ФорумКазиновони не змушують мене знімати гроші з казино

вони не змушують мене знімати гроші з казино

1 рік тому від simona900
|
2851 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

вони не змушують мене знімати гроші з казино

Автоматичний переклад.
simona900
1 рік тому

Привіт,

Мені шкода це чути. Укажіть, будь ласка, в якому казино виникла ця проблема?

Будь ласка, поділіться детальнішою інформацією, і, можливо, ми зможемо дізнатися, що відбувається, або навіть допомогти вам.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Лопока казино і всього 120 євро

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

є сторінка з письмовим відкликанням, але вона не працює, я також відправив Iban для переказу, але нічого не відбувається. казино Лопока

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вони також закрили мій обліковий запис lopoca.it

Автоматичний переклад.
simona900
1 рік тому

Привіт, дякую за відповідь, дозвольте відреагувати відразу:

По-перше, це ваше перше зняття грошей у цьому казино?

Якщо відповідь ствердна, то ваш обліковий запис, швидше за все, не був підтверджений раніше. Тепер ваш обліковий запис може бути заблоковано, оскільки зняття ініціювало перевірку облікового запису. Не нервуйте, це звичайна процедура.

Просто спочатку підтвердьте свій обліковий запис, а потім, якщо вам вдалося виконати всі вимоги та правила, ви матимете право на зняття.


Чи отримували ви будь-який електронний лист щодо блокування облікового запису?



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Перепрошую, я неправильно ввів розширення, замість .it поставив .com

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так, це моє перше зняття коштів, але chilli777 також має виплатити мені 210 євро з 8 травня

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перепрошую, я неправильно ввів розширення, замість .it поставив .com

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

будь ласка, де ви неправильно ввели розширення? Я думаю, що це стосується казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, це моє перше зняття коштів, але chilli777 також має виплатити мені 210 євро з 8 травня

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу.

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Ви пройшли перевірку KYC?

Крім того, яку останню інформацію ви отримали від казино?

Щоб переконатися, ця проблема пов’язана з казино Chilli777 , чи не так?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я пройшов усі перевірки.

З казино, якому я стільки разів писав, вона мені ніколи не відповідала, лише оператор мого чату відповів, сказавши, що вона нічого не може зробити.

Симона

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так, просто казино chilli777


Автоматичний переклад.
simona900
1 рік тому

Я досі не розумію, підтверджено ваш обліковий запис чи ні. Ви можете відповісти мені, будь ласка?

Я навіть не до кінця розумію, в чому проблема, але я думаю, що ви повинні подати скаргу. Якщо казино не може вам допомогти, і ви не отримали свій виграш, ми повинні це перевірити.

Щоб подати скаргу, натисніть тут: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого