ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

2 р. тому від Jonas23111
|
64038 переглядів 439 відповідей |
|
1...13 14 15...22
Додати публікацію
1 рік тому

21 день, щоб дізнатися, що мені не надіслано жодної суми, я просто хочу це записати.

Я ніколи ні з ким не поводився погано і завжди допомагав, коли мені казали, що у них є проблеми.

багато людей запитували, і врешті вони дали мені електронний лист із кодом

щоб доставити в мій банк, і відповідь була, що сума не була надіслана, і цей код не був корисним

оскільки ця квитанція не була включена. 21 день, і моя мати розповідає про шахрайство, і мої друзі, яких я згадував, запитують мене заздалегідь, чи я вже отримав це, і я виглядаю як лох. Я знаю, що отримаю це, але складно мати підтримку, яка не допомагає тобі зрозуміти, що відбувається, і дає тобі порожні відповіді, чекай, чекай і чекай, це була моя підтримка

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Ніщо, що я б сказав, не може змінити той факт, що зняття грошей на даний момент не є перевагою казино. 🙁

Pix використовувався для зняття коштів, чи є ймовірність, що Pix може отримати відповіді замість вашого банку?

Звучить не дуже зручно, я знаю. Казино запропонувало зв’язатися зі своєю живою службою підтримки, чи є на цьому шляху зміни?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

це не мій банк і не фотографія

справді може просто ще не відправлено. це pix легка річ, у мене ніколи не було проблем з pix, я отримую і відправляю

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Привіт, fabio221963, вибачте за цей тривалий процес, я розумію, що ви відчуваєте. Наскільки я бачу, ваша скарга надіслана, просто дозвольте мені побажати вам удачі та дочекатися відповіді Ніка. Ви можете трохи почекати, оскільки наші колеги зараз зайняті, а вихідні тільки починаються. Я сподіваюся, що все буде добре.✨

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні минув 1 місяць, відколи я попросив зняти кошти, 1 місяць, щоб зняти кошти, подати скаргу, і єдиною очевидною ефективною відповіддю був електронний лист, який я отримав із кодом, який було запропоновано доставити до мого банку, у якому говорилося, що код є марно не корисний, оскільки вартість не була перерахована на мій рахунок. серцерозривний

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Я не зовсім розумію, що ви повинні надати:

"вони попросили у мене документ з офіційною відповіддю від банку, в якому вимагають підтвердження відправлення"

Маєш ідею?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я виграв 3000 євро після кількох депозитів протягом місяців і зняття коштів. Всі документи відправляються і не перевіряються в KYC. я не знаю що робити Я прошу допомоги чи мені потрібно звернутися до адвоката. 3000 євро - це великі гроші, оскільки я багато втратив, спасибі

Автоматичний переклад.
Ana89
1 рік тому

Привіт,

якщо ви перевірите цю тему, ви побачите, що казино, здається, зараз досить повільне, коли справа доходить до виведення та перевірки. Я вважаю, що вам слід заспокоїтися і почекати, добре, що ви надіслали всі документи, тепер співробітникам казино потрібен час, щоб їх усе пройти. Спробуйте співпрацювати, якщо необхідно, і дайте цьому трохи часу.

Для кращого уявлення ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та надсилання виграшів. Це пристойне казино, тому намагайтеся зберігати спокій.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я розумію, але що станеться, якщо протягом 14 днів нічого не станеться, куди я можу зв’язатися чи звернутися за допомогою?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Служба підтримки vulkan vegas попросила мене надіслати їм офіційний документ від мого банку, де вони (мій банк) вимагають підтвердження доставки. Мене катають точно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я розумію, але що станеться, якщо протягом 14 днів нічого не станеться, куди я можу зв’язатися чи звернутися за допомогою?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо проблема не зникне, ви можете подати скаргу тут, на сайті Casino Guru, і наші спеціалісти спробують вам допомогти.

Будь ласка, коли саме ви надіслали ці документи?

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Так, я це читав у скарзі, просто не розумію, до чого це. Те саме, що ви: «Вони просять у мене докази, хоча вони повинні надіслати мені докази».

Наскільки я бачу, ваш обліковий запис підтверджено, тому ви пройшли ту частину, де ви повинні надати підтвердження депозиту, я не правий?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так, з моїм обліковим записом все в порядку, цей запит не стосується верифікації облікового запису.


шкала часу

Казино надішле мені код для доставки в мій банк

коли я зв’язався з моїм банком, він повідомив, що депозит у розмірі 180,00 R$ не включено

і що таким чином «депозит не може бути знайдений».


Я зв’язався з казино і повідомив їм про відповідь банку, і вони запитали мене

що я прошу у свого банку офіційний запит (офіційний документ), у якому вони (мій банк) запитують

депозитна квитанція на суму 180,00 бразильських реалів


коли я сказав їм, що немає сенсу, що вони повинні підтвердити відправлення на мій рахунок, а не я, надсилаючи запит з мого офіційного банку, і я сказав їм, що я вже чекав 1 місяць, вони сказали мені що мені відкрили виняток і відправили мою скаргу в належний сектор навіть не відправивши документ. і вони сказали мені, що я отримаю електронний лист, і це було приблизно 4 дні тому

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Дякую за хронологію, допоможіть мені краще зрозуміти!

Але у мене все ще ті самі запитання, що й у вас. Крім того, у скарзі йдеться про зняття 180,00 бразильських реалів, але ви кілька разів згадували депозит.

Але, мабуть, це лише питання перекладу.

Коли казино надсилає виграш банку, воно просто надсилає виграш – особисто я ніколи не чув про випадок, коли б банк мав формально попросити вилучення коштів. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

filefile

це був документ, який вони в мене просили.

але потім Пауло каже, що цього більше не буде

Мені потрібна Блер, щоб передати мою справу.

до сьогоднішнього дня чекаю відповіді, що мені повідомили

це буде електронною поштою.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

На жаль, поки це не англійською, я не розумію.

Тому я перевірив співскаргу лише для того, щоб дізнатися, що ситуація змінилася.

"Це було єдине, про що мене запитували, і це не була інформація".

Отже, що зараз відбувається, будь ласка?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Пауло сказав мені, що я отримаю електронний лист. але я хочу зв’язатися знову, тому що минуло приблизно 4 дні, відколи я зв’язався з ними безпосередньо через веб-сайт vulkan.

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Дякую,

це справді нескінченна історія. Давайте знову почекаємо, ми мало що можемо зробити 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

сьогодні я отримав підтвердження платежу, який було здійснено на мій банківський рахунок на ринку, оплачений дебетом (борг), і, можливо, я не зможу отримати доступ до грошей, тому що через борг я не знаю, чи можна обробити гроші, надіслані на рахунок. Я знаю, що поставив свій малюнок правильно, але вони кажуть, що надіслали правильний малюнок, який я поставив. Я роками не використовував свій CPF як pix, і того дня, коли я подав запит, я шукав у своєму обліковому записі свій ключ pix, щоб не помилитися. сумний . Сповіщення для всіх, щоб завжди роздруковувати розмови та дані, розміщені для вилучення. тому що якщо ви почуєте проблему, відповідальність буде на вас. 1 місяць і 5 днів очікування і ось рішення

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Чи можете ви пояснити, чому ви вважаєте, що не можете отримати доступ до грошей? Вибачте, але я не зрозумів. 🤔

Автоматичний переклад.
1...13 14 15...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого