ГоловнаФорумКазиноVivadice Casino - загальне обговорення

Vivadice Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Kamilre
|
1 701 переглядів 35 відповідей |
|
1 2

6 часов прошло, мне никто не ответил...

Казино выглядит пустынным...

казино решило проблему, извиняюсь 🙂

Змінено
pozndarya

привіт

Ми щойно завершили вирішення вашої плутанини з бонусом.

Під час реєстрації ви обрали 100% бонус, а не 200% бонус!

У нашій системі є підтвердження, яке показує, коли ви клацнули, активували та підтвердили свій вибір.

Нам довелося чекати схвалення від фінансового відділу, щоб скасувати ваш старий бонус і застосувати той, який ви дійсно хотіли, тому для вирішення вашої справи знадобився деякий час.

Оскільки ви особисто вибрали 100% бонус, ми сподіваємося, що тепер ви щасливі, коли ми надали вам бонус, який ви спочатку хотіли, але не вибрали. 😊

З повагою,


Автоматичний переклад.
pozndarya видалив(-ла) публікацію

Извините, была не права

В общем, казино действительно помогло и решило проблему

pozndarya

привіт

Вибачте за очікування, але помилка була допущена на вашому боці, коли ви вибрали не той бонус, і ми зробили все можливе, щоб допомогти вам і вирішити проблему якомога справедливіше.

Наскільки я знаю, ви вже отримали 200% бонус + 75 безкоштовних обертань.

Ви також надіслали додатковий запит на зміну бонусу, і наша команда схвалила зміну та відповідно оновила ваш бонус.

Отже, тепер у вас є саме той бонус, який ви хотіли спочатку. Однак, оскільки ви стверджуєте протилежне, я зараз доведу вам, що ви особисто вибрали 100% бонус під час реєстрації.

Крім того, неможливо, щоб система бонусів працювала належним чином для всіх інших, але лише у вас виникла проблема. :)

З повагою,

file

Автоматичний переклад.

У меня есть теория на сей счет, но сегодня я гуляю, поэтому поделюсь ей завтра 🙂

pozndarya

привіт

Ми ще раз приносимо вибачення за незручності, але хочемо визнати, що зрештою ви мали рацію. Як відомо, більшість казино не завжди готові визнавати свої помилки. :)

В даному випадку виникло непорозуміння, і ми з вами певною мірою мали рацію.

Ось що сталося:

Кілька днів тому ми перейшли від White Label до готового рішення та змінили нашу ліцензію. Під час цього процесу частина бонусів залишилася прив’язаною до старої PSP для криптовалюти. Коли ми перейшли на рішення «під ключ» і нову ліцензію, певний PSP не був увімкнений, у результаті чого система виявляла лише 100% бонус як стандартний. Однак одного разу ви дійсно вибрали 100% бонус. :)

У той же час сталася помилка з вашого боку, але також і з нашого боку, оскільки нова PSP була неправильно ввімкнена та за замовчуванням використовувалася 100%, навіть якщо хтось вибрав бонус у 200%.

Ми раді, що змогли додати кошти на ваш рахунок, і як додаткові вибачення ми додамо вам додаткові 50 доларів США — я вже переслав цей запит у фінансовий відділ.

Я також надішлю вам знімки екрана з PSP, щоб ви могли побачити різницю між PayCryptos і PayCryptos Duplicate. Дублікат PSP увімкнено для нової ліцензії, тоді як старий PSP мав залишатися активним, щоб дозволити користувачам, які не прийняли нову ліцензію, зняти свої кошти.

Будь ласка, надішліть нам свою електронну адресу ще раз, щоб ми могли обробити додатковий баланс з нашого боку. Ми щиро перепрошуємо за непорозуміння та вдячні за те, що ви вказали на проблему.


file

З повагою,


Автоматичний переклад.

казино решило проблему, извиняюсь 🙂

Я радий, що казино позитивно підійшло до цієї ситуації та допомогло вам її вирішити. Я думаю, що інші казино також можуть скористатися цим прикладом.

Ви вже змогли зіграти бонус? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

как бы там ни было, но

казино в любом случае поступило максимально порядочно


но бонус отыграть не успела, потому что не получила его. но, если они решили такой деликатный вопрос с моим депозитным бонусом, то думаю решат и это

просто сейчас неудачное время - выходные 🙂

Змінено
pozndarya

Я розумію, тож якщо вам вдасться вирішити це протягом тижня, дайте мені знати, якщо ви розіграєте бонус, як у вас це вийшло.

Гарного дня.😉

Автоматичний переклад.
Jaro

В итоге мне до сих пор не удалось получить бонус 🙁

pozndarya

І ви знову зверталися до них з цього приводу чи ні? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro

Да, но мне не ответили 🙁

pozndarya

Звичайно, казино має дати його вам, якщо вони пообіцяли дати його вам.

У будь-якому випадку, я знаю, що казино можуть вирішувати, найчастіше я чую від гравців «адміністративне рішення», що вони не будуть давати гравцям бонуси.

Однак вони, ймовірно, сказали б вам це вже, і якби ви мали справу з ними, цього не мало бути. Тому досить дивно, що це так.😕

Автоматичний переклад.

В итоге я ничего не получила...

Поэтому и не пробовала дальше играть в этом казино, потому что не понятно, всё ли в порядке с казино и выплачивают ли они средства в случае выигрыша.

pozndarya

Насправді я вас розумію, якщо ви виявили таку проблему, можливо, іноді краще залишити її та піти в інше місце. Кожен гравець сам вирішує.

Тож удачі тобі.☘️

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого