Привіт!
Не знаю, як це сформулювати, але чим довше це займає, тим важче стороні, яка не бере участь, зробити правильний припущення.
Думаю, ви не очікували такої відповіді, а скоріше гарної відповіді, але, не знаючи подробиць і не будучи частиною команди казино, це було б лише здогадкою.
Але будьте впевнені, скарга скоро виконає свою мету. Дайте команді час для подальшого вивчення справи та запросіть представника казино взяти участь у розгляді скарги. Це, безсумнівно, піде на користь.
Hi!
Not sure how to put this, but the longer it takes, the harder it is for a non-participating party to make a good guess.
I imagine you did not expect such a response but rather a good answer, yet without knowing details and not being part of the casino crew, that would be just guessing.
But rest assured, the complaint is about to serve its purpose. Give the team time to investigate the matter further and extend an invitation to the casino representative to participate in the complaint. That will undoubtedly be beneficial.
не знаю, чому цей сайт продовжує оцінювати Vulkan так само високо, як вони.
це поганий сайт для гри. З багатьох причин.
будь ласка, не грайте на цьому сайті. Лише подивіться на величезну кількість скарг, які Vulkan має через casinoguru, майже 1400. Порівняйте це з іншими сайтами, мені наплювати на те, що говорять працівники Casino Guru, цей сайт НЕ дружній до гравців. Жахлива політика виведення; ПОВІЛЬНО, схвалені лише невеликі суми. НЕ ГРАЙТЕ ТУТ. Є багато кращих ліцензій CUR, ніж ця.
рейтинг 9,8 НЕ виправданий ні в якому разі
dont Know why this site continues to rate Vulkan as high as they do.
it is not a good site to play on. For numerous reasons.
please do not play on this site. Just look at the sheer amount of complaints Vulkan has thru casinoguru, almost 1400. Compare that to other sites, I don’t give a damn what anyone employed by Casino Guru says, this site is NOT player friendly. Terrible withdrawal policies;SLOW AS HELL, small amounts only approved. DO NOT PLAY HERE. There is many better CUR license choices than this BY FAR.
a rating of 9.8 is NOT justified in anyway
Я знаю, що ви не зацікавлені в нашій відповіді, але таку тему потрібно розглянути:
Проблема полягає в тому, що ми не включаємо швидкість процесу вилучення в Індекс безпеки . Це просто говорить про те, що казино заслуговує довіри, оскільки воно виплачує виграші, хоча значення не говорить про те, як швидко ви отримаєте гроші.
Ми не можемо це виміряти; це єдина причина. Для цього знадобиться спеціальний код для кожної комбінації країни, способу оплати, громадянства, заходів KYC тощо.
Таким чином, щоб поповнити інформацію, яка не входить до Індексу безпеки, ми надаємо відгуки користувачів . Як ви бачите, рейтинг "погано" 👈 переважно через повільний, складний KYC або вилучення коштів.
Якщо ви переглянете розділ скарг , ви побачите, що багато скарг, поданих досі, стосувалися угоди. З іншого боку, лише одна справа з понад восьмисот так і не була розкрита.
Я чудово розумію, що гравці, які не знайомі з нашими інструкціями чи процесами, продовжують говорити, який індекс безпеки є неадекватним або що нам слід зробити краще. Йдеться про пошук балансу між тим, що ми можемо виміряти, та аспектами, які можна знайти на сайті. На жаль, деякі гравці бачать лише одне число.
Індекс безпеки + відгуки користувачів + скарги + форум = повна картинка
Сподіваюся, це допоможе іншим зрозуміти складність цього сайту.
I know you are not interested in any response from us, but such a topic needs to be addressed:
The problem lies in the fact that we do not include withdrawal process speed in the Safety Index. It just says that the casino is trustworthy because it pays out the winnings, though the value does not say how quickly you will get the money.
We can't measure it; that's the only reason. That would require a special code for each combination of country, payment option, nationality, KYC measures, and so on.
Thus, to fill up information not included in the Safety Index, we provide user feedback. As you may see, the rating says "bad" 👈 mostly due to a slow, complicated KYC or withdrawals.
If you browse the complaint section, you will see that many complaints submitted so far were about the dealy. On the other hand, only one case out of more than eight hundred has never been solved.
I perfectly understand that players not familiar with our guides or processes keep saying which Safety Index is not adequate or what we should do better. It's about finding a balance between things we can measure and aspects found across the site. Sadly, some players simply see just one number.
Safety Index + user reviews + complaints + forum = full scaled picture
I hope it helps others understand the complexity of this site.
Привіт, у понеділок я вніс 20 євро в казино vulkan vegas. Отримав 3000є і віддав на оплату. Вчора вони надіслали мені електронний лист, щоб надіслати документи, я їх надіслав, а сьогодні вони знову попросили фото картки, через 2 години я хотів увійти в казино, і вони заблокували мій акаунт. Я написав їм, і вони сказали, що заблокували мене, тому що у мене є кілька відкритих рахунків, і якщо я захочу, вони мене розблокують, але грошей я не отримаю.
Hello, on Monday I deposited 20e at vulkan vegas casino. I received 3000e and gave it for payment. Yesterday they sent me an email to send the documents, I sent them and today they again asked for a picture of the card, after 2 hours I wanted to enter the casino and they blocked my account. I wrote to them and they said that they blocked me because I have several open accounts and that if I want they will unblock me but that I won't get the money.
Zdravo,u ponedeljak sam polozila 20e na vulkan vegas casino. Dobila sam 3000e i dala na isplatu. Juce su mi poslali mail da posaljem dokumente,ja poslala i danas opet su trazili sliku od kartice,nakon 2 sata htjela sam da uđem u casino i blokirali mi racun. Pisala sam jim i rekli da su me blokirali zato sto imak vise otvorenih racuna i ako hocu da ce me odblokirati ali da novac ne dobijem.
Чи можу я запитати, чи відомо вам про відкриття кількох рахунків у цьому казино?
Насправді це заборонено в більшості онлайн-казино, і ми вважаємо, що кожне казино має блокувати його щоразу, коли гравець намагається відкрити інші облікові записи з однаковими обліковими даними.
Будь ласка, надайте нам більше інформації, і, сподіваюся, ми зможемо вирішити цю проблему разом.
May I ask if you are aware of opening multiple accounts at this casino?
It is actually not allowed in most online casinos, and we believe that every casino should block it whenever a player tries to open more accounts with the same credentials.
Please provide us with more information, and hopefully we can resolve this issue together.
Привіт! Казино, яке ви опублікували, закрито та не працює. Це була копія оригінального казино, про що також було написано в огляді. Ви це бачили? Здається, це казино в ланцюжку, в якому ви дописуєте, добре.
Але чому ви питаєте?
Hello, the casino you posted is now closed and not working. It was a copy of the original casino that was also written in the review. Did you see it? This casino in the thread you are posting to looks like it is fine.
But why do you ask ?
Термін дії моєї старої кредитної картки закінчився, і в додаток vulkan vegas я вставив нову картку, і після всіх процедур, які вони змусили мене зробити, вже двічі, наприклад фотографії з документами та новою карткою, вони все ще не завантажили гроші, вони відмовляються вилучити.
My old credit card expired and on the vulkan vegas app I put the new card and after all the procedures they made me do, twice already, such as photos with documents and new card, they still haven't loaded the money, they refuse to withdraw.
La mia vecchia carta di credito è scaduta e sull'app vulkan vegas ho messo la nuova carta è dopo tutte le procedure che mi hanno fatto fare, per due volte già, del tipo foto con documenti e carta nuova, non mi hanno ancora caricato i soldi, mi rifiutano il prelievo.
Чи схвалило казино всі надіслані вами документи? Якщо можна запитати, коли саме ви почали цей процес перевірки?
Наша група розгляду скарг із задоволенням розгляне це питання. Щоразу, коли мине 14-денний термін, вони зможуть втрутитися та побачити, що можна зробити.
Тому, будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких новин.
Did the casino approve all the documents you sent? When exactly did you start this verification process, if I may ask?
Our complaint team would gladly look into this issue. Whenever the 14-day time frame passes, they will be able to intervene and see what can be done.
So, please keep us informed about any news.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.