я знав, потрібна вам допомога чи ні.
Буду чекати відповіді.
Hello, may I also know if the casino gave you any reason why you have a problem with 3 selections? How long have the problems lasted? Do I understand correctly that you haven't received the money yet?
Feel free to write me more about it so I know if you need help or not.
I will wait for a response.
Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?
Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.
Budem čakať na odpoveď.
Вітаю, я можу також знати, чи казино дало вам якусь причину, чому у вас виникли проблеми з 3 виборами? Як довго тривають проблеми? Я правильно розумію, що ви ще не отримали гроші?
Не соромтеся написати мені про це більше, щоб я знав, потрібна вам допомога чи ні.
Буду чекати відповіді.
Hello, may I also know if the casino gave you any reason why you have a problem with 3 selections? How long have the problems lasted? Do I understand correctly that you haven't received the money yet?
Feel free to write me more about it so I know if you need help or not.
I will wait for a response.
Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?
Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.
Budem čakať na odpoveď.
Привіт дякую за відповідь так у мене величезна проблема два зняття один 5000 кх другий 2800 обидва добре виведення було на карту другий день на рахунку 3 зняття 12500 з той факт, що я нібито перевищив суму для виведення 500 євро, тому я перекинув 100 KC і через деякий час зробив зняття 12 400 KC, наступного дня знову було відхилено, я вже наплутав, ми рекомендували банківський переказ , це триває вже 4 дні і нічого, тільки мені про це нічого не говорять, що запчастин немає і пишуть у фінансовий відділ, що вони перенесуть мій вибір як терміновий, звичайно все вигадано , я нікому не рекомендую грати в цьому казино, ви тільки втратите багато грошей і нервів
Hello, thank you for the answer, yes, I have a huge problem, two withdrawals, one 5000 kx, the second 2800, both are fine, the withdrawal was to the card, the second day on the account, 3 withdrawals 12500 with the fact that I allegedly exceeded the amount for the withdrawal of 500 euros, so I rolled over 100 kc and made a withdrawal of 12,400 kc after a while, it was rejected again the next day, I already messed it up, we recommended a bank transfer, it's been going on for 4 days and still nothing, only that they don't tell me anything about it, that there are no parts and keep writing to the financial department that they will postpone my selection as urgent, of course everything is fictitious, I do not recommend anyone to play at this casino, you will only lose a lot of money and nerves
Ahoj děkuji za odpověď,ano mám obrovský problém,dva výběry jeden 5000kx,druhý 2800,oba v pořádku,výběr byl na kartu,druhý den na učte,3 výběr 12500 s tím že jsem překročil údajně částku pro výběr 500eur,100kc jsem teda protočil a udělal po chvíli výběr 12400kc,druhý den znovu odmítnuto,to už jsem znečistila doporučili my bankovní převod,trvá to už 4 dny a stále nic,jen že mi k tomu nic neřeknou že nejsou soucasti a furt dokola že píšou na finanční oddělení že posunou můj výběr jako urgentní,samozřejmě vše je fiktivní,nikomu to nedoporučuji hrát na tomto casinu,přijdete akorát o dost peněz a ještě nervy
Мені вистачає скріншотів зі спілкування і т.д. Все ретельно документують, якщо гроші пришлють, я тут все акуратно напишу
I have enough screenshots from communication, etc. They document everything thoroughly, if they send the money, I will write everything here carefully
Mám dost screenu z komunikace apod. Vše důkladně dokumentují,pokud peníze pošlou,vše tu pečlivě napíšu
Привіт,
дякую за ретельне документування, це дуже хороший підхід у таких ситуаціях.
Я повинен бути чесним, загалом мені здається, що в цій галузі почали виникати проблеми з використанням платіжних/дебетових карток. Деякі країни цього року вже повністю заборонили його. Звичайно, я не хочу когось захищати, але той факт, що вони майже одразу запропонували банківський переказ, має сенс у цьому контексті. Крім того, коли ви додаєте, що попередні вибірки були досить хорошими, це справді звучить як миттєва проблема для мене. У будь-якому випадку, банківські перекази зазвичай займають кілька днів, і якщо зняття карток зараз не працює ні в кого в цьому казино, то фінансовий відділ має бути завалений новими запитами. Тож слід очікувати затримки, і я сподіваюся, що в них є справедливий список очікування.
Будь ласка, спробуйте почекати, це казино не з тих, які не платять прямо, і, я насмілюся сказати, це, звичайно, не намір спокушати гравців відкладеними виплатами.
У будь-якому випадку, велике спасибі за цю інформацію. Ми, звичайно, зацікавлені в подальшому розвитку подій і сподіваємося, що гроші з'являться дуже скоро!
Hello,
thumbs up for that careful documentation, it's a very good approach in such situations.
I have to be honest, overall it seems to me that there is starting to be a problem with the use of payment/debit cards in this industry overall. Some countries have already banned it completely this year. I certainly don't mean to defend anyone, but the fact that they almost immediately offered a wire transfer makes sense in this context. Plus, when you add to that the previous selections were pretty good, it really sounds like a momentary problem to me. Anyway, bank transfers generally take a few days and if card withdrawals are not working for anyone at this casino now, then the finance department must be absolutely inundated with new requests. So delays are to be expected and I hope they have a fair waiting list.
Please try to hold on, this casino is not one of those that do not pay outright, and it is certainly not the intention to tempt players with delayed payouts, I dare say.
Anyway, thanks a lot for this information. We are of course interested in further developments and hope that the money will appear very soon!
Ahoj,
za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.
Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.
Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.
Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!
Привіт і дякую, як я вже писав, вони все ретельно документують, і якщо гроші прийдуть, я все правильно напишу тут, я тут не для того, щоб нашкодити казино, а щоб допомогти мені і, можливо, допомогти іншим гравцям, мій огляд, я я тут не для того, щоб спойлерити
Hello and thank you, as I already wrote, they document everything carefully and if the money comes, I will write everything properly here, I am not here to harm the casino, but to help me and possibly help other players, my review, I am not here to spoil
Zdravím a děkuji,jak jsem již psal,vše pečlivě dokumentují a pokud peníze přijdou,vše tu řádně napíšu,nejsem tu proto abych škodil casinu ale proto aby se mě dostalo pomoci a případně jsem pomohl i jiným hráčům mou recenzi,nejsem tu proto abych skodil
Привіт,
дякую за ретельне документування, це дуже хороший підхід у таких ситуаціях.
Я повинен бути чесним, загалом мені здається, що в цій галузі почали виникати проблеми з використанням платіжних/дебетових карток. Деякі країни цього року вже повністю заборонили його. Звичайно, я не хочу когось захищати, але той факт, що вони майже одразу запропонували банківський переказ, має сенс у цьому контексті. Крім того, коли ви додаєте, що попередні вибірки були досить хорошими, це справді звучить як миттєва проблема для мене. У будь-якому випадку, банківські перекази зазвичай займають кілька днів, і якщо зняття карток зараз не працює ні в кого в цьому казино, то фінансовий відділ має бути завалений новими запитами. Тож слід очікувати затримки, і я сподіваюся, що в них є справедливий список очікування.
Будь ласка, спробуйте почекати, це казино не з тих, які не платять прямо, і, я насмілюся сказати, це, звичайно, не намір спокушати гравців відкладеними виплатами.
У будь-якому випадку, велике спасибі за цю інформацію. Ми, звичайно, зацікавлені в подальшому розвитку подій і сподіваємося, що гроші з'являться дуже скоро!
Hello,
thumbs up for that careful documentation, it's a very good approach in such situations.
I have to be honest, overall it seems to me that there is starting to be a problem with the use of payment/debit cards in this industry overall. Some countries have already banned it completely this year. I certainly don't mean to defend anyone, but the fact that they almost immediately offered a wire transfer makes sense in this context. Plus, when you add to that the previous selections were pretty good, it really sounds like a momentary problem to me. Anyway, bank transfers generally take a few days and if card withdrawals are not working for anyone at this casino now, then the finance department must be absolutely inundated with new requests. So delays are to be expected and I hope they have a fair waiting list.
Please try to hold on, this casino is not one of those that do not pay outright, and it is certainly not the intention to tempt players with delayed payouts, I dare say.
Anyway, thanks a lot for this information. We are of course interested in further developments and hope that the money will appear very soon!
Ahoj,
za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.
Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.
Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.
Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!
Але величезна проблема в тому, що в онлайн-підтримці вам напишуть, що вони не володіють інформацією про ваш вибір, що це в компетенції фіктивного фінансового відділу, як на мене, що досить дивно, кожен консультант напише ти щось зовсім інше
However, a huge problem is that on the online support they will write to you that they do not have information about your choice, that it is in the competence of the fictitious financial department in my opinion, which is quite strange, each advisor will write you something completely different
Nicméně obrovský problém je ten,že na té online podpoře vám napíšou že nemají info o vašem výběru,že je to v kompetenci dle mne fiktivního finančního oddeleni,což je dost divné,každý poradce vám napíše úplně neco jineho
Це, звичайно, звучить не найкраще, але, як було сказано, спробуйте трохи потриматися. Коли всі пишуть тобі щось інше, це нерозумно, але якщо до тебе завжди доходить хтось інший, мабуть, марно. Крім того, я не думаю, що це фіктивний відділ, тому що багато казино мають те саме, і якщо вони справді мають затримку або технічні труднощі, то це може зайняти час. Мені б дуже хотілося, щоб ви вже отримали деякі зняття, і не маленькі, тому, можливо, це буде питання часу.
Якщо ні, ви знаєте, що ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.
Думаю, незабаром на вашому рахунку з'являться гроші або ви отримаєте нову інформацію.
Коли це станеться, дайте мені знати. 🙂
It certainly doesn't sound the best, but as was said, try to hold on a little. When everyone writes you something different, it's not reasonable, but if someone else always gets to you, it's probably useless. Also, I don't think it's a fictitious department, because many casinos have the same and if they really have a delay or technical difficulties, then it can take time. I would really like the fact that you have already received some withdrawals, and not small ones, so maybe it will be a matter of time.
If not, you know that you can contact us and we will try to help you.
I guess money will appear in your account soon or you will get some new information.
When that happens, let me know. 🙂
To určite neznie najlepšie ale ako bolo povedané skús troška vydržať. Keď ti každý napíše niečo iné tak to nie je rozumné, ale ak sa k tebe dostane stále niekto iný tak je to asi zbytočné. Taktiež si nemyslím, že by to bolo fiktívne oddelenie, pretože veľa kasín má rovnaké a ak naozaj majú delay alebo technické potiaže, tak to môže trvať. Ja by som sa popravde chytal toho, že ti už nejaké výbery a nie malé aj prišli, takže možno to bude otázkou času.
Ak nie, vieš, źe sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôcť.
Hádam sa čoskoro objavia peniaze na tvojom účte alebo dostaneš nejaké nové informácie.
Keď sa tak stane daj vedieť. 🙂
Я божевільний, я справедлива людина, так, я дуже хвилювався з цього приводу, навіть після того, як прочитав ваші відгуки, але я розумію, я теж граю, тому деякі люди починають бити себе, коли вони програють, нічого суть, сьогодні мої гроші надійшли на рахунок, переказ мені обійшовся в 500 грн, але це дрібниці
I suck like crazy, I'm a fair person, yes, I was quite nervous about it, even after reading your reviews, but I understand, I play too, so some people start kicking themselves when they lose, nothing to the point, today my money arrived to the account, the transfer cost me 500 kc, but these are small things
Cumim jako blázen,jsem férový člověk,ano byl jsem z toho dost nervózní,ještě po tom co jsem četl recenze tu u vás,ale chápu,hraju taky,takže někteří když prohrají začnou kopat kolem sebe,nicmene k věci,dnes mi peníze dorazili na účet,převod mně stal 500kc ale to jsou malé věci
Розумієте, інколи варто просто почекати, і все владнається само собою. Але я знаю, що іноді не варто залишати речі напризволяще, тому я щиро вітаю вас і радий, що ви отримали свої гроші. ☘️😊
Не знаю, чи запитував я вас раніше, але який метод ви вибрали, оскільки він коштував вам певних комісій?
You see, sometimes you just have to wait and things will work themselves out. However, I know that sometimes things should not be left to chance, so I heartily congratulate you and I am glad that you got your money. ☘️😊
I don't know if I've asked you before, but what method did you choose, since it cost you some fees?
No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊
Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?
Розумієте, інколи варто просто почекати, і все владнається само собою. Але я знаю, що іноді не варто залишати речі напризволяще, тому я щиро вітаю вас і радий, що ви отримали свої гроші. ☘️😊
Не знаю, чи запитував я вас раніше, але який метод ви вибрали, оскільки він коштував вам певних комісій?
You see, sometimes you just have to wait and things will work themselves out. However, I know that sometimes things should not be left to chance, so I heartily congratulate you and I am glad that you got your money. ☘️😊
I don't know if I've asked you before, but what method did you choose, since it cost you some fees?
No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊
Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?
Я зробив виведення банківським переказом, тому я був дуже розгублений, тому що вони відмовлялися виводити на мою картку незліченну кількість разів, казино хороше, але безумовно є куди покращувати, у всякому разі, як я вже писав, гроші прийшли сьогодні мене ще більше збентежили відгуки тут, які деякі Звичайно, я смію сказати, що вони не відповідають дійсності, хтось втрачає 100 000, а потім має нерви в відрі і йде писати відгуки всюди, але це було t мій випадок, дякую і бажаю удачі гравцям, удачі і не втрачайте казарми
I made a withdrawal by bank transfer, for that reason I was quite confused, because they refused to withdraw to my card countless times, the casino is good, but there is definitely room for improvement, anyway, as I already wrote, the money arrived today, then I was further confused by the reviews here, which some Of course, I dare to say that they won't be true, someone loses 100,000 and then has nerves in the bucket and goes to write reviews everywhere, but that wasn't my case, thanks and good luck to the players, good luck and don't lose the barracks
Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky
Я пишу, щоб отримати допомогу щодо невирішеної проблеми з виплатою мого призу в турнірі EURO Roulette Race Week. Я посів друге місце в цій події, що можна підтвердити моєю історією ставок і таблицею лідерів турніру.
Згідно з положеннями та умовами, грошовий приз у розмірі 1000 євро мав бути зарахований на мій рахунок протягом 72 годин. На жаль, минув тиждень, а я так і не отримав грошовий приз. Це явне порушення положень і умов з боку казино.
Я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі та надіслав електронні листи, вони не дали мені жодної відповіді чи пояснень протягом чотирьох днів. Якщо я не отримаю жодної відповіді від казино, які у мене є варіанти?
Чи пов’язані вони з будь-якими організаціями чесних ігор, куди я можу подати скаргу?
Чи є можливість судового позову?
Будь-яка допомога від громади корисна.
Заздалегідь спасибі!
I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.
According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.
I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?
Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?
Is there any possibility for legal action?
Any help from the community is helpful.
Thanks in advance!
Я зробив виведення банківським переказом, тому я був дуже розгублений, тому що вони відмовлялися виводити на мою картку незліченну кількість разів, казино хороше, але безумовно є куди покращувати, у всякому разі, як я вже писав, гроші прийшли сьогодні мене ще більше збентежили відгуки тут, які деякі Звичайно, я смію сказати, що вони не відповідають дійсності, хтось втрачає 100 000, а потім має нерви в відрі і йде писати відгуки всюди, але це було t мій випадок, дякую і бажаю удачі гравцям, удачі і не втрачайте казарми
I made a withdrawal by bank transfer, for that reason I was quite confused, because they refused to withdraw to my card countless times, the casino is good, but there is definitely room for improvement, anyway, as I already wrote, the money arrived today, then I was further confused by the reviews here, which some Of course, I dare to say that they won't be true, someone loses 100,000 and then has nerves in the bucket and goes to write reviews everywhere, but that wasn't my case, thanks and good luck to the players, good luck and don't lose the barracks
Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky
Отже, як щодо написання власного огляду, де ви можете поділитися своїм досвідом з іншими? Можливо, це комусь допоможе в майбутньому.😉
Просто перейдіть за цим посиланням, якщо хочете поділитися.
Я просто радий, що ви все-таки отримали свої гроші.👌
So, what about writing your own review, where you can share your experience with others? Maybe it'll help someone in the future.😉
Just follow this link if you wish to share.
I'm just glad that you have received your money after all.👌
Я пишу, щоб отримати допомогу щодо невирішеної проблеми з виплатою мого призу в турнірі EURO Roulette Race Week. Я посів друге місце в цій події, що можна підтвердити моєю історією ставок і таблицею лідерів турніру.
Згідно з положеннями та умовами, грошовий приз у розмірі 1000 євро мав бути зарахований на мій рахунок протягом 72 годин. На жаль, минув тиждень, а я так і не отримав грошовий приз. Це явне порушення положень і умов з боку казино.
Я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі та надіслав електронні листи, вони не дали мені жодної відповіді чи пояснень протягом чотирьох днів. Якщо я не отримаю жодної відповіді від казино, які у мене є варіанти?
Чи пов’язані вони з будь-якими організаціями чесних ігор, куди я можу подати скаргу?
Чи є можливість судового позову?
Будь-яка допомога від громади корисна.
Заздалегідь спасибі!
I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.
According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.
I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?
Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?
Is there any possibility for legal action?
Any help from the community is helpful.
Thanks in advance!
Привіт. Чи отримали ви вже якісь оновлення щодо ціни, яку ви виграли? Будь ласка, повідомте нас, і якщо вам знадобиться допомога з отриманням грошей, наша група розгляду скарг спробує втрутитися в цю справу.
Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.
Доброго вечора, я чекав три зняття коштів у казино wazamba з 17 числа місяця, але все ще нічого, у моїх чатах вони продовжують відповідати про затримку обробки через навантаження, що буде, я відчуваю, що я втрачу гроші, виграла... Пройшло 10 робочих днів і нічого, а мені сказали 1-3 робочих дні.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Good evening, I have been waiting for three withdrawals from wazamba casino since the 17th of the month and still nothing, in my chats they keep replying about a delay in processing due to workload, what will happen I feel like I will lose the money I won... It has been 10 working days and nothing, while they told me 1 to 3 working days.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Доброго вечора, я чекав три зняття коштів у казино wazamba з 17 числа місяця, але все ще нічого, у моїх чатах вони продовжують відповідати про затримку обробки через навантаження, що буде, я відчуваю, що я втрачу гроші, виграла... Пройшло 10 робочих днів і нічого, а мені сказали 1-3 робочих дні.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Good evening, I have been waiting for three withdrawals from wazamba casino since the 17th of the month and still nothing, in my chats they keep replying about a delay in processing due to workload, what will happen I feel like I will lose the money I won... It has been 10 working days and nothing, while they told me 1 to 3 working days.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Чи були у вас якісь оновлення щодо ваших вилучень? Якщо вам не вдасться, наша група розгляду скарг може спробувати втрутитися, але лише після закінчення 14-денного періоду. Дайте нам знати, будь ласка.
Have you had any updates regarding your withdrawals? If you have no luck, our complaint team can try to intervene, but only after the 14-day time period passes. Let us know, please.
Ми ні.🤷♀️
Ви намагаєтеся зв'язатися з ними щодо вашої скарги ? Сподіваємось, наша команда незабаром зможе це зробити, і вашу справу буде вирішено. Тримаю кулаки.🤞
We don't.🤷♀️
Are you trying to get in contact with them regarding your complaint? Hopefully, our team will be able to do that soon, and your case will be resolved. I'm keeping my fingers crossed.🤞
Привіт. Чи отримали ви вже якісь оновлення щодо ціни, яку ви виграли? Будь ласка, повідомте нас, і якщо вам знадобиться допомога з отриманням грошей, наша група розгляду скарг спробує втрутитися в цю справу.
Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.
Я звернувся до служби підтримки вчора. Вони сказали, що платіж було здійснено минулого четверга, але це може зайняти 3-5 робочих днів, поки гроші надійдуть. Вони вже запізнилися з виплатою грошових призів на 7 днів, але я зачекаю до середи, щоб тримати вас у курсі. Дякую за відповідь.
I contacted live support yesterday. They said payment was made last Thursday but it may take 3-5 business day until the money arrives. They are already 7 days late on their prize money payout but I will wait until Wednesday and keep you guys posted. Thanks for the reply.
Це гарна новина. Ви також можете спробувати перевірити у свого постачальника платіжних послуг, щоб перевірити, чи все в порядку з його боку.
Дайте знати, ми тут почекаємо.
That is good news. You could try to check with your payment provider as well, just to see if everything is okay on their side.
Let us know, we'll wait here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.