Я б ніколи не повірив, що такий бонус існує... 🤔
Єдиною більш розумною пропозицією, яку я можу придумати за таких обставин, було б, щоб бонус закінчився незалежно від того, коли ви його отримали. Наприклад, пропозиція була доступна протягом тижня або близько того, але ви взяли її перед закінченням терміну дії. Відверто кажучи, я не знайомий із точними умовами бонусів, і я визнаю, що це просто те, що спало мені на думку.
Так чи інакше, я переконаний, що оператор чату міг би докласти більше зусиль, щоб пояснити вам цю проблему (якою б вона не була), щоб ви не відчували себе відштовхнутими.
Помітили вашу скаргу , але, безсумнівно, попереду нас чекає багато питань. До речі, не могли б ви ще раз прочитати скаргу? Нік шукатиме відповіді, і, чесно кажучи, ви пропустили кілька, я б сказав.
Велике спасибі! Але я з нетерпінням чекаю пояснень від казино...
I would never believe such a bonus existed... 🤔
The only kind of better-sense offer I can think of in such circumstances would be that the bonus ended regardless of when you received it. For example, an offer was available for a week or so, but you took it just before the expiration. Frankly, I'm not familiar with the exact bonus terms, and I admit it's just something that crossed my mind.
One way or another, I'm convinced the chat operator could, however, make a bigger effort to explain this issue (whatever it was) to you, so you don't feel pushed away.
Spotted your complaint, though, so surely, there are lots of questions ahead of us. Speaking of which, could you please read the complaint again? Nick will be looking for the answers, and frankly, you missed a few, I'd say.
Thank you very much! I'm looking forward to seeing the casino's explanation, though...
Автоматичний переклад.