ФорумКазиноВиведення з казино Frumzi

Виведення з казино Frumzi (Сторінка 2)

11 міс. тому від basilis7229
|
3887 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Radka
8 міс. тому

Пропонувати таку пропозицію – це обман, я не знаю, що якщо ви використовуєте бонус, термін дії якого закінчується через 5 хвилин, ви можете викинути свої гроші прямо у вікно, це шахрайство. Погано те, що інші цифри в сумі складають суму грошей, яку Ви хочете розважитися, а не 5 хвилин. Такі бонуси навіть не варто пропонувати, тому що це шахрайство. Чистий обдир

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
bergenina4
8 міс. тому

Так, я розумію це, і мені це також здається дивним, але я думаю, що Радка мав хорошу думку, і бонусна пропозиція могла тривати тиждень, і ви взяли її перед тим, як вона закінчилася, як я бачу на першому знімку екрана.

У будь-якому випадку, оскільки у вас є скарга, нам доведеться почекати і подивитися, що скаже казино і як вони все пояснять, тому що наразі я також бачив, що вони сказали, що ваш бонус закінчився.

Тому я дуже сподіваюся, що все налагодиться. Я буду тримати кулаки. 🤞


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я також маю поганий досвід роботи з цим конкретним казино. Минуло 4-5 днів з тих пір, як я подав запит на зняття майже 40 євро, і хоча на сайті чітко вказано, що для виведення потрібно 1-3 робочих дні, немає жодного оновлення, мій запит все ще обробляється в підтримці, вони скажімо, тільки автоматизований, я знаю, що вони хочуть 3 дні, а я вже чекаю 5 днів. Крім того, для дуже малих сум ідентифікація не потрібна. На жаль, я буду чекати своїх грошей і більше ніколи не виберу саме це казино

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
poltsinho1926
8 міс. тому

Привіт, я думаю, що вони не повинні вказувати на сторінці, що зняття коштів відбувається швидко, якщо це не так.

З іншого боку, я не думаю, що ви чекаєте так довго, тому я скажу, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Тому, якщо до того часу нічого не зміниться, у вас не було оновлення і немає грошей, вам обов'язково потрібно зв'язатися.

Я б також намагався тримати себе в курсі про виведення грошей, але якщо казино не дасть вам жодної відповіді, крім шаблону, це, ймовірно, буде складним.

Проте я чекаю вашої наступної відповіді, і сподіваюся, що вона буде більш позитивною.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого