Привіт, я бачу, що у вас проблема з виведенням грошей у казино. Як довго триває ваша ситуація і чи дало казино якусь причину, чому це відбувається? Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. У вас уже є повністю підтверджений обліковий запис?
Однак я помітив, що вам вдалося подати скаргу, тому наша команда спробує вам допомогти.
Поки що чекаю на вашу відповідь.
Hello, I see you have a problem with the casino withdrawal. How long has your situation been going on and did the casino give any reason why it is happening ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal. Do you have a fully verified account yet ?
However, I noticed that you have managed to file a complaint, so our team will try to help you.
For now, I will wait for your reply.
Отже, так, мій обліковий запис повністю перевірено, і вони кажуть, що причина в тому, що багато людей чекають, і це займе багато часу, але якщо я внесу ще 30 доларів, я отримаю їх через 5-30 хвилин, і мені сказали це, коли Раніше я вніс 50 доларів. Я більше не вношу готівку, вони винні мені гроші, і їм потрібно сплатити це просто і просто. Я дуже ціную будь-яку допомогу. Це Кріс Кейв
So yes my account is fully verified and the reason they say is there is a lot of people waiting and it will take a long time but if I deposit 30 more dollars I will receive it in 5 to 30 minutes and I have been told this when I deposited 50 dollars previously. I am not depositing anymore cash they owe me the money and they need to pay it plain and simple. I appreciate any and all help very much. Tha ks Chris cave
Ось наші розмови з людьми в чаті, а Дженет завжди відповідає на одне ім’я
Here are our conversations with chat people a d it is always the same name that responds Janet
Я, звичайно, також не став би робити депозит, тому що я розумію, коли казино спочатку просить внести депозит для підтвердження вашого способу оплати. Однак, якщо ви один раз внесли 50 для такої мети, а казино знову запитає, я буду обережним.
Однак я вже згадував про 14 днів, які ми надаємо казино, тож подивимося, чи зможе казино заплатити до того часу.
Щодо скріншотів, то вони в основному описують те, що ви написали у своїй першій публікації про внесення додаткових грошей. Тому я рекомендую почекати, як розгорнеться вся ситуація, і не вкладати більше грошей, поки вони не надійдуть. Наша команда спробує допомогти вам із відкритою скаргою , тому мені цікаво, куди ми потрапимо.
Поки що вам доведеться почекати, і якщо у вас буде нова інформація, повідомте нас.
I certainly wouldn't deposit either because I understand when a casino asks for a verification deposit first to verify your payment method. However, if you have deposit once 50 for such a purpose and the casino asks again, I would be cautious.
However, I have already mentioned the 14 days we give casinos, so let's see if the casino will be able to pay by then.
As for the screenshots, they basically describe what you wrote in your first post about depositing more money. So I recommend to wait how the whole situation will turn out and not to deposit more money until it comes. Our team will try to help you with an open complaint, so I wonder where we will get to.
For the time being you will have to wait and if you have any new information, let us know.
Мені просто було цікаво, чи хтось успішно виводив готівку в казино gamblemax. У мене трохи більше 1 мільйона доларів, які є на моєму балансі для зняття, але я не хочу витрачати 50 доларів на підтвердження свого рахунку, якщо я не можу вивести готівку
I was just wondering if anybody has successfully cashed out from gamblemax casino. I have just over 1 million dollars that is in my withdraw balance but I don’t want to waste 50$ verifying my account if I can’t cash out
Привіт, тож мати мільйон на своєму рахунку — це надзвичайно. Я маю на увазі, що в такому випадку, мабуть, не є чимось незвичайним зробити депозит, щоб зняти кошти.
У будь-якому випадку, у вас уже є підтверджений обліковий запис у казино? Я думаю, що ви не зможете зняти цю суму відразу, і мені було б цікаво дізнатися, скільки казино дозволить вам зняти.
Однак, щоб зняти депозит, потрібно було б перевірити його, але найкраще запитати в казино, чи це так. Якщо у вас виникли проблеми з виведенням коштів, повідомте нас, щоб ми спробували вам допомогти.
Hi, so having a million far away on your account is extreme. I mean, in a case like this, it's probably not unusual to make a deposit in order to make a withdrawal.
Anyway, do you already have a verified account with the casino? I think that you would not be able to withdraw this amount at once and I would be curious to know how much the casino would allow you to withdraw.
However, the deposit would have to be verifiable in order to withdraw, but the best thing to do is to ask the casino if that is the case. If you have any problems with your withdrawal let us know so we can try to help you.
Я зробив все, що було потрібно для виведення виграшу. Мені кажуть, що це буде довго, і якщо я захочу внести ще 30, я отримаю свій виграш через 5-30 хвилин. Раніше вони сказали мені, що я повинен був внести 50, щоб підтвердити свій рахунок, тоді я це зробив, і вони сказали, що я отримаю гроші через 5-30 хвилин. Тож це, ймовірно, занадто добре, щоб бути правдою. Вони постійно кажуть мені, будь ласка, наберіться терпіння, адже багато людей чекають своїх грошей. Тож я, ймовірно, подаду до суду, якщо ви, хлопці, не зможете мені допомогти.
I have done everything that was required to withdrawal the winnings. They are telling me that it will be a long time and if I want to deposit another 30 I would have my winnings in 5 to 30 minutes. They previously stated to me that I had to deposit 50 to verify my account then I did that and they said I would have the money in 5 to 30 minutes. So this is probably too good to be true. They keep telling me to please be patient there are a lot of people waiting for their money. So I am probably going to take legal action if you guys can't help me.
Я розумію вашу ситуацію, і я точно не хотів би в неї потрапити. Я б точно не витрачав більше грошей, тому що не вважаю за потрібне робити це більше одного разу. Тож у цьому випадку нам доведеться почекати та подивитися, куди подіне ваша скарга, оскільки Крістіна незабаром має відповісти. Якщо нічого не буде вирішено, то судовий позов буде варіантом. Однак я не думаю, що це займе короткий проміжок часу, тому я б зачекав, щоб побачити, як обернеться скарга, а потім перейшов би до цього варіанту. Що ти думаєш ?
I understand the situation you're in, and I certainly wouldn't want to be in it myself. I would certainly not spend any more money because I do not think it is necessary to do it more than once. So, in this case, we will have to wait and see where your complaint goes from here, because Kristina should be responding soon. If nothing is resolved, then legal action would be an option. However, I don't think it will take a short period of time either, so I would wait to see how the complaint turns out and then proceed to that option. What do you think ?
Я ЩОЙНО ПОЧАВ ГРАТИ НА GAMBLING MAX, Я ЗНАЙШОВ, ПРОКРУТУВАННЯ НА FACEBOOK, Я БАГАТО ГРАВ ОНЛАЙН І ТАКОЖ САМ КЕРУВАВ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМОЮ. КОЛИ Я СПРОБУЮ ВИЙТИ З ЦЬОГО САЙТУ, МЕНІ КАЖУТЬ, ЩО МЕНІ ПОТРІБНО ЗРОБИТИ ДЕПОЗИТ 50 ДОЛАРОВІВ ДОЛАРОВІВ ДЛЯ ЗНЯТТЯ, ЩОБ ПЕРЕВІРИТИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС. ЩО Я ХОЧУ ЗНАТИ, ЯКУ МАЮ ГАРАНТІЮ, ЩО Я НЕ ВІДДАЮ СВОЇ 50 ДОЛАРОВИХ БАКСІВ, І ПОТІМ ВОНИ МЕНІ НЕ ПЛАЩАЮТЬ. ВОНИ ХОЧУТЬ ПЕРЕВІРИТИ МЕНЕ, АЛЕ Я ХОЧУ ЗНАТИ, ЧОМУ МЕНІ ПОТРІБНО ВНОСИТИ ГРОШІ, ЩОБ ОТРИМАТИ ОПЛАТУ, ЯКЩО Я ВИГРАВ ГРОШІ І ВОНИ НА БАЛАНСІ МОЄГО РАХУНКУ ЧОМУ ВОНИ МОЖУТЬ ПРОСТО ДАТИ МЕНІ ГРОШІ? ЯК МИ ЗНАЄМО, ЩО НАС НЕ ВІДІБРАЮТЬ НАШІ ГРОШІ. МЕНІ ВІДЧУВАЄТЬСЯ, МЕНІ ПОТРІБНО ПЕРЕВІРИТИ, ЩО ВОНИ ЗАКОННІ. Чи хтось коли-небудь отримував гроші від казино gamble max?
I HAVE JUST STARTED PLAYING ON GAMBLING MAX ,THAT I FOUND SCROLLING ON FACEBOOK I HAVE PLAYED ONLINE ALOT AND I HAVE ALSO OPERATED AN ONLINE PLATFORM MYSELF. I AM TOLD WHEN I TRY TO WITHDRAW FROM THIS SITE ,THAT I NEED TO MAKE A $50 DEPOSIT TO DO A WITHDRAW SO IT VERIFIES MY ACCOUNT.WELL I WANT TO KNOW WHAT ASSURANCE DO I GET THAT IM NOT GIVING AWAY MY $50 BUCKS ,AND THEN THEY DONT PAY ME .THEY WANT TO VERIFY ME BUT I WANT TO KNOW WHY I NEED TO DEPOSIT MONEY TO GET PAID IF I WON THE MONEY AND ITS IN MY ACCOUNT BALANCE WHY CANT THEY JUST GIVE ME THE MONEY? HOW DO WE KNOW WE WONT GET SCREWED OUTBOF OUR MONEY .I FEEL I NEED TO VERIFY THEY ARE LEGIT. Has anyone actually ever been paid by gamble max casino?ANYONE?
Привіт, я перемістив ваш пост сюди під досвідом гравців, про яких йдеться, які також говорять про це казино, і я бачу, що у вас така ж проблема. Я розумію, якщо казино просить внести депозит для перевірки, але це саме той випадок, у якому я сьогодні мав справу з гравцем перед вами, і вони хочуть від нього ще один депозит і кажуть, що якщо він внесе депозит вдруге, гроші прийдуть швидше.
Однак сам факт того, що ви зайшли в казино через Facebook, здається мені трохи обережним і пильним. Як довго триває ця ситуація з вилученням?
Буду чекати відповіді.
Hi, I've moved your post here under the experiences of the players in question, who are also talking about this casino, and I see that you have the same problem. I understand if the casino asks for a verification deposit, but this is exactly the case I was dealing with the player before you today and they want another deposit from him and they say that if he deposits a second time the money will come faster.
However, just the fact that you came to the casino via Facebook seems to me to be a little bit that I would be careful and watch out. How long has this withdrawal situation been going on ?
I will wait for the answer.
Минуло близько 14 днів з моменту, коли я подав запит на зняття коштів, і моє запитання до вас полягає в тому, чи відповіло казино на інші ваші скарги чи вони вас ігнорують.
So it's been about 14 days since I requested the withdrawal and my question for you is has the casino actually responded to any of the other complaints to you guys or do they ignore you.
Привіт! У цьому випадку я б рекомендував вам подати нам скаргу, але наразі казино не відповіло на жодну з них. Тож я досить скептично ставлюсь до цього, але я не хочу забігати наперед і дивитися, як вони розглядають інші скарги. 🙁
Hi, in this case I would recommend you to file a complaint with us, but so far the casino hasn't responded to any of them. So I'm quite skeptical if they will, but I don't want to get ahead of myself and see how they handle the other complaints. 🙁
Так, вибачте, я зовсім забув, що я вам також писав про те, що у вас вже є скарга.
У будь-якому випадку, нам доведеться почекати і подивитися, як казино розгляне скаргу. Сподіваюся, на них дадуть відповідь.
Yes, sorry, I completely forgot that I also wrote to you about the fact that you already have a complaint.
Anyway, we will have to wait and see how the casino will deal with the complaint. I hope they will answer them.
На їх веб-сайті є функція чату. Або ви спілкуєтеся електронною поштою. Крім того, я помітив, що всі коментарі в чаті з усіма скаргами є дивними, але ім’я агента завжди Джанет
They have a chat feature on their website. Or do you communicate by email. Also something I noticed that is fishy all the chat comments with all the complaints on here the agents name is always Janet
Так, я також бачив, що вони мають чат на своєму сайті. Ми пробуємо це через службу підтримки, оскільки в казино майже немає контактних даних. Тому мені дуже цікаво, чи відповість казино на скаргу, чи відмовиться від неї. Я також бачив, що йдеться про досить великі суми, тому я трохи скептично ставлюсь до того, чи казино вирішить ці справи. 😕
Yes, I also saw that they have a chat on their website. We are trying it through support as the casino has almost no contact details. So I am very curious if the casino will respond to the complaint or will give up on it. I have also seen that the amounts involved are quite large, so I am a bit skeptical whether the casino will resolve these cases. 😕
Так, їх потрібно закрити, якщо ні, і я не впевнений, у якому штаті чи країні вони знаходяться. Здається, я читав щось про Каліфорнію. Не впевнений, але я збирався звернутися до ігрової комісії по допомогу. Як і ви, хлопці.
Yeah they need to be shut down if not and I'm not sure what state or country they are in. It seems as I read something about california. Not sure but I was going to contact the gaming commission for help. As well as you guys.
Давайте подивимося, як розвиватиметься вся ситуація, а отже, як закінчиться ваша скарга. Поки що ви не чули нічого нового від казино про свої зняття коштів?
Let's see how the whole situation develops and therefore how your complaint will turn out. So far you have not heard anything new from the casino about your withdrawals ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.