ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

3 р. тому від Jonas23111
|
97650 переглядів 457 відповідей |
|
1...14 15 16...23
Додати публікацію
1 рік тому

Чи можете ви пояснити, чому ви вважаєте, що не можете отримати доступ до грошей? Вибачте, але я не зрозумів. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вони надіслали його на обліковий запис, де ключ пікселя є моїм cpf, але я вказав свою електронну адресу під час зняття коштів, яку я використовую, щоб завжди отримувати та надсилати, вони полінувалися ввести мою електронну пошту та надіслали її на мій обліковий запис що я винен, і щойно будь-яка сума надходить на цей рахунок, вона списується, і я не маю доступу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

1 місяць чекав, поки вони це зроблять, 1 місяць чекав, щоб дізнатися, що з 7 листопада гроші були надіслані на рахунок, до якого я не маю доступу. огидний

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Як ви думаєте, ви можете щось зробити, щоб отримати доступ до облікового запису?

Я не знаю, як ця процедура працює в Бразилії, тому вибачте за, ймовірно, дурне запитання...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мені вдалося отримати доступ до рахунку, але не до грошей, які були в банку. тому що я маю в цьому частку.


Деталі: я не використовую цей банк і не використовую ключ пікселя, на який вони надіслали значення

саме через цей борг, який я маю перед банком,


2 деталь: я б ніколи не відправив в цей банк


3 деталь: я двічі підтверджував свій піксельний ключ під час запиту на зняття саме для того, щоб не було жодної помилки через введення неправильної літери чи щось подібне.


Мене все це дуже засмучує, тому що супроводжуюча просто каже, що я поставив піксельний ключ того банку, який у мене борг, але я знаю, що я цього не робив. Я ніколи не робив такого, щоб неправильно вказати свій піксельний ключ, і я б не став просто надсилати його на піксельний ключ, яким я не користуюся і якому я зобов’язаний.


Я майже впевнений, що вони надіслали це на мій піксельний ключ, зареєстрований у моєму (CPF), тому що для них це зручніше. надто неприємно витрачати 1 місяць на очікування, щоб дізнатися, що проблему неможливо вирішити, і до того ж я нібито винний.

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Привіт fabio221963,

тепер я відчуваю, що розумію ситуацію набагато краще. Припустімо, що казино використовувало «офіційний» спосіб, щоб надіслати вам виграш, і ви очікували, що гроші закінчаться в іншому місці. 🤯

Я припускаю, що немає шансів отримати доступ до грошей або надіслати їх на бажаний рахунок через цей борг, який ви згадали...

Мені щиро прикро, на жаль, я не знаю, як вирішити цю ситуацію.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Офіційний спосіб полягає в тому, щоб надіслати його на піксельний ключ, який запитує особа, а не казино вирішує надіслати його на мій cfp, оскільки для них це зручніше.

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Це буде найкращий спосіб у даному випадку.

Що ж, скарга все ще розглядається, хоча я не знаю, як ми можемо вам із цим допомогти, тому чекаю на наступне оновлення. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би попросити допомоги, тому що я мав справу зі своїми проблемами в цьому казино, я думав, що було б добре грати на цьому сайті через відгуки, але я стикаюся з труднощами під час виведення коштів, минуло майже ПІВТОРА МІСЯЦЯ, відколи я запитувати зняття коштів, тоді у них так багато технічних проблем і виправдань, що вони не можуть надіслати мої гроші на мій рахунок. спочатку ви можете отримати запит на зняття коштів, потім вам пообіцяли почекати від двох днів до 2-5 робочих днів, після чого ваш запит буде ВІДХИЛЕНО, оскільки їм потрібні додаткові підтверджуючі документи. потім ви подасте необхідні документи, потім вам потрібно почекати ще 2-5 робочих днів для обробки, потім після цього ви можете знову подати запит на зняття, що потребує ще 2-5 робочих днів знову, після цих днів, іноді це 3-10 днів, ваше зняття буде знову відхилено через технічні проблеми, потім вони запропонують вам ще раз подати запит на виведення коштів і почекати ще 2-5 днів. мені здається, що вони не хочуть віддавати ваші гроші. що я буду робити???. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
namih_77168J
1 рік тому

Привіт,

Мені прикро бачити, що у вас такі проблеми. Без будь-яких подальших зволікань я прошу, щоб ви подали скаргу – просто натисніть тут .

Поясніть проблему та надайте всі відповідні електронні листи та стенограми, будь ласка.

Останнім часом через технічні проблеми було відкладено виведення величезної кількості коштів, але гравці отримують гроші. Перевірте скарги тут .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую тобі. я вже подав свою скаргу. 🙇‍♀️

Автоматичний переклад.
namih_77168J
1 рік тому

Ласкаво просимо 🙂

Лише одне запитання, чи можна використовувати інший спосіб оплати, окрім банківського переказу?

Може бути корисним знати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Радка з Різдвом Христовим


подивіться зі мною, щоб довести ці дані, що це була помилка власного сайту, але, здається, нік не розуміє. Я вважаю, що це помилка перекладу. подивіться на ці дані, надіслані самим vulkan та його представником через скаргу, подану тут, у guru.

цей сценарій був надісланий представником, відповідь про дані, які я вказав у запиті на опитування:

Портфоліо: fabioco****antos1899@gmail.com

код банку": "2\*0",

"customerName": "FABI\*\*\*\*\*\*\*\*\***_**NTOS",

"bankAccount": "7120**_1-2",

"bankBranchCode": "0**1",


і це підтвердження оплати, надіслане службою підтримки vulkan мені електронною поштою:

file бачу, що ключ пікселя відрізняється від того, який я просив

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Добре, що ви також надіслали цей принтскрін Ніку через скаргу. Зараз чекає на перевірку, тому він перевірить, не хвилюйтеся.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно зареєструвався там і вніс 400 євро, які також були списані безпосередньо з мого рахунку.

На жаль, гроші мені не зараховуються, служба підтримки каже, що це може зайняти до 24 годин, якщо потрібно, я повинен зв'язатися з вами ще раз.

Це дійсно невдалий початок.👎

Автоматичний переклад.
Soprano
1 рік тому

Привіт,

Насправді вищий відсоток казино дозволяє гравцям грати відразу після депозиту, навіть коли кошти перераховуються - вони ще не були зараховані на рахунок казино , такі казино просто видають гравцям гроші протягом обмеженого часу.

Здається, не цей. Сподіваюся, незабаром ви отримаєте депозит.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є запитання щодо верифікації kyc у казино VulkanVegas. Ми подаємо документи перед першим платежем, а потім, наприклад, замовляємо виплати понад 1000 євро. Чи був рахунок спірним? Який рахунок? І друге питання, коли клон виявлено, multicont заблоковано??

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: нефункціональне посилання
Автоматичний переклад.
drozdeknikola
1 рік тому

Вибачте, але я не зовсім розумію ваше занепокоєння, однак я вважаю, що це стосується правила кількох облікових записів. Вас звинувачували у відкритті кількох рахунків?

Якщо так, то загалом залишається лише перший відкритий рахунок, а інші закриваються. Золоте правило говорить, що один обліковий запис на гравця.

Будь ласка, дайте мені знати, у чому проблема.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре. У мене є основний обліковий запис, підтверджений kyc. Після 5 mc vulkan vegas виявив 2 облікові записи в моїй особистій інформації, але інший номер телефону та електронну адресу. Чи можливо, що перевірка 5 mc не показала 2 облікові записи? Я також приймав платежі понад 1 тис. євро

Автоматичний переклад.
1 рік тому

після 5 мільйонів мій рахунок світиться, клоную, щоб заткнутися, беру 10 000 євро

Автоматичний переклад.
drozdeknikola
1 рік тому

Привіт, я думаю, що є невелика проблема з перекладом. Що ви насправді маєте на увазі, кажучи «5mc», будь ласка?

Отже, якщо я правильно розумію, у вас є один основний особистий рахунок, з якого ви просили зняти 1 тис. євро? І зараз ви хвилюєтеся, тому що казино виявило ваші два інші облікові записи з різними телефонами та електронною адресою. Так, я думаю, що це може бути проблемою, коли просити ваш виграш. Необхідно з’ясувати, чи грали ви в минулому, наприклад, з бонусами, і чи отримували ви якусь перевагу, коли входили з іншого облікового запису.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого