Привіт. Мені дуже шкода, що ви опинилися в цій ситуації. На жаль, як ви можете прочитати в цій темі, ви не самотні. Індекс безпеки цього казино дуже низький , і це не покращує ситуацію. Ми завжди радимо гравцям вибирати казино з вищим індексом безпеки, казино, якому можна більше довіряти.
Якщо можна, ось 👈 у вас є дуже корисне посилання, можливо, наступного разу. Сподіваюся, це хоч якось допоможе 😉.
Як довго ви чекали? Чи є у вас повідомлення від казино, якщо ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Чекаю вашої відповіді.
Hello there. I am really sorry you found yourself in this situation. Unfortunately, as you can read in this thread, you are not alone. The safety index of this casino is very low, and that doesn't make things any better. We always advise players to choose a casino with higher safety index, casino which you can trust a bit more.
If I may, here 👈 you have a very useful link for next time maybe. I hope it will help you somehow 😉.
So how long have you been waiting for? Do you have any message from the casino if your account is fully verified?
Waiting for your reply.