ФорумКазиноВиведення грошей в казино Бумеранг

Виведення грошей в казино Бумеранг

1 рік тому від terdikmilan
|
3231 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Чи хтось пробував/мав проблеми з Boomerang Casino? Я побачив кілька хороших відгуків, тому спробував, на щастя, отримав чудові виграші, тому я хотів зняти свої гроші. Тепер ось проблема, моє виведення було скасовано 3 рази з різних причин.

  • технічна помилка
  • неправильний спосіб оплати
  • технічна помилка з боку постачальника платежів
Автоматичний переклад.
terdikmilan
1 рік тому

Привіт,

Думаю, я чув щось подібне кілька днів тому, не знаю, в якому казино...

Будь ласка, який спосіб оплати ви обрали? Ви на зв'язку зі службою підтримки?

У будь-якому випадку, ви можете переглянути інші теми про Boomerang Casino:

https://casino.guru/forum/casinos/boomerang-casino---general-discussion

https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/boomerang-casino-payout-withdrawal#post-21879

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/boomerang-casinos

Багатьом гравцям заплатили, але їм доведеться почекати пару тижнів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка

Дякую за вашу відповідь! Так, я також читаю деякі теми, тому намагаюся залишатися оптимістом. Я спробував використовувати оплату Mastercard (так само, як і мій депозит), і так, я зв’язуюсь зі службою підтримки. Вони сказали, що є деякі технічні проблеми з боку провайдера (Mastercard), і їм довелося знизити свій ліміт платежу до 450 євро за транзакцію, тому казино скасувало мій виведення. Тож наразі у мене є 3 поточних виведення коштів по ~360 євро кожен. Найсмачніше те, що я розпочав виведення 16 травня, оскільки процес підтвердження був прийнятий лише 7 липня, але мій виведення було скасовано наступного дня. Тому я чекав майже місяць, щоб отримати свої гроші який було скасовано та повторно надіслано 2 дні тому, і мене бентежить, що мені, можливо, доведеться знову чекати тижнями..але, наскільки я знаю (на основі їхніх умов та умов), після перевірки облікового запису фінансова команда. приймає кожен запит протягом 3 робочих днів (хоча я трохи наляканий, тому що щоразу, коли я звертаюся до служби підтримки, вони кажуть, що є деякі технічні помилки та багато запитів, тому процес може зайняти більше часу) ..

У всякому разі, коротше кажучи, я вже написав кілька електронних листів і зв’язався з ними через чат, подивимося, мабуть..

Автоматичний переклад.
terdikmilan
1 рік тому

Привіт,

це справжня історія! Добре, що підтримка виконує свою роботу і залишається на зв’язку, я б сказав, що це робить усю ситуацію більш терпимою.

Треба сказати, що я потроху переконуюсь, що майже кожне казино намагається змусити гравців використовувати криптовалюту як спосіб виведення грошей. Моя особиста думка полягає в тому, що будь-який платіж, пов’язаний з банком, означає масу перевірок та процедур безпеки, а казино намагаються не відставати від усіх вимог з одного боку та бюрократичних вимог безпеки з протилежного.

Я не можу втриматися, але на вашому місці я б спробував криптовалюту.

Як ти гадаєш?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблема з виведенням в казино boomerang, я зняв 1000 євро 06.06.2022, 11.06. вони надіслали мені листи з підтвердженням виведення 900 євро, 13 червня вони підтвердили, що від 100 євро , зняття 100 євро було зараховано 14/06 в той час як зняття 900 євро зникло, сайт каже, що виведення завершено, чат каже, що все в порядку і я не відповідав 5 днів на пошту, я не маю отримав що-небудь, мої гроші вкрали, я надіслав електронні листи з підтвердженням і знімки екрана мого банківського рахунку до служби підтримки, де ви можете побачити, що я не отримав кредитів у розмірі 900 євро, я більше не знаю, що робити.

Андрій

Автоматичний переклад.
andrean95
1 рік тому

Шановний Андрію,

Я пропоную зв’язатися з вашим банком, щоб уточнити, чи немає проблем із платежем. Тиждень тому казино переконало іншого гравця з Італії перейти на криптовалюту, щоб отримати виграш. Хоча він, очевидно, віддав перевагу картці чи банківському переказу.

Зверніться до свого банку, я б сказав, і якщо ви не отримаєте гроші за кілька днів, ви повинні подати скаргу, я думаю.

Ви можете зробити це, натиснувши це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Дайте мені знати, що ви отримуєте від свого банку, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, я зв'язався з банком, який мені підтверджує, що не було жодних резервів або спроб кредитування від них на суму 450 або 900 євро, тому вони навіть не пробували, у них не могло бути проблем, оскільки від 100 євро було належним чином оплачено.

Андрій

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З великою кількістю казино важко знайти надійний сайт азартних ігор, не зіткнувшись із шахраями. Я рекомендую зареєструватися в Slottica, має свої переваги. Завдяки безлічі бонусів я зміг познайомитися з усіма нюансами ігрових автоматів, які мені сподобалися. Тепер я регулярно граю в них після роботи.

Опубліковано Vladon Змінено Radka
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, я зв'язався з банком, який мені підтверджує, що не було жодних резервів або спроб кредитування від них на суму 450 або 900 євро, тому вони навіть не пробували, у них не могло бути проблем, оскільки від 100 євро було належним чином оплачено.

Андрій

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думав, що до цього дійде.

Тож платіж, швидше за все, не був здійснений. Давайте подивимося, що ми можемо дізнатися через скаргу .

Мене здивував той факт, що казино ніколи не підтвердило вашу верифікацію. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

З великою кількістю казино важко знайти надійний сайт азартних ігор, не зіткнувшись із шахраями. Я рекомендую зареєструватися в Slottica, має свої переваги. Завдяки безлічі бонусів я зміг познайомитися з усіма нюансами ігрових автоматів, які мені сподобалися. Тепер я регулярно граю в них після роботи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Немає необхідності публікувати інші подібні веб-посилання, ми все розібрали.

Просто не поспішайте переглядати наш веб-сайт. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я подав скаргу і подивимося що буде, я дуже хвилююся, тому що вони дають виведення як завершене, але це не так, в інших випадках гроші завжди приходили, я не розумію, чому вони хочуть вкрасти гроші таким чином, раніше мені відповідали кожні 1/2 дня, тепер уже 7 днів.

Автоматичний переклад.
andrean95
1 рік тому

Доброго ранку,

Я думаю, що казино має деякі технічні проблеми. Я перевірив вашу скаргу , щоб з’ясувати, що ви більше не можете надіслати запит на зняття коштів. Чесно кажучи, якщо це головна причина ваших проблем, нам залишається лише чекати, поки казино виправить це.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

У мене проблема зняття грошей з казино boomerang.

Хтось із подібними проблемами?

Автоматичний переклад.
barborasp
1 місяць тому

Привіт,

краще було б спробувати пояснити суть проблеми. 🙂

Спробуйте пояснити нам, що передувало вибору, чи пояснила служба підтримки, що відбувається або де проблема. Причин може бути десятки, але ми спробуємо розібратися разом. А в ідеалі вирішити проблему.

Тому, будь ласка, дайте мені знати.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого