ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

3 р. тому від Matiseli
|
58706 переглядів 354 відповідей |
|
1...12 13 14...18
6 міс. тому

Запит на зняття приблизно 400 доларів дев’ять днів тому, який все ще обробляється та не виплачується, уникне цього казино...

file

Автоматичний переклад.
mondis97
6 міс. тому

Привіт, чи повідомили вам у казино якусь причину, чому зняття коштів ще не завершено? Ви вже перевіряли тут чи це не було потрібно? Чи були у вас успішні зняття коштів раніше?

Я задаю ці запитання, тому що ми даємо казино цілих 14 днів, щоб розібрати все необхідне та надіслати гроші гравцеві. Якщо вони цього не зроблять, ми спробуємо допомогти, якщо ви подасте скаргу.

Тож чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, я зробив ще три зняття, і мені нормально заплатили .. так, я пройшов ідентифікацію, я надіслав їм усі документи, і вони їх усі прийняли .. ні, тому що я не встиг зняти свої гроші, тому що вони закрили мій рахунок на немає причини .. я не знаю причини чому це робиться вони просто не хочуть платити тому що вони злодії

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Rodman91
6 міс. тому

Привіт, я відповів іншому гравцеві, але нічого. Побачивши, що у вас виникла проблема і ви подали скаргу , наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

Це неправильно, що вони закрили ваш обліковий запис без пояснення причини, і я хотів би знати так само, як і ви. Сподіваюся, після глибшого пошуку це вдасться з’ясувати.

Тим не менш, нам доведеться запастися терпінням і подивимося, як розвиватиметься вся ситуація.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дуже дякую, я на це сподіваюся!!!

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Вони лише сказали мені, що це займає 1-3 робочі дні та що можливі затримки. Коли я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі, вони знову сказали мені те саме, що мої гроші в безпеці та вони в дорозі, але минуло занадто багато часу без причини , це не велика перемога.

Коли я переходжу до налаштувань і верифікації, це говорить, що на даний момент мій обліковий запис не потребує додаткової верифікації. Я буду стежити, і якщо вони не заплатять, після 14-го дня я відкрию диспут.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони лише сказали мені, що це займає 1-3 робочі дні та що можливі затримки. Коли я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі, вони знову сказали мені те саме, що мої гроші в безпеці та вони в дорозі, але минуло занадто багато часу без причини , це не велика перемога.

Коли я переходжу до налаштувань і верифікації, це говорить, що на даний момент мій обліковий запис не потребує додаткової верифікації. Я буду стежити, і якщо вони не заплатять, після 14-го дня я відкрию диспут.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Очевидно, я думаю, що це, мабуть, найкраще, що ви можете зробити. Я впевнений, що може бути певна затримка, але я хотів би знати, що відбувається, а не лише загальну інформацію.

У будь-якому разі, нам доведеться зберігати холоднокровність, і, сподіваюся, вони дотримають свого слова, і гроші надійдуть на ваш рахунок.

Буду чекати оновлення. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Хочу повідомити, що мені виплатили сьогодні вранці, минуло менше двох тижнів, але єдине, що важливо, це те, що я отримав свій виграш, вітаю Вазамба!

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я подав 3 запити на зняття з wazamba з 23 травня. Чи отримаю я свої гроші, чи це шахрайство?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я подав 3 запити на зняття з wazamba з 23 травня. Чи отримаю я свої гроші, чи це шахрайство?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що ти чекаєш кілька днів на свої зняття, тому я не буду скептично спочатку. Ви зв'язувалися з казино і перевіряли, чи все в порядку?

Крім того, у вас уже є підтверджений обліковий запис тут чи це було непотрібно? Ви грали з бонусом?

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все необхідне щодо виведення коштів і надіслати вам гроші, щоб ви могли повідомити мене, якщо цього не станеться.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що ти чекаєш кілька днів на свої зняття, тому я не буду скептично спочатку. Ви зв'язувалися з казино і перевіряли, чи все в порядку?

Крім того, у вас уже є підтверджений обліковий запис тут чи це було непотрібно? Ви грали з бонусом?

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все необхідне щодо виведення коштів і надіслати вам гроші, щоб ви могли повідомити мене, якщо цього не станеться.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я спілкувався з ними, і з моїм обліковим записом все гаразд. Мене просто вразило те, що один представник каже мені, що є технічна проблема з моїм обліковим записом під час виведення коштів, а інший представник каже мені, що все гаразд і що це повинно зайняти 3 дні, щоб я зняття завершено! Я маю всі копії в моїй електронній пошті. Я починаю хвилюватися, якщо вони не завершать мої зняття коштів, що станеться?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хочу повідомити, що мені виплатили сьогодні вранці, минуло менше двох тижнів, але єдине, що важливо, це те, що я отримав свій виграш, вітаю Вазамба!

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мені дуже приємно почути подібну інформацію, і я радий, що ви отримали свої гроші. Я б сказав, що це не останнє, і казино не було найшвидшим у виплатах, але важливим є, як ви сказали, результат. ☘️🎉😊

Як ви думаєте, ви все ще будете грати тут і адаптуватись до того, скільки часу знадобилося для виведення коштів, чи ви віддасте перевагу знайти казино з кращим процесом?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мені дуже приємно почути подібну інформацію, і я радий, що ви отримали свої гроші. Я б сказав, що це не останнє, і казино не було найшвидшим у виплатах, але важливим є, як ви сказали, результат. ☘️🎉😊

Як ви думаєте, ви все ще будете грати тут і адаптуватись до того, скільки часу знадобилося для виведення коштів, чи ви віддасте перевагу знайти казино з кращим процесом?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я ще не отримав свої гроші, інший користувач сказав вам, що отримали

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я спілкувався з ними, і з моїм обліковим записом все гаразд. Мене просто вразило те, що один представник каже мені, що є технічна проблема з моїм обліковим записом під час виведення коштів, а інший представник каже мені, що все гаразд і що це повинно зайняти 3 дні, щоб я зняття завершено! Я маю всі копії в моїй електронній пошті. Я починаю хвилюватися, якщо вони не завершать мої зняття коштів, що станеться?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Якщо до часу, зазначеного в моїй відповіді, нічого не станеться, і тому у вас немає грошей і казино нічого не вирішить, тоді буде можливість подати нам скаргу, де ми спробуємо вам допомогти.

Однак я твердо переконаний, що в цьому не буде необхідності. Я також щойно списав гравця, якому знадобилося майже два тижні, щоб вийти, тож я припускаю, що це може зайняти і у вашому випадку.

Тому я почекаю, як буде розвиватися ситуація, і сподіваюся, що ви прийдете з хорошими новинами. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Добре, дуже дякую, я оновлю вас

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я ще не отримав свої гроші, інший користувач сказав вам, що отримали

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я знаю, відповідь була спрямована не вам, а іншому гравцеві, я відповідав mondis97.

У будь-якому випадку я почекаю, що ви придумаєте і яке оновлення матимете. Буду сподіватися на позитив. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

ДОБРОГО ВЕЧОРУ МЕНІ НЕГАЙНО ПОТРІБНА ВАША ДОПОМОГА, ОСКІЛЬКИ У МЕНЕ ДВА ЗАТРИМАНІ ЗНЯТТЯ В КАЗИНО wazamba З 17/6 по 18/6, ЯКІ МЕНІ ПОТРІБНО ЗАВЕРШИТИ НЕГАЙНО, ТОМУ ПОТРІБНО ЦЕ ЗАВЕРШИТИ, ЯКЩО ЦЕ МОЖЛИВО, ЗАПИТАЙТЕ СЬОГОДНІ!

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чи можу я отримати від вас відповідь?

Автоматичний переклад.
Kallioi
5 міс. тому

Привіт. Чи могли б ви сказати нам, у чому полягає проблема, і чи зверталися ви до служби підтримки казино, щоб її вирішити?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дві менші вибірки добре з третьою більшою. Я вибираю величезні проблеми, я категорично не рекомендую, як це можливо, що це все ще існує в 21 столітті

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого