ГоловнаФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Matiseli
|
84 578 переглядів 392 відповідей |
|
1...9 10 11...20
Themisjr

Ви перевірили скарги?


Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.


Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща

Автоматичний переклад.

Ви перевірили скарги?


Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.


Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща

Автоматичний переклад.

Є маленька надія, що я зможу це зробити самостійно. Якщо я не попрошу допомоги звідси

Автоматичний переклад.
Themisjr

Якщо я можу втрутитися на секунду, я думаю, що ви також повинні негайно подати скаргу. Не хвилюйтеся, це безкоштовно.

Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб перевірити вас, і тепер вам може знадобитися допомога, тому давайте почнемо прямо тут, скориставшись цим посиланням .

Ви можете задатися питанням, у чому насправді полягає скарга... Що ж, дозвольте поділитися цим посібником . На мою думку, це чітко пояснює всю функцію.


Ти зацікавлений?

Автоматичний переклад.

Ви перевірили скарги?


Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.


Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща

Автоматичний переклад.

Привіт, чи вдалося тобі вирішити будь-яку зі своїх проблем у цьому казино таким чином? Я питаю тому, що якщо ви рекомендуєте таку процедуру, ви, мабуть, щось вирішили. Це так ? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Я вирішив одну зі своїх проблем з іншим казино через ваш розділ скарг, і я вдячний за це.


Можливо, незабаром я подаду скаргу на wazamba, якщо вони продовжуватимуть затримувати мої власні зняття коштів, але зараз я чекаю лише 4-й день.

Автоматичний переклад.

Якщо я можу втрутитися на секунду, я думаю, що ви також повинні негайно подати скаргу. Не хвилюйтеся, це безкоштовно.

Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб перевірити вас, і тепер вам може знадобитися допомога, тому давайте почнемо прямо тут, скориставшись цим посиланням .

Ви можете задатися питанням, у чому насправді полягає скарга... Що ж, дозвольте поділитися цим посібником . На мою думку, це чітко пояснює всю функцію.


Ти зацікавлений?

Автоматичний переклад.

Я думаю, що я близький до вирішення, тому я продовжу намагатися ще трохи сам, а потім попрошу допомоги, якщо вона буде потрібна

Автоматичний переклад.

Я вирішив одну зі своїх проблем з іншим казино через ваш розділ скарг, і я вдячний за це.


Можливо, незабаром я подаду скаргу на wazamba, якщо вони продовжуватимуть затримувати мої власні зняття коштів, але зараз я чекаю лише 4-й день.

Автоматичний переклад.

Я щасливий, що ми вже одного разу змогли вам допомогти. Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми в цьому казино, не зволікайте, надсилайте скаргу. Однак я також хотів би сказати, що 4 дні все ще не є великою проблемою, і ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів.

У будь-якому випадку, ви отримали від казино якусь причину, чому це займає більше часу?

Автоматичний переклад.

Я думаю, що я близький до вирішення, тому я продовжу намагатися ще трохи сам, а потім попрошу допомоги, якщо вона буде потрібна

Автоматичний переклад.

Що ж, сподіваюся, ви зможете розібратися. Якщо ні, ви знаєте, що можете звернутися до нас. Успіхів, і якщо у вас є щось нове, не соромтеся оновити нас. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене кілька днів було «очікуване» зняття, коли вони сказали, що це займе від 1 до 3 робочих днів... ми вже на 4-му, і, схоже, вони не платять... на додаток до негативні відгуки, які я читав в Інтернеті... Це шахрайська сторінка? У чаті вони не дають рішень і обмежуються копіюванням і вставкою повідомлення.

Автоматичний переклад.
Nole77

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, де виникли проблеми. Я бачу, що у вас 4-й день на етапі виведення коштів, але я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Коли казино повідомило вам, що це займе 1-3 дні, вони дали вам пояснення, чому у вас його ще немає? Мені спадає на думку, що, оскільки зараз перед святами, у казино можуть бути певні затримки з виплатами або можуть бути інші причини.

Однак я рекомендую трохи терпіти, враховуючи часові рамки, які я вам сказав, і ми побачимо, чи гроші дістануться вам. Я твердо вірю, що так і буде, і якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити нас. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Опубліковано Rafaeliton приховано
Причина: Образливий вміст
Rafaeliton

Шановний користувачеві, через вашу абсолютно некоректну лексику та образливу поведінку я попереджаю вас!

Дотримуйтеся нашої політики, інакше ваш обліковий запис буде заблоковано назавжди або ви втратите доступ до форуму.

https://casino.guru/terms-and-conditions


Автоматичний переклад.

Rabidi NV - це найгірші люди, їм вдалося довго не спати, тому що я дуже нервував. Вони вишколені бандити!!!

Пропоную поліцейське розслідування в головному офісі компанії, їх треба заарештувати і їсти каміння до кінця життя!!!

Автоматичний переклад.

Доброго дня, з 29.12.2021 я зробив кілька депозитів і втратив багато грошей, і, продовжуючи гру, я зміг виграти частину втраченого. Близько 2400 євро, я намагаюся повернути їх мені... політика відшкодування передбачає, що вони повертаються протягом 3 робочих днів, але минуло кілька днів, а я не бачу відповіді.


Це правда, що повернення кожні 24 години та з обмеженням. Я прийняв це і виводив гроші кожні 24 години. Я звертаюся до відділу допомоги, але мені ніхто не відповідає...


Вони кажуть мені, що я маю просто почекати.


мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.

Rabidi NV - це найгірші люди, їм вдалося довго не спати, тому що я дуже нервував. Вони вишколені бандити!!!

Пропоную поліцейське розслідування в головному офісі компанії, їх треба заарештувати і їсти каміння до кінця життя!!!

Автоматичний переклад.

Вибачте за ваші переживання, але тримайте себе на поводу. Я не потерплю вашої загальної образи.

Якщо вам є що сказати про Рабіді - образи виключені , зробіть це тут, будь ласка:

https://pt.casino.guru/forum/casinos/aviso--rabidi-nv-agora-esta-operando-sem-licenca/6

Я молюся, щоб ви зрозуміли моє застереження.



Автоматичний переклад.

Доброго дня, з 29.12.2021 я зробив кілька депозитів і втратив багато грошей, і, продовжуючи гру, я зміг виграти частину втраченого. Близько 2400 євро, я намагаюся повернути їх мені... політика відшкодування передбачає, що вони повертаються протягом 3 робочих днів, але минуло кілька днів, а я не бачу відповіді.


Це правда, що повернення кожні 24 години та з обмеженням. Я прийняв це і виводив гроші кожні 24 години. Я звертаюся до відділу допомоги, але мені ніхто не відповідає...


Вони кажуть мені, що я маю просто почекати.


мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.

Привіт,

Будь ласка, ви маєте на увазі повернення коштів чи радше звичайні запити на зняття?

Чесно кажучи, поки що не можу сказати.

Я буду тут для оновлення. 🙏

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене є 101 000 євро. У мене три незавершених зняття з цього, перший день перший, і вони не платять. Як я спілкуюся з ними через чат, і вони кажуть мені, що я в черзі. Мені потрібна допомога. Я маю багато грошей, щоб зняти. Це хліб мого сина. Справедливістьааааа. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Javiercadiz

Привіт.

Наскільки я розумію ваш пост, казино визнало, що ви в черзі. Тобто вони, швидше за все, мають затримку - обробка платежів у черзі. Я правильно зрозумів?

Я питаю тому, що в такій ситуації потрібно просто почекати. Тільки не скасовуйте зняття, це важливо.

Можливо, ви можете вставити сюди відповідь, яку ви отримали від служби підтримки. Чи могли б Ви, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka

Три зняття коштів було схвалено та виплачено вчора казино wazamba. Але коли я прошу зняття, я ніколи не скасовую.😊. Я сподіваюся, що більше не буде затримок із виведенням коштів, тому що ці зняття займали більше трьох робочих днів відповідно до умов казино wazamba.

Автоматичний переклад.
Javiercadiz

Добре, це відповідально.

Я також сподіваюся, що затримка не буде надто великою. Не могли б ви тримати мене в курсі, будь ласка? 🙏

Щоб бути впевненим, знаєте.

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого