ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

3 р. тому від Jonas23111
|
97797 переглядів 457 відповідей |
|
1...16 17 18...23
Додати публікацію
1 рік тому

Це казино повідомило електронною поштою щодня. Спробуйте цю гру та спробуйте цей слот. Вам буде добре виграти тут. Я щодня пробую тут. І багато інших слотів. Спробуйте, але не виграєте. Усі слоти виправлені під час заморожування ставок. Повністю втрачено гроші тут. 35000 INR 350 $ І тепер нещодавно. Сказав мені спробувати ще раз

Автоматичний переклад.
Sallu008
1 рік тому

Мені дуже дивно, що казино заявляють, що саме цей слот чудово підходить для отримання виграшів.

Чи можете ви поділитися оголошенням, будь ласка?

Я також вважаю, що вам може знадобитися трохи підказки про те, як працює слот, що таке RTP і як впливає волатильність:

https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

https://casino.guru/how-slot-machines-work-math

https://casino.guru/how-to-beat-slots

Дайте мені знати, що ви думаєте про ці посібники.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, що поділилися знаннями про слоти... До речі, я ніколи не бачив такого типу казино, це казино Завжди кажи мені Спробуй ці слоти Спробуй ці слоти, і я щодня Програвай тут, ніколи не давай мені принаймні 1 виграшу, ніколи не вигравай завжди Отримуй усі мої гроші і ще раз Скажи мені Спробуй ще раз Цей слот. Нещодавно я пробував тут усі слоти, але ніколи не вигравав онлайн-казино vulkano Vegas.. і ніколи не давай мені бонус чи повернення грошей, я бажаю, щоб ти додав це казино до чорного списку для слотів... Коли я спробую весело пограти він приніс мені перемогу, а після спроби виграти на реальні гроші 0$ я ніколи не бачив цього казино Всі казино Візьміть принаймні один великий виграш, наданий за суму депозиту, але він був Ніколи і ніколи, і якщо я скажу, будь ласка, закрийте мій рахунок, він був, скажіть мені Доне не закривайте свій обліковий запис, спробуйте ще раз

Автоматичний переклад.
Sallu008
1 рік тому

Що ж, програш є частиною азартних ігор, чим більше ви граєте, тим вищий шанс, що в кінці ви програєте, це математика.

Чи можете ви вставити сюди знімок екрана, який показує, що казино заохочує вас грати в певний слот?

Це та частина, яка мені найбільше не подобається, але я хочу бути впевненим, що ми не говоримо про регулярні пропозиції електронною поштою, наприклад

Автоматичний переклад.
1 рік тому

дякую..Так, звичайно. якщо ви хочете історію депозитів, я поділюся з вами... я не можу надіслати більше знімка екрана, якщо ви хочете, я поділюся з вами filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Sallu008
1 рік тому

Привіт,

Я все ще пропускаю ту частину , де вам прямо сказали зіграти в конкретну гру, щоб отримати виграш . З того, що я бачу, ви скаржилися на програш, і казино пропонує спробувати іншу гру, яка для мене має сенс.

Крім того, здається, що в обліковому записі є спеціальний розділ, щоб показати вам «гарячі ігри», я б сказав, що вони теж досить звичайні. Я б не сприймав це як пряме заохочення грати в певну гру чи обіцянку виграшу.

Мені цікаво, що змушує вас відчувати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

І після того, як я спробую гарячі слоти, і я вже спробую всі слоти, я поділюся з вами ще скріншотом, але жодного виграшу

Автоматичний переклад.
Sallu008
1 рік тому

Вибачте, але чи знаєте ви, що якщо ви пробуватимете в кожній грі лише кілька обертань, ви, швидше за все, лише збільшите свої втрати?

А з іншого боку, чим довше ви граєте, тим вище ймовірність програшу.

Я рекомендую вам спочатку дізнатися , як працюють слоти , щоб переконатися, що ви розумієте, що гра в будь-якому казино не означає, що ви виграєте більше, ніж програєте:

Якщо RTP гри становить 96%, це означає, що якщо ви починаєте з 1 000 000 000 доларів, а потім граєте 1 000 000 000 раундів по 1 долару кожен, то в кінцевому підсумку ви маєте отримати приблизно 960 000 000 доларів.

Це тому, що математика завжди на боці казино.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую

Автоматичний переклад.
Sallu008
1 рік тому

Азартні ігри повинні приносити задоволення, грайте лише тими коштами, які ви можете дозволити собі програти. Не чекайте великих виграшів, немає гарантій. Якщо вам погано, тому що ви багато втратили, припиніть гру. Не намагайтеся повернути все, швидше за все, втратите ще більше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім,


Я зареєструвався на Vulkan Vegas і трохи пограв. У мене не було бонусу, і я хотів перевести свій баланс. Це не велика сума, але 300 євро. Я надав всю необхідну інформацію для перевірки KYC. Процедура триває вже більше тижня.


Сьогодні я хотів перевірити, чи перевірка завершена. Під час спроби входу я отримав повідомлення Користувач заблоковано. Я зв'яжуся з чатом і дізнаюся, що відбувається. Жінка в чаті повідомила мені, що у мене два акаунти, і тому мій обліковий запис заблоковано. Вас можна розблокувати, але кредит буде втрачено. Я знаю, що маю лише один обліковий запис у Vulkan Vegas. Тоді мені дали адресу електронної пошти, домен якої мені невідомий і не належить мені, а також останні чотири цифри номера мобільного телефону, який також не належить мені (у мене також є лише номер мобільного)


Я пояснив, що це не мій номер і що я не знаю електронної адреси. Мене відштовхнули повторною приміткою: у вас два облікові записи. Якщо блокування буде знято, ваш кредит буде втрачено. Я роздратований і не мав відчуття, що була зроблена спроба знайти рішення.


Хтось мав подібний досвід чи якісь ідеї, що я можу зробити зараз?


Автоматичний переклад.
Packi90
1 рік тому

привіт

Знайти схожість між лише двома обліковими записами сьогодні може бути досить легко, і я відчуваю, що казино справді вірить, що ви створили два облікові записи. Я не кажу, що у вас є, але навіть якщо ви створили кілька облікових записів, важливою є те, з якою метою. Казино зазвичай застосовують те, що ми називаємо «правилом кількох облікових записів», щоб захиститися від зловживань бонусами. Щоразу, коли гравець приходить сюди та надсилає скаргу з такою проблемою, ми намагаємося з’ясувати, чи під’єднаний гравець до інших облікових записів, які докази надає казино та чи отримав гравець несправедливу перевагу над казино.

Я вважаю, що вам теж варто розглянути можливість подання скарги.

Тут ви можете знайти начебто довідкову статтю, щоб підготуватися - просто натисніть це посилання .

Скориставшись цим посиланням , ви можете подати скаргу безпосередньо.

Я б спробував.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, я виконав усі процедури, я верифікований, і у мене все в порядку, але vulkan vegas не виплачує мої виграші, до речі, я з Аргентини, у мене є засоби для виведення грошей, я використовую astropay, і коли я запитую, вони не дають мені відповіді. Вони кажуть мені почекати, коли мені сказали, що платіж було здійснено протягом перших двох робочих днів і цей час уже минув

Автоматичний переклад.
gala22
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що казино затримується з виведенням коштів, ця тема повна подібних дописів. На мій погляд, немає ніякої реальної проблеми, окрім постійного очікування, чи не так?

Я знаю, що ви не будете раді, але пропоную трохи почекати. Казино платить, просто це займає більше часу. 🙁

У будь-якому разі ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я грав там у блекджек. все було нормально.

Автоматичний переклад.
gala22
1 рік тому

Привіт,

будь-які оновлення, якими ви можете поділитися? Як у вас справи зі зняттям?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Я отримав свій приз

Автоматичний переклад.
Szbkriszta
1 рік тому

Вітаю! 😀

Скільки загалом довелося чекати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт шановна команда,

Я кілька разів хотів закрити свій обліковий запис у VulkanVegas, але мені неодноразово відмовляли.

Я кілька разів згадував, що більше не хочу це робити чи грати, але відповіді не отримав.

Я просто хочу, щоб мій обліковий запис було видалено без завантаження документів.

На жаль, більше не знаю.

LG

Автоматичний переклад.
SinSin
1 рік тому

Привіт.

Чи можу я знати, яку причину ви вказали для закриття свого облікового запису? Деякі казино вимагають, щоб гравці пройшли перевірку, щоб переконатися, що вони не зможуть відкрити інший рахунок, використовуючи ту саму особисту інформацію. Крім того, чи є у вас зараз активне зняття коштів або позитивний баланс на вашому рахунку в казино випадково? Обидва можуть завадити казино негайно закрити ваш рахунок.

Дайте мені більше інформації, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1...16 17 18...23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого