ФорумКазиноВключити реєстрацію (підтвердити електронну адресу)

Включити реєстрацію (підтвердити електронну адресу) (Сторінка 2)

2 р. тому від Dfdwife
|
13946 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
1 рік тому

Я подав документи для підтвердження свого облікового запису, щоб я міг зняти свої виграші 1 вересня електронною поштою. Процес, як стверджується, триватиме 72 години (наразі ми вже вичерпали цей термін), я все ще можу без проблем увійти на всі ці сайти. Я чекаю відповіді від обох документів і довідкових електронних листів, на які я звернувся через 3 дні, запитуючи їх, у чому причина затримки, і 0 відповідей.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
gamesdeaniii
1 рік тому

Я розумію, тому програма Inclave не має до цього жодного відношення.

Як я вже сказав, інколи перевірка може зайняти досить багато часу. Коли наша група розгляду скарг розглядає скарги, ми надаємо казино 14 повних днів для завершення перевірки та здійснення платежу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, тому програма Inclave не має до цього жодного відношення.

Як я вже сказав, інколи перевірка може зайняти досить багато часу. Коли наша група розгляду скарг розглядає скарги, ми надаємо казино 14 повних днів для завершення перевірки та здійснення платежу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, Радка, ДУЖЕ дякую за цю інформацію, вона була більш корисною, ніж будь-який інший ресурс, який я пробував досі, і я ДУЖЕ рекомендуватиму ваш сайт своїм колегам.

Автоматичний переклад.
gamesdeaniii
1 рік тому

Спасибі вам за вашу підтримку. 🙂

Мені все ще дуже неприємно, що всі ці казино просто не можуть надіслати вам один дурний електронний лист із повідомленням: «Привіт, ми отримали ваші документи та працюємо над цим. Будь ласка, потерпіть».

Останнім часом ми зіткнулися зі зростанням кількості скарг від гравців, які постійно борються з верифікацією, і зазвичай це починається так. 🙁

Я перевірю вас у неділю. Я сподіваюся, що ви отримаєте відповідь до того часу.🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Все ще нічого 🙁 перевірив спам і сторінки зняття коштів, все ще очікує перевірки...

Автоматичний переклад.
gamesdeaniii
1 рік тому

Привіт,

Я сподівався, що проблема вирішена...

Що ж, здається, скарги тепер неминучі.

Наш тімбілдінг Casino Guru розпочинається сьогодні, тож я припускаю, що команда зі скарг буде зайнята іншими справами, тож краще зачекати до п’ятниці.

Або ви можете подати скаргу відразу , але я не можу точно сказати, що вона буде прийнята найближчим часом.

Я залишаю це рішення за вами, я все ще сподіваюся, що буде певний прогрес. Вибачте, я не можу вам більше допомогти.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

kidd6246.vs@gmail.com

Автоматичний переклад.
Virgilsalminen
1 рік тому

Привіт,

чому ви публікуєте свою електронну пошту, будь ласка?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У Inclave є спосіб його усунути. Я випадково вказав свою електронну адресу як ricrussel@....when, це мало бути ricrussel17@gmail.com. Тепер це не дозволяє мені змінити його, і я не можу точно дізнатися, де в мене 1500 доларів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви допомогти мені змінити його з ricrussel на ricrussel17@gmail.com, щоб я міг пройти перевірку та повернутися на сайт

Автоматичний переклад.
ricrussel17
1 рік тому

Мені шкода, але в цьому випадку я припускаю, що вам доведеться зв’язатися безпосередньо зі службою підтримки Inclave, я сам намагався це зробити, але, на мій найбільший подив, я не міг знайти жодної контактної форми ніде на веб-сайті. 🙁

Я добре проконсультувався з Google, вибачте, нічого.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто хочу завантажити додаток

Автоматичний переклад.
luv4pawz62
1 рік тому

Вибачте, який додаток? Це пов'язано з реєстрацією Inclave?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Cruzdinky66@gmail.com

Автоматичний переклад.
cruzdinky66
1 рік тому

Привіт,

який сенс ділитися своєю електронною поштою, будь ласка?

Є проблеми з Inclave? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Які всі казино використовують Inclave?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У мене виникли проблеми з входом у казино Sight після того, як я використовував його багато разів, тепер він повідомляє, що моя електронна адреса не розпізнається, і коли я намагаюся відкрити новий обліковий запис, він розпізнає мою електронну адресу, повідомляючи, що я зареєструвався з цією електронною адресою. Будь ласкавий, щоб Ігор виписав мене з вас

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

whatusaying2me@gmail.co на всіх моїх сайтах казино, які використовують анклав, написано, що він не розпізнає його. Я використовував це багато разів, тому, будь ласка, вирішіть цю проблему або випишіть мене з поля зору. Я просто запам’ятаю свій власний пароль

Автоматичний переклад.
whatusaying2me
8 міс. тому

Вибачте, але вам слід звернутися до служби підтримки Incalve. Ми не маємо з ними ніяких стосунків і не контактуємо 🙁.

Не забувайте оновлювати нас!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я не можу ввійти на сайти, він продовжує говорити, що мої дані неправильні, але моя адреса електронної пошти залишається незмінною

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого