ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

3 р. тому від Matiseli
|
49286 переглядів 344 відповідей |
|
1...9 10 11...19
Додати публікацію
10 міс. тому

Скребний бонус — це бонус, який вони дають вам, коли ви поповнюєте рахунок.

у вас є шанс виграти безкоштовне обертання або ігрові гроші.

це свого роду машина з роботизованою рукою для контролю та лову об'єкта

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тепер я це краще розумію. Ви зробили депозит у казино, щоб отримати цей бонус, і ви виграли з ним, так?

Однак Петронелла чекає вашої відповіді, тож було б корисно, якби ви дали її, щоб вона могла йти далі.

Просто натисніть тут, щоб оновити свою скаргу .

Мені цікаво подивитися, як це все обернеться в кінці, і мені дуже цікаво. Якщо у вас є щось нове, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго вечора, друже, тому що я бачив, що ти зіткнувся з тією ж проблемою, що і я, у wazamba, якщо ти бачиш це повідомлення, надішліть відповідь, і я знайду рішення

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

З якою конкретно проблемою ви зіткнулися і як вам вдалося її вирішити, якщо ви запропонували свою допомогу?

Автоматичний переклад.
anjmy1969
9 міс. тому

Шановний користувач.

Це далеко не вся історія, і я не буду згадувати про неймовірні відповіді, які ми отримали під час розгляду вашої відхиленої скарги.

З точки зору чесності, вам не вдалося створити резервну копію вашої серії про казино, тому скаргу було відхилено.

https://casino.guru/wazamba-casino-the-player-s-experiencing-an-unspecified-1

Зважаючи на це, ваші постійні напади на це казино на форумі більше не допускатимуться. Є й інші, які шукають тут допомоги, але це не означає, що вам потрібно щоразу втручатися й повторювати ті самі історії, оскільки це не ваш особистий блог.

Це моя єдина турбота. Я радий, що це нарешті закінчилося.

Добре.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, як ви це вирішили?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я ще ні, тому я прошу допомоги

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

З якою конкретно проблемою ви зіткнулися і як вам вдалося її вирішити, якщо ви запропонували свою допомогу?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я говорив про свою проблему з radka 2-3 дні тому. Я все ще намагаюся знайти рішення.

Автоматичний переклад.
Themisjr
9 міс. тому

Очевидно, я бачив це раніше, але я відчував, що вам вдалося вирішити ситуацію, оскільки ви запропонували допомогу. Тепер я розумію, що ваша проблема ще не вирішена, і ви все ще маєте проблеми з тим, що ви не можете підтвердити свій обліковий запис?

Я думаю, що хорошим рішенням будезвернутися до нас зі скаргою , де наша команда спробує вам допомогти. Як ти це бачиш?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Очевидно, я бачив це раніше, але я відчував, що вам вдалося вирішити ситуацію, оскільки ви запропонували допомогу. Тепер я розумію, що ваша проблема ще не вирішена, і ви все ще маєте проблеми з тим, що ви не можете підтвердити свій обліковий запис?

Я думаю, що хорошим рішенням будезвернутися до нас зі скаргою , де наша команда спробує вам допомогти. Як ти це бачиш?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я спробую ще кілька разів вирішити проблему самостійно. Якщо ні, я прийду сюди знову, щоб разом знайти рішення. Дякуємо за пропозицію.

Автоматичний переклад.
Themisjr
9 міс. тому

Звичайно, я не буду тебе ні до чого змушувати. Коли у вас вичерпаються варіанти, ви можете зв’язатися з нами, і наша команда спробує допомогти.

Сподіваюся, це не знадобиться, і до того часу ви розберетеся зі своїми турботами. Схрещені пальці. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
Themisjr
9 міс. тому

В чому проблема;

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

В чому проблема;

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я виграв 3 тисячі на wazamba, і як тільки я почав їх виводити, мене попросили ідентифікувати обліковий запис. Я вже два тижні надсилаю документи, які вони вимагають, і вони наполягають, що не приймають їх, тому я не можу отримати свої гроші. Якщо ви стикалися з чимось подібним, я буду дуже вдячний за відповідь.

Автоматичний переклад.
Themisjr
9 міс. тому

Ви перевірили скарги?


Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.


Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ви перевірили скарги?


Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.


Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Є маленька надія, що я зможу це зробити самостійно. Якщо я не попрошу допомоги звідси

Автоматичний переклад.
Themisjr
9 міс. тому

Якщо я можу втрутитися на секунду, я думаю, що ви також повинні негайно подати скаргу. Не хвилюйтеся, це безкоштовно.

Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб перевірити вас, і тепер вам може знадобитися допомога, тому давайте почнемо прямо тут, скориставшись цим посиланням .

Ви можете задатися питанням, у чому насправді полягає скарга... Що ж, дозвольте поділитися цим посібником . На мою думку, це чітко пояснює всю функцію.


Ти зацікавлений?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ви перевірили скарги?


Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.


Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, чи вдалося тобі вирішити будь-яку зі своїх проблем у цьому казино таким чином? Я питаю тому, що якщо ви рекомендуєте таку процедуру, ви, мабуть, щось вирішили. Це так ? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я вирішив одну зі своїх проблем з іншим казино через ваш розділ скарг, і я вдячний за це.


Можливо, незабаром я подаду скаргу на wazamba, якщо вони продовжуватимуть затримувати мої власні зняття коштів, але зараз я чекаю лише 4-й день.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Якщо я можу втрутитися на секунду, я думаю, що ви також повинні негайно подати скаргу. Не хвилюйтеся, це безкоштовно.

Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб перевірити вас, і тепер вам може знадобитися допомога, тому давайте почнемо прямо тут, скориставшись цим посиланням .

Ви можете задатися питанням, у чому насправді полягає скарга... Що ж, дозвольте поділитися цим посібником . На мою думку, це чітко пояснює всю функцію.


Ти зацікавлений?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я думаю, що я близький до вирішення, тому я продовжу намагатися ще трохи сам, а потім попрошу допомоги, якщо вона буде потрібна

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я вирішив одну зі своїх проблем з іншим казино через ваш розділ скарг, і я вдячний за це.


Можливо, незабаром я подаду скаргу на wazamba, якщо вони продовжуватимуть затримувати мої власні зняття коштів, але зараз я чекаю лише 4-й день.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я щасливий, що ми вже одного разу змогли вам допомогти. Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми в цьому казино, не зволікайте, надсилайте скаргу. Однак я також хотів би сказати, що 4 дні все ще не є великою проблемою, і ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів.

У будь-якому випадку, ви отримали від казино якусь причину, чому це займає більше часу?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я думаю, що я близький до вирішення, тому я продовжу намагатися ще трохи сам, а потім попрошу допомоги, якщо вона буде потрібна

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Що ж, сподіваюся, ви зможете розібратися. Якщо ні, ви знаєте, що можете звернутися до нас. Успіхів, і якщо у вас є щось нове, не соромтеся оновити нас. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, у мене кілька днів було «очікуване» зняття, коли вони сказали, що це займе від 1 до 3 робочих днів... ми вже на 4-му, і, схоже, вони не платять... на додаток до негативні відгуки, які я читав в Інтернеті... Це шахрайська сторінка? У чаті вони не дають рішень і обмежуються копіюванням і вставкою повідомлення.

Автоматичний переклад.
Nole77
9 міс. тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, де виникли проблеми. Я бачу, що у вас 4-й день на етапі виведення коштів, але я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Коли казино повідомило вам, що це займе 1-3 дні, вони дали вам пояснення, чому у вас його ще немає? Мені спадає на думку, що, оскільки зараз перед святами, у казино можуть бути певні затримки з виплатами або можуть бути інші причини.

Однак я рекомендую трохи терпіти, враховуючи часові рамки, які я вам сказав, і ми побачимо, чи гроші дістануться вам. Я твердо вірю, що так і буде, і якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити нас. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого