6 міс. тому
Тут ви можете обговорити VipSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому ви відмовилися (Ромі) надрукувати мій чесний досвід роботи з цим казино?? Ви стверджуєте, що це тому, що "я програв" лол! У рецензії я зазначив, що це не має абсолютно ніякого відношення до того факту, що я втратив гроші – це гра, з якою я маю величезну проблему... про що я знову ж таки дуже чітко заявив у своєму огляді. Чому ви навмисно стримуєте друк інформації, яка може допомогти іншим? Гмммм, цікаво🤔🙄....😏
Why would you refuse (Romi) to print my honest experience with this casino?? You state it's because " I lost" lol! I stated in the review that it had absolutely nothing to do with the fact I'd lost money - it's the gameplay I have a massive issue with...which again, I stated very clearly in my review. Why would you deliberately hold back on printing information that might just help others? H'mmmm I wonder🤔🙄....😏
Привіт, я прочитав ваш відгук і мені здається, що це було правильно з відмовою. Справа в тому, що 3/4 того, що ви написали, це лише те, що ви програли, що ви зробили депозит і не змогли виграти. Єдина інша інформація або момент, окрім цього, полягає в тому, що обертання відстають, що є хорошою інформацією для інших гравців. Якщо ви відредагуєте свій відгук і це не пов’язано лише з тим, що ви не змогли отримати готівку в результаті програшу, ми без проблем приймемо ваш відгук. Не соромтеся це згадувати, але якщо це основна ідея, навколо якої майже не тече жодна інша інформація, то її справедливо відкинули.
Наприклад, ви можете згадати, якщо у вас був обмін зі службою підтримки клієнтів або RTP на слотах, той факт, що обертання затримується, я сказав, що це хороша інформація тощо. Тоді я не побачу проблеми в підтвердженні. 🙂
Hello, I have read your review and it seems to me that it was right thing with rejection. The point is that 3/4 of what you wrote is just that you lost, that you deposited and failed to win. The only other information or point besides that is that the spins are lagging which is good information for other players. As long as you edit your review and it's not almost all about the fact that you failed to cash out as a result of losing, we have no problem accepting your review. Feel free to mention it, but if it's the main idea around which almost no other information flows, then it was rightly rejected.
For example, you can mention if you had an exchange with customer support or RTP on slots, the fact that the spins are lagging I said is good information and so on. Then I won't see the problem in the approve. 🙂
Так. Лороріко (вище в розділі коментарів/оглядів) може цілий день говорити про втрати та маніпуляції в іграх – ЯК МАЙЖЕ КОЖЕН, ХТО МАЄ ОБґрунтовану скаргу/НЕГАДНИЙ ДОСВІД ПРОТИ КОРУПЦІЙНОГО «ГЕЙМПЛЕЮ» в казино...але я залишаю дійсний відгук, що в ні в якому разі не порушував БУДЬ-ЯКІ правила чи гіркий досвід роботи з іншим казино (VIPSlots), і ви вказуєте порожньо ВІДМОВЛЯЄТЕСЯ друкувати це. Ви настільки ж корумповані, якщо не більше, у своїй відповідності цим більш ніж тіньовим «казино». Огидно 🤮.
So. Lororico (above in the comments/reviews section) can talk aaaalll day long about losses & game manipulation - LIKE NEARLY EVERYONE THAT HAS A VALID COMPLAINT/BAD EXPERIENCE AGAINST CORRUPTED "GAMEPLAY" at casino's...but I leave a valid review that in no way flouted ANY rules or bitter experiences with another casino (VIPSlots) & you point blank REFUSE to print it. You're as corrupt, if not more so in your compliance of these more than shady "casinos". Disgusting 🤮.
Я прошу вас утриматися від того, щоб казати, що ми корумповані, тому що ваші привілеї на форумі будуть скасовані. Я гарно пояснив, що сталося і чому ваш відгук не було прийнято. Я б написав це будь-кому іншому, як і тобі.
Якщо у вас є куленепробивні докази того, що казино фальсифікує ігри, ви також можете подати скаргу, якщо в результаті ви втратили гроші.
Але знову ж таки, я попереджаю вас бути обережними з такими необґрунтованими думками, сприймайте це як попередження. 👍
I'd ask you to refrain from saying we are corrupt, because your forum privileges will be revoked. I explained nicely what happened and why your review was not accepted. I would have written it to anyone else, just like I would have written it to you.
If you have bulletproof evidence that the casino is rigging the games, you can also file a complaint if you lost money as a result.
But again, I warn you to be wary of such unsupported opinions, take it as a warning. 👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.