8 міс. тому
Тут ви можете обговорити VipSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому ви відмовилися (Ромі) надрукувати мій чесний досвід роботи з цим казино?? Ви стверджуєте, що це тому, що "я програв" лол! У рецензії я зазначив, що це не має абсолютно ніякого відношення до того факту, що я втратив гроші – це гра, з якою я маю величезну проблему... про що я знову ж таки дуже чітко заявив у своєму огляді. Чому ви навмисно стримуєте друк інформації, яка може допомогти іншим? Гмммм, цікаво🤔🙄....😏
Why would you refuse (Romi) to print my honest experience with this casino?? You state it's because " I lost" lol! I stated in the review that it had absolutely nothing to do with the fact I'd lost money - it's the gameplay I have a massive issue with...which again, I stated very clearly in my review. Why would you deliberately hold back on printing information that might just help others? H'mmmm I wonder🤔🙄....😏
Привіт, я прочитав ваш відгук і мені здається, що це було правильно з відмовою. Справа в тому, що 3/4 того, що ви написали, це лише те, що ви програли, що ви зробили депозит і не змогли виграти. Єдина інша інформація або момент, окрім цього, полягає в тому, що обертання відстають, що є хорошою інформацією для інших гравців. Якщо ви відредагуєте свій відгук і це не пов’язано лише з тим, що ви не змогли отримати готівку в результаті програшу, ми без проблем приймемо ваш відгук. Не соромтеся це згадувати, але якщо це основна ідея, навколо якої майже не тече жодна інша інформація, то її справедливо відкинули.
Наприклад, ви можете згадати, якщо у вас був обмін зі службою підтримки клієнтів або RTP на слотах, той факт, що обертання затримується, я сказав, що це хороша інформація тощо. Тоді я не побачу проблеми в підтвердженні. 🙂
Hello, I have read your review and it seems to me that it was right thing with rejection. The point is that 3/4 of what you wrote is just that you lost, that you deposited and failed to win. The only other information or point besides that is that the spins are lagging which is good information for other players. As long as you edit your review and it's not almost all about the fact that you failed to cash out as a result of losing, we have no problem accepting your review. Feel free to mention it, but if it's the main idea around which almost no other information flows, then it was rightly rejected.
For example, you can mention if you had an exchange with customer support or RTP on slots, the fact that the spins are lagging I said is good information and so on. Then I won't see the problem in the approve. 🙂
Так. Лороріко (вище в розділі коментарів/оглядів) може цілий день говорити про втрати та маніпуляції в іграх – ЯК МАЙЖЕ КОЖЕН, ХТО МАЄ ОБґрунтовану скаргу/НЕГАДНИЙ ДОСВІД ПРОТИ КОРУПЦІЙНОГО «ГЕЙМПЛЕЮ» в казино...але я залишаю дійсний відгук, що в ні в якому разі не порушував БУДЬ-ЯКІ правила чи гіркий досвід роботи з іншим казино (VIPSlots), і ви вказуєте порожньо ВІДМОВЛЯЄТЕСЯ друкувати це. Ви настільки ж корумповані, якщо не більше, у своїй відповідності цим більш ніж тіньовим «казино». Огидно 🤮.
So. Lororico (above in the comments/reviews section) can talk aaaalll day long about losses & game manipulation - LIKE NEARLY EVERYONE THAT HAS A VALID COMPLAINT/BAD EXPERIENCE AGAINST CORRUPTED "GAMEPLAY" at casino's...but I leave a valid review that in no way flouted ANY rules or bitter experiences with another casino (VIPSlots) & you point blank REFUSE to print it. You're as corrupt, if not more so in your compliance of these more than shady "casinos". Disgusting 🤮.
Я прошу вас утриматися від того, щоб казати, що ми корумповані, тому що ваші привілеї на форумі будуть скасовані. Я гарно пояснив, що сталося і чому ваш відгук не було прийнято. Я б написав це будь-кому іншому, як і тобі.
Якщо у вас є куленепробивні докази того, що казино фальсифікує ігри, ви також можете подати скаргу, якщо в результаті ви втратили гроші.
Але знову ж таки, я попереджаю вас бути обережними з такими необґрунтованими думками, сприймайте це як попередження. 👍
I'd ask you to refrain from saying we are corrupt, because your forum privileges will be revoked. I explained nicely what happened and why your review was not accepted. I would have written it to anyone else, just like I would have written it to you.
If you have bulletproof evidence that the casino is rigging the games, you can also file a complaint if you lost money as a result.
But again, I warn you to be wary of such unsupported opinions, take it as a warning. 👍
Це казино не зазначено на цьому сайті, але я вважав за необхідне опублікувати свою скаргу та відгук про це казино на кожному веб-сайті, щоб повідомити людям про цих шахраїв. Якби я міг поставити нуль зірок, я б поставив своїм відгукам. Я зіграв кілька безкоштовних обертань, які, щоб зняти бездепозитні бонуси або безкоштовні обертання, людині потрібно зробити депозит. Я помилився й подумав, що це лише 10 доларів. Але зробив один мінімум за 15 доларів. Після цього я спілкувався в прямому ефірі, тому що все ще не міг зробити aw/d. ЇХНИЙ ВЛАСНИЙ АГЕНТ СКАЗАВ МЕНІ ПРОСТО ЗРОБИТИ ДЕП ЗА ДОДАТКОВІ 10 ДОЛ. Що я і зробив. Ну насправді це було за 11 доларів. Але ці 11 доларів ніколи не були зараховані на мій рахунок. Тож я провела ще один чат і навіть подзвонила. Мені сказали, що НЕ МОЖУТЬ знайти попередній чат. Що 11 доларів були нижчими за їхню мінімальну суму, і мені довелося зробити ще один депозит на 25 доларів за один раз, а не в депозити 2 вересня. Крім того, мені доведеться вимагати відшкодування з гаманця, через який я зробив депозит у біткойнах. Що вони не отримують депозити, які нижче мін. Тому вони ніколи не отримують моїх грошей, а це загальна біда, і я НЕ МОГУ ПОГОВОРИТИ З КЕРІВНИКОМ. Ці люди мають бути онлайн-казино. Я чудово знаю, що вони отримали ці гроші, тому що вони пішли на адресу їхнього гаманця. МЕНЕ ТАКОЖ ДВІЧІ ВИСАЛИСЬ! Ці люди — найгрубіші агенти з обслуговування клієнтів, яких я коли-небудь зустрічав. Вони БРЕХУНИ І ЗЛОДІЇ!!! Я б не віддав цим шахраям і злодіям ваші гроші. Прийдіть і дізнайтеся, що ці люди працюють незаконно та без дійсної ліцензії, виданої регульованим органом.
This casino isn’t listed on this site but I felt it necessary to post my complaint & review on this casino on every website possible in order to make people aware of these scammers. If I could give zero stars I would on my reviews. I played some free spins which in order to withdraw on no deposit bonuses or free spins a person has to make a deposit. I made a mistake & thought it was only $10. But made one for the minimum of $15. I did a live chat after that cuz I still couldn't do a w/d. THEIR OWN AGENT TOLD ME TO JUST MAKE A DEP FOR THE ADDITIONAL $10. Which I did. Well actually it was for $11. But that $11 has never been credited to my acct. So I did another live chat & even called. Was told they COULD NOT find the previous chat. That the $11 was below their min & I had to make another deposit for the $25 at one time not in 2 sep deposits. Also that I would have to request a refund with the wallet that I made the Bitcoin deposit through. That they don't receive deposits that are under the min. Therefore they never receive my money, which is total bs & that I COULD NOT SPEAK WITH A SUPERVISOR. These people are suppose to be an online casino. I know damn well they got that money cuz it went to their wallet address. I WAS ALSO HUNG UP ON TWICE! These people are the rudest customer service agents I've ever encountered. They are LIARS & THIEVES!!! I would not give these scammers & thieves ur money. Come to find out these people are operating illegally & without a valid license issued by a regulated authority.
Привіт, я бачу, в чому твоя проблема. Крім того, у вас ще є виграші, які ви хочете зняти, чи не так?
Думаю, якщо вони не зможуть вам допомогти, найкраще будеподати скаргу за цим посиланням . 👈
Що стосується казино, ми маємо його в списку на нашому сайті, але ви не можете його побачити через правила вашої країни, тому можливо, що, коли ви подаєте скаргу, воно не обов’язково має бути серед казино, тому просто виберіть що ви не знаєте казино та вкажіть у тексті про проблему, яка це, і наша команда вирішить це за вас.
Якщо виникне проблема, обов’язково повідомте нас.
Я сподіваюся, що це можна вирішити.
Hi, I see what your problem is. Besides, you still have those wins you want to withdraw, right?
I think if they can't help you, the best thing to do would be to file a complaint on this link. 👈
As for the casino, we have it listed on our site but you can't see it because of the regulations in your country, so it's possible that when you submit a complaint it doesn't have to be among the casinos, so just select that you don't know the casino and mention in the text about the problem which one it is and our team will fix it for you.
If there's an issue, be sure to let us know.
I hope it can be resolved.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.