ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

3 р. тому від Matiseli
|
49187 переглядів 344 відповідей |
|
1...12 13 14...19
Додати публікацію
anjmy1969
6 міс. тому

У будь-якому випадку, мені заплатили wazamba 4 рази по 500 євро, і я втратив 250/300 євро зі своєї кишені, це хороша компанія, ви, мабуть, робите щось не так або ви зробили щось не так, як мені здається

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт.


я зняв кошти з wazamba. Вони кажуть, що їм потрібно до 3 днів, щоб відправити гроші. Це дивно, правда? Зазвичай я отримую гроші на свій рахунок через 3 дні.


Ваша думка?

Автоматичний переклад.
pivk159
5 міс. тому

Привіт. Насправді ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу. Особливо коли мова йде про перше зняття коштів, казино має перевірити обліковий запис кожного гравця, і іноді ця процедура може зайняти більше часу.

Будь ласка, повідомте нас про будь-який розвиток подій щодо вашого відкликання.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт.


Я розумію це, але. В моєму обліковому записі було написано, що верифікація мені не потрібна..

Автоматичний переклад.
pivk159
5 міс. тому

Гаразд, якщо казино не потребує підтвердження від вас, можливо, вам поки що не доведеться проходити цей процес.

Однак повідомте нам, як справи з виведенням і чи нарешті ви отримали гроші в зазначений термін.

Удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт.


Для першого зняття знадобилося 4 дні, інші зняття були зроблені за 2 дні. Я отримав усі свої гроші. Погано те, що ви можете зняти лише 500 євро на день.

Автоматичний переклад.
pivk159
5 міс. тому

Тож насправді гарна новина, що у вас уже є всі гроші. Це, звичайно, втішно, але з іншого боку я бачу, що 500 на день тобі мало. На жаль, так влаштовано казино, але найголовніше те, що вам не довелося чекати надто довго і ви все отримали.

Як ви думаєте, ви продовжите грати тут, незважаючи на цей ліміт, чи знайдете інше казино? 🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Для мене Wazamba – це дуже ПОЗИТИВНИЙ, НАДІЙНИЙ сайт. Я виграв майже 6 000 000 HUF 2 роки тому, і не було жодних проблем із виплатою. Раніше я вигравав тут менші суми, я пам’ятаю, що неодноразово робив платіж, чекав тиждень, а потім гроші повернули на мій рахунок гравця. Я знову зробив платіж, і він надійшов через тиждень. Тож я Не можу сказати, що це було без перешкод, але для мене сумнівів не було. Документи, які потрібно було подати, також були дещо складними, деякі з яких я вважав надто секретними, але дуже добрий і чуйний персонал допоміг мені в усьому, і вони були доступні 24 години на добу, чого я не відчував у багатьох казино. Вони попросили рахунки на моє ім'я, яких у мене немає, вони допомогли мені вирішити це по-іншому... платіж може бути затриманий, будь ласка, потерпіть ❤️ Буду радий підтвердити свій приз фотографією, якщо хтось потребує цього. 😊

Бажаю тобі вдалого дня 😊🍀


Автоматичний переклад.
anitakovacs185
4 міс. тому

Це справді приємно чути. Якщо ви хочете написати відгук про це казино, перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго вечора, вони закрили мій обліковий запис без причини, вони сказали мені, що вони надіслали мені причину електронною поштою, але вони брешуть, я не отримав жодного електронного листа.. У мене був баланс на ньому, і вони не хочуть його мені надавати

Автоматичний переклад.
Rodman91
4 міс. тому

Чи зберігається така ситуація, якщо можна запитати? Коли ви востаннє могли увійти до свого облікового запису? Можливо, спробуйте також перевірити папку зі спамом у своїй електронній пошті. Багато разів трапляється, що електронний лист від казино потрапляє туди.

Наша команда розгляду скарг розгляне вашу скаргу та, сподіваємось, зможе вирішити її.

Будь ласка, надсилайте будь-які оновлення від казино, ми чекаємо тут.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ні, я всюди шукав, мені нічого не надсилали, вони просто закривають рахунок, тому що не хочуть платити, вони так само роблять з іншими, тримайтеся подалі від злодіїв

Автоматичний переклад.
Rodman91
4 міс. тому

Дякуємо за додаткову інформацію. Тепер наша команда почала працювати над вашою скаргою , і, сподіваємося, вони зможуть розібратися в цій проблемі.

Тим часом, якщо у вас є якісь оновлення з боку казино, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Запит на зняття приблизно 400 доларів дев’ять днів тому, який все ще обробляється та не виплачується, уникне цього казино...

file

Автоматичний переклад.
mondis97
4 міс. тому

Привіт, чи повідомили вам у казино якусь причину, чому зняття коштів ще не завершено? Ви вже перевіряли тут чи це не було потрібно? Чи були у вас успішні зняття коштів раніше?

Я задаю ці запитання, тому що ми даємо казино цілих 14 днів, щоб розібрати все необхідне та надіслати гроші гравцеві. Якщо вони цього не зроблять, ми спробуємо допомогти, якщо ви подасте скаргу.

Тож чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, я зробив ще три зняття, і мені нормально заплатили .. так, я пройшов ідентифікацію, я надіслав їм усі документи, і вони їх усі прийняли .. ні, тому що я не встиг зняти свої гроші, тому що вони закрили мій рахунок на немає причини .. я не знаю причини чому це робиться вони просто не хочуть платити тому що вони злодії

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Rodman91
4 міс. тому

Привіт, я відповів іншому гравцеві, але нічого. Побачивши, що у вас виникла проблема і ви подали скаргу , наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

Це неправильно, що вони закрили ваш обліковий запис без пояснення причини, і я хотів би знати так само, як і ви. Сподіваюся, після глибшого пошуку це вдасться з’ясувати.

Тим не менш, нам доведеться запастися терпінням і подивимося, як розвиватиметься вся ситуація.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дуже дякую, я на це сподіваюся!!!

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Вони лише сказали мені, що це займає 1-3 робочі дні та що можливі затримки. Коли я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі, вони знову сказали мені те саме, що мої гроші в безпеці та вони в дорозі, але минуло занадто багато часу без причини , це не велика перемога.

Коли я переходжу до налаштувань і верифікації, це говорить, що на даний момент мій обліковий запис не потребує додаткової верифікації. Я буду стежити, і якщо вони не заплатять, після 14-го дня я відкрию диспут.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вони лише сказали мені, що це займає 1-3 робочі дні та що можливі затримки. Коли я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі, вони знову сказали мені те саме, що мої гроші в безпеці та вони в дорозі, але минуло занадто багато часу без причини , це не велика перемога.

Коли я переходжу до налаштувань і верифікації, це говорить, що на даний момент мій обліковий запис не потребує додаткової верифікації. Я буду стежити, і якщо вони не заплатять, після 14-го дня я відкрию диспут.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Очевидно, я думаю, що це, мабуть, найкраще, що ви можете зробити. Я впевнений, що може бути певна затримка, але я хотів би знати, що відбувається, а не лише загальну інформацію.

У будь-якому разі, нам доведеться зберігати холоднокровність, і, сподіваюся, вони дотримають свого слова, і гроші надійдуть на ваш рахунок.

Буду чекати оновлення. 😉

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого