ГоловнаФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 23)

3 р. тому від Jonas23111
|
110 566 переглядів 470 відповідей |
|
1...22 23 24
6 міс. тому

Я поклав 20 євро на свій обліковий запис vulkan-vegas, я грав, я виграв, я зробив запит на зняття коштів, і вони його відхилили, попросивши на початку документ, що засвідчує особу, вони попросили мене зробити селфі з посвідченням особи та селфі з кредитна картка. потім вони попросили у мене трудовий договір... мені більше, ніж казино, це здається Digos поліцейської дільниці, мені здається, що вони хочуть знайти хитрість, щоб відмовити йому. Перевірте... Я вже звернувся до державного монопольного агентства, щоб отримати підтримку... мій реальний баланс має бути надісланий мені банківським переказом, як це роблять інші платформи, bet365 і PokerStars займають максимум півгодини, щоб перевірити лише особу картку Вони не просять селфі чи щось інше...

Побачимо як вийде..

Автоматичний переклад.
benmoumenbadr88
6 міс. тому

Весь процес, який ви тут описали, є звичайним KYC у багатьох онлайн-казино. Ми завжди рекомендуємо гравцям повністю співпрацювати з казино, оскільки це єдиний спосіб успішно вивести свої гроші.

Будь ласка, повідомте нам про результат, ми обов’язково чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, хтось може сказати мені, скільки часу може знадобитися для виведення 50 євро? Зараз 14 днів процесу, БЕЗУМНІ!!!

Автоматичний переклад.
Cyntia190390
6 міс. тому

Привіт!

Не знаю, як це сформулювати, але чим довше це займає, тим важче стороні, яка не бере участь, зробити правильний припущення.

Думаю, ви не очікували такої відповіді, а скоріше гарної відповіді, але, не знаючи подробиць і не будучи частиною команди казино, це було б лише здогадкою.

Але будьте впевнені, скарга скоро виконає свою мету. Дайте команді час для подальшого вивчення справи та запросіть представника казино взяти участь у розгляді скарги. Це, безсумнівно, піде на користь.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

не знаю, чому цей сайт продовжує оцінювати Vulkan так само високо, як вони.


це поганий сайт для гри. З багатьох причин.


будь ласка, не грайте на цьому сайті. Лише подивіться на величезну кількість скарг, які Vulkan має через casinoguru, майже 1400. Порівняйте це з іншими сайтами, мені наплювати на те, що говорять працівники Casino Guru, цей сайт НЕ дружній до гравців. Жахлива політика виведення; ПОВІЛЬНО, схвалені лише невеликі суми. НЕ ГРАЙТЕ ТУТ. Є багато кращих ліцензій CUR, ніж ця.


рейтинг 9,8 НЕ виправданий ні в якому разі

Автоматичний переклад.
Ggpokerben
4 міс. тому

Я знаю, що ви не зацікавлені в нашій відповіді, але таку тему потрібно розглянути:

Проблема полягає в тому, що ми не включаємо швидкість процесу вилучення в Індекс безпеки . Це просто говорить про те, що казино заслуговує довіри, оскільки воно виплачує виграші, хоча значення не говорить про те, як швидко ви отримаєте гроші.

Ми не можемо це виміряти; це єдина причина. Для цього знадобиться спеціальний код для кожної комбінації країни, способу оплати, громадянства, заходів KYC тощо.

Таким чином, щоб поповнити інформацію, яка не входить до Індексу безпеки, ми надаємо відгуки користувачів . Як ви бачите, рейтинг "погано" 👈 переважно через повільний, складний KYC або вилучення коштів.

Якщо ви переглянете розділ скарг , ви побачите, що багато скарг, поданих досі, стосувалися угоди. З іншого боку, лише одна справа з понад восьмисот так і не була розкрита.

Я чудово розумію, що гравці, які не знайомі з нашими інструкціями чи процесами, продовжують говорити, який індекс безпеки є неадекватним або що нам слід зробити краще. Йдеться про пошук балансу між тим, що ми можемо виміряти, та аспектами, які можна знайти на сайті. На жаль, деякі гравці бачать лише одне число.

Індекс безпеки + відгуки користувачів + скарги + форум = повна картинка

Сподіваюся, це допоможе іншим зрозуміти складність цього сайту.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

це казино не в чорному списку???

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, у понеділок я вніс 20 євро в казино vulkan vegas. Отримав 3000є і віддав на оплату. Вчора вони надіслали мені електронний лист, щоб надіслати документи, я їх надіслав, а сьогодні вони знову попросили фото картки, через 2 години я хотів увійти в казино, і вони заблокували мій акаунт. Я написав їм, і вони сказали, що заблокували мене, тому що у мене є кілька відкритих рахунків, і якщо я захочу, вони мене розблокують, але грошей я не отримаю.

Автоматичний переклад.
sabinakadic123
4 міс. тому

Чи можу я запитати, чи відомо вам про відкриття кількох рахунків у цьому казино?

Насправді це заборонено в більшості онлайн-казино, і ми вважаємо, що кожне казино має блокувати його щоразу, коли гравець намагається відкрити інші облікові записи з однаковими обліковими даними.

Будь ласка, надайте нам більше інформації, і, сподіваюся, ми зможемо вирішити цю проблему разом.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

це казино не в чорному списку???

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Казино, яке ви опублікували, закрито та не працює. Це була копія оригінального казино, про що також було написано в огляді. Ви це бачили? Здається, це казино в ланцюжку, в якому ви дописуєте, добре.

Але чому ви питаєте?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Термін дії моєї старої кредитної картки закінчився, і в додаток vulkan vegas я вставив нову картку, і після всіх процедур, які вони змусили мене зробити, вже двічі, наприклад фотографії з документами та новою карткою, вони все ще не завантажили гроші, вони відмовляються вилучити.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
capriglionemarzia9
4 міс. тому

Чи схвалило казино всі надіслані вами документи? Якщо можна запитати, коли саме ви почали цей процес перевірки?

Наша група розгляду скарг із задоволенням розгляне це питання. Щоразу, коли мине 14-денний термін, вони зможуть втрутитися та побачити, що можна зробити.

Тому, будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я чекав на зняття близько 200 євро, майже за 48 годин, указаних у їхніх Умовах. Я намагаюся зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, але отримую ту саму кульгаву відповідь щодо деяких «технічних проблем». Ніхто нічого не може відповісти, підтримки по телефону немає. KYC також дуже повільний. Я б взагалі не рекомендував це казино.

Автоматичний переклад.
paalbjay
1 місяць тому

Я не довіряю цьому казино. Завжди були проблеми. Це дуже погано оцінюється тут, у Бразилії.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я чекав на зняття близько 200 євро, майже за 48 годин, указаних у їхніх Умовах. Я намагаюся зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, але отримую ту саму кульгаву відповідь щодо деяких «технічних проблем». Ніхто нічого не може відповісти, підтримки по телефону немає. KYC також дуже повільний. Я б взагалі не рекомендував це казино.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Отже, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено, і який спосіб оплати ви використовували, якщо можна запитати?

Мені насправді цікаво, у чому може бути технічна проблема. Іноді це спричинено великою кількістю вилучень, тому, можливо, це теж так.

Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Проблему вирішено, дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго ранку, я зняв кошти, але вони ще не зараховані, чи все в порядку?

Автоматичний переклад.
capriglionemarzia9
1 місяць тому

Привіт!

Здається, питання про відкликання не повністю вирішено. Не кожне вилучення відбувається миттєво. Я пропоную дати цьому кілька робочих днів, а потім проконсультуватися зі службою підтримки казино. Який варіант оплати ви все-таки обрали?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт!

Я зовсім розгубився. Я зробив Vulkan Vegas kyc. Коли я хотів перевести свій виграш на свій рахунок, мене змусили надіслати всілякі додаткові документи. Ось сьогодні пішов перевірити, де далеко, мене заблокували. як це? Я не можу зараз отримати свій виграш? Як вони це роблять? без жодного сповіщення!

Автоматичний переклад.
Unhappy
3 тиж. тому

Привіт, коли казино попросило у вас додаткові документи і як довго вся ця ситуація триває? Я б сказав, що це може бути пов’язано з тим, що поки перевіряють документи, ваш обліковий запис поки що заблокований, а коли все буде добре, його можуть розблокувати. Але це те, що я думаю, і це не повинно бути так, і казино має завжди попереджати гравця, коли щось подібне станеться, щоб вони мали принаймні якусь інформацію.

Тож дайте мені знати, і якщо нічого не станеться протягом наступних кількох днів, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1...22 23 24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого