ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

3 р. тому від Matiseli
|
49179 переглядів 344 відповідей |
|
1...13 14 15...19
Додати публікацію
Jaro
3 міс. тому

Хочу повідомити, що мені виплатили сьогодні вранці, минуло менше двох тижнів, але єдине, що важливо, це те, що я отримав свій виграш, вітаю Вазамба!

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я подав 3 запити на зняття з wazamba з 23 травня. Чи отримаю я свої гроші, чи це шахрайство?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я подав 3 запити на зняття з wazamba з 23 травня. Чи отримаю я свої гроші, чи це шахрайство?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я бачу, що ти чекаєш кілька днів на свої зняття, тому я не буду скептично спочатку. Ви зв'язувалися з казино і перевіряли, чи все в порядку?

Крім того, у вас уже є підтверджений обліковий запис тут чи це було непотрібно? Ви грали з бонусом?

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все необхідне щодо виведення коштів і надіслати вам гроші, щоб ви могли повідомити мене, якщо цього не станеться.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я бачу, що ти чекаєш кілька днів на свої зняття, тому я не буду скептично спочатку. Ви зв'язувалися з казино і перевіряли, чи все в порядку?

Крім того, у вас уже є підтверджений обліковий запис тут чи це було непотрібно? Ви грали з бонусом?

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все необхідне щодо виведення коштів і надіслати вам гроші, щоб ви могли повідомити мене, якщо цього не станеться.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я спілкувався з ними, і з моїм обліковим записом все гаразд. Мене просто вразило те, що один представник каже мені, що є технічна проблема з моїм обліковим записом під час виведення коштів, а інший представник каже мені, що все гаразд і що це повинно зайняти 3 дні, щоб я зняття завершено! Я маю всі копії в моїй електронній пошті. Я починаю хвилюватися, якщо вони не завершать мої зняття коштів, що станеться?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хочу повідомити, що мені виплатили сьогодні вранці, минуло менше двох тижнів, але єдине, що важливо, це те, що я отримав свій виграш, вітаю Вазамба!

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені дуже приємно почути подібну інформацію, і я радий, що ви отримали свої гроші. Я б сказав, що це не останнє, і казино не було найшвидшим у виплатах, але важливим є, як ви сказали, результат. ☘️🎉😊

Як ви думаєте, ви все ще будете грати тут і адаптуватись до того, скільки часу знадобилося для виведення коштів, чи ви віддасте перевагу знайти казино з кращим процесом?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені дуже приємно почути подібну інформацію, і я радий, що ви отримали свої гроші. Я б сказав, що це не останнє, і казино не було найшвидшим у виплатах, але важливим є, як ви сказали, результат. ☘️🎉😊

Як ви думаєте, ви все ще будете грати тут і адаптуватись до того, скільки часу знадобилося для виведення коштів, чи ви віддасте перевагу знайти казино з кращим процесом?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я ще не отримав свої гроші, інший користувач сказав вам, що отримали

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я спілкувався з ними, і з моїм обліковим записом все гаразд. Мене просто вразило те, що один представник каже мені, що є технічна проблема з моїм обліковим записом під час виведення коштів, а інший представник каже мені, що все гаразд і що це повинно зайняти 3 дні, щоб я зняття завершено! Я маю всі копії в моїй електронній пошті. Я починаю хвилюватися, якщо вони не завершать мої зняття коштів, що станеться?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Якщо до часу, зазначеного в моїй відповіді, нічого не станеться, і тому у вас немає грошей і казино нічого не вирішить, тоді буде можливість подати нам скаргу, де ми спробуємо вам допомогти.

Однак я твердо переконаний, що в цьому не буде необхідності. Я також щойно списав гравця, якому знадобилося майже два тижні, щоб вийти, тож я припускаю, що це може зайняти і у вашому випадку.

Тому я почекаю, як буде розвиватися ситуація, і сподіваюся, що ви прийдете з хорошими новинами. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Добре, дуже дякую, я оновлю вас

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я ще не отримав свої гроші, інший користувач сказав вам, що отримали

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я знаю, відповідь була спрямована не вам, а іншому гравцеві, я відповідав mondis97.

У будь-якому випадку я почекаю, що ви придумаєте і яке оновлення матимете. Буду сподіватися на позитив. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ДОБРОГО ВЕЧОРУ МЕНІ НЕГАЙНО ПОТРІБНА ВАША ДОПОМОГА, ОСКІЛЬКИ У МЕНЕ ДВА ЗАТРИМАНІ ЗНЯТТЯ В КАЗИНО wazamba З 17/6 по 18/6, ЯКІ МЕНІ ПОТРІБНО ЗАВЕРШИТИ НЕГАЙНО, ТОМУ ПОТРІБНО ЦЕ ЗАВЕРШИТИ, ЯКЩО ЦЕ МОЖЛИВО, ЗАПИТАЙТЕ СЬОГОДНІ!

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи можу я отримати від вас відповідь?

Автоматичний переклад.
Kallioi
2 міс. тому

Привіт. Чи могли б ви сказати нам, у чому полягає проблема, і чи зверталися ви до служби підтримки казино, щоб її вирішити?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дві менші вибірки добре з третьою більшою. Я вибираю величезні проблеми, я категорично не рекомендую, як це можливо, що це все ще існує в 21 столітті

Автоматичний переклад.
mondis97
2 міс. тому

Неймовірно, як це можливо?

Автоматичний переклад.
Jirivotr1992
2 міс. тому

Вітаю, я можу також знати, чи казино дало вам якусь причину, чому у вас виникли проблеми з 3 виборами? Як довго тривають проблеми? Я правильно розумію, що ви ще не отримали гроші?

Не соромтеся написати мені про це більше, щоб я знав, потрібна вам допомога чи ні.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вітаю, я можу також знати, чи казино дало вам якусь причину, чому у вас виникли проблеми з 3 виборами? Як довго тривають проблеми? Я правильно розумію, що ви ще не отримали гроші?

Не соромтеся написати мені про це більше, щоб я знав, потрібна вам допомога чи ні.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт дякую за відповідь так у мене величезна проблема два зняття один 5000 кх другий 2800 обидва добре виведення було на карту другий день на рахунку 3 зняття 12500 з той факт, що я нібито перевищив суму для виведення 500 євро, тому я перекинув 100 KC і через деякий час зробив зняття 12 400 KC, наступного дня знову було відхилено, я вже наплутав, ми рекомендували банківський переказ , це триває вже 4 дні і нічого, тільки мені про це нічого не говорять, що запчастин немає і пишуть у фінансовий відділ, що вони перенесуть мій вибір як терміновий, звичайно все вигадано , я нікому не рекомендую грати в цьому казино, ви тільки втратите багато грошей і нервів

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Мені вистачає скріншотів зі спілкування і т.д. Все ретельно документують, якщо гроші пришлють, я тут все акуратно напишу

Автоматичний переклад.
Jirivotr1992
2 міс. тому

Привіт,

дякую за ретельне документування, це дуже хороший підхід у таких ситуаціях.

Я повинен бути чесним, загалом мені здається, що в цій галузі почали виникати проблеми з використанням платіжних/дебетових карток. Деякі країни цього року вже повністю заборонили його. Звичайно, я не хочу когось захищати, але той факт, що вони майже одразу запропонували банківський переказ, має сенс у цьому контексті. Крім того, коли ви додаєте, що попередні вибірки були досить хорошими, це справді звучить як миттєва проблема для мене. У будь-якому випадку, банківські перекази зазвичай займають кілька днів, і якщо зняття карток зараз не працює ні в кого в цьому казино, то фінансовий відділ має бути завалений новими запитами. Тож слід очікувати затримки, і я сподіваюся, що в них є справедливий список очікування.

Будь ласка, спробуйте почекати, це казино не з тих, які не платять прямо, і, я насмілюся сказати, це, звичайно, не намір спокушати гравців відкладеними виплатами.

У будь-якому випадку, велике спасибі за цю інформацію. Ми, звичайно, зацікавлені в подальшому розвитку подій і сподіваємося, що гроші з'являться дуже скоро!


Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Привіт і дякую, як я вже писав, вони все ретельно документують, і якщо гроші прийдуть, я все правильно напишу тут, я тут не для того, щоб нашкодити казино, а щоб допомогти мені і, можливо, допомогти іншим гравцям, мій огляд, я я тут не для того, щоб спойлерити

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт,

дякую за ретельне документування, це дуже хороший підхід у таких ситуаціях.

Я повинен бути чесним, загалом мені здається, що в цій галузі почали виникати проблеми з використанням платіжних/дебетових карток. Деякі країни цього року вже повністю заборонили його. Звичайно, я не хочу когось захищати, але той факт, що вони майже одразу запропонували банківський переказ, має сенс у цьому контексті. Крім того, коли ви додаєте, що попередні вибірки були досить хорошими, це справді звучить як миттєва проблема для мене. У будь-якому випадку, банківські перекази зазвичай займають кілька днів, і якщо зняття карток зараз не працює ні в кого в цьому казино, то фінансовий відділ має бути завалений новими запитами. Тож слід очікувати затримки, і я сподіваюся, що в них є справедливий список очікування.

Будь ласка, спробуйте почекати, це казино не з тих, які не платять прямо, і, я насмілюся сказати, це, звичайно, не намір спокушати гравців відкладеними виплатами.

У будь-якому випадку, велике спасибі за цю інформацію. Ми, звичайно, зацікавлені в подальшому розвитку подій і сподіваємося, що гроші з'являться дуже скоро!


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Але величезна проблема в тому, що в онлайн-підтримці вам напишуть, що вони не володіють інформацією про ваш вибір, що це в компетенції фіктивного фінансового відділу, як на мене, що досить дивно, кожен консультант напише ти щось зовсім інше

Автоматичний переклад.
1...13 14 15...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого