ФорумКазиноВиплати казино Gamblemax

Виплати казино Gamblemax

11 міс. тому від cjcave1979
|
11688 переглядів 92 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
11 міс. тому

Чи отримував хтось кошти з цього казино?

Автоматичний переклад.
cjcave1979
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема з виведенням грошей у казино. Як довго триває ваша ситуація і чи дало казино якусь причину, чому це відбувається? Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. У вас уже є повністю підтверджений обліковий запис?

Однак я помітив, що вам вдалося подати скаргу, тому наша команда спробує вам допомогти.

Поки що чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Отже, так, мій обліковий запис повністю перевірено, і вони кажуть, що причина в тому, що багато людей чекають, і це займе багато часу, але якщо я внесу ще 30 доларів, я отримаю їх через 5-30 хвилин, і мені сказали це, коли Раніше я вніс 50 доларів. Я більше не вношу готівку, вони винні мені гроші, і їм потрібно сплатити це просто і просто. Я дуже ціную будь-яку допомогу. Це Кріс Кейв

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

filefile

Ось наші розмови з людьми в чаті, а Дженет завжди відповідає на одне ім’я

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Перегляньте коментарі нижче

Автоматичний переклад.
cjcave1979
11 міс. тому

Я, звичайно, також не став би робити депозит, тому що я розумію, коли казино спочатку просить внести депозит для підтвердження вашого способу оплати. Однак, якщо ви один раз внесли 50 для такої мети, а казино знову запитає, я буду обережним.

Однак я вже згадував про 14 днів, які ми надаємо казино, тож подивимося, чи зможе казино заплатити до того часу.

Щодо скріншотів, то вони в основному описують те, що ви написали у своїй першій публікації про внесення додаткових грошей. Тому я рекомендую почекати, як розгорнеться вся ситуація, і не вкладати більше грошей, поки вони не надійдуть. Наша команда спробує допомогти вам із відкритою скаргою , тому мені цікаво, куди ми потрапимо.

Поки що вам доведеться почекати, і якщо у вас буде нова інформація, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені просто було цікаво, чи хтось успішно виводив готівку в казино gamblemax. У мене трохи більше 1 мільйона доларів, які є на моєму балансі для зняття, але я не хочу витрачати 50 доларів на підтвердження свого рахунку, якщо я не можу вивести готівку

Автоматичний переклад.
ronobszarny21983
10 міс. тому

Привіт, тож мати мільйон на своєму рахунку — це надзвичайно. Я маю на увазі, що в такому випадку, мабуть, не є чимось незвичайним зробити депозит, щоб зняти кошти.

У будь-якому випадку, у вас уже є підтверджений обліковий запис у казино? Я думаю, що ви не зможете зняти цю суму відразу, і мені було б цікаво дізнатися, скільки казино дозволить вам зняти.

Однак, щоб зняти депозит, потрібно було б перевірити його, але найкраще запитати в казино, чи це так. Якщо у вас виникли проблеми з виведенням коштів, повідомте нас, щоб ми спробували вам допомогти.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я зробив все, що було потрібно для виведення виграшу. Мені кажуть, що це буде довго, і якщо я захочу внести ще 30, я отримаю свій виграш через 5-30 хвилин. Раніше вони сказали мені, що я повинен був внести 50, щоб підтвердити свій рахунок, тоді я це зробив, і вони сказали, що я отримаю гроші через 5-30 хвилин. Тож це, ймовірно, занадто добре, щоб бути правдою. Вони постійно кажуть мені, будь ласка, наберіться терпіння, адже багато людей чекають своїх грошей. Тож я, ймовірно, подаду до суду, якщо ви, хлопці, не зможете мені допомогти.

Автоматичний переклад.
cjcave1979
10 міс. тому

Я розумію вашу ситуацію, і я точно не хотів би в неї потрапити. Я б точно не витрачав більше грошей, тому що не вважаю за потрібне робити це більше одного разу. Тож у цьому випадку нам доведеться почекати та подивитися, куди подіне ваша скарга, оскільки Крістіна незабаром має відповісти. Якщо нічого не буде вирішено, то судовий позов буде варіантом. Однак я не думаю, що це займе короткий проміжок часу, тому я б зачекав, щоб побачити, як обернеться скарга, а потім перейшов би до цього варіанту. Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я ЩОЙНО ПОЧАВ ГРАТИ НА GAMBLING MAX, Я ЗНАЙШОВ, ПРОКРУТУВАННЯ НА FACEBOOK, Я БАГАТО ГРАВ ОНЛАЙН І ТАКОЖ САМ КЕРУВАВ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМОЮ. КОЛИ Я СПРОБУЮ ВИЙТИ З ЦЬОГО САЙТУ, МЕНІ КАЖУТЬ, ЩО МЕНІ ПОТРІБНО ЗРОБИТИ ДЕПОЗИТ 50 ДОЛАРОВІВ ДОЛАРОВІВ ДЛЯ ЗНЯТТЯ, ЩОБ ПЕРЕВІРИТИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС. ЩО Я ХОЧУ ЗНАТИ, ЯКУ МАЮ ГАРАНТІЮ, ЩО Я НЕ ВІДДАЮ СВОЇ 50 ДОЛАРОВИХ БАКСІВ, І ПОТІМ ВОНИ МЕНІ НЕ ПЛАЩАЮТЬ. ВОНИ ХОЧУТЬ ПЕРЕВІРИТИ МЕНЕ, АЛЕ Я ХОЧУ ЗНАТИ, ЧОМУ МЕНІ ПОТРІБНО ВНОСИТИ ГРОШІ, ЩОБ ОТРИМАТИ ОПЛАТУ, ЯКЩО Я ВИГРАВ ГРОШІ І ВОНИ НА БАЛАНСІ МОЄГО РАХУНКУ ЧОМУ ВОНИ МОЖУТЬ ПРОСТО ДАТИ МЕНІ ГРОШІ? ЯК МИ ЗНАЄМО, ЩО НАС НЕ ВІДІБРАЮТЬ НАШІ ГРОШІ. МЕНІ ВІДЧУВАЄТЬСЯ, МЕНІ ПОТРІБНО ПЕРЕВІРИТИ, ЩО ВОНИ ЗАКОННІ. Чи хтось коли-небудь отримував гроші від казино gamble max?

Автоматичний переклад.
stowestyle
10 міс. тому

Привіт, я перемістив ваш пост сюди під досвідом гравців, про яких йдеться, які також говорять про це казино, і я бачу, що у вас така ж проблема. Я розумію, якщо казино просить внести депозит для перевірки, але це саме той випадок, у якому я сьогодні мав справу з гравцем перед вами, і вони хочуть від нього ще один депозит і кажуть, що якщо він внесе депозит вдруге, гроші прийдуть швидше.

Однак сам факт того, що ви зайшли в казино через Facebook, здається мені трохи обережним і пильним. Як довго триває ця ситуація з вилученням?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Минуло близько 14 днів з моменту, коли я подав запит на зняття коштів, і моє запитання до вас полягає в тому, чи відповіло казино на інші ваші скарги чи вони вас ігнорують.

Автоматичний переклад.
cjcave1979
10 міс. тому

Привіт! У цьому випадку я б рекомендував вам подати нам скаргу, але наразі казино не відповіло на жодну з них. Тож я досить скептично ставлюсь до цього, але я не хочу забігати наперед і дивитися, як вони розглядають інші скарги. 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я вже подав один


Автоматичний переклад.
cjcave1979
10 міс. тому

Так, вибачте, я зовсім забув, що я вам також писав про те, що у вас вже є скарга.

У будь-якому випадку, нам доведеться почекати і подивитися, як казино розгляне скаргу. Сподіваюся, на них дадуть відповідь.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

На їх веб-сайті є функція чату. Або ви спілкуєтеся електронною поштою. Крім того, я помітив, що всі коментарі в чаті з усіма скаргами є дивними, але ім’я агента завжди Джанет

Автоматичний переклад.
cjcave1979
10 міс. тому

Так, я також бачив, що вони мають чат на своєму сайті. Ми пробуємо це через службу підтримки, оскільки в казино майже немає контактних даних. Тому мені дуже цікаво, чи відповість казино на скаргу, чи відмовиться від неї. Я також бачив, що йдеться про досить великі суми, тому я трохи скептично ставлюсь до того, чи казино вирішить ці справи. 😕

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, їх потрібно закрити, якщо ні, і я не впевнений, у якому штаті чи країні вони знаходяться. Здається, я читав щось про Каліфорнію. Не впевнений, але я збирався звернутися до ігрової комісії по допомогу. Як і ви, хлопці.

Автоматичний переклад.
cjcave1979
10 міс. тому

Давайте подивимося, як розвиватиметься вся ситуація, а отже, як закінчиться ваша скарга. Поки що ви не чули нічого нового від казино про свої зняття коштів?

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого