ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

3 р. тому від Matiseli
|
55981 переглядів 345 відповідей |
|
1...9 10 11...18
Додати публікацію
Themisjr
11 міс. тому

Ви перевірили скарги?


Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.


Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ви перевірили скарги?


Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.


Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Є маленька надія, що я зможу це зробити самостійно. Якщо я не попрошу допомоги звідси

Автоматичний переклад.
Themisjr
11 міс. тому

Якщо я можу втрутитися на секунду, я думаю, що ви також повинні негайно подати скаргу. Не хвилюйтеся, це безкоштовно.

Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб перевірити вас, і тепер вам може знадобитися допомога, тому давайте почнемо прямо тут, скориставшись цим посиланням .

Ви можете задатися питанням, у чому насправді полягає скарга... Що ж, дозвольте поділитися цим посібником . На мою думку, це чітко пояснює всю функцію.


Ти зацікавлений?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ви перевірили скарги?


Був ще один, у якого була проблема, оскільки їх не прийняли.


Якщо ви не можете це зрозуміти, створіть свій власний бас і попросіть свого менеджера подбати про це, оскільки підтримка іноді не найкраща

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, чи вдалося тобі вирішити будь-яку зі своїх проблем у цьому казино таким чином? Я питаю тому, що якщо ви рекомендуєте таку процедуру, ви, мабуть, щось вирішили. Це так ? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я вирішив одну зі своїх проблем з іншим казино через ваш розділ скарг, і я вдячний за це.


Можливо, незабаром я подаду скаргу на wazamba, якщо вони продовжуватимуть затримувати мої власні зняття коштів, але зараз я чекаю лише 4-й день.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Якщо я можу втрутитися на секунду, я думаю, що ви також повинні негайно подати скаргу. Не хвилюйтеся, це безкоштовно.

Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб перевірити вас, і тепер вам може знадобитися допомога, тому давайте почнемо прямо тут, скориставшись цим посиланням .

Ви можете задатися питанням, у чому насправді полягає скарга... Що ж, дозвольте поділитися цим посібником . На мою думку, це чітко пояснює всю функцію.


Ти зацікавлений?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я думаю, що я близький до вирішення, тому я продовжу намагатися ще трохи сам, а потім попрошу допомоги, якщо вона буде потрібна

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вирішив одну зі своїх проблем з іншим казино через ваш розділ скарг, і я вдячний за це.


Можливо, незабаром я подаду скаргу на wazamba, якщо вони продовжуватимуть затримувати мої власні зняття коштів, але зараз я чекаю лише 4-й день.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я щасливий, що ми вже одного разу змогли вам допомогти. Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми в цьому казино, не зволікайте, надсилайте скаргу. Однак я також хотів би сказати, що 4 дні все ще не є великою проблемою, і ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів.

У будь-якому випадку, ви отримали від казино якусь причину, чому це займає більше часу?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я думаю, що я близький до вирішення, тому я продовжу намагатися ще трохи сам, а потім попрошу допомоги, якщо вона буде потрібна

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Що ж, сподіваюся, ви зможете розібратися. Якщо ні, ви знаєте, що можете звернутися до нас. Успіхів, і якщо у вас є щось нове, не соромтеся оновити нас. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, у мене кілька днів було «очікуване» зняття, коли вони сказали, що це займе від 1 до 3 робочих днів... ми вже на 4-му, і, схоже, вони не платять... на додаток до негативні відгуки, які я читав в Інтернеті... Це шахрайська сторінка? У чаті вони не дають рішень і обмежуються копіюванням і вставкою повідомлення.

Автоматичний переклад.
Nole77
10 міс. тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, де виникли проблеми. Я бачу, що у вас 4-й день на етапі виведення коштів, але я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Коли казино повідомило вам, що це займе 1-3 дні, вони дали вам пояснення, чому у вас його ще немає? Мені спадає на думку, що, оскільки зараз перед святами, у казино можуть бути певні затримки з виплатами або можуть бути інші причини.

Однак я рекомендую трохи терпіти, враховуючи часові рамки, які я вам сказав, і ми побачимо, чи гроші дістануться вам. Я твердо вірю, що так і буде, і якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити нас. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Опубліковано Rafaeliton Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
Rafaeliton
10 міс. тому

Шановний користувачеві, через вашу абсолютно некоректну лексику та образливу поведінку я попереджаю вас!

Дотримуйтеся нашої політики, інакше ваш обліковий запис буде заблоковано назавжди або ви втратите доступ до форуму.

https://casino.guru/terms-and-conditions


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Rabidi NV - це найгірші люди, їм вдалося довго не спати, тому що я дуже нервував. Вони вишколені бандити!!!

Пропоную поліцейське розслідування в головному офісі компанії, їх треба заарештувати і їсти каміння до кінця життя!!!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго дня, з 29.12.2021 я зробив кілька депозитів і втратив багато грошей, і, продовжуючи гру, я зміг виграти частину втраченого. Близько 2400 євро, я намагаюся повернути їх мені... політика відшкодування передбачає, що вони повертаються протягом 3 робочих днів, але минуло кілька днів, а я не бачу відповіді.


Це правда, що повернення кожні 24 години та з обмеженням. Я прийняв це і виводив гроші кожні 24 години. Я звертаюся до відділу допомоги, але мені ніхто не відповідає...


Вони кажуть мені, що я маю просто почекати.


мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Rabidi NV - це найгірші люди, їм вдалося довго не спати, тому що я дуже нервував. Вони вишколені бандити!!!

Пропоную поліцейське розслідування в головному офісі компанії, їх треба заарештувати і їсти каміння до кінця життя!!!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вибачте за ваші переживання, але тримайте себе на поводу. Я не потерплю вашої загальної образи.

Якщо вам є що сказати про Рабіді - образи виключені , зробіть це тут, будь ласка:

https://pt.casino.guru/forum/casinos/aviso--rabidi-nv-agora-esta-operando-sem-licenca/6

Я молюся, щоб ви зрозуміли моє застереження.



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго дня, з 29.12.2021 я зробив кілька депозитів і втратив багато грошей, і, продовжуючи гру, я зміг виграти частину втраченого. Близько 2400 євро, я намагаюся повернути їх мені... політика відшкодування передбачає, що вони повертаються протягом 3 робочих днів, але минуло кілька днів, а я не бачу відповіді.


Це правда, що повернення кожні 24 години та з обмеженням. Я прийняв це і виводив гроші кожні 24 години. Я звертаюся до відділу допомоги, але мені ніхто не відповідає...


Вони кажуть мені, що я маю просто почекати.


мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт,

Будь ласка, ви маєте на увазі повернення коштів чи радше звичайні запити на зняття?

Чесно кажучи, поки що не можу сказати.

Я буду тут для оновлення. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, у мене є 101 000 євро. У мене три незавершених зняття з цього, перший день перший, і вони не платять. Як я спілкуюся з ними через чат, і вони кажуть мені, що я в черзі. Мені потрібна допомога. Я маю багато грошей, щоб зняти. Це хліб мого сина. Справедливістьааааа. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Привіт.

Наскільки я розумію ваш пост, казино визнало, що ви в черзі. Тобто вони, швидше за все, мають затримку - обробка платежів у черзі. Я правильно зрозумів?

Я питаю тому, що в такій ситуації потрібно просто почекати. Тільки не скасовуйте зняття, це важливо.

Можливо, ви можете вставити сюди відповідь, яку ви отримали від служби підтримки. Чи могли б Ви, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Три зняття коштів було схвалено та виплачено вчора казино wazamba. Але коли я прошу зняття, я ніколи не скасовую.😊. Я сподіваюся, що більше не буде затримок із виведенням коштів, тому що ці зняття займали більше трьох робочих днів відповідно до умов казино wazamba.

Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Добре, це відповідально.

Я також сподіваюся, що затримка не буде надто великою. Не могли б ви тримати мене в курсі, будь ласка? 🙏

Щоб бути впевненим, знаєте.

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого