ГоловнаФорумКазиноViperWin Casino - загальне обговорення

ViperWin Casino - загальне обговорення

6 міс. тому від martamtk
|
1 101 переглядів 18 відповідей |
|
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити ViperWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Щоб вивести гроші, казино вимагає верифікації рахунку. Вони вимагають УСІХ транзакцій, які я здійснив протягом 3-6 місяців, включаючи всі деталі (кому та скільки грошей). це нормально? Чи мають вони право на такі дані?

Причому саме з гаманця Jeton, звідки неможливо завантажити виписку чи PDF-файл, можна лише зробити скріншоти переказів. Я надіслав їм кілька скріншотів переказів (без детальної інформації про те, кому був переказ), і вони кілька разів відхиляли мою перевірку через це. Що я можу зробити, щоб пройти перевірку та отримати свій виграш? file

Автоматичний переклад.
martamtk
6 міс. тому

Привіт! Я думаю, що це досить стандартний документ, який казино просить вас надати, тому вам потрібно буде надіслати його, щоб успішно перевірити та вивести гроші.

Якщо я правильно розумію, ваш документ було відхилено через те, що ви приховали певні речі, чи тому, що це був знімок екрана? У цьому випадку я б співпрацював з казино, щоб допомогти вам пройти цей процес і якомога швидше вивести гроші.

Як ти думаєш, ти теж так зробиш?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт

Ніяких даних я не приховував, просто на гаманець Jeton не можна завантажити виписку, як в інших банках. Вони просять те, що не можна зробити в жетонному гаманці.

Автоматичний переклад.
martamtk
6 міс. тому

Отож, проблема на скріншоті. Я припускаю, що ви вже повідомили казино про ситуацію і що це неможливо. Що вони тобі сказали? Ви також намагалися написати в службу підтримки Jeton, щоб дізнатися, чи можуть вони зробити щось подібне, і надіслати вам PDF-файл на вашу електронну пошту, якщо ви не можете зробити це самостійно? Або це теж не альтернатива?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Viperwin наполягає на скріншотах із усіма видимими даними, що неможливо на веб-сайті jeton, як в інших банках.

Я написав jeton, і вони сказали, що я можу робити лише скріншоти історії переходів, і я надіслав такі скріншоти на viperwin

Автоматичний переклад.
martamtk
6 міс. тому

Я розумію, і якщо ви скажете казино те, що вам сказав Джетон, хіба у них також немає альтернативи чи ідеї, як ви могли б надати казино щось подібне?

Якщо ви не знаєте, як кудись потрапити та підтвердити себе, і продовжуєте бігати по колу, ви можете зв’язатися з нами та подати скаргу.

Я знаю, що іноді казино наполягають на тому, що ви повинні надати, але це не завжди легко, особливо якщо це неможливо, як у цьому випадку.

Тож не соромтеся повідомляти мені, якщо ви вирішите вжити інших заходів. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт! Я також зіткнувся з реальними проблемами з процесом перевірки облікового запису Viperwin. Після внесення 30 євро та гри в рулетку я вніс 400 євро. Зараз мій рахунок становить 500 євро. Viperwin попросив мене підтвердити мій обліковий запис, завантаживши копію мого паспорта, що пройшло добре. Пізніше мені довелося завантажити документи, щоб підтвердити свою домашню адресу. Я завантажив свій рахунок за домашній охоне, його було відхилено без жодних причин. Я завантажив свій рахунок за мобільний телефон, але мені було відхилено. Я завантажив свій рахунок за електроенергію, але його відхилили. Моїм останнім документом був рахунок за газ, але його також відхилили. Завжди без очевидних причин. Під час розмови з онлайн-чатом вони лише сказали мені надіслати документи ще раз електронною поштою, що я й зробив. Їх відповідь електронною поштою: «Вам потрібно завантажити будь-які документи на наш веб-сайт». Я спілкувався з ними в чаті та електронною поштою близько 15 разів, але вони не бажають вирішувати мої проблеми.


Чи було б корисно донести до моєї справи увагу місцевого органу з азартних ігор, який має ліцензію?

Автоматичний переклад.
macca3379
6 міс. тому

Бачити таку погану підтримку, особливо коли гравцям потрібно пройти один із найважливіших етапів, яким KYC, безсумнівно, є, мене дуже злить. На мій погляд, відсутність підтримки — це найгірше, і це може назавжди зіпсувати весь досвід казино.

Що ж, я спробую бути практичним: деякі казино не приймають певні рахунки за комунальні послуги, банківські онлайн-виписки чи рахунки-фактури за мобільний телефон. Я впевнений, що всі ми вважаємо, що оператор чату або працівник служби підтримки повинні пояснити, чи може це бути проблемою. Відверто кажучи, я не можу сказати, чи це стосується вас, і я припускаю, що ви не отримали б кращої відповіді, якби запитали. Чи не могли б ви спробувати завантажити виписку з банківського рахунку, де вказано вашу повну адресу та ім’я? За винятком поганої якості документів або неправильного формату, я не можу придумати кращої альтернативи для всіх згаданих вами.

Я також боюся, що наразі орган ліцензування не принесе жодної користі. Не можу сказати, що Кюрасао вважається дуже чуйним, може знадобитися багато років, щоб отримати нечітку відповідь. 🤷‍♀️

Якщо говорити про це, як довго ви боретеся з KYC?


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,


дякую за відповідь. Після 5 тижнів боїв і бомбардування їх міріадами документів, щоб підтвердити мою адресу, вони нарешті здалися й прийняли підтвердження моєї адреси. Але вони навіть не надіслали мені жодного повідомлення про прийняття, на їхньому веб-сайті лише згадувалося, що «мабуть, підтвердження адреси не потрібне», що дивно.


У будь-якому випадку, давайте подивимося, як буде з вилученням коштів пізніше. Буду тримати вас у курсі.


Все найкраще.

Автоматичний переклад.
macca3379
5 міс. тому

Дякую за це позитивне оновлення, як я можу це назвати. Ми будемо чекати, щоб почути про ваш досвід, який, сподіваємося, відтепер буде тільки хорошим.

Всім удачі.🍀

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у мене проблеми з виведенням 200 євро з viperwin, хоча у мене все в порядку з документами та ідентифікацією, що мені робити?

Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
lucayes68
3 міс. тому

Привіт.

Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис у цьому казино повністю перевірено? Коли саме ви подали запит на зняття коштів і яка проблема?

Будь ласка, надайте додаткову інформацію щодо цього, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку, Ромі, я Канале Лука, я подав запит на зняття 200 євро 21.08.2024. Мені сказали, що виплата почнеться через три робочі дні, але вона ще в статусі схвалення. Мені також сказали, що все добре, проблем немає, але гроші ще є на рахунку Viperwin. Це несправедливо ще й тому, що у мене були деякі несподівані витрати на оздоровлення, і вони мені потрібні. Дякую за вашу допомогу, я сподіваюся, що ви зможете.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт.

Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис у цьому казино повністю перевірено? Коли саме ви подали запит на зняття коштів і яка проблема?

Будь ласка, надайте додаткову інформацію щодо цього, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку, Ромі, запит на відкликання було зроблено 21.08.2024, перед тим, як зробити відкликання, я запитав, чи є у мене документи для запиту відкликання, вони відповіли так, і термін буде три-чотири робочі дні, зараз минуло 5 днів а гроші не пішли, а зняття ще на етапі затвердження

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Все добре, гроші вже надійшли

Автоматичний переклад.
lucayes68
3 міс. тому

Я радий, що ви отримали свої гроші. Чи можу я запитати, який запит на зняття коштів ви використали?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Безготівковим розрахунком

Автоматичний переклад.
учора

Доброго вечора всім, я дуже розчарований, спочатку я грав і все було добре, іноді я вигравав, іноді я програвав, минулого тижня я грав на ігровому автоматі, я був близько 39 євро, і гра їх не завантажувала або я продовжував грати, я виграв 128 євро, і він навіть не завантажив їх у виграші, або я зробив екран, і протягом 15 днів вони казали мені підтвердити екран, який засвідчує виграш 128 але яка верифікація абсурдна я закрию акаунт

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого