ГоловнаФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

 від Jonas23111
|
127 700 переглядів 474 відповідей |
|
1...17 18 19...24

Хороший день,

Я запитав у чаті, чи можна видалити мій обліковий запис.

Я ще не отримав виплату, тому я повинен був перевірити себе.

Я просто не хочу більше грати і більше не маю з цим нічого спільного.

Але я не бачу надсилання туди всіх документів лише для того, щоб мене видалили.

Особисто для мене немає сенсу, чому це неможливо.

Немає незавершених вилучень і балансу.

Я теж не хочу відкривати там другий рахунок.

LG.

Автоматичний переклад.
SinSin

Привіт ще раз і дякую за додаткову інформацію.

Однак важливо знати, згадували ви про проблему азартних ігор чи ні. Якщо ви це зробили, ваш обліковий запис слід закрити якомога швидше, навіть лише тимчасово, а потім можна буде виконати перевірку.

Різниця очевидна?

Крім того, казино робить це як запобіжний захід. Кожен гравець може змінити свою думку пізніше, тому казино хоче бути готовим, я б сказав.

Однак я розумію, що ви сприймаєте це як ускладнення. Тепер мені спадає на думку, ти перевірив правила? Що там сказано про закриття та рахунок?

Автоматичний переклад.

РУКИ ГЕТЬ !!!!

Я вклав сюди багато грошей, перевірка рахунку, щоб мати можливість здійснювати платежі (якщо ви повинні виграти), не працює, чогось завжди не вистачає незабаром після того, як я завантажив свою кредитну картку для підтвердження, у Швейцарії було зібрано понад 1000 євро. .. негайні перекази не бронюються, незважаючи на отримання, ваші гроші обробляються тут ... Я вже подав скаргу про шахрайство, і це казино було згадано по імені ... будь ласка, просто подивіться на інших сайтах ..!!!!

Автоматичний переклад.
bella16361

У мене був майже такий же досвід тут

Автоматичний переклад.

Привіт,


можливо, у когось ще є проблема, що ви більше не можете використовувати бонусні коди на vulkanvegas.com.


Підтримка з боку якого насправді не допомога.


З повагою

Змінено
Автоматичний переклад.
bigbear3

Привіт.

Ви маєте на увазі, що технічно не можете вставити/використовувати коди, чи саме казино позбавило вас бонусів?

Автоматичний переклад.

Привіт,


На жаль, ніхто у vulkan не хоче мені цього сказати


З повагою

Автоматичний переклад.
bigbear3

Це дивно. Отже, що вони вам сказали, коли ви їх про це запитали? Оскільки вони не сказали, що вам заборонено користуватися їхніми бонусами, я б розглядав це як технічну проблему та попросив їх про допомогу.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я постійно отримую наступну відповідь


Доступність бонусу(ів) на Веб-сайті для конкретного гравця залежить виключно від його наявності в профілі гравця. Якщо один з бонусів не призначений для гравця, то цей бонус не буде відображатися серед доступних в профілі бонусів. Дякуємо, що звернулися до нас.


Технічні проблеми можна виключити, тому що я перевірив це з колегою, і це спрацювало.


Служба підтримки не хоче або не може дати мені точну відповідь.

Змінено
Автоматичний переклад.
bigbear3

Вибачте - я пропустив вашу відповідь. про що ти питаєш 🙂

Я б сказав, що ви повинні брати лише бонуси, доступні у вашому профілі з певних технічних причин.

Автоматичний переклад.

Мені цікаво, що це буде.

Щойно повернули кредит із бонусу, і раптом кредит зник після обертання.

Автоматичний переклад.
bigbear3

Я все ще не розумію суті.

Не могли б ви пояснити та поставити пряме запитання? Це має допомогти 🙂

Автоматичний переклад.

привіт, у мене проблема, мій обліковий запис заблоковано на підставі того, що я був підключений у Німеччині, але я не маю зв’язку з Німеччиною, я живу в Австрії, я зв’язався з оператором казино vulkan, і мені сказали, що так, я це підтверджую Я живу в Німеччині.. хоча я кілька разів повторював, що я не живу в Німеччині і що я можу довести, що я живу в Австрії...

Автоматичний переклад.
dianaboligrad875

Привіт.

Що ж, я думаю, що найпростіший спосіб - це представити докази в казино. Ви пробували це?

Будь ласка, які докази ви спробували і яку відповідь отримали?

Автоматичний переклад.

Привіт,


Вулкан зараз дуже дивний. Ви заблокували мене за кожен наявний бонусний код.

І зрештою, бонусні гроші також розкрадаються через збої в роботі домашньої сторінки. (Однак поки що всі погашені)


З повагою

Автоматичний переклад.
bigbear3

Радий почути, що веб-сайт знову працює.

А як щодо бонусних кодів? Чи доступні вони вам?

Автоматичний переклад.

На жаль, немає

Автоматичний переклад.
bigbear3

Ви збираєтеся спробувати щастя з бонусами в іншому місці?

Я відчуваю, що ти справді сумуєш за ними.

Автоматичний переклад.

Привіт, мій акаунт заблокували, тому що я нібито грав з Росії. Граючи протягом 3 років, ви виграли більшу суму, а тепер це... хтось може допомогти?

Автоматичний переклад.

Будь ласка, допоможіть Vulkan Vegas не виплачує виграші. Рахунок призупинено..

Автоматичний переклад.
1...17 18 19...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого