ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Jonas23111
|
65017 переглядів 439 відповідей |
|
1...3 4 5...22
Додати публікацію
djidja83
2 р. тому

Це нудно. Я маю на увазі, це може статися. Кожен може зробити помилку, але якщо це трапляється регулярно, то це дійсно непрофесійно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

це трапляється багато разів, але лише останні два рази я робив скріншоти, тому що це відбувається систематично.

Автоматичний переклад.
djidja83
2 р. тому

Ось чому мені було так цікаво дізнатися, що ви отримали у відповідь від самого казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я їм не писав. Я написав тут, тому що мені цікаво, чи тільки я.

Автоматичний переклад.
djidja83
2 р. тому

Ви повинні дати їм знати. Це єдиний спосіб, як це можна покращити.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, зараз напишу їм.

Автоматичний переклад.
djidja83
2 р. тому

Дякуємо за відгук 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене виникають проблеми з виведенням виграшу, оскільки я новачок у цьому, я смажу собі мізки 🤯......

Хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене виникають проблеми з виведенням виграшу, оскільки я новачок у цьому, я смажу собі мізки 🤯......

Хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я відповів тобі тут:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/transferring-my-earnings-is-difficult#post-23501

Тепер я знаю, що ви граєте в цьому казино. Не потрібно відповідати на це питання.

Спробуйте запропоновані мною варіанти та надішліть мені тут – дякую.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, шановна команда гуру, я хотів би, щоб мій обліковий запис на Vulkan Vegas було видалено, тому що я маю залежність від азартних ігор. Проблема в відсутності відповіді від Vulkan Vegas. Чи можете ви мені допомогти

Автоматичний переклад.
derfinisher09
1 рік тому

Привіт,

Я хотів би запитати їх у чаті, вони повинні направити вас у відповідний відділ. Якщо ви вже надіслали електронний лист до служби підтримки чи консультації, я б знову попросив чат у прямому ефірі, повідомити їм, що вам потрібна допомога.

Будь ласка, куди і як ви звернулися до казино щодо вашої проблеми?

Мені вдалося знайти лише цю електронну адресу: support@vulkanvegas.com


Іноді блокування облікового запису займає пару днів.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, шановна команда гуру, я хотів би, щоб мій обліковий запис на Vulkan Vegas було видалено, тому що я маю залежність від азартних ігор. Проблема в відсутності відповіді від Vulkan Vegas. Чи можете ви мені допомогти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

ваш рахунок тим часом закрито? Вам ще потрібна допомога?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дан1???

Я думаю, що те, як ви мені пишете від імені компанії vulkan, некоректно по відношенню до людей, інша справа, мій id? Так само, як вони шукали мій дублікат рахунку, щоб не платити, чому вони шукали тільки щоб не виплачувати прибуток, але у мене є ще 3 акаунти з такими ж даними, і вони мені нічого не сказали, але якщо я хотів зняти там, вони розуміють

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, командо, чи є у кого-небудь досвід виграшу понад 5000 євро?

Тоді я успішно пройшов перевірку KYC і також отримав невеликий приз.

Тепер мені довелося завантажити інший документ, це було зроблено, але, на жаль, перевірка не відбулася (4 дні тому)

хтось має досвід того, як довго це може тривати?

З найкращими побажаннями

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дан1???

Я думаю, що те, як ви мені пишете від імені компанії vulkan, некоректно по відношенню до людей, інша справа, мій id? Так само, як вони шукали мій дублікат рахунку, щоб не платити, чому вони шукали тільки щоб не виплачувати прибуток, але у мене є ще 3 акаунти з такими ж даними, і вони мені нічого не сказали, але якщо я хотів зняти там, вони розуміють

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу сказати, що розумію, хто написав вам від імені Vulkan Vegas Casino.

Але дозвольте мені сказати, що:

Ви ніколи не повинні реєструвати більше одного облікового запису , як я впевнений, ви знаєте, що це порушує Правила та умови. Якщо ви це зробите, переконайтеся, що ви не візьмете кілька депозитних бонусів, оскільки в разі вашого виграшу всі ваші виграші можуть бути або будуть конфісковані, а рахунки закриті.

Я вважаю, що ви також знаєте, що казино не може обмежити вас у реєстрації кількох облікових записів, якщо повний KYC не запускається під час реєстрації. А зазвичай це не так. KYC зазвичай ініціює перше зняття коштів.

Тож так, технічно ви можете створити кілька облікових записів, але коли ви зареєструєте перший, ви приймаєте Умови використання, згідно з якими ви НЕ БУДЕТЕ створювати інший обліковий запис.

Будь ласка, майте це на увазі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, командо, чи є у кого-небудь досвід виграшу понад 5000 євро?

Тоді я успішно пройшов перевірку KYC і також отримав невеликий приз.

Тепер мені довелося завантажити інший документ, це було зроблено, але, на жаль, перевірка не відбулася (4 дні тому)

хтось має досвід того, як довго це може тривати?

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт ніч,

Я думаю, що це може бути додаткова перевірка, ви виграли багато, тому казино має бути на 100% впевненим, що все, пов’язане з вашим обліковим записом, є законним.

Чи пробували ви запитати через електронну пошту чи чат? Я б сказав, що це нормально, що така перевірка займає пару днів.

Будь ласка, ви впевнені, що надали документ у правильному форматі чи не пропустили жодних додаткових інструкцій, наданих раніше?

Я б сказав, що найкраще запитати в казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, так, я звернувся до казино.

Це займе кілька днів, як мені сказали. Але минуло більше кількох днів.

файл завантажено в правильному форматі і все.

Автоматичний переклад.
teodorrr
1 рік тому

Казино не підтримує VPN. Якщо ви впевнені, що не використовували його, тоді надішліть скаргу на нашому сайті. Якщо казино стверджує, що ви ним користувалися, це повинно бути легко надати докази.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, так, я звернувся до казино.

Це займе кілька днів, як мені сказали. Але минуло більше кількох днів.

файл завантажено в правильному форматі і все.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, я б дав казино ще кілька днів.

Ми надаємо казино 14 повних днів для завершення процесу KYC і виведення коштів, тому я прошу вас трохи почекати.

Однак, якщо ви розумієте, що вам потрібна допомога, тому що ви не можете вирішити проблему з казино самостійно, тоді прийде час подавати скаргу, я боюся.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого