6 міс. тому
Тут ви можете обговорити ViperWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Щоб вивести гроші, казино вимагає верифікації рахунку. Вони вимагають УСІХ транзакцій, які я здійснив протягом 3-6 місяців, включаючи всі деталі (кому та скільки грошей). це нормально? Чи мають вони право на такі дані?
Причому саме з гаманця Jeton, звідки неможливо завантажити виписку чи PDF-файл, можна лише зробити скріншоти переказів. Я надіслав їм кілька скріншотів переказів (без детальної інформації про те, кому був переказ), і вони кілька разів відхиляли мою перевірку через це. Що я можу зробити, щоб пройти перевірку та отримати свій виграш?
To withdraw money, the casino requires account verification. They require ALL transactions I have made over a 3-6 month period including all details (to whom and how much money). Is it normal? Do they have the right to such data?
Moreover, it is from the Jeton wallet, where you cannot download a statement or a PDF file, only you can take screenshots of the transfers. I sent them several screenshots of transfers (without details of who the transfer was to) and they rejected my verification several times because of it. What can I do to get verified and receive my winnings?
Aby wypłacić pieniądze kasyno wymaga weryfikacji konta. Wymagają WSZYSTKICH transakcji, które wykonywałam w okresie 3-6 miesięcy włącznie z wszystkimi szczegółami (do kogo i ile pieniędzy). Czy to normalne? Czy mają prawo do takich danych?
Ponadto jest to z portfela jeton, gdzie nie da się pobrać wyciągu ani ściągnąć pdf jedynie można zrobić screeny z przelewów. Wysłałam im kilkanaście screenów z przelewów (bez szczegółów do kogo był ten przelew) i już kilka razy odrzucili przez to moją weryfikacje. Co mogę zrobić aby uzyskać weryfikacje i otrzymać moje wygrane środki?
Привіт! Я думаю, що це досить стандартний документ, який казино просить вас надати, тому вам потрібно буде надіслати його, щоб успішно перевірити та вивести гроші.
Якщо я правильно розумію, ваш документ було відхилено через те, що ви приховали певні речі, чи тому, що це був знімок екрана? У цьому випадку я б співпрацював з казино, щоб допомогти вам пройти цей процес і якомога швидше вивести гроші.
Як ти думаєш, ти теж так зробиш?
Hello, I think this is a pretty standard document that the casino asks you to provide, so you will need to send it in to successfully verify and withdraw money.
If I understand correctly, was your document rejected because you hid certain things or because it was a screenshot ? In this case, I would cooperate with the casino to get you through the process and withdraw as soon as possible.
What do you think, will you do that too ?
Привіт
Ніяких даних я не приховував, просто на гаманець Jeton не можна завантажити виписку, як в інших банках. Вони просять те, що не можна зробити в жетонному гаманці.
Hi
I didn't hide any data, it's just that you can't download a statement on the Jeton wallet like in other banks. They are asking for something that cannot be done in the jeton wallet.
Cześć
Nie ukryłam żadnych danych, po prostu na portfelu jeton nie da się ściągnąć wyciągu tak jak w innych bankach. Proszą o coś czego nie da się zrobić w portfelu jeton.
Отож, проблема на скріншоті. Я припускаю, що ви вже повідомили казино про ситуацію і що це неможливо. Що вони тобі сказали? Ви також намагалися написати в службу підтримки Jeton, щоб дізнатися, чи можуть вони зробити щось подібне, і надіслати вам PDF-файл на вашу електронну пошту, якщо ви не можете зробити це самостійно? Або це теж не альтернатива?
Ah so the problem is in the screenshot. I assume you have already told the casino what the situation is and that it is not possible. What did they tell you? Did you also try to write to Jeton support to see if they could do something like that and send you a pdf to your email if you can't do it yourself ? Or is this not an alternative either ?
Viperwin наполягає на скріншотах із усіма видимими даними, що неможливо на веб-сайті jeton, як в інших банках.
Я написав jeton, і вони сказали, що я можу робити лише скріншоти історії переходів, і я надіслав такі скріншоти на viperwin
Viperwin insists on screenshots with all data visible, which is not possible on the jeton website like in other banks.
I wrote to jeton and they said that I could only take screenshots of the transfer history and I sent such screenshots to viperwin
Viperwin upiera się o screeny z widocznymi wszystkimi danymi co nie jest możliwe na stronie jeton tak jak w innych bankach.
Pisałam do jeton powiedzieli że mogę tylko zrobić screeny z historii przelewów i takie screeny wysłałam do viperwin
Я розумію, і якщо ви скажете казино те, що вам сказав Джетон, хіба у них також немає альтернативи чи ідеї, як ви могли б надати казино щось подібне?
Якщо ви не знаєте, як кудись потрапити та підтвердити себе, і продовжуєте бігати по колу, ви можете зв’язатися з нами та подати скаргу.
Я знаю, що іноді казино наполягають на тому, що ви повинні надати, але це не завжди легко, особливо якщо це неможливо, як у цьому випадку.
Тож не соромтеся повідомляти мені, якщо ви вирішите вжити інших заходів. 🙂
I see, and so if you tell the casino what Jeton told you, don't they also have an alternative or an idea how you could provide the casino with something similar ?
If you don't know how to get anywhere and verify yourself and you keep running in circles, you can contact us and file a complaint.
I know that sometimes casinos insist on what you have to provide but it is not always easy, especially if it is not possible like in this case.
So feel free to let me know if you decide to take any other action. 🙂
Привіт! Я також зіткнувся з реальними проблемами з процесом перевірки облікового запису Viperwin. Після внесення 30 євро та гри в рулетку я вніс 400 євро. Зараз мій рахунок становить 500 євро. Viperwin попросив мене підтвердити мій обліковий запис, завантаживши копію мого паспорта, що пройшло добре. Пізніше мені довелося завантажити документи, щоб підтвердити свою домашню адресу. Я завантажив свій рахунок за домашній охоне, його було відхилено без жодних причин. Я завантажив свій рахунок за мобільний телефон, але мені було відхилено. Я завантажив свій рахунок за електроенергію, але його відхилили. Моїм останнім документом був рахунок за газ, але його також відхилили. Завжди без очевидних причин. Під час розмови з онлайн-чатом вони лише сказали мені надіслати документи ще раз електронною поштою, що я й зробив. Їх відповідь електронною поштою: «Вам потрібно завантажити будь-які документи на наш веб-сайт». Я спілкувався з ними в чаті та електронною поштою близько 15 разів, але вони не бажають вирішувати мої проблеми.
Чи було б корисно донести до моєї справи увагу місцевого органу з азартних ігор, який має ліцензію?
Hi, I am also facing real issues with the Viperwin account verification process. After depositing 30 EUR and playing some Roulette I deposited 400 EUR. Now my account stands at 500 EUR. Viperwinasked meto verify my accountby uploading a copy of my passport which went well. Later I had to upload documents to prove my home address. I uploaded my home ohone bill, it was declined for no reasons. I uploaded my mobile phone bill but was rejected. I uploaded my energy bill but it was rejected. My last document was my gas invoice but it was rejected also. Always without obvious reasons. When talking to the onlinechat they only tell me send the documents again by email which I did. Their email response is "You need to upload any documents on our website". I have spoken to them by chat and email 15 times or so but they are not willing to resolve my issues.
Would it be helpful to bring my case to the attention of the local gambling authority they are licensed with?
Бачити таку погану підтримку, особливо коли гравцям потрібно пройти один із найважливіших етапів, яким KYC, безсумнівно, є, мене дуже злить. На мій погляд, відсутність підтримки — це найгірше, і це може назавжди зіпсувати весь досвід казино.
Що ж, я спробую бути практичним: деякі казино не приймають певні рахунки за комунальні послуги, банківські онлайн-виписки чи рахунки-фактури за мобільний телефон. Я впевнений, що всі ми вважаємо, що оператор чату або працівник служби підтримки повинні пояснити, чи може це бути проблемою. Відверто кажучи, я не можу сказати, чи це стосується вас, і я припускаю, що ви не отримали б кращої відповіді, якби запитали. Чи не могли б ви спробувати завантажити виписку з банківського рахунку, де вказано вашу повну адресу та ім’я? За винятком поганої якості документів або неправильного формату, я не можу придумати кращої альтернативи для всіх згаданих вами.
Я також боюся, що наразі орган ліцензування не принесе жодної користі. Не можу сказати, що Кюрасао вважається дуже чуйним, може знадобитися багато років, щоб отримати нечітку відповідь. 🤷♀️
Якщо говорити про це, як довго ви боретеся з KYC?
Seeing such poor support, especially when players need to pass one of the most important steps, which the KYC undeniably is, makes me quite angry. In my eyes, failing support is the worst part, and it may ruin the whole casino experience for good.
Well, I'll try to be practical: some casinos don't accept certain utility bills, online bank statements, or cell phone invoices. I'm quite sure we all feel chat operator or support worker should explain whether this may be the issue. Frankly, I can't tell if this applies to you, and I presume you would not get a much better answer if you asked. Could you perhaps try uploading a bank statement showing your full address and name? Except for poor document quality or the wrong format, I can't think of a better alternative for all these you mentioned.
I also fear the licensing authority would not be of any use at this point. Can't say Curacao is considered very responsive, it may take ages to get vague reply. 🤷♀️
Speaking of which, for how long have you been struggling witht he KYC?
Привіт,
дякую за відповідь. Після 5 тижнів боїв і бомбардування їх міріадами документів, щоб підтвердити мою адресу, вони нарешті здалися й прийняли підтвердження моєї адреси. Але вони навіть не надіслали мені жодного повідомлення про прийняття, на їхньому веб-сайті лише згадувалося, що «мабуть, підтвердження адреси не потрібне», що дивно.
У будь-якому випадку, давайте подивимося, як буде з вилученням коштів пізніше. Буду тримати вас у курсі.
Все найкраще.
Hi,
thank you for replying. After 5 weeks of fighting and bombing them with myriads of documents to get my address proven they finally surrendered and accepted my proof of address. But they even did not send me any notice of accepting, their website just mentioning "apparently no proof of address is required" which is strange.
Anyway, lets see how it goes with withdrawals later on. Will keep you posted.
All the best.
Дякую за це позитивне оновлення, як я можу це назвати. Ми будемо чекати, щоб почути про ваш досвід, який, сподіваємося, відтепер буде тільки хорошим.
Всім удачі.🍀
Thank you for this positive update, as I could call it. We will wait to hear about your experience, which, hopefully, will be only good from now on.
All the best of luck.🍀
Привіт, у мене проблеми з виведенням 200 євро з viperwin, хоча у мене все в порядку з документами та ідентифікацією, що мені робити?
Чи може хтось мені допомогти?
Hi I have problems with withdrawing 200 euros from viperwin even though I have everything in order with documents and identification what should I do?
Can anyone help me?
Ciao ho problemi con prelievo di 200 euro da viperwin pur avendo tutto in ordine con documenti e riconoscimento cosa devo fare?
Qualcuno mi può aiutare?
Привіт.
Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис у цьому казино повністю перевірено? Коли саме ви подали запит на зняття коштів і яка проблема?
Будь ласка, надайте додаткову інформацію щодо цього, щоб ми могли спробувати вам допомогти.
Чекатимемо на вашу відповідь.
Hello.
Do I understand correctly that your account at this casino is fully verified? When exactly have you requested the withdrawal and what kind of problem is there?
Please provide some more information regarding this so we can try to help you out.
We'll wait for your reply.
Доброго ранку, Ромі, я Канале Лука, я подав запит на зняття 200 євро 21.08.2024. Мені сказали, що виплата почнеться через три робочі дні, але вона ще в статусі схвалення. Мені також сказали, що все добре, проблем немає, але гроші ще є на рахунку Viperwin. Це несправедливо ще й тому, що у мене були деякі несподівані витрати на оздоровлення, і вони мені потрібні. Дякую за вашу допомогу, я сподіваюся, що ви зможете.
Good morning Romi, I'm Canale Luca, I requested a withdrawal of 200 euros on 08.21.2024. They told me that the payment will start in three working days, but it is still in the approval status. They also told me that everything is fine, there are no problems, but the money is still available in the Viperwin account. It's not fair, also because I had some unexpected health expenses and I need them. Thank you for your help, I hope you can.
Buongiorno Romi sono Canale Luca ho fatto richiesta prelievo 200 euro il giorno 21.08.2024 mi hanno detto in tre giorni lavorativi il pagamento parte invece è an ora in stato di approvazione mi hanno anche detto che è tutto apposto non ci sono problemi ma soldi sono ancora a disposizione dell account di viperwin non è giusto anche perché ho avuto delle spese per salute improvvise e ne ho bisogno grazie per il tuo aiuto spero riesci
Привіт.
Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис у цьому казино повністю перевірено? Коли саме ви подали запит на зняття коштів і яка проблема?
Будь ласка, надайте додаткову інформацію щодо цього, щоб ми могли спробувати вам допомогти.
Чекатимемо на вашу відповідь.
Hello.
Do I understand correctly that your account at this casino is fully verified? When exactly have you requested the withdrawal and what kind of problem is there?
Please provide some more information regarding this so we can try to help you out.
We'll wait for your reply.
Доброго ранку, Ромі, запит на відкликання було зроблено 21.08.2024, перед тим, як зробити відкликання, я запитав, чи є у мене документи для запиту відкликання, вони відповіли так, і термін буде три-чотири робочі дні, зараз минуло 5 днів а гроші не пішли, а зняття ще на етапі затвердження
Good morning Romi, the withdrawal request was made on 08.21.2024, before making the withdrawal I asked if I had the documents to request the withdrawal, they replied yes and the time frame would be three or four working days, now it's been 5 days and the money hasn't left and the withdrawal is still in the approval phase
Buongiorno Romi la richiesta di prelievo è stata fatta il giorno 21.08.2024 prima di fare prelievo ho chiesto se ero apposto con documenti per poter hiedere prelievo mi hanno risposto si e le tempistiche sarebbero state tre quattro giorni lavorativi ora sono 5 giorni e soldi non sono partiti e,prelievo è ancora in fase di approvazione
Я радий, що ви отримали свої гроші. Чи можу я запитати, який запит на зняття коштів ви використали?
I am glad that you have received your money. May I ask which withdrawal request you used?
Доброго вечора всім, я дуже розчарований, спочатку я грав і все було добре, іноді я вигравав, іноді я програвав, минулого тижня я грав на ігровому автоматі, я був близько 39 євро, і гра їх не завантажувала або я продовжував грати, я виграв 128 євро, і він навіть не завантажив їх у виграші, або я зробив екран, і протягом 15 днів вони казали мені підтвердити екран, який засвідчує виграш 128 але яка верифікація абсурдна я закрию акаунт
Good evening everyone, I'm really disappointed, at first I played and everything was ok, sometimes I won, sometimes I lost, last week I was playing a slot machine, I was close to 39 euros and the game didn't load them or I continued to play, I won 128 euros and it didn't even load them into the winnings or I did a screen and for 15 days they've been telling me to verify with a screen that certifies the win of 128 but what verification is absurd, I'll close the account
Buonasera a tutti io sono davvero delusi i primi tempi giocavo e era tutto ok a volte vinceva a volte perdevo sett scorsa giocando una slot orima vicino 39 euro e il gioco non me li a caricati o continuano a giocare vinto 128 euro e neanche li ha caricati nelle vincite o fatto uno screeni e sono 15 giorni che mi dicono in verifica con uno scren che attesta ls vincita di 128 ma che verifica e un assurdità chiuderò il conto
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.