ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 22)

3 р. тому від Jonas23111
|
99226 переглядів 457 відповідей |
|
1...21 22 23
Додати публікацію
SCATT3R
11 міс. тому

Гей, я думаю, ти, ймовірно, не повернешся в цьому випадку, навіть якщо вони знову запропонують щось подібне, чи не так?

Якщо ви відчуваєте, що щось не так, я вважаю, що краще не грати тут і залишитися в казино, де ви можете зробити краще.

Крім того, ставки, про які ви згадуєте, досить високі, тому я не впевнений, чи варто взагалі брати такий бонус. Що ти думаєш ? 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чекали 2 тижні на виплату менше 100 євро

Може, банкрут?

Автоматичний переклад.
bigbear3
11 міс. тому

Навряд чи банкрут, це одна з найбільших груп. Може кадрів не вистачає? На жаль, це досить поширене явище сьогодні, коли Різдво не за горами.

Гадаю, ваш KYC був успішним, чи не так? Можливо, подання ще однієї скарги варте того часу.

Бажаєте спробувати?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Не дуже хороший сайт для гри.


божевільно затримує зняття, а також має несправедливі умови щодо зняття на основі внесеної суми. Також повільне вилучення.


чому цей сайт отримав оцінку 9,8


я виграв $7500 на цьому сайті 23 грудня. Наразі мені заплатили лише $2500. Інші 2 зняття все ще очікують. Я маю отримати ще 2500 доларів до 23 січня. Так, чи це написано в їхніх умовах щодо зняття коштів. АЛЕ чи справедливо це по відношенню до гравця? Абсолютно не. Багато сайтів мають більш справедливу та своєчасну політику виведення коштів.


Вибачте, такі терміни на 100% не виправдовують оцінку 9,8.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Ggpokerben
10 міс. тому

Привіт і дякую, що поділилися.

Чесно кажучи, нам часто доводиться пояснювати, що швидкість вилучення не є частиною індексу безпеки. А коли справа доходить до правил, покарання відбувається за несправедливі правила, які потенційно можуть бути використані проти гравців.

Ми також рекомендуємо перевіряти ліміти зняття безпосередньо під час реєстрації, оскільки вони можуть сильно відрізнятися залежно від багатьох факторів.

Але я згоден, що обмеження знімного балансу сумою раніше внесених депозитів звучить неправильно. На жаль, це стає дуже популярним, якщо ви запитаєте мене.

Чи не могли б ви надіслати принтскрін із відображенням цього правила?


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

8.17. У випадках, коли сума вашого запиту (-ів) на зняття коштів, включаючи баланс поточного рахунку та зняття протягом усього періоду, принаймні в 20 разів перевищує загальну суму ваших депозитів, ви можете бути обмежені до 5000 євро (або еквівалент у вашій валюті) на вилучення протягом 30 днів. Зверніть увагу, що час отримання грошей може відрізнятися залежно від способу оплати. Більшість постачальників платіжних послуг, особливо банки, не обробляють платежі у вихідні та святкові дні.


-----


Щось подібне не є несправедливим щодо гравця? Як гравець, який грав на багатьох сайтах, це однозначно несправедливо.

Автоматичний переклад.
Ggpokerben
9 міс. тому

Так, я думаю, що це не найсправедливіший спосіб щодо гравців, тому дякую, що поділилися цією інформацією.

Однак, оскільки кожен гравець погоджується з цими Умовами під час реєстрації, на жаль, це так, і казино може застосовувати його.

У будь-якому разі, щодо вашого наступного зняття коштів, чи не могли б ви повідомити мене, коли отримаєте його? Ви написали, що це має бути сьогодні, тому мені дуже цікаво, чи це буде.

Я чекатиму

Автоматичний переклад.
Fab1985
9 міс. тому

Привіт. Шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді, і я можу запевнити вас, що вони, як завжди, зроблять усе можливе, щоб допомогти вам пройти через це. Наразі нема чого робити, і, на мій погляд, найкраще — це повністю співпрацювати з казино та нашою групою розгляду скарг. Індекс безпеки казино не був би таким високим, якби вони не співпрацювали з нами, тому, я вважаю, це принаймні одна позитивна річ.

Тож давайте дамо трохи часу зараз і, звісно, тримаємо нас у курсі 🙏.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт! Проблемний депозит від Vulcan Vegas майже 6 днів ще не списано з мого рахунку 33 євро. У цей час я використовую Gcash для надходження готівки, я завжди підключаюся до CSR для подальшої перевірки мого депозиту, але досі не завершено, але я успішно списав суму з мого Gcash рахунок, я надаю їм усі знімки екрана для мого успішного депозиту. Ви можете допомогти? Дякую


Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
mjbayog041
8 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас є проблема з депозитом на ваш рахунок гравця в казино. Крім того, гроші залишили гаманець Gcash, але все ще не з’являються в казино. Чи намагалися ви запитати в казино, в чому може бути проблема, і показати їм, що гроші успішно знято з вашого Gcash, і чи є у них якісь труднощі? Чи відреагувало казино на вашу ситуацію?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Добрый день!

Скажите пожалуйста кто что знает про это казино.Как там в выплатами и т.д.

Спасибо.

zlojdux
8 міс. тому

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке ви говорите, і ви можете прочитати досвід гравців тут. Крім того, якщо ви зацікавлені, ви можете переглянути відгуки та скарги користувачів, які відображають інші реальні ситуації.

У будь-якому випадку, чому ви питаєте? Чи хотіли б ви пограти тут і дізнатися деяку інформацію заздалегідь, або у вас є якісь неприємні зустрічі?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Спасибо что ответили.Я давно там играю,есть как и хорошое и плохое.

zlojdux
8 міс. тому

Я бачив вашу скаргу тут, разом із нашою командою, тому можу зрозуміти, що ви маєте на увазі під словом "погано". Коли насправді було ваше останнє успішне зняття коштів у цьому казино? Просто цікаво, що може спричинити затримку цього разу? Ймовірно, це пов’язано з деякими додатковими перевірками, які казино має зробити, просто припускаю. 🤷‍♀️ У будь-якому випадку, будь ласка, тримайте нас в курсі прогресу, я хочу знати результат.🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ніколи не грайте тут, гравці, і ніколи не давайте гуру КАЗИНО цього КРИВАВОГО КАЗИНО ВИСОКИХ БАЛІВ, ВОНИ НЕ ДАВАЛИ ЗНЯТТЯ ТА ГАЙНО СВОЄЇ ПЕРЕВІРКИ ХЛОПЦІ НЕ ГРАЙТЕ У VULKAN VEGAS, ЯКЩО ВИ ЛЮБИТЕ СВОЇ ЦІННІ ГРОШІ, ЦЕ ІНШЕ шахрайство КАЗИНО, ЧОМУ ГУРУ КАЗИНО РЕКОМЕНДУЄ Я НЕ РОЗУМІЮ, І ЦЕ МОЄ ОСОБИСТИЙ ДОСВІД Я ВИГРАВ 60 КІС. І ПОДАВ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ ЛИШЕ 15 КІС, АЛЕ ВОНИ ВІДМОВЛЯЮТЬ НЕ 1 РАЗ, А 5 РАЗІВ. Я ЧЕКАЮ ПРИМЕНШЕ 5 ДНІВ ПІСЛЯ КОЖНОГО ДОКУМЕНТА.. І СЬОГОДНІ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС ЩЕ НЕ ПІДТВЕРДЖЕНИЙ, І НАРЕШТІ Я ВТРАЧАЮ ВСІ ЗАРОБЛЕНІ ГРОШІ .. ЯКЩО ВИ ЗДАВАЄТЕ ДЕПОЗИТ, НЕМАЄ ПРОБЛЕМИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ АБО НЕ ПОТРІБЕН БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ... Я БАЧИВ ТІЛЬКИ ЦЕ КАЗИНО, ЯКЕ НЕ ДАВАЛО ГРОШІ, ІНШЕ КАЗИНО ДАВАЛО ЇХ БЕЗ ЖОДНОЇ СТРУГОЇ ПЕРЕВІРКИ, АБО ЯКЩО ВИ ВИГРАЛИ НЕВЕЛИКУ СУМУ, ВОНИ НЕ ПРОСИЛИ НІЯКОЇ ПЕРЕВІРКИ, АЛЕ ЦЕЙ КРИВАВИЙ ВУЛКАН ЦЕ ШАХРАЙСЬКЕ КАЗИНО, ТОМУ ЗНАЄМО.....

Автоматичний переклад.
veermj1212
7 міс. тому

Привіт!

Мені дуже прикро бачити, що ви втратили гроші. Зазвичай я пропоную подати скаргу або спробую з’ясувати, що пішло не так під час перевірки, але я не впевнений, що вас цікавлять додаткові запитання.

У будь-якому випадку я спробую:

Будь ласка, який документ ви вже надали? У вас є підказки щодо того, чому з ними може бути не так?

Я все ще вважаю, що проходження перевірки є вирішальним, тому я хотів би зрозуміти проблему. Чи можете ви допомогти мені з цим, надавши більше деталей?


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Я надаю ідентифікаційну картку, виписку з банківського рахунку, мій рахунок UPU (ЯКИЙ Я ВИКОРИСТОВУЮ ДЛЯ ДОДАВАННЯ ГРОШЕЙ), моє інше національне посвідчення особи ТАКОЖ,

Але зараз я ніколи не граю в казино VULKAN

Найгірше казино, яке я бачив за останні 6 років


Автоматичний переклад.
veermj1212
7 міс. тому

Отже, ви насправді ніколи не дізналися, що не так з документами, чи не так? Можливо, це допоможе вам знати наступного разу, чого уникати, чи робити краще, чи правильно.🤷‍♀️ Неважливо, це, звичайно, залежить лише від вас, вибирати, де ви будете грати чи ні. Сподіваюся, наступного разу вам пощастить більше.🤞🍀

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони блокують обліковий запис без будь-якої мети, якщо ви виграєте занадто багато, на льоду, Vulkan і verde.

Плюс вони дозволяють знімати гроші...

вони блокують облікові записи, посилаючись на правила:

13.5 Компанія може скасувати ваш обліковий запис, включаючи ваше ім’я користувача та пароль, негайно та без попередження:


13.5.1. якщо з будь-якої причини ми вирішимо припинити надання Послуг загалом чи конкретно вам;

Автоматичний переклад.
marcinchojnacki667
7 міс. тому

Чи можу я запитати вас, чи ви говорите тут про власний досвід? Можливо, у вас є якісь докази цього? Мені не подобаються такі звинувачення, якщо насправді немає доказів.

Автоматичний переклад.
1...21 22 23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого