ГоловнаФорумКазиноVulcan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulcan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від csnift
|
9 683 переглядів 50 відповідей |
|
12 3
Cidalia1900
1 місяць тому

Привіт, мені шкода, що у вас такі проблеми з перевіркою. Чи є якісь конкретні документи, які ви повинні надіслати, і що з ними не так? Чи вони не просто чітко видно, чи у казино є інша причина відмови? Ви все ще підтримуєте з ними зв’язок і намагаєтесь вирішити проблему?

У будь-якому випадку, я бачив, що вам вдалося подати нам скаргу, і я твердо вірю, що ви зможете вирішити це питання з казино і зрештою отримаєте свої гроші.

Обов’язково дайте мені знати, якщо у вас буде нова інформація.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я хотів запитати, який статус процесу перевірки?

14:10


Привіт! Зачекайте, будь ласка, поки я розгляну ваш запит.

14:11


Дякуємо за очікування! Тепер ви успішно перевірені.

14:13


Чи можу я вам допомогти?

14:15

Гаразд, по-перше, дякую за інформацію. Будь ласка, звільніть мій рахунок, щоб я міг зняти кошти і, звичайно, внести депозит.

14:16


Хвилинку, будь ласка, я зараз буду з вами!

14:17

Причина bekoСупер дякую

14:17


Вибачте, що?

14:17

Вибачте за помилку

14:17

Я все ще не можу отримати доступ до депозитів і зняття коштів

14:18

Мелані готує для вас відповідь. Будь ласка, залишайтеся в чаті.


Хвилинку, будь ласка, я зараз буду з вами!

14:21

Так, без проблем

14:21

Мелані готує для вас відповідь. Будь ласка, залишайтеся в чаті.


Cidalia Maria Pereira Correia, мені дуже шкода, що я вас роздратував... Я справді перепрошую тисячу разів, але я щойно перевірив систему, і вам все одно потрібно надіслати нам фотографію зі своїм посвідченням особи, щоб ваш обліковий запис було видно на задньому плані.

14:25

Я робив це кілька разів

14:26


На жаль, фото було відхилено. Спробуйте ще раз. Мені тебе шкода.

14:27


Дякуємо за повідомлення. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться зі мною. гарного дня

14:30

Те саме


Автоматичний переклад.
Cidalia1900
1 місяць тому

Хм, чи можливо те, що казино хоче, щоб було чітко видно на цій фотографії, не видно? Я не знаю, що ще може бути причиною проблеми, але це поширена проблема. Але вони повинні були б розповісти нам, як це, тому що без цього ми не дізнаємося більше.

Незважаючи на це, ваша скарга все ще розглядається, тому наша команда буде максимально корисною.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зробив і надіслав стільки фотографій, але постійно отримую різні виправдання. Я не розумію, що з моєї точки зору ви можете бачити все.

До великого виграшу з верифікацією все було добре. Я завжди міг зняти без проблем. Все завжди працювало добре. Проблеми виникли раптово після перемоги. Перед виграшем, як уже згадувалося, мій рахунок був повністю верифікований, і кожне виведення коштів працювало без проблем.

Автоматичний переклад.
Cidalia1900
1 місяць тому

Так, це також здається мені непотрібною проблемою, яка раптово сильно турбує казино. Але коли ви говорите про різні виправдання, що вони вам сказали? Я бачив, що казино також відповіло на вашу скаргу та натрапило на кілька різних програм, як-от Photoshop тощо, які ви не використовували. Тому мені цікаво почути їх наступну відповідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я нічого не знаю про Photoshop. Я все одно не професіонал з комп’ютерами. Я радий, що можу писати електронні листи та справляюся з повтореннями. Крім того, навіщо комусь фотографувати в магазині? я не розумію Яка користь від цього для перевірки? Я не подаюся на модельний кастинг, просто для перевірки.

Як згадувалося, це вже було завершено до виграшу, і всі виплати були прийняті та виплачені без будь-яких проблем.

Автоматичний переклад.
Cidalia1900
1 місяць тому

На жаль, є багато гравців, які зловживають Photoshop, щоб отримати гроші, які вони насправді не повинні отримувати. Тому мене не дивує, що інколи казино повинні бути дуже обережними.

Але у таких випадках, як ваш, вони повинні ретельно все дослідити та виплатити виграш, якщо немає проблем і вони перевірять вас. Сподіваюся, скоро ми туди дійдемо. правильно?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Я хотів би закликати всіх гравців вносити гроші в онлайн казино Vulkan Vegas!!!

Перш за все, ваш обліковий запис перевірено (для невеликих зняттів)

Але будьте обережні, якщо ви коли-небудь отримаєте більший прибуток, він раптово більше не буде підтверджений.

Vulkan Vegas продовжує відмовлятися від перевірки з новими виправданнями, що б ви не робили.

Немає контакту через електронну пошту.

Єдине, що ви отримуєте від них електронною поштою, це реклама

Але це ваші гроші і ви все одно вирішуєте самі.

Все, що я можу сказати, це будьте обережні!!!!

Автоматичний переклад.
Romi
4 дн. тому

Тоді навіщо там псевдоніми / адреси електронної пошти, а також пароль?

Отже, як і як зловживати обліковим записом гравця?


Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Я хотів би закликати всіх гравців вносити гроші в онлайн казино Vulkan Vegas!!!

Перш за все, ваш обліковий запис перевірено (для невеликих зняттів)

Але будьте обережні, якщо ви коли-небудь отримаєте більший прибуток, він раптово більше не буде підтверджений.

Vulkan Vegas продовжує відмовлятися від перевірки з новими виправданнями, що б ви не робили.

Немає контакту через електронну пошту.

Єдине, що ви отримуєте від них електронною поштою, це реклама

Але це ваші гроші і ви все одно вирішуєте самі.

Все, що я можу сказати, це будьте обережні!!!!

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Дякую за ваш допис тут знову.

Я щойно зрозумів, що ви весь час пишете не в ту тему казино.

Як я також перевірив у вашій скарзі, ви посилаєтесь на Vulkan Vegas , а не на казино Vulcan Vegas, яке закрито, чи не так?

Неважливо, щоб усі знали, чи не могли б ви опублікувати будь-які новини щодо вашої скарги в правій темі ?

Я вірю, що це дійсно буде корисно для інших.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Тоді навіщо там псевдоніми / адреси електронної пошти, а також пароль?

Отже, як і як зловживати обліковим записом гравця?


Автоматичний переклад.
3 дн. тому

На жаль, є багато способів зловживати ним.

Останнім часом у нас було багато випадків, наприклад, зловживання шахраями електронними адресами наших користувачів.

Насправді це дуже сумно.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого