Привіт.
Якби я мав дати вам лише одну добру пораду, то це було б: ніколи не покладайтеся на гроші, які ви виграли або внесли в казино.
На щастя, я знайшов вашу скаргу, і здається, що насправді проблеми взагалі немає.
Ви бачили це оновлення?
"привіт
повторний ідентифікатор транзакції: 12622553 за 4300 рупій
ми не відкладали цю транзакцію, і ми ніколи не повідомляли цьому гравцеві, що вона була відкладена.
ми вже відповіли клієнту, що це було схвалено з нашої сторони та надіслано, що було 18 липня
і ми вже дали цьому гравцеві номер імпса як доказ того, що це було зроблено з нашого боку:
320104990144
Те, що цей гравець не отримав свою суму wd, це не означає, що ми її затримали або не надіслали.
ми відправили його.
може бути багато причин, чому він не отримав його, як правило, це затримки індійського банківського сервера та технічне обслуговування, яке відбувається у вихідні
Якщо до п'ятниці цього тижня ця сума все ще не буде отримана - і нам потрібно буде спочатку перевірити банківську виписку гравця для цього рахунку - , тоді ми повторно зарахуємо його рахунок на цю суму, без проблем.
з повагою"
Я вважаю, що вам зараз слід заспокоїтися. У скарзі також надається знімок екрана переказу, який змушує мене повірити, що ви отримаєте гроші. Подивіться самі .
Оновлюйте нас регулярно, добре?
Hello.
If I should give you just one good piece of advise, it would be: Never depend on the money you win or deposit in a casino.
Luckily I found your complaint and it seems there is no actual problem at all.
Have you seen this update?
"hello
re transaction id: 12622553 for 4,300 rs
we have not delayed this transaction, and we have never told this player that it was delayed.
we have already replied to the customer that it was approved on our side and sent, which was on 18th july
and we have already given this player the imps number as proof it was done on our side:
320104990144
Just because this player hasnt recieved his wd amount, it does not mean that we have delayed it or not sent it.
we have sent it.
there can be any number of reasons why he hasnt recieved it, which is usually Indian bank server delays and maintenence which takes place over weekend
If by friday of this week, this amount is still not recieved - and we will need to check players bank statement for this account first - , then we will re-credit his account with this amount, no issues.
regards"
I believe you should calm down for now. The complaint also provides a transfer screenshot that makes me believe you will receive the money. See for yourself.
Update us regularly, ok?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.