ФорумКазиноВиведення з казино Frumzi

Виведення з казино Frumzi

5 міс. тому від basilis7229
|
1674 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
5 міс. тому

Всім привіт ! У мене є запит на зняття з мого рахунку в казино frumzi! Хтось може відповісти мені, скільки днів це займає, і чи були у нього проблеми зі зняттям?? Я читаю, що є проблеми зі зняттям коштів і затримки з перевіркою

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
basilis7229
5 міс. тому

Привіт, я також помітив, що кілька скарг на це казино є відкритими, і вони також стосуються затримки платежів.

У будь-якому випадку, як довго триває ваша ситуація з вилученням? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити такий процес, тому я запитую. Чи пробували ви запитати службу підтримки, чому це займає так багато часу? Ваш обліковий запис уже підтверджено?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, мій друже!! На мій запит пройшло всього 24 години, але я читаю скарги і попереджаю!! Якщо їм потрібно 3-4 дні, щоб перевірити мій запит і 3-4 дні, щоб підтвердити мій рахунок, то потрібно 10-12 днів, щоб побачити гроші на банківському рахунку! Це неприпустимо

Автоматичний переклад.
basilis7229
5 міс. тому

Привіт!

Я б сказав, що вас не повинно надто переконувати те, чого з вами ще ніколи не траплялося. 🙂

Якщо я правильно розумію, для вас це був лише один день. Я думаю, що наразі це цілком прийнятно, чи не так?

Так, попереду вихідні, тож можете приготуватися до паузи, але повторюю, зберігайте спокій.

Зараз з тобою нічого серйозного не відбувається. 🙏

Тримайте нас у курсі свого прогресу. Сподіваюся, ваші темні пропозиції не втіляться в життя!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гаразд, залишайтеся з нами, хлопці!! Я зв’яжуся з казино наступного тижня (вівторок) і буду тримати вас у курсі, щоб дізнатися, чи можете ви мені допомогти!!

Автоматичний переклад.
basilis7229
5 міс. тому

Вірна думка! Ми будемо тут. Я тримаю за вас кулаки! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Всім привіт ! Минуло 3 дні після мого запиту на зняття коштів від минулого четверга… в чаті мені сказали, що будь спокійний, він буде оброблений… так багато часу на одне зняття, здається, вони не хочуть платити клієнтам, коли вони виграють!

Автоматичний переклад.
basilis7229
5 міс. тому

Привіт!

Вибачте, але це займає так багато часу, принаймні у ваших очах. Чи можу я зараз мати кілька додаткових запитань?

Я намагався з'ясувати, чи успішно завершилася ваша перевірка.

Або, можливо, ви коли-небудь знімали кошти раніше?

Я запитую лише тому, що Джаро згадав обмеження, які ми застосовуємо для таких ситуацій, коли функція скарги може здатися рішенням, тож якщо ваш обліковий запис успішно підтверджено, вашу історію гри перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не Ви не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам .

Будь ласка, поділіться детальнішою інформацією щодо процесу перевірки 🙏


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у мене проблема з казино. Я попросив повернути свій депозит, і рахунок був закритий без причини. file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будь ласка, я щойно зареєструвався, мені потрібно більше інформації про казино

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у мене проблема з казино. Я попросив повернути свій депозит, і рахунок був закритий без причини. file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

не знаю, чому мій рахунок закрили, я просто прошу депозит, і мій рахунок закривають, чому. Я місяць чекаю відповіді, чому мій рахунок закривають, тільки вони відповіли мені в чаті, тому що це перевіряється.

Це те, що вони кажуть, щоб не виплачувати виграні гроші.



Автоматичний переклад.
marcelinaolichowska0
3 міс. тому

Привіт.

Знаєте, я б сказав, що ми могли б отримати більше деталей на цю тему. Якщо ви не заперечуєте, що я запитую, окрім запиту на відшкодування, чи було щось інше між казино та вами? Чому ви думаєте, що вам потрібно повернути кошти?

У будь-якому разі ваша скарга також очікує оновлення, можете зробити це тут 👈👈

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будь ласка, я щойно зареєструвався, мені потрібно більше інформації про казино

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

На цьому конкретному? Звичайно, але, здається, казино не працює. 🤷‍♀️

Дивіться самі👈

Ви там зареєструвалися?


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я попросив вивести свій виграш, я чекав тиждень, але вони не запитували жодних документів, через тиждень я не міг увійти, я увійшов у чат, і казино повідомило мені, що рахунок закрито .Я запитав, чому вони сказали, що я отримаю лист, пройшов місяць, а відповіді немає.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт усім! Нещодавно я виграв близько 8000 євро в цьому казино (Frumzi). 1000 євро можна легко виплатити. Однак тепер мій баланс змінено на валюту Kv. Сума конвертації значно нижча. Жодна гра більше не працює. Що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я попросив вивести свій виграш, я чекав тиждень, але вони не запитували жодних документів, через тиждень я не міг увійти, я увійшов у чат, і казино повідомило мені, що рахунок закрито .Я запитав, чому вони сказали, що я отримаю лист, пройшов місяць, а відповіді немає.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт. Вибачте за цю неприємну ситуацію, і вам добре, що ви подали скаргу тут разом із нашою командою. Вони завжди роблять все можливе, щоб кожна справа була розкрита якомога швидше. Це завжди залежить також від казино, звичайно, як, коли та чи буде вирішена скарга. Йдеться про те, яку інформацію вони можуть надати нашій групі зі скарг, а з іншого боку, залежить від кожного гравця, а також, чи він/вона співпрацюватиме та надасть усі необхідні документи. Тож зараз, на жаль, нічого особливо не потрібно робити, просто зачекайте, як наша команда розгляду скарг розгляне вашу справу. Я знаю, що це нелегко, але давайте тримати кулаки схрещеними, вони скоро дізнаються, що саме відбувається.

Це ваша перша спроба зняття коштів у цьому казино, якщо можна запитати? Ви випадково отримували оновлення від казино? Чекаю на вашу відповідь 🙂.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Будьте обережні з цим шахрайським казино, найбільшим шахраєм. Я вніс 30 євро і використав 200% бонус, а потім мав там 90 євро. Я грав 5 хвилин, а потім ненадовго вийшов із системи, тому що мені довелося пересісти. Тоді на моєму рахунку було ще 78,25 євро. Коли я увійшов через 5 хвилин, мій обліковий запис було встановлено на нуль. Я 100 разів писав у службу підтримки, а вони були дурні. Потім я подивився, і там написано, що бонус закінчився. Вони пропонують бонуси. Вони дають вам лише 5 хвилин, а потім встановлюють нуль. Це шахрайство, і я раджу всім не платити. Тоді вам краще викинути гроші на вітер або зробити з ними щось інше. Але ви просто нічого не платите, це найбільше шахрайство в історії. filefilefilefile

Автоматичний переклад.
bergenina4
2 міс. тому

Я б ніколи не повірив, що такий бонус існує... 🤔

Єдиною більш розумною пропозицією, яку я можу придумати за таких обставин, було б, щоб бонус закінчився незалежно від того, коли ви його отримали. Наприклад, пропозиція була доступна протягом тижня або близько того, але ви взяли її перед закінченням терміну дії. Відверто кажучи, я не знайомий із точними умовами бонусів, і я визнаю, що це просто те, що спало мені на думку.

Так чи інакше, я переконаний, що оператор чату міг би докласти більше зусиль, щоб пояснити вам цю проблему (якою б вона не була), щоб ви не відчували себе відштовхнутими.

Помітили вашу скаргу , але, безсумнівно, попереду нас чекає багато питань. До речі, не могли б ви ще раз прочитати скаргу? Нік шукатиме відповіді, і, чесно кажучи, ви пропустили кілька, я б сказав.

Велике спасибі! Але я з нетерпінням чекаю пояснень від казино...

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого