ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

3 р. тому від Matiseli
|
58810 переглядів 354 відповідей |
|
1...10 11 12...18
10 міс. тому

Я вас проінформував. Звичайно, так, звичайно. Я дам вам знати будь-що. Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Ні за що, я буду тут 🙌

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

На моєму ігровому рахунку багато грошей. Вони дуже запізнюються зі зняттям. Зараз 11 січня, і вони обробили лише три зняття коштів. У мене є три інші вилучення коштів, які очікують на розгляд і запити, але наразі нічого для обробки. Сподіваюся, ви можете мені допомогти.. filefilefilefile

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Будь ласка, як довго ви чекаєте на наступне зняття коштів? Я помітив, що ви написали, що раніше в казино були певні затримки у виведенні коштів, тож, мабуть, тепер буде так само, виходячи з того, що ви описуєте. Але якщо це лише кілька днів, я б не переживав і намагався б бути терплячим. Чи перевіряєте ви в казино, чому це займає більше часу?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

file Наприклад, це зняття вже минуло три робочі дні вчора, згідно з умовами. Від wazamba. Вони дуже запізнюються зі зняттям.

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Чи означає це, що ви отримали інший платіж від казино? Скільки у вас зараз знятих коштів і коли ви їх ввели?

Я питаю, тому що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблем зняття коштів.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт. Зараз у мене три незавершених зняття. Але наразі у них закінчується термін. Тому що один попросив це цієї п’ятниці, інший у суботу, а інший сьогодні, у неділю.

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Розумію, це означає, що ви зняли кошти лише деякий час тому, тому, якщо у вас виникли проблеми, і казино не змогло виплатити ваші гроші, не соромтеся повідомити мені.

У будь-якому випадку, який термін вам дало казино? Я бачив, що ви отримували гроші в цьому казино в минулому, і ви згадали, що отримали певні гроші, тому я твердо вірю, що так буде і зараз.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Сьогодні є ідеальне казино wazamba. На даний момент він виплатив мені всі зняті гроші. Я вас проінформував. Вітаю😊

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

привіт! Отже, непогашених коштів більше немає?

З нетерпінням чекаю вашої відповіді! 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

У мене є два незавершених зняття, але вони нещодавні. Але сьогодні вони добре платять wazamba. Я буду тримати Вас в курсі. Дякую

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Гаразд. Чим більше новин, тим краще!

Удачі! ✨🙌


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Дякую Радка. Ми на зв'язку. Вітання з Кадіса, Іспанія.😊

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Дякую Радка. Ми на зв'язку. Вітання з Кадіса, Іспанія.😊

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Щирі вітання з Чехії! 😉

Ми справді мерзнемо тут 😀

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Тут, в Іспанії, не холодно. Мені подобається Чехія. Був там один раз😊

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Круто! Можливо, екскурсія?

У будь-якому випадку, як справи з Wazamba? чи все гаразд? 🐱‍🏍😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Друзі, у мене серйозна проблема, негайно прошу вашої допомоги!!!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я відкрив рахунок у Wazamba, я вніс близько 150 євро і виграв близько 400 євро, де я зробив запит на зняття коштів у п’ятницю, сьогодні мені нормально заплатили!! (Сайт досі не запитував у мене ідентифікацію). Оскільки сьогодні мені пощастило, я сказав спробувати удачу після багатьох годин гри в Rise Of Olympus 100 і з багатьма депозитами, близькими до 250 євро, мені вдалося виграти скільки 1400 євро я пішов подати заявку на зняття коштів, і я міг зняти лише 500 євро, на які я подав заявку, поки спілкувався в чаті. Я помітив, що я вказав свої дані неправильну дату народження замість 1995 року. Я вказав 1994 рік із поспіху, я негайно відкрив чат, і вони сказали мені, якщо я хочу змінити свої дані, щоб надіслати електронний лист до казино!!! Моя проблема полягає в тому, що я боюся, що мій рахунок закриють, оскільки я стример казино, і ці гроші, які я заробляю, оскільки це моя робота, тепер йдуть на ліки, оскільки я хворий на рак !!! Я хотів би, щоб хтось із casinoguru допоміг мені та підтримував зв’язок, щоб усе пройшло гладко, якщо виникнуть проблеми, будь ласка, @radka

Автоматичний переклад.
sotiriskarasas21
8 міс. тому

Кальмера. Я бачив вашу скаргу тут, і я сподіваюся, що вони зможуть допомогти вам вирішити цю проблему. Тепер, коли ви повідомили службу підтримки казино про помилку у вашій даті народження, вони зможуть виправити це та повідомити вам, коли й якщо їм знадобляться додаткові документи від вас. Найважливіше в даний момент — повністю співпрацювати з казино, щоб ваша справа могла бути вирішена якомога швидше. Я тримаю кулаки 🤞 і тримайте нас в курсі, якщо щось зміниться. 🙏

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого