Привіт, чи повідомили вам у казино якусь причину, чому зняття коштів ще не завершено? Ви вже перевіряли тут чи це не було потрібно? Чи були у вас успішні зняття коштів раніше?
Я задаю ці запитання, тому що ми даємо казино цілих 14 днів, щоб розібрати все необхідне та надіслати гроші гравцеві. Якщо вони цього не зроблять, ми спробуємо допомогти, якщо ви подасте скаргу.
Тож чекаю на вашу відповідь.
Hi, did the casino tell you any reason why the withdrawal is still pending ? Have you verified here yet or was it not necessary ? Have you had any successful withdrawals before ?
I am asking these questions because we give casinos a full 14 days to sort out everything necessary and send the money to the player. If they fail to do so then we will try to help if you file a complaint.
So I will wait for your reply.
Так, я зробив ще три зняття, і мені нормально заплатили .. так, я пройшов ідентифікацію, я надіслав їм усі документи, і вони їх усі прийняли .. ні, тому що я не встиг зняти свої гроші, тому що вони закрили мій рахунок на немає причини .. я не знаю причини чому це робиться вони просто не хочуть платити тому що вони злодії
Yes I have made three more withdrawals and I was paid normally .. yes I have done identification I sent them all the papers and they accepted them all .. no because I didn't have time to withdraw my money because they closed my account for no reason .. I don't know the reason why this is done they just don't want to pay because they are thieves
Ναι έχω κάνει άλλες τρεις αναλήψεις και πληρώθηκα κανονικά .. ναι έχω κάνει ταυτοποίηση τους έστειλα όλα τα χαρτιά και τα δεχτήκανε όλα .. όχι γιατί δεν πρόλαβα να κάνω ανάληψη τα χρήματα μου γιατί μου κλείσανε το λογαριασμό χωρίς λόγο.. δεν ξέρω το λόγο που γίνεται αυτό απλά δεν θέλουν να πληρώσουν γιατί είναι κλέφτες
Привіт, я відповів іншому гравцеві, але нічого. Побачивши, що у вас виникла проблема і ви подали скаргу , наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам.
Це неправильно, що вони закрили ваш обліковий запис без пояснення причини, і я хотів би знати так само, як і ви. Сподіваюся, після глибшого пошуку це вдасться з’ясувати.
Тим не менш, нам доведеться запастися терпінням і подивимося, як розвиватиметься вся ситуація.
Hi, I replied to another player but never mind. Seeing that you have a problem and you have filed a complaint, our team will do their best to help you.
It's not right that they closed your account without giving a reason and I would like to know as much as you do. I hope that after a deeper search it can be found out.
Nevertheless, we will have to be patient and we will see how the whole situation develops.
Дуже дякую, я на це сподіваюся!!!
Thank you very much I hope so!!!
Ευχαριστώ πολυ το ελπίζω !!!
Вони лише сказали мені, що це займає 1-3 робочі дні та що можливі затримки. Коли я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі, вони знову сказали мені те саме, що мої гроші в безпеці та вони в дорозі, але минуло занадто багато часу без причини , це не велика перемога.
Коли я переходжу до налаштувань і верифікації, це говорить, що на даний момент мій обліковий запис не потребує додаткової верифікації. Я буду стежити, і якщо вони не заплатять, після 14-го дня я відкрию диспут.
They only told me that it takes 1-3 business days, and that delays can happen, when i contacted live support they again told me the same, that my money is safe and its on its way, but its been too long without a reason, its not a big win.
When i go in settings and in verification it says that at the moment my account doesnt require additional verification. I will keep track and if they dont pay, after 14th day ill open a dispute..
Вони лише сказали мені, що це займає 1-3 робочі дні та що можливі затримки. Коли я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі, вони знову сказали мені те саме, що мої гроші в безпеці та вони в дорозі, але минуло занадто багато часу без причини , це не велика перемога.
Коли я переходжу до налаштувань і верифікації, це говорить, що на даний момент мій обліковий запис не потребує додаткової верифікації. Я буду стежити, і якщо вони не заплатять, після 14-го дня я відкрию диспут.
They only told me that it takes 1-3 business days, and that delays can happen, when i contacted live support they again told me the same, that my money is safe and its on its way, but its been too long without a reason, its not a big win.
When i go in settings and in verification it says that at the moment my account doesnt require additional verification. I will keep track and if they dont pay, after 14th day ill open a dispute..
Очевидно, я думаю, що це, мабуть, найкраще, що ви можете зробити. Я впевнений, що може бути певна затримка, але я хотів би знати, що відбувається, а не лише загальну інформацію.
У будь-якому разі, нам доведеться зберігати холоднокровність, і, сподіваюся, вони дотримають свого слова, і гроші надійдуть на ваш рахунок.
Буду чекати оновлення. 😉
Clearly, I think that's probably the best you can do. I'm sure there may be some delay but I'd like to know what's going on and not just general information.
Anyway, we'll have to keep a cool head now and hopefully they'll keep their word and the money will get into your account.
I will wait for an update. 😉
Хочу повідомити, що мені виплатили сьогодні вранці, минуло менше двох тижнів, але єдине, що важливо, це те, що я отримав свій виграш, вітаю Вазамба!
Just to update here that i have been paid out this morning, it was just under two weeks, but the only thing important is that i have received my winnings, congrats Wazamba!
Привіт, я бачу, що ти чекаєш кілька днів на свої зняття, тому я не буду скептично спочатку. Ви зв'язувалися з казино і перевіряли, чи все в порядку?
Крім того, у вас уже є підтверджений обліковий запис тут чи це було непотрібно? Ви грали з бонусом?
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все необхідне щодо виведення коштів і надіслати вам гроші, щоб ви могли повідомити мене, якщо цього не станеться.
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, I see you're waiting a few days for your withdrawals so I wouldn't be skeptical at first. Have you been in contact with the casino and checked if everything is ok ?
Also, do you already have a verified account here or was that not necessary ? Did you play with any bonus ?
We give the casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and send you the money, so you can let me know if that doesn't happen.
I will wait for your reply.
Привіт, я бачу, що ти чекаєш кілька днів на свої зняття, тому я не буду скептично спочатку. Ви зв'язувалися з казино і перевіряли, чи все в порядку?
Крім того, у вас уже є підтверджений обліковий запис тут чи це було непотрібно? Ви грали з бонусом?
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все необхідне щодо виведення коштів і надіслати вам гроші, щоб ви могли повідомити мене, якщо цього не станеться.
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, I see you're waiting a few days for your withdrawals so I wouldn't be skeptical at first. Have you been in contact with the casino and checked if everything is ok ?
Also, do you already have a verified account here or was that not necessary ? Did you play with any bonus ?
We give the casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and send you the money, so you can let me know if that doesn't happen.
I will wait for your reply.
Так, я спілкувався з ними, і з моїм обліковим записом все гаразд. Мене просто вразило те, що один представник каже мені, що є технічна проблема з моїм обліковим записом під час виведення коштів, а інший представник каже мені, що все гаразд і що це повинно зайняти 3 дні, щоб я зняття завершено! Я маю всі копії в моїй електронній пошті. Я починаю хвилюватися, якщо вони не завершать мої зняття коштів, що станеться?
Yes I have spoken to them and my account is fine it just impresses me that one representative tells me that there is a technical issue with my account in withdrawing and the other representative tells me that everything is fine and that it should take 3 days to my withdrawals are complete! I have all copies in my email. I'm starting to worry if they don't complete my withdrawals what happens?
Ναι έχω μιλήσει μαζί τους και είναι εντάξει ο λογαριασμος μου απλά μου κάνει εντύπωση που ένας εκπρόσωπος μου λέει ότι έχει τεχνικό θέμα ο λογαριασμος μου ως προς την ανάληψη και ο άλλος εκπρόσωπος μου λέει ότι όλα είναι εντάξει και ότι πρέπει να περάσουν 3 μέρες για να ολοκληρωθούν οι αναλήψεις μου! Τα έχω όλα αντίγραφα στο εμαιλ. Εχω αρχίσει και ανησυχώ αν δεν ολοκληρώσουν τις αναλήψεις μου τι γίνεται;
Хочу повідомити, що мені виплатили сьогодні вранці, минуло менше двох тижнів, але єдине, що важливо, це те, що я отримав свій виграш, вітаю Вазамба!
Just to update here that i have been paid out this morning, it was just under two weeks, but the only thing important is that i have received my winnings, congrats Wazamba!
Мені дуже приємно почути подібну інформацію, і я радий, що ви отримали свої гроші. Я б сказав, що це не останнє, і казино не було найшвидшим у виплатах, але важливим є, як ви сказали, результат. ☘️🎉😊
Як ви думаєте, ви все ще будете грати тут і адаптуватись до того, скільки часу знадобилося для виведення коштів, чи ви віддасте перевагу знайти казино з кращим процесом?
I'm very pleased to hear similar information and I'm glad you got your money. I would say it's not the least and the casino wasn't the fastest in paying out, but the important thing is, as you said, the result. ☘️🎉😊
Do you think you will still play here and adapt to how long it took to withdraw or would you rather find a casino that has a better process ?
Мені дуже приємно почути подібну інформацію, і я радий, що ви отримали свої гроші. Я б сказав, що це не останнє, і казино не було найшвидшим у виплатах, але важливим є, як ви сказали, результат. ☘️🎉😊
Як ви думаєте, ви все ще будете грати тут і адаптуватись до того, скільки часу знадобилося для виведення коштів, чи ви віддасте перевагу знайти казино з кращим процесом?
I'm very pleased to hear similar information and I'm glad you got your money. I would say it's not the least and the casino wasn't the fastest in paying out, but the important thing is, as you said, the result. ☘️🎉😊
Do you think you will still play here and adapt to how long it took to withdraw or would you rather find a casino that has a better process ?
Так, я спілкувався з ними, і з моїм обліковим записом все гаразд. Мене просто вразило те, що один представник каже мені, що є технічна проблема з моїм обліковим записом під час виведення коштів, а інший представник каже мені, що все гаразд і що це повинно зайняти 3 дні, щоб я зняття завершено! Я маю всі копії в моїй електронній пошті. Я починаю хвилюватися, якщо вони не завершать мої зняття коштів, що станеться?
Yes I have spoken to them and my account is fine it just impresses me that one representative tells me that there is a technical issue with my account in withdrawing and the other representative tells me that everything is fine and that it should take 3 days to my withdrawals are complete! I have all copies in my email. I'm starting to worry if they don't complete my withdrawals what happens?
Ναι έχω μιλήσει μαζί τους και είναι εντάξει ο λογαριασμος μου απλά μου κάνει εντύπωση που ένας εκπρόσωπος μου λέει ότι έχει τεχνικό θέμα ο λογαριασμος μου ως προς την ανάληψη και ο άλλος εκπρόσωπος μου λέει ότι όλα είναι εντάξει και ότι πρέπει να περάσουν 3 μέρες για να ολοκληρωθούν οι αναλήψεις μου! Τα έχω όλα αντίγραφα στο εμαιλ. Εχω αρχίσει και ανησυχώ αν δεν ολοκληρώσουν τις αναλήψεις μου τι γίνεται;
Якщо до часу, зазначеного в моїй відповіді, нічого не станеться, і тому у вас немає грошей і казино нічого не вирішить, тоді буде можливість подати нам скаргу, де ми спробуємо вам допомогти.
Однак я твердо переконаний, що в цьому не буде необхідності. Я також щойно списав гравця, якому знадобилося майже два тижні, щоб вийти, тож я припускаю, що це може зайняти і у вашому випадку.
Тому я почекаю, як буде розвиватися ситуація, і сподіваюся, що ви прийдете з хорошими новинами. 🙂
If nothing happens by the time mentioned in my reply, and therefore you have no money and the casino does not resolve anything, then there will be an opportunity to file a complaint with us, where we will try to help you.
However, I firmly believe that this will not be necessary. I also just wrote off a player who took almost two weeks to withdraw, so I suppose it could take in your case as well.
So I will wait how the situation will develop and hopefully you will come with good news. 🙂
Добре, дуже дякую, я оновлю вас
Ok thank you very much I will update you
Οκ ευχαριστώ πολύ θα σας ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ
Так, я знаю, відповідь була спрямована не вам, а іншому гравцеві, я відповідав mondis97.
У будь-якому випадку я почекаю, що ви придумаєте і яке оновлення матимете. Буду сподіватися на позитив. 🙂
Yes I know, the reply was not directed to you but to the other player, I was responding to mondis97.
Anyway, I'll wait to what you'll come up with and what update you'll have. I will hope for a positive one. 🙂
ДОБРОГО ВЕЧОРУ МЕНІ НЕГАЙНО ПОТРІБНА ВАША ДОПОМОГА, ОСКІЛЬКИ У МЕНЕ ДВА ЗАТРИМАНІ ЗНЯТТЯ В КАЗИНО wazamba З 17/6 по 18/6, ЯКІ МЕНІ ПОТРІБНО ЗАВЕРШИТИ НЕГАЙНО, ТОМУ ПОТРІБНО ЦЕ ЗАВЕРШИТИ, ЯКЩО ЦЕ МОЖЛИВО, ЗАПИТАЙТЕ СЬОГОДНІ!
GOOD EVENING I NEED YOUR HELP IMMEDIATELY AS I HAVE TWO DELAYED WITHDRAWALS AT wazamba CASINO FROM 17/6 18/6 WHICH I NEED TO BE COMPLETED IMMEDIATELY SO NEED IT TO BE COMPLETED IF IT IS POSSIBLE ASKING TODAY!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΧΩ ΔΥΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ wazamba ΑΠΟ 17/6 18/6 ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΩ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ!
Привіт. Чи могли б ви сказати нам, у чому полягає проблема, і чи зверталися ви до служби підтримки казино, щоб її вирішити?
Hello there. Could you tell us what the issue is and if you have contacted the casino's support to solve it?
Дві менші вибірки добре з третьою більшою. Я вибираю величезні проблеми, я категорично не рекомендую, як це можливо, що це все ще існує в 21 столітті
Two smaller selections ok with a third larger one. I choose huge problems, I absolutely do not recommend it, how is it possible that this still exists in the 21st century
Dva menší výběry v pořádku s třetím větším.vyberem obrovské problémy,za mně absolutně nedoporučuji,jak je možné že toto ještě existuje v 21 stoleti
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.