ФорумКазиноВиведення коштів на сайті zetcasino885.com

Виведення коштів на сайті zetcasino885.com

1 рік тому від edoardoraspagni
|
5135 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Доброго вечора, вчора я зареєструвався на сайті www.zetcasino885.com. Я вніс 100 євро, а сьогодні вранці зняв 127, зігравши всю внесену суму.

Чат на сайті майже недоступний, електронні листи однакові, вони ніби автоматичні, чи можу я бути впевненим, що отримаю гроші?

Автоматичний переклад.
edoardoraspagni
1 рік тому

привіт

Щоб бути впевненим на 100%, ви граєте в цьому казино?

https://casino.guru/zetcasino-review

file

Просто я не міг відкрити дане посилання.

У будь-якому випадку, не знаючи більше про казино, я не можу нічого надати.

Можливо, ви повинні були поставити собі таке запитання, перш ніж грати там. Ви знаєте, що обережність все ще є хорошою тактикою, коли мова заходить про гру в онлайн-казино.

Ніхто за межами казино не може запевнити вас, що відбувається з вашим виведенням коштів.

Зазвичай для виплати виграшу необхідно перевірити ваш рахунок, історію ігор і дотримання правил.

Дай мені знати, де ти граєш і як це відбувається.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Добрий ранок,

так, це сайт. Zet Casino Я підтверджую.

Зараз сайт називається https://zetcasino855.com/it/

Щоб бути в безпеці, я ризикую цими 100 євро, якщо вони виплатять мені виграш 127, я зможу вважати це серйозним і надійним сайтом.

Перш ніж грати, я поінформував себе, і деякі сайти дали йому безпечний сайт, натомість я прочитав багато відгуків гравців, яким це не сподобалося, після чого я вважав за краще відмовитися, щоб не витрачати час і гроші.

Я з нетерпінням чекаю ваших відгуків і допомоги, якщо вони не виплатять мені виграш.

Я зберіг усі підтверджуючі документи.


Автоматичний переклад.
edoardoraspagni
1 рік тому

Привіт,

тепер ми знаємо, що ви граєте в чесному казино - на основі його відгуку 🙂. Це хороший знак.

Отже, у чому, здається, справа? Як я вже писав, зазвичай для виплати виграшу необхідно перевірити ваш обліковий запис, історію ігор і дотримання правил.

Чи можете ви поділитися прогресом?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зняв у понеділок, а сьогодні, через 4 дні, він все ще очікує? Можеш допомогти мені?

Автоматичний переклад.
edoardoraspagni
1 рік тому

Відкликання подано 20 лютого, чи не так?

Мені потрібно знати, чи підтверджено ваш обліковий запис. Чи можете ви підтвердити, що так?

Це перший крок до отримання грошей, розумієте?

Я не можу прискорити процес, я можу лише порадити вам попрацювати над перевіркою та набратися терпіння, коли вона завершиться. Після авторизації транзакції можуть тривати кілька днів.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зареєструвався в неділю та зробив запит на зняття коштів у понеділок, 20 лютого.

Як підтвердити свій обліковий запис? У мене не було жодних запитів.

Але цей сайт платить виграш за вашу інформацію?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні вони скасували мій вихід і написали мені на електронну пошту так:

Шановний Едоардо Распаньї!



Ми хотіли б повідомити вам, що ваш запит на зняття суми 127 євро не було оброблено належним чином.


Ви можете подати новий запит на зняття, дотримуючись наведених нижче інструкцій:


Надішліть запит на зняття ще раз



Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами через чат.


З найкращими побажаннями,

Фінансовий відділ ZetCasino.com

Автоматичний переклад.
edoardoraspagni
1 рік тому

це мені каже Gretwin Casino

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так що я можу зробити? Я ніколи не отримаю гроші, тому що вони скасовують зняття?

Автоматичний переклад.
edoardoraspagni
1 рік тому

пишу знову.. я буду продовжувати писати тобі.. і я сподіваюся отримати це, якщо я не отримаю його до наступного тижня, я буду скаржитися.. мені потрібно отримати 3000 євро

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сподіваюся отримати гроші, але я читаю кілька форумів, де кажуть, що вони є сайтом, де не виплачують виграші. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому ці люди, які скаржилися на Грейтвіна, не отримали вашої допомоги?

Бачите, що Олуя не виграла?

Ви тут допомагаєте чи ні?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зареєструвався в неділю та зробив запит на зняття коштів у понеділок, 20 лютого.

Як підтвердити свій обліковий запис? У мене не було жодних запитів.

Але цей сайт платить виграш за вашу інформацію?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зазвичай ви повинні пройти перевірку, щоб отримати свій виграш. З іншого боку, деякі казино дозволяють гравцям знімати невеликі суми без проходження перевірки.

Найкращий варіант - ознайомитися з умовами казино або запитати в оператора чату/служби підтримки.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні вони скасували мій вихід і написали мені на електронну пошту так:

Шановний Едоардо Распаньї!



Ми хотіли б повідомити вам, що ваш запит на зняття суми 127 євро не було оброблено належним чином.


Ви можете подати новий запит на зняття, дотримуючись наведених нижче інструкцій:


Надішліть запит на зняття ще раз



Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами через чат.


З найкращими побажаннями,

Фінансовий відділ ZetCasino.com

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це прикро, але це просто може статися.

Ви знову надіслали запит на зняття? Казино розповіло вам, що ви повинні робити. Спробуйте ще раз, будь ласка.

Переконайтеся, що ви вибрали той самий спосіб оплати, який використовували для депозиту - якщо ви коли-небудь робили там депозит.

Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

це мені каже Gretwin Casino

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Олюя, ця тема не про Грейтвіна. Підтримувати інших гравців – це нормально, але якщо ви хочете лише обговорити свою ситуацію, для цього є краще місце 🙂.


Я сподіваюся, ви розумієте.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сподіваюся отримати гроші, але я читаю кілька форумів, де кажуть, що вони є сайтом, де не виплачують виграші. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви можете подати свою скаргу в будь-який момент. Перевірте, що пропонує веб-сайт - "reclami"?

Будь ласка, перевірте верхні вкладки, щоб знайти скарги.

Прочитайте про процес тут і зверніть увагу на те, що ми надаємо казино 14 повних днів для виведення коштів. Читайте про дозвільний центр прямо тут .

Однак ви повинні спочатку зробити так, як запропонувало казино, - повторно вивести кошти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому ці люди, які скаржилися на Грейтвіна, не отримали вашої допомоги?

Бачите, що Олуя не виграла?

Ви тут допомагаєте чи ні?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Будь-хто може подати скаргу - для цього не потрібен адмін. Від гравця залежить, чи вирішить він/вона відкрити його. Він доступний у верхній панелі. Перевірте вкладки самостійно:

file

Крім того, ця тема стосується іншого казино.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за інформацію.

Я відкрив скаргу, надіславши якомога більше інформації.

Я повторно обробив операцію зняття коштів.

У своєму останньому електронному листі від центру підтримки казино zet вони сказали мені, що перевірка мого облікового запису не потрібна для зняття коштів, у мене таке відчуття, що вони виграють час, я не розумію, як ви, хлопці, могли дати цьому казино такий високий рейтинг, я робити я буду радити проти всіх.

Автоматичний переклад.
edoardoraspagni
1 рік тому

Привіт, добре, що ви написали скаргу.

Щодо рейтингу, ми не можемо просто змінювати рейтинг кожного разу, коли гравець висловлює поганий досвід на форумі - я сподіваюся, що це має сенс. Відгуки користувачів є правильним інструментом для коментарів про ваш досвід. Оскільки ми не знаємо, що саме сталося, було б доцільно почекати, поки скарга розвинеться далі. Не хвилюйтеся щоразу, коли ми доводимо, що казино вчинило несправедливо щодо гравця, казино отримує чорні очки, дивіться цей приклад (наразі жодної невирішеної скарги на ZetCasino):

file

У будь-якому разі я погоджуюся зі скаргою: зрозумійте, що без підтвердження свого облікового запису ви не матимете права на зняття коштів.

Отже, справа в тому, щоб пройти перевірку. Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам.



Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого