Привіт! Ви намагалися звернутися до служби підтримки клієнтів ice casino, щоб запитати їх?
Hello, Did you try to contact ice casino customer support to ask them?
Привіт, IceCasino обманув мене на суму 150 000 норвезьких крон, вони заблокували мій рахунок, коли я здійснив зняття коштів на свій рахунок, вони шахраї і вони грабують людей, чи є хтось, хто може мені допомогти?
Hello, I was scammed by IceCasino for the amount of 150,000 NOK, they blocked my account, when I made withdrawals to my account, they are fraudsters and they rob people, is there anyone who can help me?
Привіт!
Знаєте, допомога зазвичай залежить від ситуації. Знайти проблему – найкращий початок.
Ви сказали, що вас якось обдурили. Хочете пояснити це? Щось трапилося під час перевірки чи ви зіткнулися з іншою проблемою?
Наскільки я знаю про казино, впевнений, вам дали якесь пояснення; можу я це побачити?
Не соромтеся вставляти скріншоти тут, на форумі, будь ласка.
Гадаю, рано чи пізно ми знайдемо у скарзі більше деталей. 🤔
Hello!
You know, help usually depends on the situation. Finding the issue is the best start.
You said you had been scammed somehow. Care to explain that? Did something happen during the verification, or did you come across any other problem?
As far as I know of the casino, I bet you were given some sort of explanation; may I see that?
Don't hesitate to paste screenshots here on the forum, please.
I guess we'll find more details in the complaint sooner or later. 🤔
Привіт, я верифікував свій рахунок, що було підтверджено казино, потім я зняв готівку, і всі кошти та рахунок були заблоковані. Викладаю фото підтвердження верифікації.
Hello, I verified my account, which was confirmed by the casino, then I made a cash withdrawal and all funds and the account were blocked. I am posting a photo of the verification confirmation.
поки що я не отримав жодної відповіді від цього казино
so far I have not received any response from this casino
Гей, я бачу з вашої скарги що казино відповіло, і можливо, вони звинуватили вас у кількох облікових записах. Чи можна було б також відповісти Petronela на вашу скаргу ?
Я вважаю дуже важливим, щоб ця ситуація була вирішена, тому що це досить серйозне звинувачення. Буду чекати оновлення.
Hey, I see from your complaint that the casino has responded and it could be that they have accused you of multiple accounts. Would it also be possible to reply to Petronela in your complaint ?
I think it is quite important that this situation is resolved because it is quite a serious accusation. I will wait for an update.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.