ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від Jonas23111
|
101823 переглядів 457 відповідей |
|
1...6 7 8...23
leksandr
2 р. тому

Привіт,

це зовсім не конфлікт. Це два різних казино, на жаль, перше підробляє сайт другого :

Один ВУЛ КАН ВЕГАС, а другий ВУЛ КАН ВЕГАС:

filefile

На жаль, як ви бачите, у нашій базі даних є безліч казино «Вулкан - Вулкан», іноді навіть із однаковими логотипами:

file


Якщо ви зіткнулися з черговою такою «цікавиною», то, ймовірно, це той самий фейк. 🙁

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Да интересно, как отличить поддельный от настоящего? Есть какая ни-будь особенность?

leksandr
2 р. тому

Привіт.

Чесно кажучи, я вважаю, що найкращий спосіб уникнути цих підроблених сайтів – це зайти сюди та спочатку перевірити огляд. Якщо ви задоволені результатом, ви можете отримати доступ до казино, просто клацнувши його логотип у розділі казино, поки репутація все ще зберігається. видимий, тобто ви отримаєте прямий доступ до «правильного» сайту:

file


Я б сказав, що це безпечніше, ніж входити в казино через загальні результати пошуку в браузері, тому що рейтингу немає, а адреса веб-сайту може бути дуже схожою на оригінальний сайт «хорошого» казино. Можна легко помилитися, яка саме мета, якщо ви створюєте помилково дубльований клон казино.

Як ти гадаєш?

Загалом, завжди перевіряйте казино заздалегідь і стежте за URL-адресою. Я не можу придумати нічого кращого. 🤔

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Думаю что если есть два сайта с абсолютно одинаковыми названиями, то лучше держаться подальше от обоих

leksandr
2 р. тому

Я б так не сказав, ми оцінювали обидва сайти, тому ви просто повинні звернути увагу на те, який ви вибрали, і все.

Якщо ви заходите в казино за допомогою логотипу, який можна натиснути на нашому веб-сайті, ви можете бути впевнені в репутації навіть у той момент, коли заходите на сайт.

Ми завжди прагнемо показувати рейтинг, коли доступне переспрямування в казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хтось уже отримав із сайту, у мене є 2500 реалів для зняття, і нічого, просто перевіряю рахунок і документи

Хтось отримував і може допомогти, як отримати?

Автоматичний переклад.
JASON50
2 р. тому

Ну вот и проверим. Держите нас в курсе.

Сколько времени идёт проверка? Какие запросили документы?

2 р. тому

Хтось уже отримав із сайту, у мене є 2500 реалів для зняття, і нічого, просто перевіряю рахунок і документи

Хтось отримував і може допомогти, як отримати?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Ви впевнені, що надали всі документи?

Перша перевірка може зайняти багато часу, і деякі гравці нещодавно зазнали певної затримки, тому будьте терплячі.

Автоматичний переклад.
JASON50
2 р. тому

Привіт,

боюся, що не кожне зняття триває пару годин. На жаль, я перевірив вашу скаргу та зрозумів, що це підроблений клон казино Vulkan із репутацією 0,0 з 10. Мені дуже шкода, але це виглядає не дуже добре.

Це шахрайство, не кожен гравець зрештою отримує гроші.

file


Я перемістив ваш допис у відповідну тему Vulcan Vegas .


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

"not every withdrawal is proceeded by a couple of hours, I'm afraid. Sadly I checked your complaint to realize that this is a fake clone of Vulkan casino with a 0,0 reputation out of 10. I'm sorry but it does not look well at all.

It is a scam, not every player gets paid in the end."

Привет .

Напоминает игру " Хороший полицейский и злой полицейский" Вам не кажется? Я так и не понял как отличить эти два казино. Наверное это работает так , если дело доходит до выплат можно превратиться в плохое казино.

leksandr
2 р. тому

Привіт лександро,

що здається знову не так? 😀

Гравець вибрав неправильну тему для публікації, а пізніше подав скаргу. Звідси я зрозумів, що попередні пости не «належать» цьому казино. До подачі скарги я не знав.

Що знову сталося?

Кожного разу, коли гравець згадує про відкладений платіж, я ставлю ті самі питання про KYC тощо. Це загальні запитання, які стосуються будь-якого казино – хорошого чи поганого, я б сказав, що це досить очевидно.

Той факт, що «не кожне виведення коштів триває кілька годин», також справедливий для кожного казино, хорошого чи поганого, оскільки це може бути пов’язано з KYC або іншими обставинами.

Крім того, я вважаю, що я вже пояснив, як переконатися, що ви вводите правильний веб-сайт казино, тому я не буду писати все це знову. 🙂

Чесний день тобі

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вы спрашиваете что не так? Игрок написал что зарегистрировался по ссылке, я уверен что он выбрал казино с хорошим рейтингом 9.1 и я уверен что никто не будет проходить регистрацию где рейтинг очень плохо, и после того как у него появился выигрыш оказалось что он играет в плохом казино.

Вот, как-то так получается

leksandr
2 р. тому

Привіт,

Думаю, на даний момент це лише ваша думка. Особисто я не можу цього точно стверджувати, оскільки гравець не вказав, як він зайшов на сайт і за яким посиланням він скористався.

Будь ласка, прочитайте його попередні пости.

На жаль, не кожен гравець вибирає хороший сайт. Як я вже пояснював, деякі гравці просто використовують веб-пошук, щоб отримати доступ до казино – репутація не відображається.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я зареєструвався на Vulkan і вже надіслав усі документи, необхідні для підтвердження облікового запису. Минуло 3 дні і все ще нічого. Це нормально?

Спасибі

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999
2 р. тому

Привіт

Я б сказав, що це цілком звично. Уявіть, що ми даємо казино 14 повних днів для завершення верифікації та виведення коштів.

Однак я б просив підтримку раз на кілька днів. Тільки не частіше.

Будь ласка, дайте мені знати, як справи.



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт доброго дня.

Я оновлю ситуацію, щоб побачити, чи зможу я повідомити Спільноті хороші новини, щоб вселити більше довіри до цього будинку.

Спасибі.

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999
2 р. тому

Вони попросили у мене додаткові документи, такі як платіжна відомість, і інші документи, які підтверджують мою особу.

Я вже завантажив потрібні документи, і мені потрібно чекати електронного листа.


Мене також попросили підтвердити в онлайн-чаті, коли документи завантажені, я вже це зробив.

Вони були привітні і сказали, що передадуть це у відділ.

Давайте подивимось, скільки часу все це займе. Поки що все добре.


Буду оновлювати інформацію.

Обійми


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999
2 р. тому

Привіт і дякую 🙂

Думаю, з вас би вийшов хороший репортер 👍

Отже, начебто все в порядку, поки чекаю наступного допису.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Молодці, рахунок вже верифіковано, і я вже зробив зняття, воно було неповним, і гроші залишилися на рахунку, але я вже спілкувався в чаті, і вони сказали, що це нормально. Будьте обережні, щоб не витратити гроші, які ми збираємося зняти, інакше зняття автоматично скасовується.

Давайте подивимося, скільки часу потрібно для схвалення замовлення та часу, щоб потрапити на мій рахунок.

Я буду оновлювати.


Обійми

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999
2 р. тому

Добре, не все так гладко, але це може статися.

Приємно, що казино вас попередило. Повідомте мене, коли буде подано наступне зняття. 🤞

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого