Привіт,
Мені шкода це чути. Укажіть, будь ласка, в якому казино виникла ця проблема?
Будь ласка, поділіться детальнішою інформацією, і, можливо, ми зможемо дізнатися, що відбувається, або навіть допомогти вам.
Hello,
I'm, sorry to hear this. Can you specify in which casino this problem arose, please?
Kindly share more details, please and maybe we can find out what's happening or even help you.
Лопока казино і всього 120 євро
Lopoca casino and are only 120 euros
Lopoca casino e sono solo 120 euro
є сторінка з письмовим відкликанням, але вона не працює, я також відправив Iban для переказу, але нічого не відбувається. казино Лопока
there is a page with written withdrawal but it does not work I also sent the Iban for a transfer but nothing happens. the casino is Lopoca
cè una pagina con scritto prelievo ma non funziona ho anche mandato l'Iban per un bonifico ma non succede niente. il casino è Lopoca
Привіт, дякую за відповідь, дозвольте відреагувати відразу:
По-перше, це ваше перше зняття грошей у цьому казино?
Якщо відповідь ствердна, то ваш обліковий запис, швидше за все, не був підтверджений раніше. Тепер ваш обліковий запис може бути заблоковано, оскільки зняття ініціювало перевірку облікового запису. Не нервуйте, це звичайна процедура.
Просто спочатку підтвердьте свій обліковий запис, а потім, якщо вам вдалося виконати всі вимоги та правила, ви матимете право на зняття.
Чи отримували ви будь-який електронний лист щодо блокування облікового запису?
Hello, thank you for your reply, allow me to react all at once:
Firstly, is this your first withdrawal ever made in this casino, please?
If the answer is yes, then your account has not most probably been verified before. Your account may now be blocked because the withdrawal triggered the account verification. Don't get nervous, this is a normal procedure.
Just verify your account first and then, if you previously managed to meet all requirements and rules, you will be eligible for the withdrawal.
Have you received any email concerning the account being blocked, please?
Перепрошую, я неправильно ввів розширення, замість .it поставив .com
I apologize but I typed the extension wrong, instead of .it I put .com
mi scuso ma avevo digitato male l'estensione, invece di .it avevo messo .com
так, це моє перше зняття коштів, але chilli777 також має виплатити мені 210 євро з 8 травня
yes, this is my first withdrawal, but chilli777 also has to pay me 210 euros from 8 May
si è il mio primo prelievo, ma anche chilli777 mi deve pagare dall'8 maggio 210 euro
Я бачу.
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Ви пройшли перевірку KYC?
Крім того, яку останню інформацію ви отримали від казино?
Щоб переконатися, ця проблема пов’язана з казино Chilli777 , чи не так?
I see.
May I know whether your account has been fully verified, please?
Have you passed the KYC verification?
Furthermore, what is the latest information you got from the casino?
Just to make sure, this issue is related to the Chilli777 Casino, correct?
Я пройшов усі перевірки.
З казино, якому я стільки разів писав, вона мені ніколи не відповідала, лише оператор мого чату відповів, сказавши, що вона нічого не може зробити.
Симона
I have passed all the checks.
From the casino to which I wrote so many times she never answered me, only the operator of my live chat replied telling me that she could not do anything.
Simona
ho superato tutte le verifiche.
Dal casino a cui ho scritto tantissime volte non mi ha mai risposto, solo l'operatrice della live chat mia ha risposto dicendomi che lei non poteva fare niente.
Simona
Я досі не розумію, підтверджено ваш обліковий запис чи ні. Ви можете відповісти мені, будь ласка?
Я навіть не до кінця розумію, в чому проблема, але я думаю, що ви повинні подати скаргу. Якщо казино не може вам допомогти, і ви не отримали свій виграш, ми повинні це перевірити.
Щоб подати скаргу, натисніть тут: https://casino.guru/complaints
I still do not understand whether your account has been verified or not. Can you answer me, please?
I do not even fully understand what the problem is, but I think you should submit a complaint. If the casino can't help you and you have not received your winnings, we need to check it out.
To submit the complaint, tap/click here: https://casino.guru/complaints
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.