Скребний бонус — це бонус, який вони дають вам, коли ви поповнюєте рахунок.
у вас є шанс виграти безкоштовне обертання або ігрові гроші.
це свого роду машина з роботизованою рукою для контролю та лову об'єкта
The scrab bonus would be a bonus that they give you when you top up.
you have a chance to win free spin or playable money.
it is a kind of machine with a robotic arm to control and fish the object
Il bonus scrab sarebbe un bonus che te lo fanno quando ricarichi.
hai la possibilità di vincere giro gratis o denaro giocabile.
è una sorta di macchina con un braccio robotico da comandare e pescare l’oggetto
Тепер я це краще розумію. Ви зробили депозит у казино, щоб отримати цей бонус, і ви виграли з ним, так?
Однак Петронелла чекає вашої відповіді, тож було б корисно, якби ви дали її, щоб вона могла йти далі.
Просто натисніть тут, щоб оновити свою скаргу .
Мені цікаво подивитися, як це все обернеться в кінці, і мені дуже цікаво. Якщо у вас є щось нове, дайте нам знати.
I understand it better now. You deposited in the casino to get this bonus and you won with it, yes ?
However, Petronella is waiting for your answer, so it would certainly be useful if you could provide it so that she can move on.
Just click here to update your complaint.
I'm curious to see how this all turns out in the end and I'm quite interested. If you have anything new let us know.
Доброго вечора, друже, тому що я бачив, що ти зіткнувся з тією ж проблемою, що і я, у wazamba, якщо ти бачиш це повідомлення, надішліть відповідь, і я знайду рішення
Good evening my friend because I saw that you have faced the same problem as me in wazamba if you see this message please send a reply and I will find a solution
Φίλε μου καλησπέρα επειδή είδα ότι έχεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με μένα στην wazamba άμα δεις αυτό το μήνυμα σε παρακαλώ στείλε μια απάντηση μπας και βρω μια λύση
Шановний користувач.
Це далеко не вся історія, і я не буду згадувати про неймовірні відповіді, які ми отримали під час розгляду вашої відхиленої скарги.
З точки зору чесності, вам не вдалося створити резервну копію вашої серії про казино, тому скаргу було відхилено.
https://casino.guru/wazamba-casino-the-player-s-experiencing-an-unspecified-1
Зважаючи на це, ваші постійні напади на це казино на форумі більше не допускатимуться. Є й інші, які шукають тут допомоги, але це не означає, що вам потрібно щоразу втручатися й повторювати ті самі історії, оскільки це не ваш особистий блог.
Це моя єдина турбота. Я радий, що це нарешті закінчилося.
Добре.
Dear user.
This is hardly the whole story, and I won't be the one to bring up the unbelievable responses we got while dealing with your rejected complaint.
In terms of fairness, you failed to back up your series about the casino, thus the complaint was rejected.
https://casino.guru/wazamba-casino-the-player-s-experiencing-an-unspecified-1
In light of this, your constant attacks against this casino on the forum won't be tolerated anymore. There are others who seek help here, but that does not mean you need to step in every time and keep repeating the same stories, since this is not your personal blog.
This is my only concern. I'm glad this is finally over.
Be well.
Очевидно, я бачив це раніше, але я відчував, що вам вдалося вирішити ситуацію, оскільки ви запропонували допомогу. Тепер я розумію, що ваша проблема ще не вирішена, і ви все ще маєте проблеми з тим, що ви не можете підтвердити свій обліковий запис?
Я думаю, що хорошим рішенням будезвернутися до нас зі скаргою , де наша команда спробує вам допомогти. Як ти це бачиш?
Clearly I've seen it before, but I had a feeling you'd managed to resolve the situation since you offered to help. Now I understand that your problem has not been solved yet and you are still having trouble with the fact that you cannot verify your account ?
I think a good solution would be to open a complaint with us, where our team would try to help you. How do you see it ?
Очевидно, я бачив це раніше, але я відчував, що вам вдалося вирішити ситуацію, оскільки ви запропонували допомогу. Тепер я розумію, що ваша проблема ще не вирішена, і ви все ще маєте проблеми з тим, що ви не можете підтвердити свій обліковий запис?
Я думаю, що хорошим рішенням будезвернутися до нас зі скаргою , де наша команда спробує вам допомогти. Як ти це бачиш?
Clearly I've seen it before, but I had a feeling you'd managed to resolve the situation since you offered to help. Now I understand that your problem has not been solved yet and you are still having trouble with the fact that you cannot verify your account ?
I think a good solution would be to open a complaint with us, where our team would try to help you. How do you see it ?
Я спробую ще кілька разів вирішити проблему самостійно. Якщо ні, я прийду сюди знову, щоб разом знайти рішення. Дякуємо за пропозицію.
I will try a few more times to solve the problem alone. If not i will come here again to find a solution together. Thanks for the offer.
Звичайно, я не буду тебе ні до чого змушувати. Коли у вас вичерпаються варіанти, ви можете зв’язатися з нами, і наша команда спробує допомогти.
Сподіваюся, це не знадобиться, і до того часу ви розберетеся зі своїми турботами. Схрещені пальці. 🤞☘️
Of course I'm not gonna force you into anything. When you've run out of options, you know you can contact us and our team will try to help.
Hopefully, that won't be necessary and you'll have sorted out your worries by then. Fingers crossed. 🤞☘️
Я виграв 3 тисячі на wazamba, і як тільки я почав їх виводити, мене попросили ідентифікувати обліковий запис. Я вже два тижні надсилаю документи, які вони вимагають, і вони наполягають, що не приймають їх, тому я не можу отримати свої гроші. Якщо ви стикалися з чимось подібним, я буду дуже вдячний за відповідь.
I had won 3 thousand on wazamba and as soon as I started withdrawing it they asked me to do account identification. I have been sending the papers they are asking for for two weeks now and they insist they don't accept them so I can't get my money out. If you have faced something similar I would really appreciate an answer.
Είχα κερδίσει 3 χιλιάρικα στην wazamba και μόλις ξεκίνησα να τα κάνω ανάληψη μου ζήτησαν να κάνω ταυτοποίηση λογαριασμού. Στέλνω εδώ και δύο βδομάδες τα χαρτιά που μου ζητάνε και επιμένουν να μην τα δέχονται με αποτέλεσμα να μην μπορώ να βγάλω τα χρήματα μου.Αν έχεις αντιμετωπίσει κάτι παρομοιο θα εκτιμούσα πολύ μια απάντηση.
Ви перевірили скарги?
Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.
Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща
Have you checked the complaints?
There was another one who had a problem as they did not accept them.
If you can't figure it out, make your own bass and have their manager take care of it, as the support is sometimes not the best
Έχεις τσεκάρει το complaints?
Ήταν κι ένας άλλος που είχε θέμα καθώς δεν του τα δεχόντουσαν.
Αν δε βγάλεις άκρη φτιάξε δικό σου μπας και το αναλάβει ο μάνατζερ τους, καθώς το support μερικές φορές δεν είναι και ότι καλύτερο
Ви перевірили скарги?
Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.
Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща
Have you checked the complaints?
There was another one who had a problem as they did not accept them.
If you can't figure it out, make your own bass and have their manager take care of it, as the support is sometimes not the best
Έχεις τσεκάρει το complaints?
Ήταν κι ένας άλλος που είχε θέμα καθώς δεν του τα δεχόντουσαν.
Αν δε βγάλεις άκρη φτιάξε δικό σου μπας και το αναλάβει ο μάνατζερ τους, καθώς το support μερικές φορές δεν είναι και ότι καλύτερο
Якщо я можу втрутитися на секунду, я думаю, що ви також повинні негайно подати скаргу. Не хвилюйтеся, це безкоштовно.
Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб перевірити вас, і тепер вам може знадобитися допомога, тому давайте почнемо прямо тут, скориставшись цим посиланням .
Ви можете задатися питанням, у чому насправді полягає скарга... Що ж, дозвольте поділитися цим посібником . На мою думку, це чітко пояснює всю функцію.
Ти зацікавлений?
If I may intervene for a second, I think you should also submit the complaint immediately. Don't worry, it's free.
I'd say the casino had quite some time to verify you, and now you could use some help, so let's start right here by using this link.
You may wonder what the complaint actually is,.. Well, let me share this guide. In my opinion, it explains the whole feature clearly.
Are you interested?
Ви перевірили скарги?
Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.
Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща
Have you checked the complaints?
There was another one who had a problem as they did not accept them.
If you can't figure it out, make your own bass and have their manager take care of it, as the support is sometimes not the best
Έχεις τσεκάρει το complaints?
Ήταν κι ένας άλλος που είχε θέμα καθώς δεν του τα δεχόντουσαν.
Αν δε βγάλεις άκρη φτιάξε δικό σου μπας και το αναλάβει ο μάνατζερ τους, καθώς το support μερικές φορές δεν είναι και ότι καλύτερο
Привіт, чи вдалося тобі вирішити будь-яку зі своїх проблем у цьому казино таким чином? Я питаю тому, що якщо ви рекомендуєте таку процедуру, ви, мабуть, щось вирішили. Це так ? 🙂
Hi did you manage to solve any of your problems in this casino in this way ? I'm asking because if you recommend such a procedure, you've probably solved something. Is that right ? 🙂
Я вирішив одну зі своїх проблем з іншим казино через ваш розділ скарг, і я вдячний за це.
Можливо, незабаром я подаду скаргу на wazamba, якщо вони продовжуватимуть затримувати мої власні зняття коштів, але зараз я чекаю лише 4-й день.
I have solved one of my problems with another casino through your complaints section and i'm grateful for it.
I might be filing a complaint for wazamba soon if they keep delaying my own withdrawals further but currently i'm only on 4th day of waiting.
Якщо я можу втрутитися на секунду, я думаю, що ви також повинні негайно подати скаргу. Не хвилюйтеся, це безкоштовно.
Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб перевірити вас, і тепер вам може знадобитися допомога, тому давайте почнемо прямо тут, скориставшись цим посиланням .
Ви можете задатися питанням, у чому насправді полягає скарга... Що ж, дозвольте поділитися цим посібником . На мою думку, це чітко пояснює всю функцію.
Ти зацікавлений?
If I may intervene for a second, I think you should also submit the complaint immediately. Don't worry, it's free.
I'd say the casino had quite some time to verify you, and now you could use some help, so let's start right here by using this link.
You may wonder what the complaint actually is,.. Well, let me share this guide. In my opinion, it explains the whole feature clearly.
Are you interested?
Я думаю, що я близький до вирішення, тому я продовжу намагатися ще трохи сам, а потім попрошу допомоги, якщо вона буде потрібна
I think i am close to finding a solution so i will keep trying a little bit more by myself and then i will ask for help if it is necessary
Я вирішив одну зі своїх проблем з іншим казино через ваш розділ скарг, і я вдячний за це.
Можливо, незабаром я подаду скаргу на wazamba, якщо вони продовжуватимуть затримувати мої власні зняття коштів, але зараз я чекаю лише 4-й день.
I have solved one of my problems with another casino through your complaints section and i'm grateful for it.
I might be filing a complaint for wazamba soon if they keep delaying my own withdrawals further but currently i'm only on 4th day of waiting.
Я щасливий, що ми вже одного разу змогли вам допомогти. Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми в цьому казино, не зволікайте, надсилайте скаргу. Однак я також хотів би сказати, що 4 дні все ще не є великою проблемою, і ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів.
У будь-якому випадку, ви отримали від казино якусь причину, чому це займає більше часу?
It makes me happy that we've been able to help you once before. Of course, if you have a problem at this casino, don't hesitate to file a complaint. However, I would also say that 4 days is still not a big deal and we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process.
Anyway, did you get any reason from the casino why it takes longer ?
Що ж, сподіваюся, ви зможете розібратися. Якщо ні, ви знаєте, що можете звернутися до нас. Успіхів, і якщо у вас є щось нове, не соромтеся оновити нас. 🙂
Well, I hope you'll be able to sort it out. If not, you know you can turn to us. Good luck and if you have something new, feel free to update us. 🙂
Привіт, у мене кілька днів було «очікуване» зняття, коли вони сказали, що це займе від 1 до 3 робочих днів... ми вже на 4-му, і, схоже, вони не платять... на додаток до негативні відгуки, які я читав в Інтернеті... Це шахрайська сторінка? У чаті вони не дають рішень і обмежуються копіюванням і вставкою повідомлення.
Hi, I've had a "pending" withdrawal for days when they said it would take 1 to 3 business days...we're already on the 4th and it looks like they don't pay...in addition to the negative reviews I read online... Is it a scam page? In the chat they do not give solutions and are limited to copying and pasting a message.
Buenas, llevo días con un retiro "pendiente" cuando decían que tardaba de 1 a 3 días hábiles...ya vamos por el 4 y tiene pinta de que no pagan...además de las reseñas negativas que leo por Internet... es una página estafa? En el chat no Dan soluciones y se limitan a copiar y pegar un mensaje.
Привіт, я перемістив ваш пост під казино, де виникли проблеми. Я бачу, що у вас 4-й день на етапі виведення коштів, але я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Коли казино повідомило вам, що це займе 1-3 дні, вони дали вам пояснення, чому у вас його ще немає? Мені спадає на думку, що, оскільки зараз перед святами, у казино можуть бути певні затримки з виплатами або можуть бути інші причини.
Однак я рекомендую трохи терпіти, враховуючи часові рамки, які я вам сказав, і ми побачимо, чи гроші дістануться вам. Я твердо вірю, що так і буде, і якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити нас. Схрещені пальці. 🤞
Hello, I have moved your post under the casino where your problems occurred. I see that you are in 4th day in your withdrawal stage, but I would like to start by saying that we give casinos 14 days to resolve withdrawal process. When the casino told you it would take 1-3 days, did they give you an explanation why you don't have it yet ? It occurs to me that since it is before the holidays, the casino may have some delay in payments or there may be other reasons.
However, I recommend to be patient for a while considering the time frame I told you and we'll see if the money gets to you. I firmly believe that it will and if you have any new information, don't hesitate to let us know. Fingers crossed. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.