ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Jonas23111
|
101622 переглядів 457 відповідей |
|
12 3 4...23
martin04
2 р. тому

Казино не надіслало вам виграш або у вас виникли проблеми з внесенням грошей на рахунок казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я вперше грав на цьому сайті казино і одразу виграв. Вклав 25 євро і виграв 170. Тому для того, щоб зняти гроші, я повинен пройти перевірку KYC, і я завантажив усі документи. Тепер я намагався всіма способами зв’язатися з тим, хто цим займається, будь то чат, наприклад електронна пошта чи телефон. Нажаль ніде не отримав відповіді. Я хотів би мати гроші, які мені обіцяють.

Автоматичний переклад.
moxhamlaura34
2 р. тому

Привіт, скільки часу ви чекали на відповідь?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт, мій перший електронний лист надійшов 2 лютого, потім прийшла мікробна відповідь, а потім 3 лютого, знову жодної відповіді, і я не зв’язався ні з чатом, ні по телефону.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Надобраніч! Я надіслав запит на виведення коштів на Vulkan vegas, я провів перевірку KYC, надіслав усі свої документи, і коли я зайшов у свій обліковий запис, вони мене заблокували. Я не можу отримати доступ до нього взагалі. Я вже надіслав електронного листа. Що мені робити, щоб вирішити?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, мій перший електронний лист надійшов 2 лютого, потім прийшла мікробна відповідь, а потім 3 лютого, знову жодної відповіді, і я не зв’язався ні з чатом, ні по телефону.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, що вони вам написали у згаданій вами німецькій відповіді, будь ласка? Ви пройшли KYC?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Надобраніч! Я надіслав запит на виведення коштів на Vulkan vegas, я провів перевірку KYC, надіслав усі свої документи, і коли я зайшов у свій обліковий запис, вони мене заблокували. Я не можу отримати доступ до нього взагалі. Я вже надіслав електронного листа. Що мені робити, щоб вирішити?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, схоже, та сама проблема, про яку писав moxhamlaura34. Як я бачу, всі подібні випадки, про які повідомлялося , були закриті як вирішені . Я б дав цьому ще кілька днів, а потім розгляну подання скарги.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, я так і не отримав відповіді на свої електронні листи. Але я не отримую від них жодної реклами.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт! Чи може хтось дати мені відгук із сайту pfv vulkan Vegas??! У мене виникли проблеми з отриманням зняття коштів

Автоматичний переклад.
Raquelsanty
2 р. тому

Здрастуйте,

Не соромтеся переглядати цю тему, а також інші теми, пов’язані з цим казино. Ви можете переглянути подані скарги тут .

Ви вже пройшли KYC, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я повинен погодитися з тим, що тут говорять інші люди. Мій рахунок було підтверджено в Vulcan, і я зняв 350 євро раніше. Минулими вихідними я отримав досить великий виграш у 2750 євро. Раптом вони хочуть отримати повну виписку з банку, мої квитанції про заробітну плату і, ймовірно, мою печінку та нирки до кінця. Найгірше те, що вони залишили мої зняття коштів на 5 днів, перш ніж відхилити їх і попросити ДОДАТКІ документи. Чесно кажучи, це казино жорстоке, а обслуговування клієнтів шокує. Я на 100% впевнений, що вони повернуться і кажуть, що хочуть більше, або те, що я їм надіслав, недостатньо добре. Я чесно впевнений, що вони роблять це навмисне, сподіваючись, що ви просто переживаєте стрес і втратите виграш назад. Яким чином гуру казино може оцінити цей кіп постачальника на 9,1, мені абсолютно незрозуміло. Я оновлю це, якщо коли-небудь отримаю гроші, в чому я сумніваюся.


ПРОСТО ЗРОБІТЬ СЕБЕ УСЛУГ І УНИКАЄТЬСЯ ЦЬОГО МІСЦЯ, ЯК ЧУМИ.

Автоматичний переклад.
Lazrankin1
2 р. тому

Привіт, дозвольте лише зазначити, що рейтинг казино складається з багатьох аспектів. Я перевірив скарги, подані проти Vulkan Vegas, щоб з’ясувати, що майже всі скарги щодо будь-якої затримки зняття коштів були подані нещодавно, і тому ще не закриті. Також хотів би зазначити, що більшість інших справ були закриті як вирішені, або гравці перестали відповідати. Процес оцінки, як і процес подання скарг, займає дуже багато часу, тому ми не можемо просто знизити рейтинг через збільшення кількості поданих скарг. Спочатку все потрібно уважно оглянути.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка. Це поганий день, коли вам доводиться скаржитися на те, що компанія робить правильні дії своїх клієнтів і забезпечує їм безперебійний досвід. У всякому разі, мій урок засвоєно про Vulcan Vegas. Отримайте мої гроші з їхнього закритого облікового запису та розмістіть повідомлення в моїй місцевій групі WhatsApp із азартними іграми, щоб люди трималися подалі. Легко.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чомусь я досі розумію, що в казино просять вішалку, підтвердження місця проживання та фотографію дебетової картки.

Я не все розумію. Це, наприклад, зображення рахунка за електроенергію, яке також є доказом житла. Колись у мене був старий планшет, на який я фотографував для таких речей.

Малюнок мав бути абсолютно ідеальним. Зображення не повинно бути розмитим, навіть якщо ви відокремили від нього інформацію про адресу. Крім того, найдивнішим було те, що, щоб запобігти розмиванню, коли я намагався ближче розглянути знімок, він був невірним, тому що всі кути А4 мали бути видимими. Це вже було якось підозріло.

Казино загалом вимагають від гравця величезної довіри та впевненості, хоча самі вони часто є всім іншим.

Автоматичний переклад.
Seppo14
2 р. тому

Привіт, я розумію вашу думку. Просто майте на увазі, що казино має бути впевненим, що зображення, pdf чи будь-що інше не повинні бути змінені жодним чином. Усі документи повинні бути автентичними - або просто PrintScreen. Обслуговуванню клієнтів може бути досить важко переконатися, що документ справді в порядку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здрастуйте,

Мене довгий час вражала некоректна інформація в повідомленнях Viber від Vulkanvegas, але останні два рази я робив скріншоти і пишу про це.

Практично завжди, коли я отримую бонусний код у вайбері, мінімальний депозит становить 11 євро, а коли я вводжу код, то виявляється, що мінімальний депозит для отримання бонусу має бути 12, 13, 14 або 15 євро.

Проблема не в 1, 2, 3 чи 4 євро, але інформація, яку вони надсилають, невірна.

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
djidja83
2 р. тому

Привіт і дякуємо, що поділилися з нашою спільнотою. Мені спадає на думку, чи змінюється мінімальний депозит від рахунку до рахунку, чи вони просто ще не з’ясували, що з пропозиціями Vibe щось не так.

Що сказав живий чат?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я їм не писав, бо це нікчемні речі.

Я поділився тут, просто інформативно.

Автоматичний переклад.
djidja83
2 р. тому

Привіт, якщо я правильно розумію, вони надсилають вам повідомлення на Viber, що вам потрібно внести депозит, скажімо, 11, але коли ви заходите на сторінку акції, ви розумієте, що вам потрібно внести більше, щоб отримати бонус?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, точно.

Автоматичний переклад.
12 3 4...23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого