Привіт, нещодавно я здійснив два виведення коштів з двох різних казино 02/10/2020, і обидва вони відображаються обробленими на той день. Зараз минуло кілька днів, а в моєму банку нічого!
Одним з них є Ladbrokes та іншим казино
Раніше я використовував інші банки та свою карту Visa, і зазвичай, коли повідомляється, що вона обробляється, вона буде в банку того самого або наступного дня ... але вперше я використовую цей банк і картку для депозиту та виведення з Інтернет-казино. депозит вони приймали штрафу без проблем.
У будь-якому випадку я дзвоню в банк кілька разів, і вони кажуть, що жодних ознак цього немає, і я повинен зв'язатися з казино, але коли я зв'язався з казино, вони кажуть мені піти поговорити з банком. Я просто ходжу в колах і хвилююся, бо мені це все одно добре ...
хтось ще використовує Metrobank для депозитів / зняття грошей в онлайн-казино або мав якісь проблеми?
Hi so I’ve made two withdrawals from two different casinos recently on 02/10/2020 and both are showing as processed on that day . It has now been a few days and nothing in my bank !
One is Ladbrokes and other sky casino
i’ve used other banks and my Visa card in the past and normally when it says processed it would be in the bank same or next day ... but first time using this bank and card to deposit and withdraw from online casino . the deposit they accepted fine no problems .
anyway I ring the bank several times and they are saying no sign of it and I should contact the casino but when I contact casino they tell me to go speak to the bank . I’m just going in circles and worried because it is a substantial amount well for me anyway ...
anyone else use Metrobank for online casino deposits / withdrawals or had any problems ?