2 р. тому
Казино не надіслало вам виграш або у вас виникли проблеми з внесенням грошей на рахунок казино?
The casino didn't send you your winnings or do you have issues to deposit your money into the casino account?
0
Казино не надіслало вам виграш або у вас виникли проблеми з внесенням грошей на рахунок казино?
The casino didn't send you your winnings or do you have issues to deposit your money into the casino account?
Привіт, я вперше грав на цьому сайті казино і одразу виграв. Вклав 25 євро і виграв 170. Тому для того, щоб зняти гроші, я повинен пройти перевірку KYC, і я завантажив усі документи. Тепер я намагався всіма способами зв’язатися з тим, хто цим займається, будь то чат, наприклад електронна пошта чи телефон. Нажаль ніде не отримав відповіді. Я хотів би мати гроші, які мені обіцяють.
Hello, I played on this casino site for the first time and won right away. Put 25 euros in and won 170. So in order to withdraw my money I have to do a KYC verification and I have uploaded all the documents. Now I have tried every way whether it is live chat such as emails or phone to reach someone who is handling this. Unfortunately got no answer anywhere. I would like to have the money that is promised to me.
Hallo ich habe da erste mal auf dieser casino Seite gespielt und gleich gewonnen . Habe 25 Euro rein gesteckt und 170 gewonnen . So um mein Geld auszahlen zu lassen muss ich eine KYC Überprüfung machen und ich habe alle Unterlagen hochgeladen. Jetzt habe ich in jeder Weise ob es live Chat ist so wie Emails oder telefonisch versucht zu jemandem zu erreichen das die das bearbeiten . Leider nirgends eine Antwort bekommen . Ich möchte gerne das Geld haben was mir versprochen wird.
Привіт, скільки часу ви чекали на відповідь?
Hi, how long time have you been waiting for the answer so far?
Привіт, мій перший електронний лист надійшов 2 лютого, потім прийшла мікробна відповідь, а потім 3 лютого, знову жодної відповіді, і я не зв’язався ні з чатом, ні по телефону.
Hello, my first email went out on February 2nd, then came a germ answer, then on February 3rd, again, no answer so far, and I hadn't reached any live chat, nor by phone.
Hallo meine erste Email ging am 2.2 raus dann kam Keime Antwort dann am 3.2 auch noch einmal bis jetzt keine Antwort sowie live Chat hatte ich keinen erreicht und telefonisch auch nicht .
Надобраніч! Я надіслав запит на виведення коштів на Vulkan vegas, я провів перевірку KYC, надіслав усі свої документи, і коли я зайшов у свій обліковий запис, вони мене заблокували. Я не можу отримати доступ до нього взагалі. Я вже надіслав електронного листа. Що мені робити, щоб вирішити?
Good night! I requested the withdrawal on Vulkan vegas, I did the KYC verification, I sent all my docs and when I went to log into my account they blocked me. I can't access it at all. I already sent an email. What do I do to resolve?
Boa noite! Solicitei o saque no Vulkan vegas, fiz a verificação KYC, enviei todos os meus docs e quando fui entrar na minha conta eles me bloquearam. Não consigo acessar de jeito nenhum. Já enviei e-mail. Oq faço para resolver?
Привіт, мій перший електронний лист надійшов 2 лютого, потім прийшла мікробна відповідь, а потім 3 лютого, знову жодної відповіді, і я не зв’язався ні з чатом, ні по телефону.
Hello, my first email went out on February 2nd, then came a germ answer, then on February 3rd, again, no answer so far, and I hadn't reached any live chat, nor by phone.
Hallo meine erste Email ging am 2.2 raus dann kam Keime Antwort dann am 3.2 auch noch einmal bis jetzt keine Antwort sowie live Chat hatte ich keinen erreicht und telefonisch auch nicht .
Надобраніч! Я надіслав запит на виведення коштів на Vulkan vegas, я провів перевірку KYC, надіслав усі свої документи, і коли я зайшов у свій обліковий запис, вони мене заблокували. Я не можу отримати доступ до нього взагалі. Я вже надіслав електронного листа. Що мені робити, щоб вирішити?
Good night! I requested the withdrawal on Vulkan vegas, I did the KYC verification, I sent all my docs and when I went to log into my account they blocked me. I can't access it at all. I already sent an email. What do I do to resolve?
Boa noite! Solicitei o saque no Vulkan vegas, fiz a verificação KYC, enviei todos os meus docs e quando fui entrar na minha conta eles me bloquearam. Não consigo acessar de jeito nenhum. Já enviei e-mail. Oq faço para resolver?
Привіт, схоже, та сама проблема, про яку писав moxhamlaura34. Як я бачу, всі подібні випадки, про які повідомлялося , були закриті як вирішені . Я б дав цьому ще кілька днів, а потім розгляну подання скарги.
Hello, it seems like the same problem as moxhamlaura34 wrote about. As I can see all the similar cases had reported were closed as solved. I would give it a few more days and consider submitting the complaint afterward.
Привіт, я так і не отримав відповіді на свої електронні листи. Але я не отримую від них жодної реклами.
Hello, I never got a reply to my emails. But I don't get any advertising from them.
Guten Morgen ich habe nie eine Antwort bekommen auf meine Emails. Werbung bekomme ich von denen aber keine Antwort .
Привіт! Чи може хтось дати мені відгук із сайту pfv vulkan Vegas??! У мене виникли проблеми з отриманням зняття коштів
Hi! Can anyone give me the feedback from the vulkan Vegas site pfv??! I'm having problems receiving my withdrawals
Olá! Alguém me pode dar o feedback do site vulkan Vegas pfv ??! Estou a ter problemas em receber os meus saques
Здрастуйте,
Не соромтеся переглядати цю тему, а також інші теми, пов’язані з цим казино. Ви можете переглянути подані скарги тут .
Ви вже пройшли KYC, будь ласка?
Hello,
Feel free to browse this thread as well as other threads related to this casino. You can browse submitted complaints here.
Have you already passed KYC, please?
Я повинен погодитися з тим, що тут говорять інші люди. Мій рахунок було підтверджено в Vulcan, і я зняв 350 євро раніше. Минулими вихідними я отримав досить великий виграш у 2750 євро. Раптом вони хочуть отримати повну виписку з банку, мої квитанції про заробітну плату і, ймовірно, мою печінку та нирки до кінця. Найгірше те, що вони залишили мої зняття коштів на 5 днів, перш ніж відхилити їх і попросити ДОДАТКІ документи. Чесно кажучи, це казино жорстоке, а обслуговування клієнтів шокує. Я на 100% впевнений, що вони повернуться і кажуть, що хочуть більше, або те, що я їм надіслав, недостатньо добре. Я чесно впевнений, що вони роблять це навмисне, сподіваючись, що ви просто переживаєте стрес і втратите виграш назад. Яким чином гуру казино може оцінити цей кіп постачальника на 9,1, мені абсолютно незрозуміло. Я оновлю це, якщо коли-небудь отримаю гроші, в чому я сумніваюся.
ПРОСТО ЗРОБІТЬ СЕБЕ УСЛУГ І УНИКАЄТЬСЯ ЦЬОГО МІСЦЯ, ЯК ЧУМИ.
I have to agree with what other people are saying here. My account was verified with vulcan and I made a withdrawal of 350 euros previously. I then got a big enough win of 2750 euros last weekend. Suddenly, they want complete bank statements, my payslips and probably my liver and kidneys by the end. The worst part, they left my withdrawals sitting there for 5 days before rejecting them and requesting the EXTRA documents. Honestly, this casino is brutal and the customer service is shocking. Im 100% certain they will come back saying that they want more stuff or what I sent them is not good enough. I'm honestly sure they do this on purpose hoping you just get stressed and lose the winnings back. How casino guru can rate that kip of a provider at 9.1 is beyond me completely. Ill update this if I ever get paid, which I doubt.
JUST DO YOURSELF A FAVOUR AND AVOID THIS PLACE LIKE THE PLAGUE.
Привіт, дозвольте лише зазначити, що рейтинг казино складається з багатьох аспектів. Я перевірив скарги, подані проти Vulkan Vegas, щоб з’ясувати, що майже всі скарги щодо будь-якої затримки зняття коштів були подані нещодавно, і тому ще не закриті. Також хотів би зазначити, що більшість інших справ були закриті як вирішені, або гравці перестали відповідати. Процес оцінки, як і процес подання скарг, займає дуже багато часу, тому ми не можемо просто знизити рейтинг через збільшення кількості поданих скарг. Спочатку все потрібно уважно оглянути.
Hello, just allow me to mention, that the casino's rating consists of many aspects. I checked complaints submitted against Vulkan Vegas to find out, that almost all complaints regarding any withdrawal delay were submitted just recently and therefore are not closed yet. I would also like to mention, that most of the other cases were closed as solved, or players stopped responding. The evaluation process, as well as the complaint process, are both very time consuming, so we can't just drop the rating down because the amount of submitted complaints has increased. All need to be carefully examined first.
Привіт Радка. Це поганий день, коли вам доводиться скаржитися на те, що компанія робить правильні дії своїх клієнтів і забезпечує їм безперебійний досвід. У всякому разі, мій урок засвоєно про Vulcan Vegas. Отримайте мої гроші з їхнього закритого облікового запису та розмістіть повідомлення в моїй місцевій групі WhatsApp із азартними іграми, щоб люди трималися подалі. Легко.
Hi Radka. It's a bad day when you have to complain for a company to do the right thing by its customers and give them a seamless experience. Anyway, my lesson is learned about Vulcan vegas. Get my monet out of them close account and put message in my local gambling WhatsApp group to tell people stay away. Easy.
Чомусь я досі розумію, що в казино просять вішалку, підтвердження місця проживання та фотографію дебетової картки.
Я не все розумію. Це, наприклад, зображення рахунка за електроенергію, яке також є доказом житла. Колись у мене був старий планшет, на який я фотографував для таких речей.
Малюнок мав бути абсолютно ідеальним. Зображення не повинно бути розмитим, навіть якщо ви відокремили від нього інформацію про адресу. Крім того, найдивнішим було те, що, щоб запобігти розмиванню, коли я намагався ближче розглянути знімок, він був невірним, тому що всі кути А4 мали бути видимими. Це вже було якось підозріло.
Казино загалом вимагають від гравця величезної довіри та впевненості, хоча самі вони часто є всім іншим.
Somehow I still understand that the casinos are asking for a hanger, proof of where to live, and a picture of a debit card.
I do not understand everything. These things include, for example, a picture of an electricity bill, which is also proof of housing. I once had an older tablet with which I took pictures for this kind of thing.
The picture had to be absolutely perfect. The image should not be blurry, even if you have separated the address information from it. Also, the weirdest thing was that just to prevent blur, when I tried to take a closer look at the shot, it wasn’t valid because all the corners of the A4 had to be visible. This was already somehow suspicious.
Casinos in general require tremendous trust and confidence from the player, although they themselves are often everything else.
Jotenkin vielä ymmärrän, että kasinot kyselee henkkaria, todistetta asumispaikasta sekä kuvaa pankkikortista.
Ihan kaikkea en kyllä ymmärrä. Näitä asioita ovat esimerkiksi kuva sähkölaskusta, mikä on samalla todiste asumisesta. Minulla oli joskus vanhempi tabletti, jolla otin kuvia tällaista varten.
Kuva piti olla aivan täydellinen. Kuva ei saanut olla sumea, vaikka siitä olisikin erottanut osoitetiedot. Lisäksi oudointa oli, että juuri sumeuden estämiseksi kun yritin ottaa kuvaa laskusta lähempää, se ei kelvannut, koska kaikki A4 kulmat piti näkyä. Tämä oli jo jollain tavalla epäilyttävää.
Kasinot yleensäkin vaativat suunnatonta luottamusta ja varmuutta pelaajalta, vaikka itse ovat monesti kaikkea muuta.
Привіт, я розумію вашу думку. Просто майте на увазі, що казино має бути впевненим, що зображення, pdf чи будь-що інше не повинні бути змінені жодним чином. Усі документи повинні бути автентичними - або просто PrintScreen. Обслуговуванню клієнтів може бути досить важко переконатися, що документ справді в порядку.
Hello, I can understand your point. Just keep in mind that the casino needs to be sure, that image, pdf, or anything else must not be adjusted in any manner. All documents must be authentic - or just a pure PrintScreen. It can be pretty hard for customer service to be sure the document is really ok.
Здрастуйте,
Мене довгий час вражала некоректна інформація в повідомленнях Viber від Vulkanvegas, але останні два рази я робив скріншоти і пишу про це.
Практично завжди, коли я отримую бонусний код у вайбері, мінімальний депозит становить 11 євро, а коли я вводжу код, то виявляється, що мінімальний депозит для отримання бонусу має бути 12, 13, 14 або 15 євро.
Проблема не в 1, 2, 3 чи 4 євро, але інформація, яку вони надсилають, невірна.
Hello,
For a long time I have been impressed by incorrect information in the viber messages from Vulkanvegas, but the last two times I took screenshots and I am writing about it.
Almost always, when I receive a bonus code in viber, the minimum deposit is 11 euros, and when I enter the code, it turns out that the minimum deposit to receive the bonus must be 12, 13, 14 or 15 euros.
The problem is not in 1, 2, 3 or 4 euros, but the information they send is incorrect.
Привіт і дякуємо, що поділилися з нашою спільнотою. Мені спадає на думку, чи змінюється мінімальний депозит від рахунку до рахунку, чи вони просто ще не з’ясували, що з пропозиціями Vibe щось не так.
Що сказав живий чат?
Hello and thank you for sharing with our community. It comes to my mind whether the minimal deposit varies from account to account or whether they just have not found out that something is wrong with the vibe offers yet.
What did the live chat say?
Я їм не писав, бо це нікчемні речі.
Я поділився тут, просто інформативно.
I did not write to them because these are insignificant things.
I shared here, just informative.
Привіт, якщо я правильно розумію, вони надсилають вам повідомлення на Viber, що вам потрібно внести депозит, скажімо, 11, але коли ви заходите на сторінку акції, ви розумієте, що вам потрібно внести більше, щоб отримати бонус?
Hi, if I understand it correctly, they send you a message on Viber that says you need to deposit let's say 11, but when you go to the promo page, you realise that you need to deposit more in order to get the bonus?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.