У мене така ж ситуація з Gamblemax Casino, як і в усіх інших учасників цього форуму. Я зняв кошти 15 листопада, і мені сказали, що мені потрібно внести 50 доларів, і я подумав, що я внесу 50 доларів замість 10 000 доларів, а потім у мене витягли ще 30 доларів, щоб отримати їх за 5-30 хвилин, чого ніколи не відбувалося. Потім вони сказали мені, що мені потрібно зареєструвати 10 нових людей, я сказав, що нікого не підписую і просто почекаю, поки я відкличуся. Мені повідомили, що людей багато, і вони не уявляють, скільки часу це займе. Я запитав, чи потрібно їм робити щось для перевірки, і вони сказали, що не проводять жодної перевірки. Тому я майже впевнений, що це шахрайство. Я навіть не знаю, чи буду я скаржитися на вас, тому що вони не платять і не відповідають. Але я мав подумати, оскільки я багато граю в онлайн-ігри, а в цьому казино кожен раз чи кожне обертання я отримував 50-85 доларів США буквально щоразу, коли я грав, я вигравав, і вони налаштували його, щоб ви могли багато виграти, щоб отримати ви внесли 50 доларів, і вони вийшли жирними, і вони фактично отримали з мене 80 доларів, тому я не знаю, чи збираюся я повернути плату зі своєї кредитної картки на даний момент, минуло більше 30 днів, але вони зірвати просто і просто. Я також натрапив на це казино через Facebook. Їх треба зупинити і закрити..
I am having the same situation with Gamblemax Casino as everybody else involved in this forum string. My withdrawal was on November 15 and I was told I need to deposit $50 and I thought oh I’ll deposit $50 for $10,000 and then I got suckered out of another $30 to get it in 5 to 30 minutes which never happened. Then they told me I need to sign up 10 new people I said I’m not signing anybody up and I’ll just wait for my withdrawal. I was advised there’s a lot of people and they have no idea how long it will take. I asked if they needed to do anything for verification and they said they don’t do any verifying. So I’m pretty sure this is a scam job. I don’t even know if I’m gonna file a complaint with you because they are not going to pay or respond. I should’ve figured though because I do a lot of online gaming and this casino every single or every other spin I was hitting $50-$85 literally every single time I played I won and they set it up for you to win a lot to get you to deposit $50 and they’re coming out fat and they actually got $80 out of me so I don’t know if I’m gonna do a charge back to my credit card at this point it’s been over 30 days but they are a rip off off plain and simple. I as well came across this Casino through Facebook. They need to be stopped and shut down..
Так, ці шахраї дістали мене за 50 доларів. У мене було передчуття, що вони можуть шахраювати. Я не думаю, що жодна зі скарг тут ще була вирішена. Мені ніколи не казали, що потрібно зареєструвати 10 людей. Але після того, як я вніс 50, мені сказали, що я маю отримати свої гроші через 5-30 хвилин. Я теж все ще чекаю.
Yes these scammers got me for $50. I had a hunch that they may be scamming. I don't think anyone of the complaints on here have been resolved yet. I haven't ever been told I had to get 10 people signed up. But after I deposited the 50 they told me that I should receive my money in 5 to 30 minutes. I'm still waiting as well.
Ну, дуже погано. Я помітив, що це одна й та сама пісня знову і знову, і що в казино багато вилучень, і тому ваша затримка. Цікаво, як закінчиться скарга і чи отримаєте ви врешті-решт свої гроші. Сподіваюся, він буде успішним.
Well, that's too bad. I noticed that it's the same song over and over again and that the casino has a lot of withdrawals and that's why yours is delayed. I wonder how the complaint will turn out and if you will get your money in the end. I hope it will be successful.
У мене така ж ситуація з Gamblemax Casino, як і в усіх інших учасників цього форуму. Я зняв кошти 15 листопада, і мені сказали, що мені потрібно внести 50 доларів, і я подумав, що я внесу 50 доларів замість 10 000 доларів, а потім у мене витягли ще 30 доларів, щоб отримати їх за 5-30 хвилин, чого ніколи не відбувалося. Потім вони сказали мені, що мені потрібно зареєструвати 10 нових людей, я сказав, що нікого не підписую і просто почекаю, поки я відкличуся. Мені повідомили, що людей багато, і вони не уявляють, скільки часу це займе. Я запитав, чи потрібно їм робити щось для перевірки, і вони сказали, що не проводять жодної перевірки. Тому я майже впевнений, що це шахрайство. Я навіть не знаю, чи буду я скаржитися на вас, тому що вони не платять і не відповідають. Але я мав подумати, оскільки я багато граю в онлайн-ігри, а в цьому казино кожен раз чи кожне обертання я отримував 50-85 доларів США буквально щоразу, коли я грав, я вигравав, і вони налаштували його, щоб ви могли багато виграти, щоб отримати ви внесли 50 доларів, і вони вийшли жирними, і вони фактично отримали з мене 80 доларів, тому я не знаю, чи збираюся я повернути плату зі своєї кредитної картки на даний момент, минуло більше 30 днів, але вони зірвати просто і просто. Я також натрапив на це казино через Facebook. Їх треба зупинити і закрити..
I am having the same situation with Gamblemax Casino as everybody else involved in this forum string. My withdrawal was on November 15 and I was told I need to deposit $50 and I thought oh I’ll deposit $50 for $10,000 and then I got suckered out of another $30 to get it in 5 to 30 minutes which never happened. Then they told me I need to sign up 10 new people I said I’m not signing anybody up and I’ll just wait for my withdrawal. I was advised there’s a lot of people and they have no idea how long it will take. I asked if they needed to do anything for verification and they said they don’t do any verifying. So I’m pretty sure this is a scam job. I don’t even know if I’m gonna file a complaint with you because they are not going to pay or respond. I should’ve figured though because I do a lot of online gaming and this casino every single or every other spin I was hitting $50-$85 literally every single time I played I won and they set it up for you to win a lot to get you to deposit $50 and they’re coming out fat and they actually got $80 out of me so I don’t know if I’m gonna do a charge back to my credit card at this point it’s been over 30 days but they are a rip off off plain and simple. I as well came across this Casino through Facebook. They need to be stopped and shut down..
Привіт, я бачу, що у вас така ж проблема, як і в інших гравців. Судячи з того, що я читав, казино, здається, має чітку тактику: завжди вимагати принаймні 2-кратний депозит під час зняття, щоб нічого не сталося.
Однак я бачив, що ви подали скаргу, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти. Я трохи хвилююся, тому що у всіх однакова проблема, і це досить великі суми, які також містяться в інших скаргах, на які казино ще не відповіло.
Я був би дуже радий, якби це змінилося, але я не знаю, чи це зміниться.
Я думаю, що в цьому випадку було б краще уникати цього казино, оскільки, схоже, нічого доброго з цього не вийде.
Hi I see that you have exactly the same problem as the other players. According to what I read, the casino seems to have a clear tactic to always ask for at least 2x deposit when withdrawing so that nothing happens.
However, I saw that you filed a complaint, and we'll see if we can help you. I'm getting a little worried because everyone has the same issue and it's quite large sums that are also in other complaints to which the casino has not yet responded.
I would be very happy if that would change, but I don't know if it will.
I think in this case it would be best to avoid this casino because it looks like nothing good will come of it.
Привіт, судячи з того, що ви можете прочитати тут, наразі ніхто успішно не відкликався. У вас така ж проблема, що ви не можете зняти гроші, а казино попросило вас внести двічі, щоб пришвидшити процес? Або у вас був якийсь інший досвід, і казино сказало вам щось інше? Скільки часу минуло з тих пір, як ви не могли зняти?
Дай мені знати.
Hello, according to what you can read here, so far no one has successfully withdrawn. Do you have the same problem, that you can't withdraw money and the casino asked you to deposit twice to speed it up ? Or have you had some other experience and the casino told you something different ? How long has it been since you were unable to withdraw ?
Let me know.
Нам потрібно щось зробити і змусити їх заплатити, у мене 500 000,00 доларів! Перший, хто зможе отримати мій виграш, отримує половину
We need to do something and make them pay, I'm at $500,000.00! First person who can get my winnings, gets half
Боюся, що це буде не так просто, оскільки, судячи з того, що я бачив, у багатьох гравців завантажено такі великі суми, що здається мені нереальним.
Однак ви можете спробуватиподати нам скаргу за цим посиланням , хоча я не впевнений, чи це допоможе, оскільки казино ще ніде не відповіло.
Ви в ?
I'm afraid it probably won't be that easy because from what I've seen, a lot of players have such high amounts loaded, which seems unrealistic to me.
However, you can try to file a complaint with us on this link, although I'm not sure if it will help, as the casino hasn't replied anywhere yet.
Are you in ?
Чи можливо змусити всіх гравців тут об’єднатися та розглянути колективний позов? Якщо вони не відреагували на жодну зі скарг, то, мабуть, і не збираються. Я втомився чекати, і, ймовірно, є ще купа людей, з якими ми повинні зв’язатися. Я не знаю, чого досягну, чекаючи й дивлячись, чи вони дадуть відповідь. Деякі з цих людей чекають 2-3 місяці без відповіді. Який кінцевий результат після очікування, скільки часу ви даєте казино на відповідь? Будь ласка, поверніться до мене.
Is it possible to get all the players here to group together and see about a class action law suit? If they haven't responded to any of the complaints they probably are not going to. I am tired of waiting and there are probably tons more people out there we need to reach. I do not know what waiting and seeing if they respond is going to accomplish. Some of these people on here have been waiting 2 to 3 months for no response. What is the end result after waiting how long do you give the casino to respond? Please get back to me.
Казино має один тиждень на відповідь, якщо вони не відповідають, таймер продовжується ще на один тиждень, і якщо казино знову не відповідає, скарга закривається, а казино отримує чорні бали.
Що стосується судового позову, то в цьому випадку ініціатива повинна виходити від вас або інших гравців. Ми нічого не можемо зробити в цій ситуації. Тож якщо ви це зробите, обов’язково повідомте нам, тому що мені дуже цікаво побачити, як усе вийде, оскільки казино поки що ігнорує скарги. 😕
Casinos are given one week to respond first, if they fail to respond then the timer is extended for another week and if the casino fails to respond again, the complaint is closed and the casino receives black points.
As far as the law suit is concerned, in this case the initiative must come from you or other players. We can do nothing in this situation. So if you do, be sure to let us know, because I'm quite interested to see how it all turns out since the casino is ignoring the complaints so far. 😕
Я не знаю, що можна зробити, я знаю, якби ми зробили щось подібне, це б не пройшло добре. Я в усьому, якщо є хоч одна людина, яка знає або може отримати цих злодіїв і змусити їх заплатити, моя електронна адреса; cteal20071971@gmail.com
Якщо є щось, що можна зробити. Мене від цього нудить, і ти знаєш, що нічого не робити невинним людям. Не тільки стерлінги від нас, але й з Америки, не кажучи вже про те, що людям важче довіряти законному онлайн-казино, а особливо новому гравцеві.
I don't know what can be done, I do know if we did something like this, it wouldn't go well. I'm in all the way, if there's just that one person who knows or can get these thieves and make them pay, my email is; cteal20071971@gmail.com
If there's something that can be done. This Makes me sick and you know that doing no telling what else to innocent people. Not just sterling from us, they steeling from America, not to mention, Makes it harder for people to trust a legit online casino and especially a new player.
Я боюся, що ви мало що можете зробити поодинці. Тому я хотів би нагадати вам про функцію скарги, про яку згадував Джаро.
Це безкоштовна скарга, через яку наша спеціалізована команда докладає всіх зусиль, щоб дослідити джерело проблем гравця, щоб допомогти їх вирішити.
Незважаючи на те, що я не можу обіцяти вам щасливий кінець, цей крок добре зробити.
Клацніть або торкніться цього посилання, щоб негайно подати скаргу: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Повір мені, коли я кажу, що тобі нічого втрачати. Просто підготуйтеся; первісна перевірка може зайняти деякий час, тому що, чесно кажучи, наші спеціалісти вже працюють на максимумі. 🙏
I fear there is little you can do alone. Thus, I'd like to remind you of the complaint feature Jaro mentioned earlier.
It's a free-of-charge complaint through which our specialized team does its best to investigate the source of the player's issues in order to help resolve them.
Even though I can't promise you a happy ending, this step is good to take.
Please click or tap this link to start the complaint right away: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Believe me when I say you have nothing to lose. Just get prepared; the initial check might take some time because, honestly, our specialists are already at their maximums. 🙏
УСІМ СКАРЖНИКАМ GAMBLEMAX CASINO:
МЕНЕ ЗВУТЬ КРІСТОФЕР КЕЙВ. Я В ПРОЦЕСІ ПОШУКУ АДВОКАТА, ЯКОМУ БУЛО б ЦІКАВО ВЗЯТИСЯ ЦІЄЮ СПРАВОЮ. НАМ БУДУТЬ ПОТРІБНІ ВСІ ЛЮДИ, З КОИМИ МОЖЕМО ЗВ’ЯЗАТИСЯ, З ЯКИМИ СТАЛОСЯ ЦЕ JAS. ТОМУ, ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У СУДОВОМУ ПОЗОВІ, БУДЬ ЛАСКА, НАДІШЛІТЬ МЕНІ ЕЛЕКТРОННИЙ ЛИСТ З ВАШОЮ КОНТАКТНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ АДВОКАТА. ВСІМ НАПЕРЕДІ ДЯКУЮ. СПОДІВАЄМОСЯ, МИ ЗМОЖЕМО ОДІЙМАТИ ЦИХ ДУРНІВ І ЗБЕРЕГТИ, ЩО ЦЕ НІ З КИМ СТАЛОСЯ! ПОТРІБНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ Є ВАШЕ ІМ'Я ТА НОМЕР ТЕЛЕФОНУ АБО ЕЛЕКТРОННА ПОШТА, ЯКЩО ВАМ НЕ КОМФОРТНО НАДАВАТИ СВІЙ ТЕЛЕФОН. ТАКОЖ СУМУ, ЯКУ ВАМ ЗОБОРГЛИ.
БУДЬ ЛАСКА, НАДІСЛАТИ: cJ cave1979@gmail.com
TO ALL GAMBLEMAX CASINO COMPLAINTANTS:
MY NAME IS CHRISTOPHER CAVE I AM IN THE PROCESS OF FINDING AN ATTORNEY WHO WOULD BE INTERESTED IN TAKING ON THIS CASE. THAT BEING SAID WE WILL NEED ALL THE PEOPLE WE CAN GET THAT THIS JAS HAPPENED TO. SO PLEASEE IF YOU WOUKD LIKE TO PARTICIPATE IN THE LEGAL ACTION WOUKD YOU PLEASE SEND ME AN EMAIL WITH YOUR CONTACT INFO FOR THE ATTORNEY. THANK YOU ALL IN ADVANCE. HOPEFULLY WE CAN GET THESE FOOLS AND KEEP THIS FROM HAPPENING TO ANYBODY ELSE! THE INFO NEEDED IS YOUR NAME AND TELEPHONE NUMBER OR EMAIL IF YOU ARE NOT COMFORTABLE GIVING OUT YOUR PHONE. ALSO THE AMOUNT YOU ARE OWED.
PLEASE SEND TO: cJcave1979@gmail.com
Чесно кажучи, це не найкраще місце для такої реклами, якщо ви запитаєте мене...
Сподіваюся, ви знайдете те, що шукаєте. Але якщо я можу дати добру пораду, зачекайте, поки ваша скарга закінчиться; це абсолютно безкоштовно та з більшою економічністю, ніж ваш «другий» варіант.
Удачі!
Frankly, this is not the best place for such a advert, if you ask me...
I hope you'll find what you're looking for. But if I may offer good advice, wait until your complaint ends; it's completely free and more time-efficient than your "second" option.
Good luck!
Я знав, як тільки почав грати. Це було чудово! Я не міг програти! я миттєво перейшов від безкоштовних 38 доларів до 3800 доларів і ніколи не ставив більше 2 доларів за обертання. Це шахрайство, люди. Жодна людина не отримала грошей. Вибачте людям, які внесли депозити, але дякую, що опублікували тут. Було важливо підтвердити мої підозри, перш ніж щось вносити самостійно. це місце потрібно закрити. Я не думаю, що ви можете подати до суду на компанію в Каракосі.
I knew as soon as I started playing. It was Amazing! I could not lose! i went from a free $38 to $3800 in an instant and never wagered over $2 a spin. It's a scam people. Not a single person has gotten Money paid out to them. Sorry to the people that made the deposits, but thank you for posting here. it was valuable to confirm my suspicions before depositing anything myself. this place needs to be shut down. I don't think you can take a company in Caracos to court.
Просто дружнє зауваження, але я не впевнений, чи не помиляюся тут. Що ж, я ризикну: якщо вам не вистачає коштів, надішліть ще одну скаргу, будь ласка.
Just a friendly note, but I'm not sure whether I'm not mistaken here. Well, I'll take my chances: If you're missing a withdrawal, consider submitting another complaint, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.