ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

3 р. тому від Jonas23111
|
97859 переглядів 457 відповідей |
|
1...17 18 19...23
Додати публікацію
1 рік тому

Хороший день,

Я запитав у чаті, чи можна видалити мій обліковий запис.

Я ще не отримав виплату, тому я повинен був перевірити себе.

Я просто не хочу більше грати і більше не маю з цим нічого спільного.

Але я не бачу надсилання туди всіх документів лише для того, щоб мене видалили.

Особисто для мене немає сенсу, чому це неможливо.

Немає незавершених вилучень і балансу.

Я теж не хочу відкривати там другий рахунок.

LG.

Автоматичний переклад.
SinSin
1 рік тому

Привіт ще раз і дякую за додаткову інформацію.

Однак важливо знати, згадували ви про проблему азартних ігор чи ні. Якщо ви це зробили, ваш обліковий запис слід закрити якомога швидше, навіть лише тимчасово, а потім можна буде виконати перевірку.

Різниця очевидна?

Крім того, казино робить це як запобіжний захід. Кожен гравець може змінити свою думку пізніше, тому казино хоче бути готовим, я б сказав.

Однак я розумію, що ви сприймаєте це як ускладнення. Тепер мені спадає на думку, ти перевірив правила? Що там сказано про закриття та рахунок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

РУКИ ГЕТЬ !!!!

Я вклав сюди багато грошей, перевірка рахунку, щоб мати можливість здійснювати платежі (якщо ви повинні виграти), не працює, чогось завжди не вистачає незабаром після того, як я завантажив свою кредитну картку для підтвердження, у Швейцарії було зібрано понад 1000 євро. .. негайні перекази не бронюються, незважаючи на отримання, ваші гроші обробляються тут ... Я вже подав скаргу про шахрайство, і це казино було згадано по імені ... будь ласка, просто подивіться на інших сайтах ..!!!!

Автоматичний переклад.
bella16361
1 рік тому

У мене був майже такий же досвід тут

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


можливо, у когось ще є проблема, що ви більше не можете використовувати бонусні коди на vulkanvegas.com.


Підтримка з боку якого насправді не допомога.


З повагою

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
bigbear3
1 рік тому

Привіт.

Ви маєте на увазі, що технічно не можете вставити/використовувати коди, чи саме казино позбавило вас бонусів?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


На жаль, ніхто у vulkan не хоче мені цього сказати


З повагою

Автоматичний переклад.
bigbear3
1 рік тому

Це дивно. Отже, що вони вам сказали, коли ви їх про це запитали? Оскільки вони не сказали, що вам заборонено користуватися їхніми бонусами, я б розглядав це як технічну проблему та попросив їх про допомогу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я постійно отримую наступну відповідь


Доступність бонусу(ів) на Веб-сайті для конкретного гравця залежить виключно від його наявності в профілі гравця. Якщо один з бонусів не призначений для гравця, то цей бонус не буде відображатися серед доступних в профілі бонусів. Дякуємо, що звернулися до нас.


Технічні проблеми можна виключити, тому що я перевірив це з колегою, і це спрацювало.


Служба підтримки не хоче або не може дати мені точну відповідь.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
bigbear3
1 рік тому

Вибачте - я пропустив вашу відповідь. про що ти питаєш 🙂

Я б сказав, що ви повинні брати лише бонуси, доступні у вашому профілі з певних технічних причин.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені цікаво, що це буде.

Щойно повернули кредит із бонусу, і раптом кредит зник після обертання.

Автоматичний переклад.
bigbear3
1 рік тому

Я все ще не розумію суті.

Не могли б ви пояснити та поставити пряме запитання? Це має допомогти 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт, у мене проблема, мій обліковий запис заблоковано на підставі того, що я був підключений у Німеччині, але я не маю зв’язку з Німеччиною, я живу в Австрії, я зв’язався з оператором казино vulkan, і мені сказали, що так, я це підтверджую Я живу в Німеччині.. хоча я кілька разів повторював, що я не живу в Німеччині і що я можу довести, що я живу в Австрії...

Автоматичний переклад.
dianaboligrad875
1 рік тому

Привіт.

Що ж, я думаю, що найпростіший спосіб - це представити докази в казино. Ви пробували це?

Будь ласка, які докази ви спробували і яку відповідь отримали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Вулкан зараз дуже дивний. Ви заблокували мене за кожен наявний бонусний код.

І зрештою, бонусні гроші також розкрадаються через збої в роботі домашньої сторінки. (Однак поки що всі погашені)


З повагою

Автоматичний переклад.
bigbear3
1 рік тому

Радий почути, що веб-сайт знову працює.

А як щодо бонусних кодів? Чи доступні вони вам?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, немає

Автоматичний переклад.
bigbear3
1 рік тому

Ви збираєтеся спробувати щастя з бонусами в іншому місці?

Я відчуваю, що ти справді сумуєш за ними.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мій акаунт заблокували, тому що я нібито грав з Росії. Граючи протягом 3 років, ви виграли більшу суму, а тепер це... хтось може допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, допоможіть Vulkan Vegas не виплачує виграші. Рахунок призупинено..

Автоматичний переклад.
1...17 18 19...23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого